Új hozzászólás Aktív témák

  • Cifu

    Topikgazda

    válasz jonnyjoker01 #28752 üzenetére

    1.-2.: Ettől még arról szól, hogy miként "élne" a CP2077 világa. ;)

    3.: Attól még megígérték. :)

    4.: Itt a lényeg, hogy egy BoyToy a lakásunkra jött. :)

    7.: A fő sztoriszálat aláásta volna, nem vitás, de ugyanakkor ez A cyberpunk világának esszenciája. E köré van felfűzve nagyjából minden (Edgerunner sorozat, hogy tovább ne menjek...).

    8.: Két irányból közelíteném meg.
    Először is ez egy szerepjáték, márpedig ott is különböző értékei vannak a fegyvereknek, amelyeket kockadobással együtt egy játékmechanikai elem. Itt ezt ültették számítógépes játékba. Hogy nem írják ki, az valahol marhaság, hiszen ezek határozzák meg a fegyver viselkedését. Ha már a DPS-t kiírják, akkor eleve ezt mutatják meg, szóval akkor ha egy statot kiírunk, kiírhatjuk az összeset.

    Másodszor, bár a fegyverek viselkedése egyáltalán nem valóságos (a pisztolylövedék sebzése nagyobb, mint egy puskalövedéké, például...), és teljesen alárendelték a játékélménynek, de a valóságban is ez egy létező dolog. Ha fogsz egy lőszeres dobozt, rajta van a lövedék torkolati sebessége egy szabványban lefektetett csőhossznál, a lövedék tömege, sőt, olykor még a ballisztikai jellemzők (lövedék pályaesése például). A fegyvereknél is ez egy létező dolog, szórásképtől kezdve a súlyponton át kismillió dolog. Nem kézifegyver eset, de MolniBalage (Militavia blog / youtube csatorna) részére szakmai lektorkodom, és pár éve az egyik mini-projektje az volt, hogy matematikai számítás arról, hogy egy ZsSzU-4-23 önjáró gépágyúnak mekkora esélye van eltalálni egy átlagos DJI quadrocoptert X távolságról.
    Tehát a való életben is léteznek a "weapon stat"-ok...

    Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.

Új hozzászólás Aktív témák