-
Fototrend
__________________________________________________________
*A Topicban működik a Spoiler TAG (SP), legyetek szíves használni!*
[Cyberpunk 2077 screenshot & érdekességek topic]
________________________________________
Magyar Discord Szerver
Új hozzászólás Aktív témák
-
CPT.Pirk
Jómunkásember
válasz GhanBuri Ghan #28891 üzenetére
Ha az Attack on Titan-t látták, akkor nekik már mindegy.
Nincs más - csak egy szál gitár - szidom a rendszert - forradalmár. - Én vagyok egyedül 88 telén. (Auróra)
-
CJ4567
veterán
válasz GhanBuri Ghan #28902 üzenetére
Azt jobb, ha nem látja senki se.
[ Szerkesztve ]
No Sana No Life
-
válasz GhanBuri Ghan #28902 üzenetére
A Berserk is megérne egy misét.
-
GhanBuri Ghan
őstag
Újrakezdtem a játékot, még a Relic megszerzése előtt, fejlesztés nélkül is sikerült elkapnom két psychot, meg leszednem három tyger claws utcai fosztogatót - úgy érzem, ez nem olyan, mint a Witcher 3, ahol az ellenfelek nehézsége nagyjából konstans, tehát minél magasabb szinttel megyek ellene, annál könnyebbek lesznek.
-
CPT.Pirk
Jómunkásember
válasz GhanBuri Ghan #28905 üzenetére
Ott még a játék ki sem enged a város komolyabb részeire. Az ellenségek nehézsége területfüggő.
Nincs más - csak egy szál gitár - szidom a rendszert - forradalmár. - Én vagyok egyedül 88 telén. (Auróra)
-
jonnyjoker01
veterán
válasz GhanBuri Ghan #28905 üzenetére
Witcherben sem konstans, csak bekerült később egy külön kapcsoló amivel engedélyezni lehet az összes ellenség skálázódását hozzád (azt nem tudom hogy ez alap helyzetben már be van kapcsolva, vagy neked kell külön engedélyezni).
Cyberpunkban teljesen pontosan úgy működik, hogy bizonyos zónákban az ellenségeknek van egy minimum és maximum szintjük, azon értékek között skálázódnak hozzád, egy kicsi random eltéréssel.
Pl:
Te: lvl25, enemy min lvl15, max lvl30 -> enemy: ~lvl 25.Te: lvl 18, enemy min lvl 30, max lvl40 -> enemy: lvl 30.
Te: lvl 35, enemy min lvl 1, max lvl 15 -> enemy: lvl 15.
Stb...
Szerk: persze ettől függetlenül el lehet elérni olyan szituációba, hogy valami erős builddel és fegyverrel nálad magasabb szintű ellenfelekkel is elbánsz.
[ Szerkesztve ]
Üdv. Johnny
-
PuMbA
titán
válasz GhanBuri Ghan #28905 üzenetére
Én a Relic előtt mind a 24 darab Regina Jones gig-et lenyomtam. Act 1-ben el lehet jutni 15-ös szint fölé, illetve Street cred-ben 25 körüli szintre.
Közben hamarosan befejezem a teljes végigjátszásom, azaz összes mellékküldi, összes gig. Így jobb a játék és közeledett az RDR2-höz. Az első végigjátszásom 40 óra volt, most ez 70 körüli lesz. Pont, mint az RDR2-es teljes végigjátszásom
[ Szerkesztve ]
-
tomyka74
senior tag
Sziasztok.
Open world free roam ,hogy nyílik meg? Végig van játszva 50/50 szint , vége-stáblista-bezár-főmenü- ......... innen ,hogyan tovább?
-
-
PuMbA
titán
válasz proci985 #28914 üzenetére
Ezt értem, de a játéknak van free roam része is és más játékoknál mindig így járnak el, mert ez a jó döntés A játékban ez egyébként még azt a furcsaságot is magával hozza, hogy a sztorinak gyakorlatilag sosincs vége, mert akárhányszor le tudod tolni a befejezést. Ez nekem sehogy se jön össze, mint helyes megközelítés.
[ Szerkesztve ]
-
mas jatekoknal a befejezes altalaban integralhato, itt egyetlen egy olyan lezaras van, ahol V
variansa.visszamegy night citybe, a Devil ending egyik a tobb befejezes pedig valamennyire a sztori resze, mindegyik mas es pl a
fontos perspektiva szempontbol.Devil Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
WATERDACA
őstag
Ez az 1.61 nagyon jó lett. Az én 1660 Ti-imen is átlag 40 fps megvan ultrán. Persze Reflex on és Dlss Ray tracing off , de így is gyönyörű
u wanted, i got it \o/
-
Alpi.
addikt
válasz WATERDACA #28919 üzenetére
Pont tegnap néztem rá a játékra és sajnos nekem nagyon más volt az "élmény".
Egy ideje nem indítottam el 1,5 vagy 1,51 volt az utolsó emlék, de több ponton látványos romlást tapasztaltam. Ennél sokkal szebben, konstansabban futott végig 1.04 - 1.51 közt.
Most, hogy a régi generációs konzolok leváltak, most romlik a működés pc-n ? Hát nem ebben raménykedtem, na...[ Szerkesztve ]
https://www.youtube.com/channel/UCbJjHfBdTsUw3UJAFr-5Gsg
-
sixpak
nagyúr
Ránézek én is, az a helyzet, hogy több mint 1 hónapja nem indítottam el a játékot, végre meg mertem venni a Fallout76-ot (ki van pofozva már) és belement 100 óra pár hét alatt...és még néhány 100 bele is fog menni.
A grafika persze borzasztó szegényes, 15 évvel ezelőtti szint, de itt az másodrendű, Fallout az Fallout, beszippant és véged van.https://www.flickr.com/photos/86396338@N05/
-
PuMbA
titán
Úgy látszik, hogy hamarosan jön az 1.7. Frissítették a QA ágat Steam-en, tavaly is ilyen tájt jött az 1.5, hiszen pár hét és kezdődik a Steam Spring Sale, valamint a CD Projekt RED pénzügyi jelentése is ekkor lesz. Hamarosan befejezem a 2. és egyben teljes végigjátszást és a gém megy a polcra. DLC marad
[ Szerkesztve ]
-
PuMbA
titán
válasz cyberkind #28925 üzenetére
Én is egyszer szoktam végig vinni játékokat, de a Cyberpunk-ban nem eléggé tiszták a választásaid következményei, hiszen előfordul, hogy ha nem azt az egy konkrét párbeszéd opciót választod, akkor ugrik az, amit amúgy akarnál, hiába jelölöd be 4 esetben a helyeset, ha épp arra az egyre pont nem azt akarnád válaszolni Ez is egy fájó negatívum számomra, hiszen neten kell kutakodni, mikor ennek a játékból kéne kiderülnie egyértelműen.
[ Szerkesztve ]
-
Alpi.
addikt
Közben végig kínlódtam magam az összes verzión és úgy néz ki csak a legutolsó, az 1.61_Dlss3 nevű hordozza a nyavalyát. A régebbi 1.61 még rendben van.
A Dlss3-as verzió kapta meg az FSR 2.1 -et meg az Nv Reflex implementációt is, úgy látom. Kíváncsi vagyok, köthető-e valamelyikhez. A W3 Nextgen pontosan ugyan ezzel az arzenállal bír és bár az még rosszabb, de a séma kísértetiesen hasonlít. Mindenen túl, annak, hogy lehet választani a régebbi patch-ek közül is Gog-on, kifejezetten örülök. Legalább ezért jár a pont.
szerk. : Nem, az FSR 2.1 már bent van a régebbi 1.61-be is, most néztem.
Dlss3 frame gen és a Reflex jött az uccsóval.[ Szerkesztve ]
https://www.youtube.com/channel/UCbJjHfBdTsUw3UJAFr-5Gsg
-
-
PuMbA
titán
válasz jonnyjoker01 #28934 üzenetére
Nem tudom. Ha nincs befejezés közeli állapotban, akkor elvileg nincs mit tesztelni a QA-ban A Geforce now branch már tény, mert az után 2 nappal biztosan jön a patch.
[ Szerkesztve ]
-
Alpi.
addikt
Ha már végig mentem a verziókon, csináltam [egy összehasonlító video-t]
1.52 vs. 1.61 verzió azonos beállításokkal.https://www.youtube.com/channel/UCbJjHfBdTsUw3UJAFr-5Gsg
-
Topikgazda
Érdekes összehasonlítás, de számomra azért átüt, hogy egy ilyen játéknál egyszerűen nem lehet in-game tökéletes összehasonlítást csinálni.
Hol az egyik, hol a másik oldalt több a felhasznált GPU / System memory, olykor elég látványosan (az első összehasonlításnál élből GPU: 6.47 vs. 6.56 GB, System: 9.53 vs. 8.72 GB).
Talán a kicsivel alacsonyabb CPU használat lenne feltűnő... amíg az Adocado-camp-os összehasonlításba meg ott nem lenne rosszabb az 1.61-es verzió.Az mondjuk látványosan látható ugyanakkor, hogy az 1.51-nél nagyobb volt az FPS.
Kérdés: ezt külső digitalizálóval vetted fel egyébként, vagy a gépen futó programmal rögzítetted?[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
Topikgazda
Jönnek a szokásos lépések, amiket gondolom Te is ismersz.
Driverek frissítése (szélsőséges esetben visszalépés e téren); CPU illetve VGA OC/UC visszavétele; ha vannak, akkor MOD-ok törlése; stb.
Nekem is térdelt le párszor a játék, de mindig csak MOD-okhoz köthetően (ie.: üres ...\Cyberpunk 2077\archive\pc\mod\ könyvtár ill. RedScript / CET törlés esetén probléma nélkül elindult).
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
Alpi.
addikt
Ezt megadnám döntetlenre. Egy nüansznyival jobb 1.52, de 2-3 fps az gyakorlatilag hibahatár. 3 autóval több van előtted vagy nem félelőtti, hanem délutáni fények vannak, de akár a háttérben futó program(ok) is okoznak ekkora diffit. Nem külső eszközzel volt rögzítve, a vga digitalizált.
Sajna az uccsó patch-el, mikor a könnyeimmel küzdöttem, nem jutott eszembe, hogy jó lenne rögzíteni pár helyen... Pedig az látványos lett volna...
Szerencsére GOG-on van opció régebbi patch választására. Így most nagyon jól fut.https://www.youtube.com/channel/UCbJjHfBdTsUw3UJAFr-5Gsg
-
CPT.Pirk
Jómunkásember
HalkHogan HD rework, megjelenik 03.12-kor: https://www.pcguru.hu/hirek/megszepul-a-cyberpunk-2077/78398
*csak legyen elég vram hozzá.
Nincs más - csak egy szál gitár - szidom a rendszert - forradalmár. - Én vagyok egyedül 88 telén. (Auróra)
-
Topikgazda
válasz CPT.Pirk #28943 üzenetére
Kíváncsian várjuk.
Egyébként szerintem az lesz a baj, ami a Witcher 3 HD reworked-del is.
Nagyon szép, hogy egyes textúrák lecserélésre kerülnek, de mellette a "sima" textúrás elemek ütnek el ilyenkor.Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
PuMbA
titán
Én jobbnak látom a helyzetet ennél a játéknál, mert a sima textúrák a fontosabb helyeken nagyon élesek A Witcher 3-nál még nem voltak ilyen részletesek az alap textúrák.
#28939 Cifu: A valóságban nem egy mondaton múlnak a dolgok, hanem egy több mondatos, komplex magyarázat ugyanazt jelentheti attól függően, hogy 1 mondatot kicserélsz.
[ Szerkesztve ]
-
CPT.Pirk
Jómunkásember
Nem nagyon volt ilyenhez szerencsém, mert sosem volt olyan vga-m, ami elbírt volna ilyesmit. A mostaninak is csak 6GB vramja van, szerintem azzal sem érdemes megpróbálni.
Illetve egyszer, a System Shock 2 HD textúra pakkal nagyon jó volt, de hát az egy krumplin is elfutna manapság.sixpak: jah, eddig nem moddoltam a játékot, de a macskák miatt lehet megérné.
Mondjuk bármi moddolással már megvárom a DLC-t.[ Szerkesztve ]
Nincs más - csak egy szál gitár - szidom a rendszert - forradalmár. - Én vagyok egyedül 88 telén. (Auróra)
-
PuMbA
titán
Én úgy csináltam volna meg a dolgot, ahogy a valóságban is működik, tehát ha X dolog mellett teszed le a voksod, attól a mondandód még lehet árnyaltabb, tehát attól, hogy 70%-ban vagy 90%-ban értesz egyet a dologgal, még ugyanúgy az adott dolog mellett vagy.
Ha a játékban a 6 válasz lehetőségből 4-et "helyesen" válaszolsz meg, akkor már az a végkifejlet történjen meg, nem szükséges 100%-osan, azaz 6-ból 6-tal nyomulni, ahogy a játék elvárja Az élet nem fekete-fehér, 0 vagy 1, robotvilág.
[ Szerkesztve ]
-
PuMbA
titán
Az UV pont ilyet szokott csinálni.
Nekem egyébként azóta, körülbelül 20 játékórája egy bugom se volt UV-val, szóval biztosan játék bugok voltak, nem az UV-m miatt, hiszen Reddit-en Xbox Series X-en is jelentették, ahogy linkeltem anno A gleni apartmanom környékén mostanában nem járok, illetve az összes cyberpsycho küldetést megcsináltam, tehát konkrétan itt voltak a bugok. A Judy és Panam mellékküldetéseket csináltam, ott egy bug sem volt.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hivatalos oldal:
Cyberpunk.net
Hivatalos fórum:
forums.cdprojektred.com
Hivatalos Twitter fiók:
@CyberpunkGame
Hivatalos Youtube csatorna:
@CyberpunkGame
Összefoglaló a világról és a háttérről:
Cyberpunk, Chippin In
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Ukrajnai háború
- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Helldivers 2 (PC, PS5)
- iPhone topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Megjelent az iOS 17.4, minden idők egyik legfontosabb iPhone-frissítése
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Autós topik
- További aktív témák...