-
Fototrend
__________________________________________________________
*A Topicban működik a Spoiler TAG (SP), legyetek szíves használni!*
[Cyberpunk 2077 screenshot & érdekességek topic]
________________________________________
Magyar Discord Szerver
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
jonnyjoker01
veterán
Én is reagálok rá csak mert mér ne
0: az egyedüli részletesebben kidolgozott metróállomás a V megabuildingje előtt van, amihez az asseteket valószínűleg a vertical sliceból (2018-as demóból) vették át. Az összes többi állomás csak egy "shell" úgyhogy szerintem elég hamar elvetették a dolgot.
1-2: ezek a CG trailerből vannak, az ilyet sosem szabad alapul venni szvsz hogy mi lesz a játékban (amúgy ide rakhattad volna még a biliárdozást is )
3: Witcher 3 trailerében is kb ugyanezt mondták: "This is Novigrad. It's a living and breathing ecosystem with thousands inhabiting its corners. Everyone in the city, all thugs, beggars, lords and peasants have their day and night activities and pastimes." - és teljesen ugyanúgy működik a két játékban a crowd system annyi különbséggel hogy a CP-ben több ember van, ezáltal felborul a scipted - unscripted NPC-k egyensúlya ami miatt feltűnőbb hogy a többség nem unique. Az én személyes véleményem hogy aki tényleg komolyan azt gondolta hogy azzal a crowd density-vel amit a videón láttunk minden egyes NPC-nek saját napi ciklusa lesz és mindenkit követni tudunk majd az vagy nagyon laikus / naiv, vagy ignoráns (vagy ennek a háromnak bármilyen kombinációja )
4: 3rd person cutscene-ek törlését 2019-ben erősítették meg, bőven a játék megjelenése előtt (azt mondták ugye, hogy csak a sztori nagyon kicsi részénél lesz 3rd person cutscene, ami ugye a játék legvége).
5: Ez benne is maradt a day -1 lemez konzolos verzióban és látszik hogy miért szedték ki... Gameplay szempontjából értelme nincs használni őket kb. Szerintem akkor lenne értelme csak ha a teljes economy-t és kraftolási rendszert drasztikusan áttolgozták volna és jelentősen lassítva lett volna a fejlődés + survival element is lett volna a játékban (evésnek, ivásnak nagyobb szerep, stb.). Utcai árusoknál kezdenéd a progressiont és nem a rendesebb (mostani) vendoroknál. De a játék jelenlegi formájában semmi értelme nincs, tényleg.
6: Interaktív reklámtáblákkal kb ugyanez a baj, a játék economy-ja mellé nem passzol.
7: Ez meg a játék sztorija mellé nem passzol Persze rohadt jó lenne egy ilyen rendszer (és a cyberpsycho mod fejlesztőjével vannak is terveim hogy továbbvigyük az ötletet valami nagyobb dologba) de V humanity-je sztori szerint csökken folymatosan amúgy is. Technikailag a játék konkrétan V cyberpsycho-vá válását mutatja be De egyébként ez UI art, a játékfájlokban semmi sem mutatja hogy valaha le is fejlesztettek volna ilyesmit.
8: Szerintem ez nagyon rossz design és utálom amikor játékfejlesztők ilyesmiket csinálnak (fegyverekkel, autókkal szokott a legtöbbet előfordulni). 44 pontosság, 2 recoil, 1 spread nem kézzel fogható információ (12 PNT nem is tudom mi lehet, talán ADS time, de a 12-es érték ott se mond sokat) . Ami most van az egyik legjobb megoldás. Az egyértelmű statokat látod (DMG, ROF, DPS stb), a többi pedig relatív a fegyverhez (+/-[X]% valami). Aminek van értelme az vagy tényleges, való világban használt fegyver statisztikák (de az inkább szimulátorokban van jelen ) vagy esetleg csúszkák ahol a legalacsonyabb az adott statisztikában legrosszabb fegyver a játékban, a legmagasabb pedig a legjobb, így vásárlás/kipróbálás előtt is valamilyen módon tudnád hasonlítani a fegyvereket egymáshoz (bár én az ilyeneket nem szeretem mert tapasztalat szerint hasraütés szerűen vannak mindig ezek megadva a különböző játékokban, egy basic támpontot azért tud adni).
9: Na ez viszont nekem is fáj, interjúból arra az infóra emlékszem, hogy azért dolgozták át az egészet mert a tesztelők túl bonyolultnak gondolták. Rohadt jó lett volna pedig Arany középútnak szerintem menő lett volna, hogy csak akkor hackelhetsz vezeték nélkül hogyha előtte fizikailag feltörtél egy access pointot vagy egy ellenség portján keresztül feltörted a hálózatot. Erre bizonyíték is van a játékon és a kódon belül amúgy hogy kb kész volt, de aztán meggondolták magukat és a mostani rendszerre dolgozták át a hackelést.
Üdv. Johnny
-
akerbis
aktív tag
Vannak dolgok a CP-ben.
Stefán, hát nagy BD-je van...
IT Phone :) Gábor
-
Vesa
Topikgazda
válasz jonnyjoker01 #28752 üzenetére
"living and breathing ecosystem"
Ha ezt meghallom bárhol, menekülök!
Egyebekben evés/ivás: Nagyjából soha az életben nem foglalkoztam az egyébként milliónyi kajával/itallal. Noha adnak bónuszokat vagy képességeket, gyakorlatilag semmi értelme az egésznek. Ha valamit negatívumként ki tudnék emelni a játékból, akkor az ez. Rengeteg item, ami gyakorlatilag teljesen felesleges.
[ Szerkesztve ]
A tudomány a valóság költészete!
-
PuMbA
titán
"Ha ezt meghallom bárhol, menekülök!"
RDR2 Oposszum AI Szerintem az RDR2 van a legközelebb a living and breathing ecosystem-hez. Más szint az összes játékhoz képest.
[ Szerkesztve ]
-
Vesa
Topikgazda
-
Topikgazda
válasz jonnyjoker01 #28752 üzenetére
1.-2.: Ettől még arról szól, hogy miként "élne" a CP2077 világa. ;)
3.: Attól még megígérték. :)
4.: Itt a lényeg, hogy egy BoyToy a lakásunkra jött. :)
7.: A fő sztoriszálat aláásta volna, nem vitás, de ugyanakkor ez A cyberpunk világának esszenciája. E köré van felfűzve nagyjából minden (Edgerunner sorozat, hogy tovább ne menjek...).
8.: Két irányból közelíteném meg.
Először is ez egy szerepjáték, márpedig ott is különböző értékei vannak a fegyvereknek, amelyeket kockadobással együtt egy játékmechanikai elem. Itt ezt ültették számítógépes játékba. Hogy nem írják ki, az valahol marhaság, hiszen ezek határozzák meg a fegyver viselkedését. Ha már a DPS-t kiírják, akkor eleve ezt mutatják meg, szóval akkor ha egy statot kiírunk, kiírhatjuk az összeset.Másodszor, bár a fegyverek viselkedése egyáltalán nem valóságos (a pisztolylövedék sebzése nagyobb, mint egy puskalövedéké, például...), és teljesen alárendelték a játékélménynek, de a valóságban is ez egy létező dolog. Ha fogsz egy lőszeres dobozt, rajta van a lövedék torkolati sebessége egy szabványban lefektetett csőhossznál, a lövedék tömege, sőt, olykor még a ballisztikai jellemzők (lövedék pályaesése például). A fegyvereknél is ez egy létező dolog, szórásképtől kezdve a súlyponton át kismillió dolog. Nem kézifegyver eset, de MolniBalage (Militavia blog / youtube csatorna) részére szakmai lektorkodom, és pár éve az egyik mini-projektje az volt, hogy matematikai számítás arról, hogy egy ZsSzU-4-23 önjáró gépágyúnak mekkora esélye van eltalálni egy átlagos DJI quadrocoptert X távolságról.
Tehát a való életben is léteznek a "weapon stat"-ok...Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
Topikgazda
Ilyenekkel a CP2077 is tele van, szóval az RDR2 semmivel sem több ilyen téren.
Jonnyjoker1 és én pedig nem az ilyen scriptelt dolgokról beszéltünk, hanem AI-ról, ami pont azt jelenti, hogy nem scriptelt, előre megírt az esemény, hanem mesterséges reakció.Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
-
CPT.Pirk
Jómunkásember
"Tökéletes organizmus". Itt egy rövidebb videó róla, nagyon jól kitalálták az AI-t: [link]
Miközben te próbálod teljesíteni a céljaidat, ő szépen jön-megy keres és csinálja az Alien dolgokat, meg reagál a környezet változásaira. Érdemes kipróbálni, nagyon fasza és para játék.Nincs más - csak egy szál gitár - szidom a rendszert - forradalmár. - Én vagyok egyedül 88 telén. (Auróra)
-
veterán
-
muxi-muxi
senior tag
A peccs megjelente után a maximális FPS számaim igen enyhén, de csökkentek. Nekem még csak 3000-es kártyám van (3080 10 Gb), oldschool DLSS.
[ Szerkesztve ]
Mindegy, milyen gép, csak fagyjon...
-
jonnyjoker01
veterán
Az ígéret az lett volna szerintem, ha azt mondják hogy minden egyes NPC élete egyedileg generált és lekövethető a játékban. Most az hogy egy nap-éj ciklusban élnek az NPC-k nem mond semmit azon kívül, hogy a játékban van nap-éj ciklus és hogy az NPC-k valami módon életjelet adnak magukról. Pont ezért használnak a cégek ilyen vague marketing böfögéseket, mert esélytelen hogy pert nyerjél false advertisingért amikor a marketing mondatok üresek és nem jelentenek semmit.
4: ja afelett elsiklottam hogy a boytoy volt a lényeg Én ambloc csalódtam abban hogy mennyire fel van vizezve a téma a játékban, a reklámokon kívül nem nagyon jön át a "húspiac" feeling. Evelyn questje az egyedüli ami foglalkozik vele valamilyen szinten ahol át jön az érzés, de az csak egy quest, maga a világ nem adja jól át a dolgot szerintem. Érdekes hogy az Edgerunners-ben merészebbek voltak mint magában a játékban.
7: Szerintem az lenne (lett volna) a legjobb hogyha egy teljes DLC-t csak arra készítettek volna, hogy a sztorin kívüli freeroaming vagy sandbox tartalmat bővítsék, ahova simán befért volna a humanity is, de továbbra sem gondolom hogy a játék megjelenéséhez kellett volna ez a feature. Lehetett volna pl. egy edgerunners DLC ami behozza a humanity-t és a cyberpsychosis témájával foglalkozik. Egy alternatív valóságban ahol nincs elcseszve a launch valószínűleg nagyot aratott volna egy ilyen. Majd talán a következő játékban
Fegyveres részhez: én ezt értem, pont azt mondom hogy vagy valóságos weapon statok legyenek vagy a csúszkás alternatív megoldás amivel relatívan tudod belőni egy-egy fegyver karakterisztikáját egymáshoz képest viszonyítva. Kitalált random számok semmilyen szabályrendszerrel nem mondanak sokat egy fegyver működéséről, ez az amit nem szeretek.
Üdv. Johnny
-
Topikgazda
válasz jonnyjoker01 #28770 üzenetére
Én ambloc csalódtam abban hogy mennyire fel van vizezve a téma a játékban,
Sajnos én is csalódtam, kicsit merészebbre számíttam e téren, de hozzáteszem, már így is vannak olyanok, akiknek ez is sok
ahova simán befért volna a humanity is, de továbbra sem gondolom hogy a játék megjelenéséhez kellett volna ez a feature.
Saját vélemény, hogy szerintem simán belefért volna. Mondom, hogy alapvetően erről "szól" az egész Cyberpunk alaptézise e köré van felfűzve. Érdekes, hogy a drogok is érintőlegesek, sokkal kevésbé van negatív hatása a drogoknak (meg anblokk kevesebb értelme van szerintem), mint a kibervernek...
Kitalált random számok semmilyen szabályrendszerrel nem mondanak sokat egy fegyver működéséről, ez az amit nem szeretek.
Ha innen nézzük, akkor az lett volna jó, ha értelmes magyarázatokkal ott van, hogy milyen stat mit csinál, mit befolyásol, azt ilyen meg olyan addonok így meg úgy módosítják.
Ezt én egy kicsit elszalasztott lehetőségnek tartom...Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
akerbis
aktív tag
Öhm... Volt szó Panamel már hogy csatlakozzak hozzájuk és megoldjuk Nomád módra a problémát, de valahogy eljutottam a Hanako vonalnál oda, hogy ha találkozok vele már nem lesz mód melléküldiket csinálni. Hát persze elkezdtem nyomni a mellékszálakat, de furdal, hogy a Nomádokkal már nincs is módomban megcsinálnia főszálat?
IT Phone :) Gábor
-
akerbis
aktív tag
Köszi! Nem hív küldi a Nomádokhoz, de körbe szaglászok.
IT Phone :) Gábor
-
-
PuMbA
titán
DLSS 3-nál nincs FPS korlátozás, hiszen a működéséből adódóan (minden valós képkocka közé beszúr egy kiszámítottat) kötelezően megkétszerezi az FPS-t. Olyan nincs, hogy egyes képkockák között kihagy, mert egyenetlen képkocka időköz, azaz akadozás lesz a vége.
DLSS 3-hoz egyébként is egy 120Hz-es VRR megjelenítő az ajánlott, hiszen a legjobb végeredmény akkor kapható, ha 60 fps körüli a kiindulási alap, amiből csinál 120 körülit.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
PS Storeban féláron adják a játékot, gyorsan be is zsákoltam, legyen meg a nappaliban is, ha már PC-n beletoltam egy 700 órát.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
PuMbA
titán
Így már igaz, a kimeneti képkockaszámot nem tudod limitálni, de a valós képkockákat igen 30fps viszont ugye az input lag és a közbe szúrt képkockák minősége miatt kevésbé ajánlott, ahogy előbb írtam, mert két képkocka között több idő telik el, tehát az algoritmus láthatóan többet hibázik, ami képminőség romlást eredményez. Az NVIDIA nem véletlenül mondja, hogy CPU limit kikerülésére és magas képfrissítés elérésére szánja ezt a technológiát, tehát 60 valós képkocka vagy felette, hogy abból TV esetén 120-ad vagy monitornál 144, 240 fps-ed legyen.
[ Szerkesztve ]
-
-
robyg
senior tag
Valóban nem jó ha bekapcsolom.
Csikoz a monitor a DLSS3-al. Baromi zavaró.
DLSS2-vel VSYNC 60ra állítva megszűnik.
Igaz ultra,psyhora nem tudom venni mert akkor 40 alá beesik.
Most magas képmínőségre van állítva minden az RT is így a utcákon,Pacificában 55-60,
ha a H10 lakásba vagyok 40-45. -
-
-
gulupeti
senior tag
Valaki találkozott már olyan problémával, hogy egy adott fegyverből elkészíti a legendás/ikonikus verziót, konkrétan az Overwatch sniperről van szó és egyszerűen nem lehet tovább fejleszteni? Az inventoryban megvan, használni is tudom, de ha rámegyek a fejlesztésekre, ott meg nincs ott, nem jelenik meg.
-
FoLey-v
addikt
Ez a frissítés elcseszte a játékot. Nemrég 70,2 kb frissítés jött. Fájlok ellenőrzésével sem lett jobb a helyzet.
• Opel Astra H 1.6 2005 Optima Z16XEP Caravan 105 LE • OnePlus 8 Pro 12/256GB • Google Pixel 6 Pro 12/128GB •
-
Új hozzászólás Aktív témák
Hivatalos oldal:
Cyberpunk.net
Hivatalos fórum:
forums.cdprojektred.com
Hivatalos Twitter fiók:
@CyberpunkGame
Hivatalos Youtube csatorna:
@CyberpunkGame
Összefoglaló a világról és a háttérről:
Cyberpunk, Chippin In
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Milyen NAS-t vegyek?
- Milyen monitort vegyek?
- HP ProLiant MicroServer Gen8
- Helldivers 2 (PC, PS5)
- Milyen TV-t vegyek?
- Gördeszka topic
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- További aktív témák...