-
Fototrend
FIGYELEM

A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
Mielőtt kérdeznél, OLVASD EL AZ ÖSSZEFOGLALÓT
_________________________________________________________
SYSTEM STATUS: [link]
-----
CURVE/MASTERCARD ÁRFOLYAM: [link]
-----
HATÁLYOS DÍJTÁBLÁZAT (2025. 05. 09.): [link]
-----
LEGGYAKRABBAN FELMERÜLŐ KÉRDÉS
Volt egy sikertelen vásárlásom a Curve-vel, mégis "levonták" az összeget. Mikor kapom vissza?
Két lehetőség van, mindkettő előfordul. Mivel az összeget először csak zárolja a bankod, néha sajnos zárolásban is ragad (a lenti bal oldali képen látható felirat esetén fordulhat elő), aztán napok múlva automatikusan felszabadul. A napok száma bankfüggő: a Revolutnál például 7, a K&H-nál 10, az Ersténél 15 nap, de egyes bankok (Raiffeisen, OTP, Cetelem) még hosszabb ideig, akár 30 napig is zárolásban tarthatnak egy-egy tételt.
Ha a sikertelen vásárlás után mégis lekönyvelik az összeget (ez a gyakoribb, a Go Back in Time menü aktívvá válása jelzi, hogy ez meg fog történni), a levonás mellett később lesz egy ugyanakkora összegű jóváírásod is. Mostanában az elutasított, a bankod által mégis lekönyvelt vásárlásokat legkésőbb a tranzakciót követő 15. napon téríti vissza automatikusan a Curve rendszere (ezt a lenti jobb oldali képen látható felirat jelzi), de egyes esetekben már a kilencedik napon elindul a visszatérítés. Ha 15 nap után sem történik semmi, érdemes panaszt tenned. Ha írsz a supportnak, a visszatérítési folyamat talán meggyorsítható: az appban tegyél bejelentést (Launchpad -› Support -› Chat -› New Conversation -› Transactions -› Declines), de készülj arra, hogy kérni fognak valamilyen igazolást/bizonylatot arról, hogy a tranzakció sikertelen volt, és arra is, hogy képernyőmentéseket újabban nem fogadnak el elutasított internetes vásárlásokról. Ha egy vásárlásod zárolásban ragadt, ugyanezen az útvonalon megpróbálhatod elkérni a zárolás visszavonását igazoló RRN (Retrieval Reference Number) tranzakcióazonosítót, amelynek birtokában a bankod ügyfélszolgálata tud segíteni a zárolás manuális feloldásában.
Ha az elutasított tranzakciónál szintén a jobb oldali képen látható feliratot látod rögtön a vásárlás után (vagy 1-2 órával később), biztosan nincs további teendőd: ez azt jelenti, hogy a Curve rendszere már vissza is térítette az összeget (=bejelentést NEM kell tenned). A visszatérítés elindítása után csak a bankodon múlik, hogy mikor történik meg a tényleges jóváírás (jellemzően 1-5 munkanap).
---
(Az összefoglaló nem ért véget, klikk a folytatásért!)
Új hozzászólás Aktív témák
-
ottalai
lelkes újonc
válasz
pictigjis
#7814
üzenetére
Nem veszem személyeskedésnek. Bár nem feltétlenül fair azt elvárni, hogy bemutatkozzam, úgy hogy ezt senki, pl. te sem teszed egy fórumon, de nem képviselek senkit, csak magamat. De azt sem gondolom, hogy nekem ezt bizonygatni kellene. Nagyon kiábrándító, ha valaki megpróbál segíteni, másként érvelni, netán vitatkozni a többségi véleménnyel, az rögtön ügynök lesz. Nem vagyok laikus, az igaz.
Hasonlóan Curve használó vagyok, mint a közösség többi tagja. Figyelem hosszú ideje a történéseket több helyen is. A logout-ra tegnap találtam rá, itt folyik felhasználói tapasztalatokon működő részletes vita, ezért regisztráltam.
Az Erste-hez annyi közöm, hogy ott is van számlám. Szerintem nem adtam okot arra, hogy Erste "ügynököt" feltételezz bennem. Sajnálom, ha így érzed. Nálam jobban kevesen utálják őket, hidd el, ennek az oka magánügy.
Akár elfogadod, elhiszed, akár nem, segítő szándékkal próbálok írni, mert a felhasználók nem feltétlenül ismerik a pénzforgalmi szolgáltatásokhoz kapcsolódó valamennyi jogszabályt, és nem feltétlenül a megfelelő hivatkozásokkal próbálnak érvelni az igazuk mellett.
Nem kell lenyelni az Erste eljárását, sőt, csak a megfelelő helyen, a megfelelő hivatkozásokkal érvelni, panaszolni. Az Erste nagyjából szarik rá, sajnos, ha 2200 ügyfél közvetlenül feléjük panaszkodik, még attól sem félnek, ha ennyi ügyfelet elveszítenek.
Természetesen lehet a Curve megbízható, írtam, hogy együttműködés lenne a járható út a felek között.
Nem mobilról írok, az is igaz.
Új hozzászólás Aktív témák
Mielőtt kérdeznél, olvasd el a kibővített összefoglalót! A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
- Milyen NAS-t vegyek?
- XPEnology
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Hobby rádiós topik
- Milyen hagyományos (nem okos-) telefont vegyek?
- Mobilinternet
- Path of Exile (ARPG)
- PlayStation 5
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- További aktív témák...
- Azonnali készpénzes Intel i3 i5 i7 i9 12/13/14 gen processzor felvásárlás személyesen / csomagküldés
- BESZÁMÍTÁS! MSI Z390-A Pro Z390 chipset alaplap garanciával hibátlan működéssel
- Apple iPhone 14 Plus 256GB,Átlagos,Dobozával,12 hónap garanciával
- Indokolatlanul drága webkamera indokolatlanul olcsón eladó! Onlyfans, Livejasmin kezdőszett
- HIBÁTLAN iPhone 13 Pro 128GB Graphite -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3747, 100% Akkumulátor
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest



