- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Szevam: Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
-
Fototrend
__________________________________________________________
*A Topicban működik a Spoiler TAG (SP), legyetek szíves használni!*
[Cyberpunk 2077 screenshot & érdekességek topic]
________________________________________
Magyar Discord Szerver
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topikgazda
Ez jelenleg igaz, de ugyanakkor kezd változni, hiszen a CP2077 is kihasznál akár 24 szálat is (direkt nem magot írok, hiszen az Intelnél az E-magoknál nincs HT), AMD esetén van probléma, ahogy bozont is írta. A Hogwarth's Legacy-tól kezdve az FS2022-ig lehet sorolni a példákat, hol látható már a sok szál előnye.
A játékok ~99%-ának valóban elég jelenleg a 8 mag / 16 szál, de érdekes kérdéskör, hogy a jövő mit hoz e téren.
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
PuMbA
titán
válasz abridabri #29402 üzenetére
Nem avult el, tökéletes A konzolok miatt, ahol a 8 magból egyébként csak 7-et használhatnak a játékok, a fejlesztők ennek figyelembe vételével fogják írni a játékokat. Ha skálázódnak több magra az egy bónusz, de a játékokat úgy írják meg, hogy e nélkül is több száz fps-sel fussanak. Amíg a konzolokban 8 gyengébb Zen 2 mag van, egyáltalán nem kell aggódni. Majd 5-6 év múlva.
[ Szerkesztve ]
-
pandras83
senior tag
ez a start után készült valamivel, ezért kérdezném hogy szerintetek mennyire állja még a helyét? az rtx effektek kivételével miből érdemes most visszavenni? az ambient occlusion pl nem felesleges path tracing on esetében?
Cyberfuck Patchrunner
-
PuMbA
titán
válasz pandras83 #29406 üzenetére
Fent az oldal tetejénA téma összefoglalóban ott van az optimális beállítást tartalmazó videó: [Digital Foundry ajánlott beállítások videó]. Az utána lévő szöveg viszont hamis, ezek nem változtak azóta. Minden beállítás ugyanúgy érvényes ma is.
Path Tracing esetén nem működik az Ambient Occlusion, hiszen a Path tracing mindent felülír, szóval azokhoz sose kell hozzányúlni.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz abridabri #29402 üzenetére
Akkor még 1x: a játékok 99%-ban jelenleg bőven elég 8 mag / 16 szál.
Feltehetően a jövőben sem várható, hogy hirtelen értelmetlenné válik a 8 magos CPU.
Én arra reflektáltam, hogy jelenleg valóban ez a helyzet, de már most is találkozni olyan játékokkal, amelyek 16+ szálat is kihasználnak és ezek aránya a jövőben várhatóan nőni fog...[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
ImACeltic
őstag
Játszott itt valaki a játékkal GeForce Now-al? Főleg arra lennék kíváncsi, hogy a legmagasabb előfizetéssel, az RTX 4080 szerű élmény milyen lehet.
Gamer(PS5, PC), sport fan.
-
heavygrip
aktív tag
Szép napot mindenkinek.
Nektek megoldódott a játék indítás utáni egyből letérdelés?
Már letöröltem,újra tettem semmi.
Driver frissítésre azért nem gondoltam mert AMDnél még nincs fent a legújabb.Egyébként steames a játék, nem tudtam a frissítés nélkül elindítani.
They are rage,brutal, without mercy,but you,you will be worse, Rip and Tear until it is done.
-
veterán
válasz ScomComputer #29414 üzenetére
1 hónap múlva visszakerül hozzád az a gép
Virtual memory szépen nyírja az SSD ket. Én HDD re rakom . -
ScomComputer
veterán
válasz abridabri #29415 üzenetére
HDD-re nem jó..nem kis laggolást okoz ha abból dolgozik..
Tudom hogy az alap hogy hdd-re tesszük a dolgokat,az ssd "kímélése" miatt..
Meg van eladó pár darab,ha meghalna..
....
PuMbA...nem akartam offhullámot..már bánom,hogy beírtam...de igazad van, nem nyírja ki,pláne a win 11 van nagyon jól optimalizálva hozzá,ha un. szilárdtest meghajtót érzékel..de van aki még múltban él...[ Szerkesztve ]
-
PuMbA
titán
válasz ScomComputer #29416 üzenetére
Ja, 2-3 éve megszabadultam a HDD-ktől, csak lassítja a rendszert Van külső USB-s HDD-m adattárolásra, de gépbe nem rakok többet soha, az tuti.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz ScomComputer #29416 üzenetére
Én még nem vettem észre laggolást , igaz nekem 32gb ram van ,szóval nem hiszem ,hogy sűrűn írna a HDD virtual ramba . Kikapcsolni nem lehet ,mert régebbi játékok hibát dobnak virtual off mellett .
A legjobb megoldás egy ősrégi 32gb ssd lenne cahche-nek , csak nem tudom hova rakni a jelenlegi gépházban . Mondjuk van még szabad m2 slot ,abba is lehetne akár valami olcsó kis ssdt rakni#29421 PuMbA
Én csak 1gbot állítottam be. Ez már elég ,hogy a régi játék ne dobjon hibát.[ Szerkesztve ]
-
Alpi.
addikt
válasz abridabri #29415 üzenetére
"Virtual memory szépen nyírja az SSD ket. Én HDD re rakom ."
Azt hittem, már rég kihalt ez a legenda.
Az ég világon senkinek nincs hdd-n és mégis mennek hosszú, hosszú éveket. (99%-nak nincs) Évetizede(ke)t. Hdd-t ilyenre használni az óriási visszalépés. Meg egy csomó gépbe nincs is hdd már.[ Szerkesztve ]
https://www.youtube.com/channel/UCbJjHfBdTsUw3UJAFr-5Gsg
-
Fitzgerald
veterán
Gondoltam vibeolok egy órát a Cyberpunkkal, manapság már nagyon ritkán kerül csak rá sor.
Gimme Danger quest, Takemura a tetős beszélgetés után beül a furgonjába, kihajt a kapun.
Közben elvisz egy fél kerítést ami leszakad, felcsapódik előttem a falra. Nem zavartatja magát.
Aztán a furgonnal megáll keresztbe az út közepén.
Következő pillanatban jön egy másik furgon, ami keresztülhajt Takemura furgonján, mint egy hologramon.
Oké mondom, végül is mért ne.
Elindulok gyalog, elhaladok az Arasaka Industrial Park előtt. Egyszer csak olyan 100 méterrel előttem, kb. 15 méteres magasságban pörögve repül elő egy autó a semmiből, majd ráesik egy másikra.
Ez így összesen 1.5 perc leforgása alatt.
Baszki, még a hud elemeket is kikapcsoltam, azzal is segítve a beleélést.
Mindegy, legalább van már ray tracing overdrive... -
heavygrip
aktív tag
válasz ScomComputer #29414 üzenetére
Nálam ez a letérdelés az 1.62 óta van jelen. Ahogy rá nyomok az indításra egyből utánna.
Előtte nem találkoztam vele. 50 órám van a játékban,de voltam mindenhol is.
Főleg olyan helyeken jártam ahol nagyon CPU igényes a játék. 3 hete van benne az 5600x és talán ezzel a játékkal tudtam tesztelni a legjobban ( felér egy benchmark tesztel szerintem).
Ahol a levegőben cikázik a narancs illetve kék színű hal, ott felvettem a tömeget is maxra.
Rohangáltam ott vagy fél órát le fel,kocsival, gyalog, minden rendben volt. Iszonyat forgalom van ott délelőtt processzor kihasználtság folyamatosan 80-85%on volt, GPU meg 96-99%.
Ez a frissítés meg már nem enged be, elképzelhető akkor már az indításnál lezabálja a virtuális memóriát?They are rage,brutal, without mercy,but you,you will be worse, Rip and Tear until it is done.
-
jonnyjoker01
veterán
GDC Prezentációk kint vannak, néhány paywall mögé zárva de egy párat meg lehet tekinteni.
Ebben a kommentben nem arra fogok fókuszálni hogy miről volt szó, hanem arra amit mutattak dev gameplay és teórizálok a lehetséges lehetséges feature-ökről amik 1.7-ben jönnek majd, de semmi sem fix természetesen.
Ezen a képen látszik, hogy a bal alsó sarokban a UI-t kicsit átdolgozták, emellett ami érdekes, hogy a healing item-nek recharge animációja van, viszont maga az ikon aktívnak néz ki. Még egy kis extra, hogy pár másodperccel a screenshot után megsebződik a dev és pirosra vált az ikon. Ebből azt veszem le, hogy lesz egy max számú heal amit letolhat a játékos, ami X másodperc alatt újratölt és sebződés közben/kis ideig utána nem lehet majd healelni. Érdekes.
Másik, kicsit nehezen látszik, de az enemy healthbar is át lett dolgozva, fel van osztva szekciókra. Valószínűleg csak vizuális indikáció, hogy be tudjuk lőni mennyi HP-ja van egy enemy-nek, viszont én tovább viszem a gondolatot és tippelek egy rebalance-ra is, mivel mid-late game-ben több ezer HP-ja van jelenleg egy enemynek, ami nagyon furán nézne ki felosztva statikus számmal. Viszont teljes mértékben lehetséges hogy arbitálisan van felosztva, vagy akár fixen X egyenlő részre, vagy akár hogy teljesen más célt szolgál, úgyhogy nem 100%.
Ezen a képen (pdf-ből kinyerve) láthatunk megerősítést arra, hogy lesz vehicle combat.
Kicsi redesign párbeszédválasztásnál, a kapcsos zárójelbe tett leírások inkább így néznek mostmár ki.
Ezen a képen sokkal nagyobb crowd population látszódik mint általában a játékban, valószínűleg az astonishing beállítás, ami 1.6-ban került be de rejtett jelenleg. Egy rövid klip volt ez az egyik prezentációban, sajnos látszódott hogy ugyanolyan hülye az AI és egymásba mennek, furcsán kerülgetik ki egymást úgyhogy crowd AI okosítás nem várható.
[ Szerkesztve ]
Üdv. Johnny
-
válasz jonnyjoker01 #29424 üzenetére
Köszi az info-kat.
-
shotika
őstag
Csatlakozom
Kb 8-10 éve használok ssd-t, jelenleg 4 db van a gépre kötve. Egyetlen egy ment tönkre, a legelső 120-asom 1 év után. Amit cserébe kaptam Kingston, a mai napig azon van mindig az aktuális Windows.
HDD: minden hdd-m meghalt eddig, a legutolsót kivéve, de azt is pár éve vettem.Shotiii#2629 Gainward GTX 3060TI 8GB, Corsair 2x16GB DDR4 3200mhz, i5-13600KF, Asus TUF B660M-D4, EVGA 750GQ
-
shotika
őstag
válasz jonnyjoker01 #29424 üzenetére
Engem egy valami idegesít a mai napig, és az a nyomorult dashelgetés. Néha centizgetni kell a loot miatt, és olyankor néha ugrik egyet előre hátra a karakter. A menüben nem találtam opciót ami kikapcsolja, csak konfigfájlból tudtam módosítani.
Shotiii#2629 Gainward GTX 3060TI 8GB, Corsair 2x16GB DDR4 3200mhz, i5-13600KF, Asus TUF B660M-D4, EVGA 750GQ
-
jonnyjoker01
veterán
válasz shotika #29427 üzenetére
A gameplay szekcióban van elrejtve a beállítás, ki lehet kapcsolni és akkor ha jól emlékszek a gugolás gombot kell duplán nyomni az egyik mozgás gombbal helyette. Én is végül átírtam az xml fájlt, külön bindoltam egyik gombra mert ez a megvalósítás is elég meh.
Más:
Közben észrevettem mégvalamit az enemy HP csíkkal kapcsolatosan, és most már tényleg lövésem sincs hogy mi lehet:
Nem egyenlő részre van osztva, a jobb és baloldali egy méretű, a középső picit hosszabb. Vajon mi lehet, ötletek?
[ Szerkesztve ]
Üdv. Johnny
-
heavygrip
aktív tag
válasz ScomComputer #29414 üzenetére
They are rage,brutal, without mercy,but you,you will be worse, Rip and Tear until it is done.
-
1.62, "warp dancer" build ugy nez ki mukodik es visz barmit (
). 8 body, 20 reflex, 20 tech, 3 int, 20 cool. sandevistan warp dancer kore epitve.ertsd, a reapert is fegyverzet:
- O'Five
- Comrade's Hammer
- Scapel (3+os AS amit meg buffol a cool)
Gorilla arms, mert egyebkent az O'Five es a Comrade's nagyon nem hasznalhato. erre nincs szukseg egyebkent beat on the brat kivetelevel.taktika: O'Five tomeg ellen splash damagevel (egy lovesbol szedi ki a mecheket is), Comrade falat torni. Scapel sandevistan + cloak komboval arra kell, ha az ellenfel tul jol beassa magat.
nehezseg: ~500 hp, nagyon torekeny bar ezen a cool valamennyit segit. elsore nagyon torekenynek tunik, de a blade ag bloodlust + crimson tide + slow and steadyje annyit jelent, hogy V barmit kozelharcban le tud tankolni, sandevistannal meg foleg. sprintelve nem tud loni (vagy ujratolteni), de arra ott a katana.
erosseg: iszonyatosan gyors es gyakorlatilag teljesen ki tudja hasznalni az O'Fiveot, ami minden macerajaval egyutt gyakorlatilag egy granatvetokent mukodik.variancia: 10 body / 18 tech jobb lenne. annyira nagyon sokat a 20as tech nem ad, mint az, hogy a gorilla helyett mehet a monowire. bar igazabol a Scapel vs Monowire nem teljesen egyertelmu. a felszabadulo slot pl a Divided We Stand kb tokeletes kozepes hatotavra (vagy a Fenrir / Moron Labe / Psalm). vagy mehet a Headhunter, bar igazabol annyi damja van, hogy nincs extra debuffra szuksege.
eszmeletlenul elvezetes egyebkent.
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
shotika
őstag
válasz jonnyjoker01 #29428 üzenetére
Igen, köszi, megtaláltam
Shotiii#2629 Gainward GTX 3060TI 8GB, Corsair 2x16GB DDR4 3200mhz, i5-13600KF, Asus TUF B660M-D4, EVGA 750GQ
-
Lacielvtárs
nagyúr
. Bocsi
[ Szerkesztve ]
"Egy perc hosszúságát az határozza meg hogy a budi ajtó melyik oldalán állsz." ¯\_(ツ)_/¯
-
Lacielvtárs
nagyúr
válasz Lacielvtárs #29432 üzenetére
"Egy perc hosszúságát az határozza meg hogy a budi ajtó melyik oldalán állsz." ¯\_(ツ)_/¯
-
válasz Lacielvtárs #29433 üzenetére
Csak, hogy tudd. Most kurvára gyűlöllek.
Grat hozzá. Külföldről jött?
-
Lacielvtárs
nagyúr
válasz Evil Snowman #29434 üzenetére
nem, kínai igaz de nem onnan jött hanem itt egy aprós srác árult és rácsaptam mint gyöngytyúk arra a bizonyos zöld nyúlékony dologra
köszönöm amúgy nagyon látványos, de nem fogom használni mert félig angol és félig kínai
megy a gyűjteményembe, csak előtte kicsit nyomkodom[ Szerkesztve ]
"Egy perc hosszúságát az határozza meg hogy a budi ajtó melyik oldalán állsz." ¯\_(ツ)_/¯
-
válasz Lacielvtárs #29435 üzenetére
Jól tetted, hogy lecsaptál rá.
Nekem 2 dolog hiányzik a CP tematikájú gyűjteményből. Egyrészt ez a telefon, másrészt a Steelseries 2 fülese:
ARCTIS 1 WIRELESS FOR XBOX CYBERPUNK EDITION Johnny Silverhand Edition
ARCTIS 1 WIRELESS CYBERPUNK EDITION Netrunner EditionMeg aztán a 2 kb. már beszerezhetetlen PC alkatrészre is rátenném a mancsom, ha nem laptop vonalon mozognék:
Seagate FireCuda 520 SSD Cyberpunk 2077 Limited Edition (2077 darabot gyártottak csak):
nVidia GeForce RTX 2080 Ti Cyberpunk 2077 Edition -
-
tibaimp
nagyúr
válasz Lacielvtárs #29433 üzenetére
Az de fasza!!
A tehén egy bonyolult állat, de ÉN megfejtem...| 2016-tól az tuti, hogy az angyalok is esznek babot...
-
Lacielvtárs
nagyúr
válasz Evil Snowman #29436 üzenetére
az a füles nekem már megvolt anno csak odaajándékoztam unokatestvérnek
a vga-t én is vadászom nagyon"Egy perc hosszúságát az határozza meg hogy a budi ajtó melyik oldalán állsz." ¯\_(ツ)_/¯
-
Lacielvtárs
nagyúr
válasz tibaimp #29438 üzenetére
mindenki
mondjuk ha volna aki tudna segíteni hogy hogy tudok legalább egy google play áruhazát rárakni, annak nagyon örülnék
bár ez itt eléggé off de hátha van szakértő itt is jelen[ Szerkesztve ]
"Egy perc hosszúságát az határozza meg hogy a budi ajtó melyik oldalán állsz." ¯\_(ツ)_/¯
-
tibaimp
nagyúr
válasz Lacielvtárs #29440 üzenetére
Ebben én nem tudok segíteni, pedig megtenném, ha tudnám, hidd elszerk: ja, hogy mindenki-nek szólt
[ Szerkesztve ]
A tehén egy bonyolult állat, de ÉN megfejtem...| 2016-tól az tuti, hogy az angyalok is esznek babot...
-
rup1u5
nagyúr
Jaj de jó ez az új patch! Most már nálam is kifagy 1 perc után.
Why don't you knock it off with them negative waves!
-
válasz Lacielvtárs #29439 üzenetére
Egérpad, meg az egér az nálam is megvan. Mondjuk utóbbi a vitrinben pihen.
Meg ugye ott van az az Xbox is, ami hivatalos CP edition, épp csak az adott játékot nem tudja megfelelően futtatni. Szóval az inkább csak szobadísz.
-
addikt
Már régen néztem rá ma meglepett. Leszedem, visszateszem ugyanez fogad. Nem rakom újra a rendszerem miatta. Bezzeg a virágbolti az megy. Most mi a f@sz van? Olvasgassak vissza?
Persze kicsit vissza olvasva....az a helyzet hogy a megvett áruházi változat el sem indul, a virágbolti amit kíváncsiságból tettem fel mi fog történni az elindul, de egy idő után hol itt hol ott kilép. Mit lehet csinálni?
Clevo P751TM1 i9-9900K, DDR4 96GB 3200Mhz, 1TB M.2 Sata + 2TB M.2 NVME, 2TB HDD, Nvidia Geforce Zotac Trinity 4080 Super (desktop 320W)
-
-
addikt
válasz muxi-muxi #29446 üzenetére
Van itt egy gondolatom ami nem ide tartozik így meg is tartom kicsit
elméletes.Azt nem értem hogy a gyárit lepucoltam elvileg teljesen majd újrarakva ugyanaz, bele sem tud szagolni. Erre jön a "nem akarom" kalóz megoldás régebbi verzió és patch....mivel bizonyos mentésem be sem töltődik, csak régebbi, mert újabb verzióról való mentés a feltett játék verzióhoz képest és az a játék verza sem jó teljesen mert kilépeget! Erről pedig nem olvastam hogy ilyen volt vele kapcsolatban.
[ Szerkesztve ]
Clevo P751TM1 i9-9900K, DDR4 96GB 3200Mhz, 1TB M.2 Sata + 2TB M.2 NVME, 2TB HDD, Nvidia Geforce Zotac Trinity 4080 Super (desktop 320W)
-
Lacielvtárs
nagyúr
válasz Evil Snowman #29444 üzenetére
igen az xbox is megvan de a játék minősége rajta hagy némi kívánni valót maga után
bár amióta jött ez a sok frissítés még nem is próbáltam rajta hogy változott e[ Szerkesztve ]
"Egy perc hosszúságát az határozza meg hogy a budi ajtó melyik oldalán állsz." ¯\_(ツ)_/¯
-
heavygrip
aktív tag
Nálam is ez van, az 1.62 óta el sem indul.
Várok még egy kicsit, hátha jön valami javítás,ha nem akkor törlés...Nem értem azt, hogy akinek pl egy 6650xt van, mért kötelező feltenni ezt a frissítést
Még jó hogy a fejlesztőknek volt annyi eszük és az Xboxos verziót nem barmolták szét...mert oda aztán tényleg nem lett volna semmi értelme ennek a patchnek.They are rage,brutal, without mercy,but you,you will be worse, Rip and Tear until it is done.
-
PuMbA
titán
válasz heavygrip #29449 üzenetére
Ezek jutottak most eszembe: Tuning van a CPU-n vagy GPU-n? Ha igen, próbáld meg nélküle. Windows lapozófájl Automatikusra van rakva? Ha nem, akkor próbáld úgy. Legfrissebb alaplap, chipset, VGA driver fent van? Ha nem, rakd fel őket. Ha háttérben / tálcán futnak programok, akkor mind lődd ki és próbáld úgy. Minden nem használt USB-s eszközt húzz ki a gépből.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hivatalos oldal:
Cyberpunk.net
Hivatalos fórum:
forums.cdprojektred.com
Hivatalos Twitter fiók:
@CyberpunkGame
Hivatalos Youtube csatorna:
@CyberpunkGame
Összefoglaló a világról és a háttérről:
Cyberpunk, Chippin In
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen