-
Fototrend
__________________________________________________________
*A Topicban működik a Spoiler TAG (SP), legyetek szíves használni!*
[Cyberpunk 2077 screenshot & érdekességek topic]
________________________________________
Magyar Discord Szerver
Új hozzászólás Aktív témák
-
TheProb
veterán
válasz Maelephant #28601 üzenetére
De, valszeg az UV volt a ludas. Finomítás után már jó/jobb a helyzet. Csak azt hittem, hogy ha furmark/TimeSpy-ba nem térdel bele, akkor másba sem fog.
"Boba is Mickey, Mickey is Boba" - Finkle Einhorn | PC Rig: https://pcpartpicker.com/b/bBy48d
-
Maelephant
aktív tag
válasz TheProb #28602 üzenetére
Másik (3080-as) témába írtam pont, hogy nálam teszprogramok mentek, RE: Village-t toltam végig és a final bossnál, egy látványos effektes átalakulásnál mindig kiakadt. Ötször próbáltam meg és dobott ki, mire a tufa agyamnak leesett, hogy bakker, lehet, hogy mégsem stabil az UV-m? És igen, talán 15/30 mV emelés kellett, utána gond nélkül befejeztem a játékot.
-
PuMbA
titán
válasz Maelephant #28603 üzenetére
igen, az UV-t nem elég pár perc alatt egy játékkal kitesztelni. Ha több játékkal, több órán keresztül nem fagynak ki, akkor jó az UV vagy azt az értéket, amivel pár percig percig jól fut egy játék megemeljük 25mV-tal, akkor az valószínűleg jó lesz. mV emelés helyett meg ugye 25-30 MHz órajel csökkentés is megoldhatja a gondot.
[ Szerkesztve ]
-
PuMbA
titán
válasz TheProb #28605 üzenetére
Ha figyeled a GPU órajel kijelzést, akkor pedig azt is tapasztalhatod, hogy ha mondjuk beállítottál egy MHz értéket, akkor játékokban azon a MHz + 15-ön fog menni a kártya, tehát alá is kell lőnöd az Afterburnerben 15MHz-zel, ahhoz képest amilyen órajelet akarsz.
[ Szerkesztve ]
-
PuMbA
titán
További sajnálatos nagy bugokba futok bele. Ez az 1.6 tényleg nem sikerült jól. Egyszer csak nem tudtam futni, pedig nem voltam túlterhelve. Visszatöltöm a játékot és tudok futni. Másik. Felmegyek lifttel, de lejönni már nem tudok a saját újonnan kivett apartmanomból, mert üres a lift indító panel, mikor bemegyek. Újratöltöm a mentést és már nem üres, ki tudom választani a földszintet, le tudok menni, de teljesen hektikus, hogy mikor jó és mikor nem. 1.7-re össze kell szedniük magukat a fiúknak, mert így a Cyberbug elnevezés így jogos és nem fog eltűnni.
[ Szerkesztve ]
-
-
PuMbA
titán
válasz Törzsúr #28608 üzenetére
Jó, hogy mondod, már el is felejtettem, annyira sok bug van. Ha bemegyek a játékbeli gépen local networkon a kamerákba és kilépek, akkor full fekete a képernyő lesz és az is használhatatlanná válik....én is szeretem, de ez tényleg a legbugosabb játék 2 év után!, amivel játszottam. Na meg ha gyors autóval ütközök egy pirosnál álló autó sorral, akkor úgy összeakadnak a fizika számítások, hogy többször teljesen váratlanul megpattan a kocsim.
[ Szerkesztve ]
-
PuMbA
titán
válasz RetepNyaraB #28610 üzenetére
De elindítottad a játékot?
-
CPT.Pirk
Jómunkásember
2 végigjátszás kb. 140 órája alatt sem láttam ilyen fekete képernyős bugot. Nálam csak olyan volt még az elején, hogy pl. átugrottam egy 50 centis kerítést és meghaltam.
Nincs más - csak egy szál gitár - szidom a rendszert - forradalmár. - Én vagyok egyedül 88 telén. (Auróra)
-
robyg
senior tag
válasz TheProb #28602 üzenetére
Én tegnap jártam így.
Új gamet indítottam nomáddal.
Annál a résznél, mikor Jackievel beszélek (ülünk a kaja bódésnál, miközben eszik) és mondja hogy Dexter adna melót na ott crasselt a game.0.975v - 2775Mhz-re volt állítva a MSI-n a vga. Hiába futttam a heavent majd a 3dmarkot hogy hol stabil kiakadt.
Felvittem 0.985v - 2775Mhzre eddig jó....
[ Szerkesztve ]
-
Vesa
Topikgazda
"Ez az 1.6 tényleg nem sikerült jól. Egyszer csak nem tudtam futni, pedig nem voltam túlterhelve"
Ez a kezdetektől meglévő probléma, okát nem tudjuk. Annyi a feladat ha nem tudsz futni, hogy előveszel egy fegyvert, jellemzően egy kardot vagy kést (de lehet lőfegyver is), majd egyszer használod (mondjuk szúrsz, vagy lősz egyet a semmibe). Onnantól ismét tudsz futni! Nem kell újratölteni emiatt. Nekem nagyon ritkán fordult ez elő, 50 óránként 1-2 alkalommal kb., de fenti megoldással észre se venni, nem akasztja meg a játékot. Volt még egy másik olyan hibám, hogy néha a monitorokból kilépés után fekete képernyő maradt hátra, de ez még ritkább, és ez vélhetően az 1.6-al jött be, mert előtte 2 végigjátszás alatt egyszer sem jelentkezett.
Ezeken kívül az ég világon semmi problémám nem volt. Már az 1.1-el simán végigjátszottam a játékot különösebb bug nélkül.
[ Szerkesztve ]
A tudomány a valóság költészete!
-
PuMbA
titán
válasz CPT.Pirk #28614 üzenetére
Minden fájlom oké, de ezek biztosan általános bugok, mert másnak is vannak, ráadásul konzolon: Apartment elevator bug. Nekem is pont ugyanígy a bérelt Glen apartmannál. Értem, hogy az 1.5-ös patchekbe rakták bele ezeket ajándékként, de a tesztelés már nem sikerült gondolom amiatt, hogy egyre kevesebb ember dolgozik a játékon A javításokra is teljes figyelmet kéne fordítani, mert hihetetlen komplex a játék.
[ Szerkesztve ]
-
PuMbA
titán
Ami kimaradt az előző hozzászólás végéről: hogy sajnos ugye a CD Projekt Red a legtöbb fejlesztőt / tesztelőt átvezényelte az új projektekre, így a Cyberpunk már negyed lángon van. Remélhetőleg az utolsó patch-re tényleg alaposak lesznek, ahogy kell, mert a Game of the Year változat után végleg "elhagyják" a játékot
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
Az után vezényelték át a fejlesztőket és a tesztelők nagy részét, hogy a DLC elkészült, ilyenkor a tesztelés marad, és a talált hibák kijavítása. Ha mondjuk egy PS5-ön küldetésbugot találnak, és azt kell javítani, attól még a programozó, hangmérnök, grafikus, stb. max. malmozni tudna a CP2077 kapcsán, vagyis teljesen normális, hogy a fejlesztők oroszlánrésze már nem ezen a játékon dolgozik...
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
PuMbA
titán
Remélem is. Nem igazán találkoztam még olyan játékkal, amit később elővettem és több lett a bug, nem kevesebb. Igaz, ez annak köszönhető, hogy csomó új dolgot kaptunk a javításokban, annyira nem volt kész a játék, de ebből tisztán látszik, hogy mennyire elb*szott volt a projekt menedzsment. CD Projekt RED-nél remélem eszközöltek változtatásokat vagy kirúgásokat, hogy ezt megelőzzék a későbbiekben.
[ Szerkesztve ]
-
pandras83
senior tag
reméled hogy kirúgnak embereket aztán kigyomlálnak minden hibát? elég naiv gondolat. vagy 1 éve (több patch óta) van az nálam, hogy eltűnik a lépés hangja, F5 aztán F9 és voila megint dobogok tovább vidáman. de lehet hogy én lettem enervált és még mindig elvakít maga az élmény. gondolod hogy a dlc majd minden gond nélkül lesz implementálva egy ilyen komplex játékban, ha kirugdosnak pár embert?
Cyberfuck Patchrunner
-
pandras83
senior tag
a half life óta imádom a csendes főszereplő nyújtotta immerziót ezért a hasonlóan vélekedőknek ajánlott a Silent Protagonist mod kipróbálásra. nálam eddig gond nélkül működik és erősen gondolkozom egy sokadik new game-en, ezúttal strong, silent type stílusban.
ugyanitt hízó eladó illetve még mindig keresek valami sound modot, amivel tovább mehetne a rádió ha térképet vagy menüt nyomok. mintha létezett volna ilyen korábban nexuson, de sajna nem találom.
Cyberfuck Patchrunner
-
BigBlackDog
veterán
Sziasztok!
Pár héttel ezelőtti mentésből szeretném folytatni a történetet, de a mentés betöltése közben elszáll a program. Merre érdemes elkezdeni keresni a hibát?
Előre is köszönöm a válaszokat!
-
Topikgazda
válasz BigBlackDog #28625 üzenetére
Túl kevés az információ. Vanilla játék, vagy használsz MOD-okat?
Milyen platformon játszol, milyen szolgáltatás alatt (GOG, Steam, stb.)?Így látatlanban a Steam fájlellenőrzés, illetve a Steam-en a felhőbe mentés körül néznék körül. Ha használsz MOD-okat, akkor ott sem árt körbenézni.
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
BigBlackDog
veterán
Nincsenenk modok, alap Steames kiadás. Kb. 6 órányi játék van benne, korábban nem volt gond a visszatöltéssel.
Steamben a helyi fájlok ellenőrzését lefuttattam (nem talált hibát), de utána is ugyanúgy kidob. Még egy apróság jutott eszembe; nemrég volt egy procicsere (minden más maradt). Ez bezavarhat esetleg?
Hibajelentésben ez látszik:
Registered crash info file...
InternalVersion: 3.0.4353886 P4CL: 5320012 Stream: //R6.Root/R6.Release
!!!CRASHED!!!
Error Reason: Unhandled exception
Expression: EXCEPTION_ACCESS_VIOLATION (0xC0000005)
Message: The thread attempted to write to an inaccessible address at 0x59.
File: <Unknown>
Line: 0 -
Topikgazda
válasz BigBlackDog #28627 üzenetére
Semelyik mentést sem lehet visszatölteni, vagy csak egy esetén van gond? -> Ha csak egy adott mentésnél van gond, akkor ott fájl sérülés lehetett.
A beépített benchmark lefut probléma nélkül, új játék indításánál nem fagy le? -> Ha ott is megfagy, akkor nem a mentés a probléma, hanem valami hardware vagy driver probléma állhat a háttérben.
Ha proci csere volt, körbenéznék először stabilitás terén minden rendben van-e.
Hűtés terén nincs gond, nincs overclock és társai, akkor még mindig meg lehetne próbálni egy kis feszemelést vagy freki csökkentést.Sajnos a hibaüzenet kevés infót ad, a szerint olyan memóriacímre szeretne írni, amely nem elérhető. Esetleg a RAM-okat is érdemes lenne megnézni (kivenni, kicsit lepucolni a csatlakozókat, visszarakni).
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
BigBlackDog
veterán
Kipróbáltam több mentést is, mindegyik betöltése közben "letérdelt". Megjelenik a mentéskiválasztása után a töltőképernyő és egy másodperc múlva elszáll.
Benchmark esetén is elszáll... Hmm... Érdekes, pedig proci upgrade-et követően azt már futtattam.
Stabilitástesztek voltak futtatva pár órán keresztül, de nem jött elő hiba. Egy memtestet előveszek a biztonság kedvéért.
-
tibaimp
nagyúr
válasz BigBlackDog #28627 üzenetére
Így van, ahogy Cifu írja, annyival egészíteném ki, hogy egy RAM teszt sem ártana, ez működött nálam is: [link]
A tehén egy bonyolult állat, de ÉN megfejtem...| 2016-tól az tuti, hogy az angyalok is esznek babot...
-
looser
addikt
válasz tibaimp #28630 üzenetére
Vagy az "ősi" memtest-tel, ami lassan 30 éves lesz :-)
Mindent tudok a rákászszakmáról...
-
Vesa
Topikgazda
Nem tudom milyen játékokkal játszol, hogy ezt írod, de én semmi különöset nem találok a CP-nél. A No Man's Sky-t mai napig játszom, 5 éve frissítik és tömik ki tartalommal, minden ilyen frissítésnél elromlik valami, ami egyszer már jó volt.
5 éve folyamatosan jönnek a frissítések hibajavításai, egészen a következő frissítésig, amikor minden kezdődik elölről.
X4 Foundation detto, 6.0 Beta fut éppen, tele van buggal mai napig az egész, ennek ellenére olyan 1000 órám van benne vagy több, és nagyon szeretem.
Flight Simulator 2020 szintén zenész, közel 3 éve jelent meg, és sorolhatnám kb. estig a címeket. Egyszerűen nem igaz amit írsz, a CP nem tökéletes, apróbb bugok vannak, de semmi olyan, ami kirívó, és főleg semmi olyan, amitől félkész lenne, vagy lett volna. Ha a CP félkész volt, akkor a fent említett címek, vagy a Fallout 76 és a többi példa, nem tudom mi volt...Alpha?[ Szerkesztve ]
A tudomány a valóság költészete!
-
Vesa
Topikgazda
válasz BigBlackDog #28629 üzenetére
Más játékokkal minden rendben? Esetleg ideiglenesen nem tudod visszatenni a régi CPU-t? Ha azzal jó lenne, akkor egyértelmű volna a hiba is.
A tudomány a valóság költészete!
-
PuMbA
titán
A Rockstar csinálja szerintem a legjobb munkát. Tavaly vittem végig az RDR2-t az összes mellékküldetéssel együtt, ami így 77 óra játékidő lett és egyszer sem volt benne játék mechanikai bug, ami miatt egy küldetés teljesítése meghiúsult volna vagy újra kellett töltenem egy mentést, mert a karakterem egy funkciója eltűnt. Most az 1.61-es patchben kezdett játékomban van körülbelül 20 óra és azt hiszem, hogy 8-szor kellett újra töltenem mentést bug miatt. Ebből 3 a nem működő lift, háromszor pedig a Cyberpsycho küldetést nem lehetett befejezni, hiába teljesítettem, amit kellett.
[ Szerkesztve ]
-
PuMbA
titán
RDR2 előtt játszottam végig a GTA V-öt, mert azt sose vittem anno végig, csak a negyedéig, de abban se találkoztam game breaking buggal a küldetések során. Azt tudom, hogy megjelenéskor nem volt jó állapotban, mint ahogy az RDR2 se. Szerintem az RDR2 amúgy jobb, mint a GTA V a nem game breaker bugokban. RDR2-ben sose láttam földbe ágyazódott vagy falba lógó embert, míg Cyberpunk-ban pont tegnap volt egy aszfaltba épített és egy levegőben ülő ember
[ Szerkesztve ]
-
lo_jo
senior tag
A Rockstar? Ahol épp PC-n nem javasolt belépni a GTA-ba online, mert modderek pénzt és szinteket adhatnak, amiért téged bannolnak? Petsze akkor is, ha solo session-t indítasz. Vagy azért, mert akár a single player játékodat is crashelni tudják? Ne viccelj már.
Nem tudom, mennyi tapasztalatod van szoftverteszteléssel, én 12 évig csináltam és két dolog az örök érvényű igazság: nincs olyan, hogy hibátlan szoftver (egy bizonyos összetettség felett) és nincs elég tesztelés. Na a Rockstar ezt úgy alkalmazza, hogy nincs hibátlan szoftver, de nincs hiba, ha nincs tesztelés.
-
-
jonnyjoker01
veterán
válasz BigBlackDog #28629 üzenetére
Szia! r6/cache mappát töröld a játék gyökér könyvtárából és úgy csinálj egy fájlellenőrzést.
Üdv. Johnny
-
BigBlackDog
veterán
válasz BigBlackDog #28629 üzenetére
Meglett a hiba, én voltam a hunyó. Úgy tűnik, hogy instabil volt még a proci OC mellett. Némi VCore emelés és megszűnt a probléma. Érdekes, hogy máshol eddig nem igazán jött ki.
Köszönöm szépen a segítséget mindenkinek! -
PuMbA
titán
válasz BigBlackDog #28643 üzenetére
Az ilyen teszt programok / stressz tesztek semmit sem érnek, egyik se Az összeset le kell törölni a gépről. Szomorú, hogy proci / VGA topikokban sokan ezeket használják, mint mértékadó dolog. Egy OC akkor csak jó, ha több játék órákon keresztül nem fagy ki. Nincs egyszerűbb megkerülő mód a megállapítására.
[ Szerkesztve ]
-
anubis6
aktív tag
-
PuMbA
titán
válasz anubis6 #28645 üzenetére
"Annyira játszhatatlan volt"
Nem írtam sehol, hogy játszhatatlan. Csak idegesítő, hogy újra kell tölteni mentést rajtam kívül álló okok miatt. Más játéknál ezt nem tapasztaltam.
"hogy nem is értem hogy pakoltunk bele ennyi időt"
Én is belepakoltam sok időt, úgyhogy engedd meg, hogy leírjam a véleményem a játékról
[ Szerkesztve ]
-
GhanBuri Ghan
őstag
Most fogom végigvinni először a játékot, ninja stílusban kezdtem, aztán átváltottam netrunnerre, most már csak távolról szedegetem le az embereket resettel és sokkolással -
ami semmit nem ért, amikor Nancyt ki kellett hozni a Maelstromoktól, és hatan támadtak rám egyszerre egy szűk szobában.
Milyen karakterépítéssel érdemes még próbálkozni? Gondolom, lehet még fegyverekre vagy közelharcra fejleszteni, ezeken kívül van még valami? -
raneznek a jatekon belul a beallitasokra, megvan a stabil 50 fps?
OC nelkul is csinalja? szerintem nalad valami nincs rendben a gepeddel.
altalaban visszatoltes szintu bug nagyon ritkan van, ilyenre nekem 1.00 alatt volt szuksegem. illetve volt egy patch, amikor egy hetig Takemura hivasa kb mindenkinel potencialis game breaking volt, nalam is. az engine el tud huzni, de vagy akkor, ha nincs meg a stabil 30as frametime minden framere, vagy akkor, ha instabilitas van.
#28644PuMbA
Egy OC akkor csak jó, ha több játék órákon keresztül nem fagy ki.
Ekkora hulyesegeket pls ne terjesszunk itt a forumon. Egyetlen egy jatek kb az egvilagon semmit nem mond a elenlegi hardverekkel. PSU voltage dropot es worst case hutest pl kizarolag furmark + smallFFT komboval lehet rendesen tesztelni, arra jatek nem alkalmas. Altalaban a fur+smallFFT 15 secen belul beterdelteti a rendszert ha instabilitas van akkor is ha a jatekok orakig stabilak.[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
válasz GhanBuri Ghan #28647 üzenetére
gyakorlatilag barmi mukodik.
elsodlegesen hackernel 20int 18tech 16body 14 cool 3 dex egy jo megoldas. ennek vannak extremebb megoldasai is kevesebb coollal, pl 20 int 20 tech 20 body 8 cool 3 dex is stabil ha amugy se vagy olyan jo lopakodasban.
elsodlegesen assaultnal 16 body 18 reflex 16 cool 18 tech 3 int jo katana buildre vagy ha sandevistant akarsz. 16 body 14 reflex 20 cool 18 tech 3 int sandevistanra es katanara gyengebb, cserebe sokkal masszivabb (1.52 ota mukodik csak).
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
CJ4567
veterán
válasz proci985 #28648 üzenetére
Nekem az 550-es FSP Raider letérdeltetéséhez elég volt a Cinebench R23 + Port Royal kombó egy 3600 + 3070-el. És akkor még P95 + Furmark közelében se voltam.
Nekem volt egy visszatöltés szintű bugom 1.61 alatt, a Disasterpiece-ben. Amikor Judy-val megérkeztünk a gyárhoz, a gyár előtt az autón valami dobott egyet, és kicsit később, a falban álltunk meg. Onnantól fogva a script meghalt, újra kellett tölteni a játékot, másodjára jó volt.
[ Szerkesztve ]
No Sana No Life
Új hozzászólás Aktív témák
Hivatalos oldal:
Cyberpunk.net
Hivatalos fórum:
forums.cdprojektred.com
Hivatalos Twitter fiók:
@CyberpunkGame
Hivatalos Youtube csatorna:
@CyberpunkGame
Összefoglaló a világról és a háttérről:
Cyberpunk, Chippin In
- OLED TV topic
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Androidos fejegységek
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- További aktív témák...