-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
#45687808
törölt tag
-
#45687808
törölt tag
Hát.. nem tudom mit mondjak. Nem volt Elden Ring a TGA-n. Az még hagyján, de az egész rendezvény valami borzasztóan siralmas, gyalázatos volt. Ma reggel olvasgattam bel- és külföldi fórumokat, nagyon sokan csalódtak az ideig TGA-ban.
-
#45687808
törölt tag
-
#45687808
törölt tag
Hölgyek & Urak! Két nap múlva Game Awards. Van is rá esély, hogy mutassanak valamit az Elden Ringről.
-
#45687808
törölt tag
válasz
Šolaire #6662 üzenetére
Nekem a harmadik és 2. részé. Ott lényegében már akármit is csinálsz, elpusztul a világ. - Ha meggyújtod a lángot, adsz egy újabb esélyt, de ugye már mivel öt db Lord of Cinder kell ahhoz, hogy táplálják, vagy ébren tartsák a lángot, vagy újragyújtsák, így abból kiderül, hogy eljutunk oda, hogy már olyannyira gyenge lesz az Első Láng, hogy semmi nem fogja tudni újra nyújtani. Tehát R.I.P. - Ha ugye Hollow Lord leszel, akkor ott egyértelmű, hogy eljön az Age of Dark. - Ha megszállott leszel, és magadba szívod az első lángot, lényegében akkor is Age of Dark. - Ha a Firekeeper megőrzi, és nem ölöd meg, akkor is eljön az Age of Dark. Tehát mindenképpen oda lyukadunk ki, hogy: a 3. rész konkrétan egy elkerülhetetlen végről szól. Reménytelenségről, egy rohadó világban. És igazából te, mint a játékos, igazából te se tudod, hogy hova mész, mit miért teszel. Hiszen minden út a totál végbe megy. Tehát innen nincs tovább szó szerint sehova. És ezzel amúgy tökéletesen méltó zárása is az egész DS sorozatnak. A 2. részben ott arcul csapás történik egy személyes történet keretében: - Felcsillan a remény, hogy a téged, játékost is érintő átkot, van egy hely, ahol meg lehet törni - Odamész. Megtaláltad. De a tengerparton bár látod a napfényt csillogni, közbe a pusztulás elemésztett mindent. - Nem érted mi történik, Saulden is mondja, hogy itt nincs megváltás, itt nincs semmi Drangleic-ben. Meg ugye ki is jelenti, hogy pont, hogy maga az élet ezen a Földön, az az átok - Nagy küzdelmek árán megtalálod a királyt. Azt a királyt, aki tudja a lelkek titkát. Rájött. Azon ügyködik, hogy megtörje az átkot. - Hát nem. Elérsz hozzá, de egy kriptában céltalanul, körbe-körbe bolyongó, önmaga múltját is elfelejtő, Hollow-al találkozol (arcon csapás a köbön). - Na itt totál vége minden reménynek. Mégse. Újragyújtható az Első Láng valahol.. vagy eljöhet a vége. Na de itt egy fontos kérdés: Megtörik-e az átok bármelyikkel is? -
#45687808
törölt tag
válasz
Šolaire #6657 üzenetére
Értem-értem.
Egyébként emellett amikor leengedem a vizet, ugye vannak nagyobb massza ellenségek. Ha jól emlékszem 2-3 van belőle. Azoktól is kicsit megijedtem ám. Először így néztem, hogy mi az úristen az a hatalmas púp a sötétben. Hát egy... gigatakony egy fejjel a közepén!Aztán arcon ütöttem és megnyugodtam.
Minden olyan undorító izétől megijedek. Half Life 2 plafonon lógó barnacle lényeitől is majdnem beszartam. De ha elém raknak, egy 5 méteres óriáspókot, vagy bármilyen ultra kemény, és erős ellenséget, az jöhet. De egy pici, ilyen féreg, vagy massza szerű undorító szösztől, aki kb. egy fikarcnyit sebez rajtam, beszarok.
-
#45687808
törölt tag
válasz
Šolaire #6655 üzenetére
Ciki, de elmesélem.
Amikor legelőször jártam New Londo Ruins-ba, hatalmas magabiztossággal és egy Great Clubbal a vállamon sétáltam be, azzal a kijelentéssel, hogy "na most itt olyan szinten szétcsapok mindenkit".. mert ugye az üt. Nagyot. Nagyon nagyot. Gondoltam én. Aztán az első szellem előjött, és hát.. nem sebeztem rajta. No, ezeknél is gyorsabban futottam kifelé. Duplázd vagy triplázd meg a sebességet.
-
#45687808
törölt tag
válasz
Šolaire #6585 üzenetére
Emlékszem amikor először odakerültem, kb. 10 percig csak álltam, hogy "na most akkor.. mi legyen itt." szerencsére akkor is kisegített a bajból egy nehéz fegyver (Gyrm Greataxe). De az egy régi karakterem volt. Aztán rájöttem, hogy ez a fegyver túl pici nekem.
És arra, hogy totál random felöklelnek a rénszarvasok, akikkel egyébként simán lehetne akár áramszolgáltató céget is indítani.
-
#45687808
törölt tag
Legelőször infuse-old a broadsword-öt heavy gemmel, így csak strength fog rá bónuszt adni. Nézd meg, hogy így mennyit sebzel. Esetleg a Claymore-t is megnézheted heavy gemmel infuse-olva. Az a baj, hogy strength buildben alapvetően lassú fegyverek operálnak (már akinek, én pl. szeretek egy fél várfal méretű kalapáccsal sétálni
). Túl gyors fegyvereid nem lesznek, hacsak nem infuse-olsz.
Egyébként a játék folyamán ezeket próbáld meg infuse-olva heavy gemmel:
Broadsword
Claymore
Dark Sword
Dragonslayer's Axe (nem a great axe)
Millwood Battle AxeNyilván ezeket előrehaladva fogod megtalálni, ahogy infuse-olni is pár pályával odébb lehet csak majd.
Mivel még a játék elején vagy, egyelőre menj a broadsword-el, fejlesztgesd. Én pl. az első végigjátszásnál a sima Battle Axe-el toltam végig, és ütöttem ám rendesen.
-
#45687808
törölt tag
Mágia szinten nem tudok hozzáfűzni semmit, mert nyers fizikai erőben bízom, akár Strength vagy Dexterity build az. (de azért strength build, mert.. Great hammer forever
)
Infuse: Sharp (dexterity buildnél hasznos) vagy Heavy Gem-el (strength buildnél hasznos) ha továbbfejleszted a fegyvered az jelentősen növeli a sebzését.
Pl. a sima Great Axe heavy infuse-al óriásit üt (strength build esetén értelemszerűen).
Az ellenfeleknél totál random, hogy ki melyikre allergiás. Nézd meg pl. a taknyokat (fekete nagy kaka masszák). Tűzre rendkívül allergiások. Míg a nagyra nőtt piócák (farron keep) a vágó fegyverek fizikai sebzésére (pl. Butcher Knife). Mindegyiknél megvan, hogy mire allergiás, mi sebzi kevésbé.
Én pl. sosem szerettem megosztani a sebzést. Egyetlen fegyver van, amit heavy infuse-al használok (mert strength buildem van ugye) és mellette baromi nagy villám sebzést ad, az egy kis fejsze.
-
#45687808
törölt tag
Meg a katanás karakterek. Össze vissza rohangálnak és beszúrkálnak néha. Mondjuk náluk is érvényes az, hogy ha egyszer megütöm, nagy bajba van. Most azt találtam ki, hogy feltolom maximumra a Butcher's Knife-ot, és azzal fogom felszeletelni őket. Ami még jó, az a Witch's Lock (ostor). Totál kiszámíthatatlanul üt, és a Heavy Attack-nek baromi nagy range-e is van.
-
#45687808
törölt tag
válasz
Šolaire #6540 üzenetére
Ne is mondd, tudod mennyit szívok az ilyen kis bökővel szaladgáló karakterek miatt arénába?
Persze bajba van, ha besózok neki egyet, de nagyon keményen szedik az életemet. Sok ismétlődő karakter az arénába akikkel játszom (bel-külföldiek), tudják, hogy nagy fegyverrel nem tudnának levágni, de kis bökőkkel, meg ilyen fogpiszkáló kardokkal szétkapnak.
Ki kell találjak ellenük valamit (nem, nem váltok fegyvert
)
-
#45687808
törölt tag
válasz
odinkain #6524 üzenetére
Ha jól emlékszem, mint a többi standard fegyvert. Kell hozzá a very large ember, ami ha jól emlékszem New Londo-ban van.
Következőket kell tenni, hogy eljuss a tárgyhoz:
1. Anor Londo-ban le kell győznöd Ornstein és Smough-ot, majd beszélni kell Gwynevere-el.
2. Firelink Shrine-ból New Londo-ba besétálsz, és végigzúzod az egész területet (egyértelmű lesz az út, mert nem nagyon tudsz elbóklászni még), előbb-utóbb eljutsz Ingward-hoz (egy főépület tetején fog állni), aki ad neked egy tárgyat (csak akkor ha találkoztál Gwynevere-el).A 2. sikító szellem egy nagyobb épület, nagyobb termében lesz. Találkozni fogsz vele.
Itt millió szellem lesz, szóval csak óvatosan! Itt lesz egy üres kandalló. Ha megvizsgálod a kandallóban a bal oldalon lesz egy létra. Ezen felmászva jutsz el Ingwardhoz.3. Zúzol tovább a területen, eljutsz egy zárt ajtóhoz, amit Ingward-tól kapott tárgy segítségével ki tudsz már nyitni.
4. Mész tovább egyértelműen, és eljutsz egy karig, amit ha meghúzol, leereszti a vizet az egész területen, azzal, hogy kinyitod New Londo über nagy kapuit, így már az alsóbb szintekre is el tudsz jutni.
5. A very large ember, a legnagyobb épületben van, illetve annak legfelső szintjén, egy szirten.Ez a videó elég jól elregéli, hogy hol van, de ehhez mindenképpen le kell engednek a vizet (szóval 4-es pontig juss el előtte).
Amint megvan a cucc, irány vissza Andre-hoz, akinél tudod módosítani +11-re, majd tudod fejleszteni tovább, ha van hozzá nyersanyagod. Tipp: Ha kicsit farmolsz, a Darkwraith-ek dobálnak titanite chunkot, tedd fel az item discovery-t boostoló gyűrűt, vagy nyomj be egy gold coint, vagy rusted coint.
-
#45687808
törölt tag
válasz
BOBAKILL #6515 üzenetére
Tavaly a Sekiro-nál volt érdekes helyzet. Ugye rengetegen estek neki a játéknak. Aztán baromi sokan el is adták, mert a nehézsége sokaknál kiverte a biztosítékot, másrészt szerintem ott sokan másra számítottak (pl. nagyon hasonló lesz a DS/BB-hoz). Demon's Soulsnál is lesz biztos ilyen, de lényegesen kevesebb szerintem. Azért aki nekiáll Demon's Souls-t tolni, nagy része szerintem ismeri a DS-t.
-
#45687808
törölt tag
-
#45687808
törölt tag
[link] Nagyszerű, akkor már a nagyközönség is kaphatna valami infót.
-
#45687808
törölt tag
válasz
Šolaire #6498 üzenetére
Itt továbbra is azzal van baj, hogy dupla sebzést adnak, 1 ütés és így.. már veheted is elő az Estust, mert örülsz, hogy túlélted. Meg ugye baromi lassan csapok great hammerrel, bár az legalább hatalmasat üt. De nem baj, nyomjuk tovább, nekifekszem holnap az Abyss Watchersnek.
-
#45687808
törölt tag
válasz
Šolaire #6496 üzenetére
Közbe tolom tovább a 3-at a nehezítő gyűrűkkel. Hát.. nem egyszerű. Főleg a többi játékos esetében necces. Még a mocsár előtt egyszerre bejöttek 3-an, hát egy élmény volt. Ráadásul még a 2-ből az egyik giga rák is betalált.
Egyébként ha figyelmes az ember, lehet haladni. Főellenfelek kegyetlenül nagyot ütnek. A Crystal Sage-el párszor meg is gyűlt a bajom. A következő boss az első Lord of Cinder.
-
#45687808
törölt tag
Én minden Great Hammert próbáltam már.
Bután is nézne ki ha pont én nem próbáltam volna ki mindet. Én a Great Hammer fan.
Alapsebzésben nem sokkal erősebb. A speciális támadása jobb. A dagi kalapács azért jó, mert egyrészt tetszik, másrészt meg hatalmas poén, hogy akkora a fegyver, hogy konkrétan nem látod tőle az ellenséged, ha rálockolsz.
Az mondjuk az én hülyeségem, de alapvetően poén, és dizájn szinten döntöttem a dagi mellett.
-
#45687808
törölt tag
Elkezdtem az említett módon. Hát nem egyszerű. Az első pályán a szamuráj egy ütéssel a fél életemet leszedte. Szerencsére csak egyszer ütött meg, aztán kalapáccsal kiütöttem a világból. Viszont azt néztem, hogy Undead Match-ban is érvényesül a gyűrű, miszerint dupla sebzést nyelsz be. Így probléma lesz az invaderekkel is. Azt már el se tudom képzelni, hogy mondjuk a Dancer, vagy a Nameless King mekkorát fog ütni. Sebaj, jó lesz ez így.
Megoldjuk. Az mondjuk nem tudom mennyire és hogy érvényesül, hogy könnyebben vesznek észre az ellenségek. Ebből nem sokat tapasztalok. De lehet, hogy ez csak azért volt, mert az első pályán lényegében magukban üldögélnek még.
-
#45687808
törölt tag
[link] Szerintem szivat minket a From Software.
Simán elképzelhetőnek tartom, hogy azért említették meg, mert a Game Awards-on bemutatják.
-
#45687808
törölt tag
-
#45687808
törölt tag
válasz
Šolaire #6431 üzenetére
Nekem rengeteg minden alapnak szolgált: szerepjátékok, filmek (legfőképp a Gyűrűk Ura a Lore miatt), és természetesen játékok is. Sosem felejtem el, mennyire csodáltam a Gothic 2-t. Aztán 2016-ban megjelent a DS3 amivel bekapcsolódtam a történetbe. Megszámolni nem tudom mennyit szidtam szanaszét a From Software-t, főleg a 2. rész miatt. De szerintem ez a sorozat szépen emelkedett fel, és szépen távozott, pont a megfelelő időben, kerek egész élményt adva. Persze lehet még fokozni ha az ember nekikezd a Bloodborne-nak, vagy a Sekironak. Én bízom benne, hogy az Elden Ring meg tud annyira újulni, lesz annyira merész, hogy ne csak egy mezei Souls játékként emlékezzünk majd rá.
-
#45687808
törölt tag
December elején lesz Game Awards. Hátha ott lesz az Elden Ringről valami. Mondjuk nekem tetszik valahol, hogy nincs róla infó. Nem hypeolják szanaszét, mint a Cyberpunkot. Mondjuk a From Software egy játékát se hypeolja túlzottan.
-
#45687808
törölt tag
Šolaire kolléga, nem akarunk végigtolni egy DS3-at DLC-kkel coopban?
Persze jöhet mellé más is, ha kedve van.Minél több élete van a bossnak, annál viccesebb. És annál több invaderrel találkozunk.
-
#45687808
törölt tag
Ha valaki gondolja, lenyomom vele együtt Midirt. Csak szóljon, aki szeretné coop-ba tolni.
Weareus: Talán csak a Ledo's Great Hammer erősebb nála kalapácsok között, de nekem a Smough's Hammer jobban tetszik. Egyedül csak az idegesít, hogy ha belockolsz valakire, az égvilágon semmit nem fogsz látni a mozgásából, mert akkora a kalapács feje.
-
#45687808
törölt tag
válasz
Weareus #6326 üzenetére
Az én karakterem így néz ki:
Vigor - 40
Endurance - 40
Strength - 70A többi érték a Warrior kaszt alapértékén van.
Fegyver: Smough's Great Hammer (a képernyőt alig látom tőle, megreggelizek amíg csap vele a karakter)
Ruha: Black Witch set (Black Witch Veil lepedővel a fejemen)
Ruha 2: Black Witch set tanga és magas sarkú + Pyromancy néni bőrkesztyűje + melltartója és a Black Witch Veil)Gyűrűk: Ring of Favor, stamina visszatöltést gyorsító gyűrű, Silver Serpent Ring, Cat ring.
Tehát alapvetően fizikai támadás ellen semmit nem véd a ruha, és mivel vitalitym alacsony, illetve a gyűrűk se védenek, kb. 2 ütésből egy keményebb enemy leszed. Ellenben én meg kiütöm őt a DS univerzumából ha eltalálom.
Én ezzel a builddel öltem meg anno Midirt. Szívtam vele sokat, de én Gaellel többet szívtam.
Itt (meg Firede-nál) jött szembe a probléma, miszerint baromi lassan ütök. -
#45687808
törölt tag
Számomra Yhorm volt az alapverzióban a legemlékezetesebb. Konkrétan azért, mert az első végigjátszásnál halvány fogalmam se volt róla, hogy a Storm Ruler különleges támadásával kell szétütni, így saját fegyverrel (akkor még egy kis balta
) anno nekiestem és úgy győztem le. Kb. 40 percembe telt csak az az egy végső harc. Előtte kb. 20x lenyakazott.
-
#45687808
törölt tag
válasz
Weareus #6298 üzenetére
Szerintem a 3. fázis ott a legdurvább. A 2. viszonylag egyszerű, hiszen ott a csajszi elég passzív legalábbis ha a székhez kötözött fiatal urat ütöd. Az 1. fázis kissé szokatlan a néni mozgása miatt. A 3. meg katasztrófa. Főleg nagy kalapáccsal.
De aztán csak kifeküdt.
-
#45687808
törölt tag
Igen ez nekem is gondot szokott okozni, főleg úgy, hogy utána ha hirtelen vetődni kell, arra már nem marad semmi. Én azt szoktam csinálni, hogy odamegyek, pofán ütöm 1-2x, és amikor elkezd a kezével támadni sétálva vetődve (nem rá lockolva) elkezdek hátrálni a pálya közepe felé. Ha máshova átugrik, vagy átszáll akkor kevesebb staminát zabál a rohangálásom.
-
#45687808
törölt tag
Helyesbítek: normál végigjátszás esetén nem fogsz úgy eljutni a főellenségekhez. Persze végig lehet rohanni, és itt a másik érdekesség: DS1-ben és DS2-ben sokkal kisebb az esélye, hogy eljutsz egy főellenséghez szimplán úgy, hogy átrohansz. Meg lehet oldani, de lényegesen kisebb az esély rá.
Igen én alapvetően az egészet nézem, mert mint írtam egy játék nem csak az ellenségektől lesz nehéz. Meg ugye az alapvető kérdés az volt, hogy konkrétan melyik játék a nehezebb. Nem az volt a kérdés, hogy melyik játékban nehezebb az ellent legyűrni.
Az átkozás mondjuk mindhárom játékban elég tapló dolog, szerencsére elég ritkán van.
Egyébként azért a nehézség nem csak abból adódik, hogy az ellenség milyen. Itt azért megjegyzem, hogy a DS3-ban a legkifinomultabb az irányítás, a legjobb animációval rendelkeznek az ellenségek stb. A 2. részben úgy.. folyik minden. Te kb úgy haladsz a karakterrel, hogy siklasz, vetődés elég pindurka utána is gond nélkül agyoncsapnak, meg ott nem létezik kb. a poise. Emlékszem, hogy egy Hollow Knightnál is ha elkezdi a támadását ő azt ha törik ha szakad befejezi, hacsak nem varázsolsz távolról. Első részben vetődés után meg egy pillanatra megállsz (mintha úgy éreznéd magad, hogy "háhh vetődtem de jól esett"), meg ott kicsit darabos minden. -
#45687808
törölt tag
Midirnél szerintem a lerohanás a legjobb taktika, meg én nem lockoltam rá. Mindig az a lényeg, hogy a fejét üsd, és közel legyél hozzá. Ha össze vissza repked, akkor is ha leszáll azonnal oda kell rohanni. Mivel elég sok féle támadása van, nehéz bármilyen taktikát is találni rá, de nekem ez a lerohanás bevált. Ha nem lockolsz rá de közbe nézed mit csinál, a legtöbb támadásától el tudsz vetődni minden gond nélkül. Amikor leszáll, meg egy támadás sorozatot a kezével befejez, mindig lenyugszik pár másodpercre, akkor kell a fejébe párat (gyors fegyvernél 2-3 lassúnál nagyon max 2) ütni.
-
#45687808
törölt tag
Mielőtt nekivágnék, mint írtam DS3-al kezdtem először. Természetesen nem állítom azt, hogy könnyű, hiszen én is sokat szívtam mindenhol, de lényegesebb több segítséget ad, mint a többi rész. Egy játék nem csak az ellenségektől lesz nehéz, de akkor nézzük őket:
- DS2-ben a kaszt kiválasztása után, ha visszamész a kezdő területre, ahol azok a fekete patkány/egér, egér/patkány szerű teremtmények szaladgálnak, ha eltalálsz akár egyet is, durván azonnal lezúznak a többiek. Ugye ott van még mellette a nagy mamlasz (nevezzük szarvas elefánt embernek
).
- DS3-ban is rögtön az elején ott a Crystal Lizard, lehet vele szenvedni, de lényegesen kevesebbet.
- "tutorial utáni első pályán a lovagok rögtön pofán csapnak".
Ez pontosan így van a többi részben is: DS2-ben a Hollow Knightok szeletelnek fel elég durván, meg ugye ledobja egy sas a Pursuert is (persze el lehet ott menekülni tőle, de ettől még az elején az szinte legyőzhetetlen).
- Valóban az Outrider Knight egy tapló ellenfél, de ez megint csak egy darab ellenfél típus. Mindegyik játékban van egy ellenség típus legalább, ami szanaszét szívat.
- Főellenségek: DS3-ban egyszerűen kb. szinthez vannak kötve. Nem fogsz kis szinten eljutni egy főellenséghez, mert a közellenségek leszednek, mire oda jutsz, tehát el sem jutsz odáig. Ha a közellenségekkel boldogulsz adott területen, boldogulni fogsz a főellenséggel is. Többi részben is így van, de mint írtam sokkal nagyobbat ütnek (pl. lásd Covetous Demon, Mytha, Executioner's Chariot, Looking Glass Knight). Ezzel szemben DS3-ban ami igazán veszélyes lehet pl. Crystal Sage. Pontiff Sulyvahnt akartam írni, de ott egyszerűen akkora a tér, hogy el tudsz tőle futni, ahogy sok más bossnál is van időd gyógyulni, és átgondolni mit kéne tenni (még az egyik legnehezebb bossnál a Dancernél is).
- Amit még érdemes megjegyezni az a fejlesztés: ha DS2-ben elsiklasz a kovács kulcsának megtalálása felől konkrétan a fegyvereidet se fogod tudni fejleszteni jó ideig. Ez is szerintem fontos szempont. DS1-ben pláne nehezebb a fejlesztés, ott még jóval kevesebb alapanyagot is kapsz a fejlesztéshez (én egy végigjátszás után kb. 2 fegyvert tudtam felfejleszteni, ami sima, tehát nem tűz stb.). -
#45687808
törölt tag
Nem tudok egyetérteni a leírtakkal. Mondom ezt úgy, hogy én a DS3-al kezdtem az egész sorozatot anno 2016-ban. Az én szempontjaim:
1. DS1 sokkal szűkebb helyeken játszódik, sokkal több ellenfél jön és lehetetlenebb helyekről, sok esetben a pályák felépítésével is meg kell küzdeni (ugye emlékszünk rá, hogy hányszor volt DS1-ben 2 centiméter széles rámpa, amin küzdeni kellett, és vetődni is alig lehetett. (pl. DS3-ban nincsenek ehhez hasonló szívatások)
Természetesen a sebzésük is igen komoly. Ezzel szemben a DS3-ban ha harcos vagy lovaggal kezdesz, elég sok ütést kibírsz, és azért nagyot is ütsz.
2. DS2-ben jóval precízebben kell vetődni, az irány sem mindegy. Komolyabb behatolók vannak, az ellenfelek sebzése szintén jóval nagyobb. Támadásuk sok esetben kiszámíthatatlan: hirtelen támadnak iszonyat gyorsan, vagy nagyon lomhák és azért furcsa a támadások.
3. Az való igaz, hogy a DS1-ben a legkönnyebb az első főellenség, de az is csak azért, mert több mint a fél életerejét levágod egy fejbe ütéssel.
4. DS3-ban szinte a játék elejétől működik a tábortüzek közti utazás. DS2-ben is, csak DS2-ben az egyszerű ellenfelek is igen komolyan lezúznak (pl. Heide Knight, vagy a nagy szarvas mamlaszok, de az egyszerű Hollow Knightok is).
5. DS3-ban sokkal egyértelműbb, hogy merre kell menni, totál random nem kóborolhatsz el, még ha sok lelket elveszítesz, akkor is nagyjából be van lőve, hogy tudj haladni a soron következő helyszínen, míg DS1-ben konkrétan bármerre mehetsz, (pl. megszívathatod magad New Londoban is már az elején, vagy a katakombákban) és DS2-ben is nagyrészt (pl. Heide's Tower of Flame, egy kis életerő növelés és lélek szerzés után -cat ring miatt- a Gutter felé is mehetsz, nem kell oda feltétlenül létra. Én pl. elsőre azt se tudtam, hogy oda létrával le lehet menni, csak leugráltam)
Mans20: Nem vagy béna, én is sokat szenvedtem az első főellenséggel. De összességében a 2. rész főellenségei sokkal durvábbat ütnek, és nagyon hirtelen és meglehetősen furcsán mozognak. Meg ugye a 2. részben lemegy a nap mire iszol az Estusból.
-
#45687808
törölt tag
válasz
BOBAKILL #6264 üzenetére
Egyébként milyen durva, hogy mekkora kultusz lett ez a játék, bár szerintem nagyrészt ez a 3. résznek köszönhető. Érezhetően könnyebb, mint a többi rész, így nem ijeszti annyira el a játékost, viszont ebben konkrétan tökéletes a harcrendszer és az irányítás (mondom ezt úgy, hogy a 2 és 3. részt is billentyűzet + egérrel játszom. Az 1. résznél a nyilakat nem lehet beállítani mozgásra, ezt csak emiatt játszom Xbox controllerrel).
-
#45687808
törölt tag
válasz
Weareus #6252 üzenetére
A városban két felé lehet menni. Yhorm felé, illetve a Distant Manor bonfire-től ha visszafelé jössz a vízben, jobb oldalt lesz egy alagút. Arra is lehet menni, az vezet újabb bossokhoz meg újabb területre. A leírásodból legalábbis azt gondolom, hogy erre nem mentél. Ha ez megtörtént volna, Yhorm után vissza teleportálnak Lothric-ba.
-
#45687808
törölt tag
-
#45687808
törölt tag
Egyébként még a The Game Awards is érdekes lehet, ami december 10-én lesz. Emlékeim szerint a tavalyi évek egy The Game Awards-án leplezték le a Sekirot is.
-
#45687808
törölt tag
válasz
Weareus #6238 üzenetére
Ezt neked kell tudnod, hogy megér-e annyit, hogy beszerezz egy PS3-at. Ha potom összegért valahonnan tudsz szerezni egy 3-at, akkor még akár megérheti. Mondjuk ezt jóember mondja, mert én anno a Bloodborne miatt vettem PS4-et.
A PS5 egy érdekes kérdés. Erről azért lehetne gondolkodni, mert nyitásra jön a Demon Souls. Elképzelhető, hogy lesz még olyan From Software játék, ami PS exkluzív lesz. Én a helyedben elgondolkodnék a PS5-ön a jövő miatt. Magam is valószínűleg azt fogom csinálni, hogy megvárom, amíg lemegy az a PS5 nyitási őrület, és utána beszerzek egyet. (Ha most előrendeled, szinte biztos, hogy legalább 2-3 hónapot még várnod kell rá, hiszen iszonyatosan sokan rendeltek, és már most több üzlet jelzi levélben, hogy "bocs, de biztos, hogy nemhogy november vagy december de lehet, hogy még januárban is készlethiány lesz").
-
#45687808
törölt tag
Szerintem az mindenkit. Az a frusztráció legfelső foka már.
Nekem a cicákkal rengeteg bajom volt. Az a baj, hogy ugye baromi lassan ütök (King's Ultra Greatsword - ami egyébként inkább Great Hammer), a cicuska meg ilyen hirtelen ütlegel. Na, és ott aztán nem mindegy merre dodge-olsz. De legalább ha 1x megütöm, kiütöm az egész DLC-ből, és a DS2-ből is a játékvilág fellegeibe.
Sokan egyébként a Crown of the old Iron King-et tartják a legdurvább DLC-nek, de én ott annyit nem szívtam. a Sunken King viszont egész könnyű a többihez képest. Persze ettől még Sir Alonne elmehet a fenébe.
-
#45687808
törölt tag
válasz
Šolaire #6230 üzenetére
- Igen a 2. rész ritmusa nagyon szokatlan. Teljesen mindegy, hogy ki mennyit játszik a többivel, szokatlan lesz a 2. rész. A mai napig emlékszem 2 bossra, főleg arra, ahol még az odavezető út is problémás eléggé.
- Én le is töröltem.Aztán visszaraktam.
- Én azt hittem egyébként, hogy valami egy napos kis izé lesz ez a Tokyo Game Show, de nem, 4 napos.
- Azért a Demon Souls szerencsére nem egyszerű remastered lesz, hiszen az animációkat is átdolgozták stb.Egyébként van egy Bandai Namco által készített event:
https://tgs-online.eventos.tokyo/web/portal/309/event/1214/module/booth/31991/21594
Remélem, hogy nem csak a videóban látható két játékot fogják bemutatni.
Bár voltak olyan szivárogtatások, miszerint idén már nem lesz szó az Elden Ringről, de volt olyan is, aki azt állította, hogy de, idén még lesz. -
#45687808
törölt tag
válasz
Weareus #6228 üzenetére
Szerintem a DS1. Abban van 1-2 olyan rész, ahol sokan anno letörölték a játékot (van is bőven ezekről fórum, de a poént nem lövöm le). A DS2 azért lehet nehéz, mert ott fura az irányítás, és ott milliméter pontosan be kell lőni a dodge-ot, az se mindegy melyik irányba teszed. Bloodborne-ban is van pár tapló rész, de ott már igen precíz az irányítás. Szóval nehézség visszafelé a legnehezebbtől szerintem: DS1, DS2, BB, DS3. De ha már érdekelnek ezek, a Sekirot se hagyd ki szerintem. Na az elég idegőrlő, mondom ezt úgy, hogy 4x vittem végig.
-
#45687808
törölt tag
válasz
Šolaire #6222 üzenetére
Tegnap olvastam valahol, hogy lesz az Elden Ringben PVP. Kíváncsi vagyok hogy fogják megoldani. Aréna keretében vagy lesz ismét invade rendszer. Szerintem ez az egyik legzseniálisabb multi. Sosem tudhattad mikor invadel be valaki, meg ugye sokan úgy jönnek be, hogy elbújnak valahova, tereptárggyá változnak, ez pedig különösen odafigyelést igényelt a játékostól.
-
#45687808
törölt tag
Azért ez elég komoly, ha így lefordítom.. kicsit kiráz a hideg.
-
#45687808
törölt tag
Elden Ringről tud valaki valamit? Kicsit meglepődtem, hogy a Gamescom-on nem szerepelt, remélem a Tokyo Game Show-n mutatnak már valamit.
-
#45687808
törölt tag
Egyébként az 1-ben van valami taktika Anor Londo íjászainál? Amikor 2 silver knight lő Dragonslayer Great Bow-val.
-
#45687808
törölt tag
válasz
Šolaire #6189 üzenetére
Sekiroba szerintem semmilyen multi nem kell. Egyszerűen nem erre volt kitalálva. Az Elden Ringbe viszont remélem lesz invade és egyebek. A legjobb érzés, mikor tudod, hogy még a nyugodtabb részeken se vagy biztonságba, mert bármikor invadelhetnek. A legzseniálisabb multi ever! Mindig résen kellett lenni.
Új hozzászólás Aktív témák
- Incott G23 v2
- Marantz Model M1 hálózatos sztereó erősítő eladó
- Pylon Audo Pearl 27 - háromutas hangfalpár eladó
- BESZÁMÍTÁS! Apple MacBook Pro 16 M4 Pro 48GB RAM 4TB SSD macbook garanciával hibátlan működéssel
- BESZÁMÍTÁS! Apple MacBook Air 15 M4 24GB RAM 1TB SSD macbook garanciával hibátlan működéssel
- HIBÁTLAN iPhone 15 Pro 256GB Black Titanium -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3503
- Tablet felvásárlás!! Apple iPad, iPad Mini, iPad Air, iPad Pro
- Samsung Galaxy A16 5G 128GB Kártyafüggetlen 1Év Garanciával
- Új monitor állvány- elegáns megoldás a dupla A/4-es papírcsomag helyett - csak össze lett szerelve
- CSX 2x2GB (4GB) DDR 800 MHz kit
Állásajánlatok
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest