-
Fototrend
__________________________________________________________
*A Topicban működik a Spoiler TAG (SP), legyetek szíves használni!*
[Cyberpunk 2077 screenshot & érdekességek topic]
________________________________________
Magyar Discord Szerver
Új hozzászólás Aktív témák
-
jonnyjoker01
veterán
válasz Lacielvtárs #29350 üzenetére
A Galaxyn belül menj a telepítés kezeléséhez és konfiguráláshoz. Görgess le, és töröld a pipát az automatikus frissítés (vagy játék naprakészen tartása) lehetőség mellett, majd válaszd ki azt a verziót, amelyre vissza szeretnéd állítani a játékot. Steamen nem lehet se a frissítést kikapcsolni, se verziót váltani tudtommal.
[ Szerkesztve ]
Üdv. Johnny
-
ughhh
senior tag
Epic store frissítés kíméletes volt hamar lement az adat mennyiséget nem néztem, a beállításokat nem b@szta szét.
55fps helyett 53 lett a benchmark, nem katasztrófa de javulásra számítottam. -
ughhh
senior tag
Korai öröm, kidobál a játék random 5 perc game után
-
ughhh
senior tag
Feltettem a legújabb nv hotfix drivert, 60fps a benchmark, nem dob ki, zajos a hűtés
Ámokfutás amit a lengyel srácok és az nv művelnek[ Szerkesztve ]
-
jonnyjoker01
veterán
Na kipróbáltam én is a path tracinget RTX A4500-al (RTX 3070 szintjén van). FPS-t nem mértem, de csak DLSS ultra performance-en játszható
Már a játékban éreztem a különbséget, de csináltam DLSS nélküli screenshotokat is magamnak összehasonlításnak. Szerintem kinézetben ez nagyon jelentős ugrás, legalább akkora mint a sima grafika -> raytracing, de szerintem annál sokkal több. Eddig RTX nélkül játszottam mert nem éreztem hogy annyival sokkal jobb lenne hogy megérné az FPS vesztést, de ezzel a kártyával továbbra se fogok, mert az ultra performance olyan mosott mint egy olajfestmény. Majd ha meglesz a 4070ti akkor viszont kötelezően be lesz kapcsolva a path tracing, baromi jól néz ki.
Üdv. Johnny
-
Lacielvtárs
nagyúr
válasz jonnyjoker01 #29351 üzenetére
az király mert steamon van meg a játék, bár lehet GOG-on is megvan
megnézem köszönöm a tanácsot"Egy perc hosszúságát az határozza meg hogy a budi ajtó melyik oldalán állsz." ¯\_(ツ)_/¯
-
looser
addikt
Nálam megjelent egy új mappastruktúra egy üres csv fájllal:
C:\Intel\iGfx\XeFX\Cyberpunk2077.exe_5236\Features.csv
Csak érdekességképp :-)
Mindent tudok a rákászszakmáról...
-
tibaimp
nagyúr
válasz looser #29362 üzenetére
Érdekes!
Én RT-vel játszottam ki 3x is, a 2070-el, imádtam! Nem tudom még anyagilag, hogy alakulok, de tervben van egy VGA csere valami "4070 szerűre" majd meglátom, és ez a DLC illetve a Starfield függvénye is lesz, de akkor megint újrázom, az tuti.[ Szerkesztve ]
A tehén egy bonyolult állat, de ÉN megfejtem...| 2016-tól az tuti, hogy az angyalok is esznek babot...
-
muxi-muxi
senior tag
Játszogattam a beállításokkal az Overdrive patch okán, és azt kell h mondjam 3080-nal, a DLSS-t "minőségre" állítva, FullHD-ban teljesen játszható FPS-seket produkál a belvárosban is. Egyéb esetben (feljebb állítva) sajna megroggyan a VGA...
A mai napig imádok police questre vadászva kolbászolni a városban, de a telibescriptelt silverhandos visszaemlékezéseket már egyre kevésbé tolerálom. Most Takemura éttermes randija előtt kiszálltam már a fősodorból, hadd lepődjön meg a végén SmasherMindegy, milyen gép, csak fagyjon...
-
chris0000
őstag
hi. Nomád vonalon végigvittem a játékot nemrég, de
egyébként baromi jó hangulata volt a játéknak így is, meg ahogy kinéz... a másik két vonal, más történettel megy? thx.csak két bossal találkoztam... a pengés meg a végén smasher, ennyi lenne? thx. -
lo_jo
senior tag
Elővigyázatosságból visszaállítottam a VGA-t teljesen gyári profilra, futtattam pár összehasonlító benchmarkot path trace és sima rt mellett, maradtam simán (3070 kevés az élvezhetőhöz) és belement így még utána 1 óra, aminek a felénél visszaváltottam az UVOC profilra, 0 crash. Lehet, hogy valamire érzékeny, vagy csak simán szerencsém van, de nekem ugyanolyan stabil és ugyanolyan jól fut (már amennyire a 9600k miatti CPU limit annak számít), mint előtte. Ja és persze 0 mod, 100% vanilla, de nem friss telepítés.
-
muxi-muxi
senior tag
Sziasztok!
Ma telepítettem az NVidia 531.61-es driverét és lefelezte (mit lefelezte, harmadolta) a Cyberpunk FPS értékeimet, szóval csak óvatosan. Néztem is mint a gipsznyúl, mikor kaptam 20 FPS-t a belvárosban FullHD-n, holott a 531.41-es driverrel még RT Overdrive--val is 55-60 közti (minden full' kakaón, DLSS: minőség). Szerencsére egy sima visszatelepítés megoldotta a dolgot.
Szerk: Kártyám 3080 Aorus Master[ Szerkesztve ]
Mindegy, milyen gép, csak fagyjon...
-
PuMbA
titán
válasz muxi-muxi #29368 üzenetére
Felraktam én is ezt az NVIDIA drivert, de nekem ugyanannyi maradt az fps RTX3060-nal De én mindig bepipálom a Tiszta telepítés opciót.
Ma megint volt fagyásom, bár mostanra pont végig vittem az összes mellékküldetést, szóval itt a vége. Felnéztem a Redditre és ott is többen panaszkodtak fagyásokra az 1.62 óta. Annyira meglódultak a Cyberpunk eladások, hogy most el kell rontania a CD Projekt RED-nek
[ Szerkesztve ]
-
Amartus
senior tag
Új driver--rel, nem tiszta telepítéssel +2 frame-mel több. Tehát nem változott.
Istenem, tele van csillagokkal...
-
pandras83
senior tag
tegnap du hazahoztam a cégtől kis kedvezménnyel egy 4070 Ventus 3X-et, egy 5 éves 1070-et cseréltem.
dlss3 + path tracing @1080p = 100-110 fps és kibekúrt szép a város.... egészen az első komolyabb tűzharcig. Nem esik be a framerate, de az input lag miatt nem az igazi. Az 5600-os Ryzen szinte az életéért könyörög, a 1070 mellett nyaralgatott, most meg kb mintha egy kőfejtőben dolgoztatnám szegényt, a halántékához szorított shotgunnal.
Maga a kártya egyszerű mint a faék, de hibátlan. zárt házban 68fok volt, 2805 Mhz max boostal, 1600rpm körül.
Cyberfuck Patchrunner
-
CJ4567
nagyúr
válasz pandras83 #29373 üzenetére
A DLSS 3-al ez a probléma, a "100-110FPS" az csak látványra annyi, a bemenet nem lesz gyorsabb, a te esetedben kb. 50-55FPS lehet a DLSS 3 előtti frame rate, vagy még annál is kevesebb.
Az 5600 éppenséggel még elégnek is kell hogy legyen egy 4070 alá szerintem, egy 3080 szintű kártyáról van szó.
[ Szerkesztve ]
No Sana No Life
-
tibaimp
nagyúr
válasz pandras83 #29373 üzenetére
Használd egészséggel ! Én is idén tervezem a 2070-et cserélni valami hasonlóra, vagy 4070, vagy 4070Ti még majd meglátom az árak, az erőviszonyok és a pénztárcám alakulását.
Én a CPU fejlesztés megcsináltam már korábban, remélem a 10 magos elég lesz neki.A DLC-re mindenképp jó lenne, mert akkorra tervezem újrázni a játékot (illetve attól is függ, mennyi lesz az ára a DLC-nek).
A tehén egy bonyolult állat, de ÉN megfejtem...| 2016-tól az tuti, hogy az angyalok is esznek babot...
-
PuMbA
titán
válasz tibaimp #29375 üzenetére
A magok száma helyett az egy magos teljesítmény (azaz a minél újabb architektúra), a memória sávszélesség és az L3 cache mérete a legfontosabb. Van sok teszt Hardware Unboxed YouTube csatornán erről. Ray tracing esetén, ami még CPU intenzívebb, különösen elhúznak az új generációs 6-8 magos procik DDR5-tel, illetve például a 96MB L3 cache-es 5800X3D és a többi 3D V-Cache-es AMD processzor.
[ Szerkesztve ]
-
tibaimp
nagyúr
Megnéztem pár yb videó tesztet, ami összehasonlítja a 4 utolsó Intel CPU-t a 9900k - a 13900k-ig. Nekem sima 10900 van így az lassabb, mint a 10900k, de irányadónak jó az is. Látszik, hogy bizonyos játékoknál szinte alig van különbség, valahol, viszont tetemes az új CPU-k javára. Mondjuk ezt tudtam is, jók ezek új hibrid CPU-k, bár fogyaszthatnának kevesebbet is, de OK.
Kifejezetten a CP2077 megnézve van különbség eléggé szépen, főleg a 4090-es teszteknél (a korábbi szériás, pl.: 3080 teszteknél nem volt annyira jelentős a különbség).
De mindegy, ez most így marad az tuti. Azért köszA tehén egy bonyolult állat, de ÉN megfejtem...| 2016-tól az tuti, hogy az angyalok is esznek babot...
-
CJ4567
nagyúr
válasz pandras83 #29381 üzenetére
Nem saját tapasztalat (3070-em van, 1070-et váltott, tudom milyen érzés ), lehet, hogy ha én is ki tudnám próbálni, más lenne a véleményem róla... Nevesebb YT-osok hozták fel ezt problémaként, mert a DLSS 3 azt csinálja, hogy a valós képkockák közé tesz be generált képkockákat.
NV Reflexet bekapcsoltad? Az segíthet, a felbontás alatt van a játékban.
No Sana No Life
-
chris0000
őstag
hi. az új DLAA miért olyan jó nekünk, felezte az fps-t egyből a játékban nálam?
marad a TAA thx. üdv. -
bozont
veterán
Ryzen topicban volt erről egy hosszabb értekezés. A játék 8 szálat használ max, legalább is AMD esetében. Az SMT-t kikapcsolva konkrétan közel 100%-ra terhelte az 5700X-et egyes helyeken, már a 6700Xt mellett is proci limit lép fel 1440p magas részletességen is. De 1080p-n már sokkal durvább a helyzet. Videó róla.
Lényeg hogy minél nagyobb a tömeg, annál jobban eszi a cpu-t, nagy npc sűrűségnél lesz durván limites. A crowd density-t visszavéve magas "részletességről" közepesre nagyon sokat segít ha valakit ez zavar. -
bozont
veterán
-
rup1u5
nagyúr
DLAA bekapcsolásakor a DLSS "off"-ra ugrik, fps meg bezuhan. Ebből én arra következtettem, hogy natívon megy.
Érdekes jelenségre lettem figyelmes az új peccs óta. Folyamatosan 100%-on járat 5 szálat: [kép] egészen addig míg meg nem nyitom a task manager-t: [kép]. Amíg a task manager nyitva van, normális a CPU usage de ahogy becsukom, rögtön visszaugrik ugyan az az 5 szál 100%-ra.
Tapasztalt más is ilyet?#29392PuMbA
Oké....akkor végképp nem értem amit írsz: "De működik" ---vs--- "Persze, hiszen a kettő kizárja egymást" Akkor most melyik? Ellentmondást vélek felfedezni.Azt hiszem leesett közben Szóval a DLAA is egyfajta felskálázás.[ Szerkesztve ]
Why don't you knock it off with them negative waves!
-
PuMbA
titán
válasz rup1u5 #29391 üzenetére
"DLAA bekapcsolásakor a DLSS "off"-ra ugrik, fps meg bezuhan. Ebből én arra következtettem, hogy natívon megy."
Persze, hiszen a kettő kizárja egymást Ha felskálázással akarsz DLAA-t, akkor a DLSS-t kell használnod, ha csak simán DLAA-t, akkor meg azt. A lényeg, hogy mindkét esetben ott a DLAA.
[ Szerkesztve ]
-
lo_jo
senior tag
válasz rup1u5 #29391 üzenetére
Nem, a DLAA nem felskálázás, viszont jelen esetben kikapcsolhatatlanul része a DLSS-nek. Tehát ha DLSS-t kapcsolsz, a felskálázás mellé jön automatikusan a DLAA, míg ha csak DLAA-t, akkor a “saját” (nem feltétlen natív) felbontásodra kapcsolja be.
Ha jól emlékszem, MSFS-ben DLSS+DLAA az opció neve, itt nem, de valójában ez történik.
[ Szerkesztve ]
-
bozont
veterán
-
KAMELOT
titán
-
ScomComputer
veterán
válasz KAMELOT #29398 üzenetére
Húú az viszi a legjobban,arra van fejlesztve ...száznyócvannyóc fps-el...
Amúgy semmit nem ér ez, bugos lesz tőle textúra nálam..hullámzós "csillámpónis" lesz a ruha(meg más is)... az fps is esik vagy 20-at és ez nem az extreme verzió..
Legjobb ezt úgy hagyni ahogy a fejlesztők csinálták..[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hivatalos oldal:
Cyberpunk.net
Hivatalos fórum:
forums.cdprojektred.com
Hivatalos Twitter fiók:
@CyberpunkGame
Hivatalos Youtube csatorna:
@CyberpunkGame
Összefoglaló a világról és a háttérről:
Cyberpunk, Chippin In
- iPhone topik
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Gaming notebook topik
- Öregszem
- 3D nyomtatás
- Gitáros topic
- NFL és amerikai futball topik - Spoiler veszély!
- További aktív témák...
- Fujitsu Celsius H770, 15,6" FHD IPS Kijelző, i7-7920HQ CPU, 32GB DDR4, 512GB SSD, M2000 4GB VGA, WIN
- Macbook Pro M2 TouchBar (magyar bill., 3 év garancia) + ajándék!!
- HP ZBook 15-G3, 15,6" FHD IPS Kijelző, i7-6700HQ CPU, 32GB DDR4, 256GB SSD, M2000 4GB VGA, WIN 10, S
- Apple Watch SE 2nd gen GPS 40 mm
- Xiaomi Pad 6, 2 üvegfóliával + egy tokkal
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest