-
Fototrend
__________________________________________________________
*A Topicban működik a Spoiler TAG (SP), legyetek szíves használni!*
[Cyberpunk 2077 screenshot & érdekességek topic]
________________________________________
Magyar Discord Szerver
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topikgazda
válasz CJ4567 #29000 üzenetére
Az FSR és a DLSS is egy felskálázás, csak próbálja kitalálni, hogy az adott pixelhalmaz micsoda. Néha, bizonyos körülmények mellett szebb eredményt is tud hozni, mint a natív, de ez a ritka kivétel, de az is ritka, hogy alapból rosszabb a képminőség - legalábbis a DLSS2 és az FSR2.0 már viszonylag jó minőségben csinálja a felskálázást, és nagyon jól próbálja kitalálni, mi van ott.
Amit említesz az élsimítás kérdésköre, na ez az, ahol igazad van abban, hogy az alap TAA a CP2077-ben, háááttt... nem túl sikeres megoldás. Ebben ugye az a probléma, hogy alapból nincs opció, a TAA be van kapcsolva, és kész. Nincs MSAA vagy FXAA opció, a DLSS esetén viszont a DLSS féle saját megoldását használja, ami végül is egy TAA permutáció. Ami jobb, mint a CP2077 TAA-ja. Itt hozzá kell tenni, hogy menet közben a CDPR is próbálta a saját TAA implementációját javítani, illetve a DLSS saját megoldása is javult (az elején pl. DLSS mellett külső nézetes autóvezetésnél iszonyatos "ghosting" effektek voltak az autó mögött, amik valahol a DLSS 2.4 körül tüntek el...).
A CP2077 TAA-t a kezdetektől fogva ki lehetett kapcsolni .ini fájlból:
...Engine/Config/Base/General.ini -> és ide beírni:
[Developer/FeatureToggles]
Antialiasing = 0
AntialiasingSuppressed = 1[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
Új hozzászólás Aktív témák
Hivatalos oldal:
Cyberpunk.net
Hivatalos fórum:
forums.cdprojektred.com
Hivatalos Twitter fiók:
@CyberpunkGame
Hivatalos Youtube csatorna:
@CyberpunkGame
Összefoglaló a világról és a háttérről:
Cyberpunk, Chippin In
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest