-
Fototrend
Sztorit kibeszélni használd a spoiler taget!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Hangfalképű
tag
válasz ProEvoFan #24547 üzenetére
Elég relatív ez az erősek legyenek, mert mihez képest? Egy bugos karakterhez mérve,, hogy legyenek olyan power birtokában, mint amaz? Ott volt a TB rugó, bő fél évig vezette a tier listát a bugosan működő aspect(ek) miatt, kijavították. Ball lightning sorc? Dettó ki lett javítva. HS rugó? Ott is szarul ment a Victimize, amit kijavítottak, bár cserébe kapott valamennyi buffot máshol. Freaknek igaza volt egy korábbi posztjában,. hogy végtelenül szánalmas, hogy egy Blizz méretű csapat az (Activisonnel a seggében) képtelen kiadni egy dlc-t vagy akárcsak egy patchet is anélkül, hogy leülnének játszani vele, ergo tesztelnék.
Szerintem ugyanaz vár az SB-re, mint a fentiekre, bár igaz, hogy trilliárdos sebzések eddig még nem léteztek a játékban, úgy meg különösen vicces ez, hogy a stat squish is pont ennek az elkerülése miatt történt. Szerintem jönni fog a javítás, bár nem vágják agyon, még az is lehet, hogy elhúzzák a dolgot 2-3 szezonon keresztül.#24548 boogie84
A pit 150 jelent valamit? Ugyanannyit, mint anno a pit100 vagy utána a 120. Semmit. Kizárólag magadnak ,méred a teljesítményt, nem másokhoz hasonlítod. De vissza is kérdezhetnék, hogy szerinted jó lenne, ha a pit230-at senki sem tudná teljesíteni? Mert senki nem tudja. És ettől rossz lenne? Nem gondolom úgy.
Kérlek ne tegyük a szar balanszot szándékos fejlesztési és pénzügyi céllá, mert kétlem, hogy az lenne. Persze abban igazad van, hogy az újnak kicsit jobbak kell lennie, hogy ráugorjanak a népek, de amit itt történt, az nem kicsit jobb, hanem nagyon félrement.Wayne írta, hogy a játékosoknak csak az illúziója kell annak, hogy valami nehéz és ebben teljesen igaza van, ez a fórum is példa rá. Szerintem eléggé eltorzult az Arpg műfaj a Diablo 2 óta és ennek nagy részben szerintem az online világ az oka. Ezek a játékok a build építésről szóltak, hogy kinek mi jut az eszébe, mit akar kipróbálni, mi tetszik neki. Nem a kényszeres teljesítményhajszolás, amikor már azzal játszol, ami nem is tetszik, de hát ennek a legnagyobb a sebzése. A szemem kifolyik, amikor valaki beírja, hogy melyik a legerősshhebbb build, mert ő csak azzal játszik. Az Arpg-knek szerves része volt, az az út, ahol lvl1-ről eljutottál a végéig és közben kigondoltad, tesztelgetted mi hogy működik. Egyeseknek ez lehet furcsa, de ez nevezték játéknak. Nem pedig azt, hogy kis túlzással agyhasználat nélkül lemásolnak valamit egy honlapról vagy videóból, ledarálják a játékot, aztán nem értik, hogy hol a játék? Hát ott bazmeg, amit átugrottál. Nem veszi be a játékosbázis gyomra azt, hogy ha a karaktere nem képes arra, amire egy másik, mert az milyen már. Minden tudnia kell, mindent le kell ütnie, ha Duriel több ideig tart, mint 3 mp, akkor már szar a kari. Még magasabb pit kell, különben csicska vagy. Itt tartunk, ennél a kényszernél. Én úgy látom, hogy kiveszett az Arpg-ből, bocsánat, nem a játékból, hanem a játékosokból, magának a buildépítésnek a szeretete és csak nolifer szarráoptimalizást streamerek által összerakott karakterek számítanak játszhatónak. Különben is, minek a tierlista? S meg S+ elég lenne, meg talán A ha gyász akarsz lenni a királyok közt
Csak aztán, amikor átrohansz a játékon, megölsz mindenkit és a high pit pushin kívül nincs kihívás, akkor meg csak vakarja a fejét az illető, hogy szar az endgame. Sokkal jobban járna a Blizzard, ha jóval kevésbé lennének erősek a karakterek/buildek és szépen lassan adagolna olyan dolgokat, amivel az addig megoldhatatlan kontent megoldhatóvá válna. Mekkora csinnadratta lenne egy-.egy ilyen alkalomkor (bár ez a hajó, már az indulásnál elúszott). De nem, jött az SB és szétpusztított mindent. GG
Természetesen senkit nem áll szándékomban megbántani, csak ez egy ideje már kikívánkozott. -
-
Hangfalképű
tag
-
Hangfalképű
tag
Nincs valakinek egy fölösleges Frostburnje? Még venni se lehet, diablo.trade-n egyet láttam, azt is szarul kirakva
-
Hangfalképű
tag
Köszi ProEvoFannak a tegnapi boostot (neked is prokxy, csak pro hamarabb volt elérhető), alakul a Charged bolt build
-
Hangfalképű
tag
Indítanék ma egy sorcit, valaki vállalná, hogy felhúz valameddig?
-
Hangfalképű
tag
Esett egy ilyen a Tormented Beastből. Egyelőre keresem a lehetőséget, hogy használjam
-
Hangfalképű
tag
Egy ideje nem jártam erre, mert terveztem kihagyni ezt a szezont, de a rugó main playerként a változtatások csak nem hagytak nyugodni El is kezdtem a Flurry rugót, hogy legyen valami alap, ami mentén elindulok, de törtem a fejem - mint minden szezonban -, hogy milyen hülye buildeket tudok összerakni, amit máshol még nem láttam. Pl előző szezonban összerittyentettem egy kizárólag Teleporttal
rohangálóteleportáló sorcit, amit csak farmokra raktam össze és a teleport volt az egyetlen sebző skill. Kettő baja volt, hogy a bosskill kínkeserves volt vele (de a helltide rettentő fun volt) és hogy a 2 seces teleport meg az oculus combo miatt hamar megfájdult tőle az ember feje, de jó volt ezzel a builddel marhulni - negyedóráig, amíg nem lettél rosszul a szédüléstőlMár korábban is nézegettem, hogy mit lehetne kihozni a rugó basic attackjaiból, de előző szezonban csak az Andarielt építette fel a youtuber Xarrio, az meg nem tetszett és nem szeretek buildet másolni sem. Az XFal-ra össze bírtam rakni egy középszar valamit, de a gagyi gyűrű mechanika miatt sosem proccolt elégszer, pedig van benne damázs. A sok új változtatással ki tudja, lehet most jobban menne. Jelenleg a Coldclip aspect+Shard of Verathiel volt, amire azt mondtam, hogy ebben már lehet valami és erre is raktam össze egy full saját buildet, hasonlót sem láttam még (igaz, nem is keresgéltem célzottan), bár a kínaiak tuti megcsinálták már jobban Egy core skill nélküli basic puncture build. A flurry a képen senkit ne tévesszen meg, még javában gondolkodom, mi lenne a legjobb (itemek, aspectek, combo point/inner sight...), de az alapja már meg van. Ennek az eredménye, hogy sikerült letolnom a T100-at.
A cuccaim full gagyik, kettő darab GA van az összes itemen, abból az egyik a cipő movement speed, a másik meg az egyik bökőn a Crit Dam, masterwork a íjon négy darab és ennyi. Paragonon is faragni kell, a védelmen is, mert kifingatnak ha egy kicsit is nem figyelek, de a legnagyobb problem jelenleg a resource kérdés, mivel a rohadt gyorsan lehet hajigálni a késeket és azonnal eltűnik a lila bubi. Egy Starless és egy maxos Umbral aspect valószínűleg megoldaná ezt és akkor tényleg elkezdene úgy igazán működni a cucc. Elsőre azt mondom, hogy maxroll alapján C/B Tier környéke, de jól összerakva full masterworkölve és elégséges védelemmel még az A-t is megütheti.
-
Hangfalképű
tag
válasz WayneGace #20874 üzenetére
Tudom miről szól egy karakter húzása, csináltam már a Diablo 2-ben is és azt sem vitattam sose, hogy a tempering csak egy újabb slot-machine a gearelésben. Lehet te írtad korábban, hogy így nehezebb lett a build váltás classon belül, ami megint csak így van, szándékosan elhúzzák a late endgame-t. Hidd el, megértem az indoklásod, miszerint a late-game gearelés elnyújtása indokolná a hosszabb szezont, sőt, még úgy-ahogy egyet is értek ezzel. De csak úgy-ahogy, mert ezt azért erősen megcsavarja a szubjektív célok meghatározása. Van, akinek elég volt a Pi100 kiütése (a két peccsel ezelőtti pit100-ról van szó), van akinek elég egy 80%-os build, van akit nem érdekel a pit és így tovább. Nekem is elég volt elmenni kb két hete pit100-ig rugóval, a buildem olyan 85%-os, elégedett vagyok ezzel Nekem nem célom, hogy minden affix jó legyen, hogy minden affix max közeli legyen, hogy a tempering fullos legyen, hogy a masterwork csak jó helyre menjen, mert.... nem célom. Többet már nem érek el vele, a magasabb pit nem vonz.
Azzal egyetértek, hogy a temperinggel jócskán nehezítettek más classokkipróbálásán, akarom mondani fullra húzásán (egy-két elbaszott tempering még nem a világvége és 1-2GA-s itemekkel is lehet menni ha nem min-max buzi valaki).
A játék szerintem simán megadja a lehetőségét annak, hogy kipróbáld azt a buildet, ami neked tetszik, ehhez nem kell min-maxolni, de továbbra is tartom azon véleményem, hogy ne azon playerekre szabják a szezonok hosszúságát, akik az utolsó százalékokat is ki akarják facsarni a cuccaikból. -
Hangfalképű
tag
Az a +15% max all res konkrétan a felére csökkenti a bekapott non-physical sebzést, az azért nem akármi
#20822 Lehetne valami nagy patch a szezon közepe táján? Nem tudom figyelted e, de volt valami peccs 17-én a szezon közepe körül Az meg, hogy vannak, akiknek annyi idejük van mint írtam, hogy két hét egy közel fullos kari összeraknak... nos, nem feltétlen rájuk kellene alapozni a fejlesztőknek vagy szerinted adjanak ki (elkapkodott...) patcheket havonta, hogy a napi tizenórákat játszót ne üresedjenek ki? Ez eddig sem így ment és ezután sem fog. Jön a season, nézik mi történik és középtájt kiadnak egy patchet, de ezt írták is, hogy így lesz még valahol S2 után azt hiszem. Az meg, hogy a kieg előtt promózzák a nagyobb campfire változásokat szerintem belefér, nekem nincs ezzel gondom. Ha nem akarsz, nem játszol, ha igen, akkor tolod aug 6-ig.
de én nem szívesen engedem el a szezonos karakterem kezét, hogy utána megint újba kezdjek.
Bocs, de hol voltál eddig? Túl rövid neked a szezon. Hány órád van eddig ebben a szezonban? Hat havit írsz és azt szeretnéd, hogy legyen valami patch a közepén, tehát három hónap után, de nagyobb változtatásokkal. Pont ez a rendszer van most, három havonta nagyobb változtatások (season theme, meg javítások/balancot/itemek stb) egy új szezon képében. Egyedül annyi a különbség, hogy új karakter kell, de ez eddig is így volt máshol is, nem csak itt. Ez innentől szubjektív, de szerintem ha valakinek sok ideje van bíbelődni a játékkal, akkor neki pont, hogy elég a 3(-4) hónap, különben megunja, lásd amit lacc írt, igaza van - még ha nem is a többség, csak egy része a playerbase-nek.#20846crazygamer A játékostábor előny a közel harminc évvel ezelőtt elindult franchise iránti rajongásnak és a hitnek köszönhető, hogy a blizzard még a régi Na meg annak a generációnak, aminek semmi jó, minden szar és túl nehéz és könnyen elérhető "teljesítményt" akar maga mögött tudni...
[ Szerkesztve ]
-
Hangfalképű
tag
válasz WayneGace #20813 üzenetére
Nem nagyon ismerek mást a D4/LE/PoE trióból, utóbbit is csak inkább csak hallomásból, de mintha általános lenne a 3 hónapos szezon nem? LE-ben kacérkodnak azt hiszem a 4 hónappal. Én úgy vagyok ezzel, hogy akinek van lehetősége (meg kedve, energiája) naponta több órát játszani, annak bőven elég a 3 hónap, mert max két hét alatt magadtól összeraksz egy középfelső itemekből álló S-tier buildet, főleg most, hogy ha hiányzik valami, akkor megveheted. De ha van család, munka, más kikapcsolódás, bármi egyéb stb... akkor már lehet kevés lesz. Heti kétszer nekiülni ha úgy van időd, így hamar elúszik a 12 hét. Lehetne hosszabb, de szvsz a fél év sok, 4 hónap szerintem jó lenne.
Battlepass? Még a végén tönkre mennek... -
Hangfalképű
tag
Én idekapcsolnám az ötödik szezont is. Jönnek a nagyobb változtatások és ugyan lesz előtte egy hivatalos PTR, hogy kiszűrjék a nagyobb bugokat (heheh), de maga az egész rövidebb S5 sem lesz más, mint egy élseben lefuttatott PTR, ahol a playerek és youtuberek visszajelzései alapján alakítanak még majd a dolgokon S6-ra Úgyhogy részemről kimarad az ötödik szezon..
-
Hangfalképű
tag
Na, ezt nem tudtam Látszik, hogy én szinte csak rugózok
Viszont egy kis olvasnivaló, ha még nem láttátok volna: [link] PTR, patch nócc és egyéb változtatások és balanszok.
De ami a legjobb. Végre megszületik az igazi Flurry rugó, amire S0-tól várok, nem lesz annyi baszakodás a Puncturrel, csak majdnem full flurry
[ Szerkesztve ]
-
Hangfalképű
tag
[link] A fiúk ismét tesztelték a peccset kiadás előtt De a Soulbrand is szar [link]
Miért ennyire kurva nehéz egy ekkora cégnek tesztelni a saját játékát? Tele van a tököm azzal, hogy próbálkozna az ember valami új builddel és amikor végre összerakod, akkor nem úgy működik, ahogy kellene, mert valami nem működik jól. Egy skill, egy aspect, egy glyph, egy item képessége, sose jössz rá, ha csak nem vagy egyike a youtubereknek, akiknek van kapacitásuk excel sheeteket írni és órákig tesztelgetni valamit. Mi lesz itt októberben, amikor még a mercre is figyelni kell majd...? -
Hangfalképű
tag
válasz WayneGace #20624 üzenetére
Még a rugó van, aminek a Precision key passivja crit damból scalelődik, másról nem tudok és olyan buildről sem, ami ekkora hasznot tudna húzni más class temperingjéből. Durva ez a Bash barb
Na igen, a nagypapi nagyon megdobja a sebzést így, hiába sima additív már a crit dam, ha ebből scalelődik sok multiplikatív szorzó, akkor nagyon combos stattá válik. Pont emiatt (is) gyenge a rugó, mert pl a sokat használt Close Quarter Key passive CC damageből scalelel, de az bossfightban kizárólag a staggered fázisban lép életbe, míg a crit mindig ott lesz. Meg amúgy is a nagy szorzói mind cc-hez kötöttek, lásd a kötelező frigid finesse-t.he Incredible Adventures of Van Helsing, na ezt nagyon imádtam, nagyon jó magyar fejlesztés volt. Nagyon fajin buildeket lehetett összerakni, de a kedvencem a secretek felkutatása volt minden pályarészen, meg a popkulturális utalalások tömkelege. A vérnyúl remélem megvan
Kivételesen jó mechanikák voltak benne, a Katarinás dologgal teljesen egyetértek. -
Hangfalképű
tag
válasz WayneGace #20601 üzenetére
Igazad van, a statisztikákkal egyetemben bármikor ránézhetnek, hogy hány item cserélt gazdát, mivel értelemszerűen ez a játékban zajlik. Én arra gondoltam külsős trade alatt, hogy azt nem tudják házon belül megoldani, hogy az ingame lezajlott trade-ek hány százaléka történt külsős oldalakon való böngészés miatt (diablo.trade.d2jsp, stb). Én is csak tippelni tudok, de szerintem 90% felett. Ezért kéne egy ingame shop, jóval több ember rácuppanna, mint a vélt 10-15% (és ezeknek is vélhetően hatalmas része játékon kívül keres).
-
Hangfalképű
tag
válasz WayneGace #20595 üzenetére
Elhiszem neked, én csak most kezdtem használni, előtte nem néztem ilyeneket. Akkor technikailag nem történt változás trade terén, csupán annyi, hogy az übereken kívül a sima junik is cserélhető (előtte mintha acc bound lett volna) és lett hozzá egy ingame ablak. Nincs róla statisztika hány player él a trade lehetőségével, de redditen is arra tippelnek, hogy max a playerbase 10-15%-a. Ha lenne ingame piac és nem a sokszor gyengélkedő diablo.traden kéne szenvedni, lehet többen használnák (még ha az arányokkal mellé is lőttek). Viszont a blizz szemszögéből továbbra sem látom másnak a tempering általi elbaszást, mint a trade felpörgetését, hiszen a külső tradekről nem hiszem, hogy statisztikájuk lenne.
#20594ProEvoFan teljesen jó a maxrollos, nekem is az van. A srác, aki csinálta, folyamatosan újítja ha kitalál valamit vagy változnak a dolgok.
[ Szerkesztve ]
-
Hangfalképű
tag
válasz malacka87 #20587 üzenetére
Kb két hete írtam, hogy a tempering azért került a játékba, mert lehet kereskedni a cuccokkal (legyen értelme a tradenek). Rengetegen írták a megjelenés óta, hogy hiányzik a trade a játékból, hát beletették - én nem bánom amúgy. Csak meg kellene érteni, hogy kellett egy olyan faktor, ami miatt igenis fognak cuccokat adni-venni az emberek. Ha veszel valamit és nincs semmi random faktor, amivel azt elbaszhatod, lásd tempering, akkor minek vennél valami hasonlót/ugyanolyat, elég lenne egyszer bevásárolni. A tempering valóban egy hátráltató faktor, de nem kizáró ok arra, hogy összerakd a builded. Farmolni kell érte, cuccokat, goldot, amiről amúgy szól az egész genre... csaxólok
Másrészt meg, hozzáadott egy plusz layert a játékhoz, hiszen sokféle új afficet lehet pakolni így a cuccokra. -
Hangfalképű
tag
válasz WayneGace #20547 üzenetére
Meglestem. Majdnem beszereztem egy Starless Skiest a napokban a sparkokból, csak nem volt rá 50 millám, de nem bánom, mert az Andariel buff elég combos és a rugónak van egy poison Andariel buildje, ami lehet erősebb lesz így, mint a HS Szal lehet elengedem a gyűrűt, pedig a Flurryhez kellett volna Az Arrow Storm sose volt jó, csak vicces, szerintem ez most sem fog megváltozni. A szar grenade rugót meg nem tudom minek erőltetik, bár így, hogy az exposurehoz nem kell már lucky hit... franc tudja.
Shokkolónak meg úgy is szimpi a lángszórós sorci, most kapott egy elég rendes tankosabb buffot a Warmth-tal meg picit húztak az inci dam redjén is. Szerencsétlen Flamescarral nem tudnak mit kezdeni, szvsz újra kéne húzni az itemet a nulláról, de ez igaz az Esadorára is, bár annak lehet elég lenne ha a 15%-ot megemelnék.
Bár csak a rugót meg a sorcit néztem meg (többihez nem értek), de ebből a kettőből is úgy tűnik, hogy általánosan kicsit tankosabbá tettek mindenkit. Látom van, akinek három Andarielje is volt... mákos -
Hangfalképű
tag
-
Hangfalképű
tag
válasz MegalodonS #20523 üzenetére
Jahh,varjuk mindig lesznek,a kerdes az, miert nem megy es jatszik massal es akkor nem kell mergelodnie??
Kérdezi az, aki a topicban talán a legtöbbet rugdosta a Last Epochot
#20522la_cc engem a legjobban az basz fel, hogy világosan látszik, hogy az új tartalmakat tesztelés nélkül engedik ki. Ha meg mégis tesztelnek, akkor nagyon szarul. Hány olyan skill/affix vagy temper van, ami hót szarul és bugosan működik, a játék eleje óta.
Korábban már írtam, hogy képesek voltak bent hagyni egy olyan elbaszott aspectet (twisting blade), ami az egyik legerősebb S tier build volt bő fél évig (!). Shadow clone szarul működik, az exploitot is nemrég rakták rendbe, a heartseeker rugó is bugos (többet sebez, mint kellene). Sorcinál? Skillek és aspectek, amik nem jól adták a bónuszt jóóó sokáig, de pl a Vyr aspect még mindig bugos és mindenre adja a sebzést nem csak villámra, meg ki tudja még mi szar, csak nincs felkapva/nem derült ki. Én csak ezt a két classt ismerem, mi lehet a többinél?
De ott van az all damage stat is, DoT sebzésnél duplán számolódik, biztosan working as intended ez is Na és a close damage? Konkrétan a szemedbe hazudik a játék a töltőképernyőn, hogy a close az a távolság, amikor a monsterek melee távolságban vannak, holott majdnem a rugó punctrue basic attackjának a teljes távolsága már close damage... aki ellenőrizné, annak ajánlom a teleport+raiment kombót és meg lehet nézni, hogy honnan stunolja a "close" dummyt.
Mocskosul bugos a játék, csak ezek nem a könnyen észrevehető bugok, hogy beakad a karakter meg ugrál a hulla, hanem a háttérben működő mechanikák összeakadása. Pl kiadni a petet úgy, ahogy a korábban linkelt videóban lett bemutatva, miszerint hat a jelenléte egyes skillekre/glyphekre, mi ez már komolyanÚgyhogy megalodons lehet itt nyálat folyatni a paladinra, de az, hogy egy ekkora cég egy évvel a játék megjelenése után sem képes egy x fős csapatot ráállítani arra, hogy végre rendbe rakja azokat a dolgokat, amik mentén működnének a karakterek, nevetséges.
-
Hangfalképű
tag
válasz -FreaK- #20504 üzenetére
Ó istenem, megint ez az autista Rob, kitalálja a faszságait, mint a "fix" temper. Már a második bizonyítéknál látszik, hogy másfél órával később tolták le durielt az elsőhöz képest, de úgy van előadva, mintha egymás után ment volna kétszer. Nézzétek az órát a jobb felső sarokban, órák ha nem napok voltak a runok közt. Össze lett válogatva a videó az über dobásokból. Akik kipróbálták is, azt mondják, hogy baromság az egész.
Rob meg röhög a markába, hogy elhiszik ezeket a fantasztikus felfedezéseket.... -
Hangfalképű
tag
Valaki írta már, hogy a pet kb semmire se jó és én is hasonlóképp érzem. Felveszi azt a materialt meg goldot/cindert, amit te is, ha csak elmész mellette. Főleg úgy, hogy 1.4-től növeltek a hatósugáron is, ahonnan felkapod a cuccot. Hasznosnak akkor mondanám, ha a tárgyakat is felkapná, de ahhoz már kellene egy loot filter is, hogy a sok szart ne kapkodja össze, de ez valszeg marad a Last Epoch sajátja
-
Hangfalképű
tag
válasz malacka87 #20238 üzenetére
Ennek semmi köze ahhoz, amit Írtam...
#20236Reinhardt
Nem értelek. Azért csináltál Shred druidot, mert nem esett tempest roar (mivel ahhoz nem kell), csak ennél a buildnél kevés a boss damage. Elmentél lvl 95-ig tempest roar nélkül úgy, hogy amit tudtál volna venni az csak lvl 80-tól használható. Wat? Ha nem tetszik a druid, akkor nem értem egyáltalán minek mentél el vele lvl 95-ig... btw vehettél volna kb lvl 60-as is ha annyire kellett volna. -
Hangfalképű
tag
Mert már megírták, hogy ez nem a Szupermarket 4, hanem a Diablo 4, ahol ha beledöglesz is, de magadnak farmolod ki a cuccot, nehogy ki tudd élvezni a buildedet egyetlen tradelés után
De most komolyan. Korábban az volt a gond, hogy nem esik semmi jó a buildhez, most meg, amikor be lehetne szerezni, akkor is kifarmolom bazzeg. Nem értem az embereket[ Szerkesztve ]
-
-
Hangfalképű
tag
válasz ProEvoFan #20067 üzenetére
Ezzel egyetértek, hogy jó lenne, ha kicsit közelebb lenne egymáshoz a boss és a mobok nehézsége. Ami miatt szerintem nincs így, az az, hogy ha meghalsz, akkor időt vesztesz és ha nehezebbek a mobok, akkor gyakrabban halsz, ami által kevesebb időd marad a bossra. Én ezt afféle balanasznak gondolom, bár tény, hogy lehetne másképpen.
#20066WayneGace +1
Kicsit távolabbról nézve az egészet, mindenki a sikerélményt keresi egy játékban, hiszen ettől lesz játék, még ha közvetetten vagy közvetlenül, de másokkal versenyzel is - maradva a diablonál "neked megy a pit100, nekem meg nem", ilyet itt is lehet olvasni. Soha nem lesz egyensúly egyik játékban sem azon játékosok között, akik "csak darálni akarnak", ezáltal ők jogosnak vélik azon igényüket, hogy az összes contenthez hozzáférjenek nehézségtől függetlenül, mert milyen már az, hogy csak a rob-félék tudnak pit 150-ig elmenni. De ott a másik oldal is, akik szerint a nehéz content az legyen nehéz és mint ilyen, nem való mindenkinek. Én erre azt tudom mondani - és itt jön be freddirty hozzáállása a dolgokhoz -, hogy aki leaderboard-hozzáállás alapján játszik és ugyanazt akarja elérni, mint másvalaki, akkor barátkozzon meg a gondolattal, hogy ehhez hasonló gear és skill (!) kell. Vagy ha nem, akkor élvezze a saját szintjén és módján a játékot. Ott van Edge. El akart menni pit100-ig FO sorccal és megcsinálta, szerintem ez tök jó dolog. Wayne nagyon jól elkapta ezt azzal a mondattal, hogy "nagyon sokan könnyű játékot akarnak és csak az illúzióját, hogy valami nehéz".#20073WayneGace jókat írtál én még annyival egészíteném ki, hogy menjenek rá jobban a csapatjátékra, legyen valami plusz azért, mert együtt játszotok. Olyan bossok, amiket csak csapatban lehet leverni, ekkor már lenne értelme olyan karikat is építeni, amik full tankok és a sebzésfelfogásra mennek rá amíg a többiek sebeznek vagy über dodge-dzsal rendelkeznek vagy pl, hogy a barrier erősen csökkentse a boss sebzését vagy akár negáljon egyes mechanikákat (hogy a sroci is legyen jó "tankosabb" karinak), adott elemental jobban sebezze stb... sok jó lehetőség van, csak ne basszák el azzal amit írtál, hogy az új content a félvak, félkarú pistikének is menjen, mert kell a sikerélmény.
[ Szerkesztve ]
-
Hangfalképű
tag
válasz freddirty #20064 üzenetére
Nem teljesen arra reagálsz, amit írtam, így igaznak hangzik a monandód, mert van benne igazság, csak nem velem szemben érvelsz (szalmabáb)
Az előző hozzászólásom kizárólag arra vonatkozott, hogy a boss miért egy-hitel egy szint után. Ennyi. Sehol nem írtam arról, hogy te vagy más milyen játékos vagy hogy mit akarnak a designerek, ezek a Te gondolataid, nem az enyémek.
Azt meg nem igazán értem, hogy miért példálózol magaddal, de örülök annak, hogy te ilyen játékos vagy, szórakozz, ahogy jól esik, komolyan
Ezt a soulslike mechanikát meg engedjük már el, lássunk már ennél tovább, de ezt is leírtam az előző hozzászólásban. Ha karaktereddel pit 50-re képes, akkor pit50 lesz a vége neked. Ha 100-ra, akkor 100, ha 200, akkor annyi és így tovább, ameddig megy. Azt is hozzátettem, hogy ennek semmi köze a soulslike-hoz. A kérdésem viszont így még mindig áll, (bár nem neked, mert a saját bevallásod szerint sem nyomod a pitet, nincs ezzel semmi gond) hogyan jelezze a játék, hogy mennyire vagy képes? Vagy van e egyáltalán olyan játék, ahol valami különleges, új metódus van erre? Vagy szimplán csak leüt a boss a picsába egy szint után?
Legközelebb lécci pontosan arra válaszolj, amit írtam/kérdeztem, elkerülve a fölösleges vitákat.Kieg: azt eddig sem tagadtam, hogy sokat kell manőverezni high-pit bossnál és fentebb drk is pontosan erről a "játékos skillről" írt (meg pár napja én ugyanerről, bár akkor pár ember szerint vicces volt ). Rugóval pontosan tudom milyen ez, dash oda-vissza, shadow-step, evadek, caltrops... lőni alig bírok. Nem feltétlen a mechanikákkal van baj, hanem azzal, hogy ezekből rengeteg oneshot. Legyen 1-2, ami leüt a többi "csak sebezzen". Viszont akármennyire is pro player vagy, eljön az a szint, amikor már minden one-shot lesz. Ha meg még mindig akkora pro vagy, hogy minden elkerülsz, akkor meg elfogy a sebzésed és lejár az idő. Ezt kéne megérteni.
[ Szerkesztve ]
-
Hangfalképű
tag
válasz ProEvoFan #20060 üzenetére
Gondold már végig az egészet... előbb-utóbb úgy is elérsz egy olyan szintre, ahol már akkora lesz a boss sebzése, hogy bármit csinálsz meghalsz egy ütéstől. Még ha nincs is one-hit mechanika, el fogsz jutni egy pit level akármennyire, ahol már kevés leszel. De oké, ne legyen one-hit pitlvl300-on se és üssön lófaszt. Akkor meg azért fogtok sírni, mert annyi hp-ja lesz, mert nem lehet már leütni időn belül.
Be kéne fogadni azt az tényt, hogy nem lehet a végtelenségig lépkedni felfelé, valahogy nőnie kell a boss értékeinek, hogy megállítson, elvégre a pit (és minden ehhez hasonló leaderboard, pl gauntlet) egy fokmérő, hogy mire képes a karaktered (meg te) és ennek a ténynek semmi köze a soulslike-hoz. -
Hangfalképű
tag
válasz WayneGace #19914 üzenetére
Bocsi, hogy kijavítalak Wayne, de ez így nem állja meg a helyét. Az skillek lucky hit chance-sze, nem additívan növekedik a tárgyakból összeszedhető LHC-vel. Ha - maradva a példádnál - 50% egy skill LHC-je, akkor a +15% az csak 57,5%-ra emeli meg, mert százalékosan adódik hozzá, magyarán az 50%-nak a 15%-a megy rá, ami 50*1,15=57,5.
Ezt bárki leellenőrizheti a cuccai pakolgatásával. Pl nekem 72% a bónuszom lucky-ra, mégis csak 15% az incinerate lhc-ja. -
Hangfalképű
tag
Lehet csak az mondatja velem, hogy háromszor jön szembe egy közes bis cuccon a cutthroat attack speed
#19750WayneGace gamblers fallacy. A pity systemnek pont az lenne a lényege, hogy 100% eséllyel működik. Amire előtte csak esélyed volt, de nem adta be, akkor megkapod fixen.
Eddig sem úgy működött, ahogy rob magyarázza, redditen sem erősítették meg, neked sem működött, boogie84 által nézett streamernek sem ment. Ez bőven elég bizonyíték arra, hogy nincs pity system, mert ha lenne, akkor minden esetben működnie kellene, ráadásul egy ekkora playerbase-zel rendelkező játékban már rég rá kellett volna erre jönnie pár embernek. Robnak az a videója egy szerencsétlen dezinformáicó és nem sóhajtozna minden "fix" temper előtt, hogy adja be Azt viszont simán elképzelhetőnek tartom, hogy nem egyforma súlyozásúak a temper affixek.Edge, köszi!
[ Szerkesztve ]
-
Hangfalképű
tag
válasz WayneGace #19746 üzenetére
Pity nem csak olyan rendszerben lehet, ahol a sok érték közül az egyik kiemelten jobb, mint a többi és ez jelezve is van? Mint a mobilos gacha gamek, ahol ha nem nyitsz valami legendary cuccot 99-ből egyszer sem, akkor a századik az lesz. Temperingnél nem hiszem, hogy lenne ilyen, mivel minden érték (temper) egyforma súlyozással bír, a játék szempontjából egyik sem jobb, mint a másik, honnan is kéne tudnia a mechanikának, hogy neked, melyik kell? Én már nem egyszer kaptam ugyanazt a tempert egymás után háromszor is csak más rollokkal. Én ezt változtatnám, hogy ez ne történhessen meg, minden pörgetésre fixen mást adjon.
Most így belegondolva, ha lenne pity vagy súlyozás, akkor olyan lenne a tempering, mint S0-ban az affix forgatás, hogy voltak olyan affixok classoknál, amiket fixen mindig beadott az egyik helyre a kettőből. Ha lenne ilyen temperingnél, akkor a behozott trading kb értelmét vesztené, mivel jenleg a tempering tartja életben[ Szerkesztve ]
-
Hangfalképű
tag
Szerintem az a lényeg, hogy a dobott geart, hogy hasznosítja az ember.
Ezt senki sem tagadta, hordod vagy betöröd/eladod aztán alakul majd a gear. Fogalmam nincs Reinhardtnak milyen buildje van, a beszélgetés szempontjából irreleváns is volt végig. Abból indultunk, hogy az all damage is additív, mint kb az összes stat amit magadra bírsz pakolni (crit/vuln/crowd control/elemental dam stb...), abból kell a legtöbb, ami esetlegesen valamelyik passzívodhoz kell és/vagy a legtöbbször kiváltódik. Pl ha úgy is odamész és leütöd a másikat, akkor a close damage többet ad hozzá, mint az all damage, hiába növeli utóbbi jobban a tooltipet, de minek magyarázom, nem értem, mindenkinek saját játéka.
Az attack speed kicsit csalóka, mert itt is vannak breakpointok és több attack több kiváltott hatást eredményez, de ez már olyan min-maxolás, amihez ember legyen a talpán akinek van türelme hozzá. Más buildje meg már csak azért is csak alapnak jó, mert elég satnya eséllyel lesz mindenen ugyanaz az affix (GA), temper, masterwork, a rollok stb... -
Hangfalképű
tag
Fú baszki, neked tényleg az jött le a hasonlatból amit írtam, hogy ki fizikailag a gyorsabb a játékban?
Egyrészt a példám lényege lett volna, amit lacc is írt, hogy a gear után, amikor már nem viszed el tisztán statból a magas pitet, akkor a játékos játéka fog dönteni abban, ki meddig jut el. Csak hogy értsétek végre, lövöd e mint a hülye a dam resistes eliteket vagy okosan beugrasz a hátul álló két resistet adó mobra és kilövöd őket időt spórólva vagy hogy a bossnál is csak visítva rohangálsz, mint a fejetlen csirke... ilyenekre gondolok. Írom még egyszer, ha már gearből nem viszed el. Ezért van a példában is, hogy két egyforma járgány.
#19712sith7 te is elviszed másfelé a dolgot, de megpróbálkozok veled újra. Sehol nem írtam azt, hogy csak azért viszi a 117-es pitet, mert skillesebb, mint te, ez a te saját gondolatmeneted. Eleve a statokból indultunk, nem innen, magyarán neked az nem ment át, hogy melyik sebzésnövelés mennyire "értékes" helyzettől függően, még példákat is írtam, elég visszaolvasni. Konkrétan leírtad, hogy neked annyit sikerült megértened az egészből, hogy mégiscsak számít valamit az az all damage stat, de azt már nem bírtad összekapcsolni a fejedben, hogy leírta, hogy használja a bugos potit...
Másrészt a cuccai is valszeg jobbak, mint a tieid. -
Hangfalképű
tag
Kérlek ne vidd el a dolgot olyan irányba, hogy egy-egy ember két ugyanolyan autóban ülve miért fut mégis külön időt teljesen ugyanazon az úton
Higgy abban, ami szimpatikus, a többieknek ott vannak a bizonyított dolgok. Amúgy ahogy lacc is írta, a a karakter nem magától játszik. -
Hangfalképű
tag
Kiderül, hogy bugos holy póson nélkül nem is annyira speed az a 75
#19687_drk így van. Egyébként azért magasabbak azok a módosítók (annak ellenére, hogy additívba megy az összes), mert az all damage-nek nem kincs kiváltója, az mindig érvényes lesz. A crithez critet kell ütni, a vulnerabe fel kell tenni, a close-hoz közel kell lenni stb...
#19675WayneGace vagy a barbár, igen. Jó amúgy az a build, élvezetes?
[ Szerkesztve ]
-
Hangfalképű
tag
Már nem ér többet a critical és a vulnerable. Az S0-ban volt (meg talán s1-ben), hogy az összes crit és az összes vulnerable külön-külön volt egy multiplikatív módosító, ami azt eredményezte, hogy ezt a két statot gyűjtötte mindenki.
Most az van, hogy a vulnerable, ha fel tudod rakni, akkor egy fix +20%-os multi módosítót ad, mint külön bucket, de az össz vulnerable sebzés, amit gyűjtesz, megy a sima additívok közé már. Ugyanez van a cirical sebzéssel is, +50% multi sebzés, de az összegyűjtött crit sebzés additívnak számolódik. Remélem érthetően írtam le
Azért gyűjtik ezeket, mert vannak olyan key passzív skillek, amik ezekre skálázódnak, lásd HS rugó (1500%+ vulnerable) vagy valamelyik másik rugó ahol a crit damage kell a skill miatt. -
Hangfalképű
tag
Edge és grimm, köszi!
Nem terveztem barbit indítani, de jó tudni, hogy ha még meggondolnám magam, legalább egyvalami lesz hozzá tarcsiban#19616la_cc Összejöhet annyi. Folyamatosan tolni kell a szárnyas nénit, persze nem árt ha nem percekig kell ütni és legalább két követ kell bepakolni az altarba, hogy essen a cucc. Sárgát is fel kell venni, esik minden a monsztákból, teli invvel meg visszamenni és eladni mindent, ami nem GA affixes. Inventorynként mésfél milla a hazaugrás, plusz ami még esik ott és gyűlik a fához is a pont ha mászkálsz is kicsit.
-
Hangfalképű
tag
Kerestem egy csapatot tormented duriel rotára és két kört dobott mindenki, az nyolc. Ezek estek belőle.
Azért csak dobott egy csákót meg melted heart-ot, utóbbi max dísznek jó, de azért megtartom
-
Hangfalképű
tag
válasz WayneGace #19574 üzenetére
Egyetértek az írottakkal. Megy a sírás, hogy nincs kihívás a játékban, amikor meg van, akkor meg van, akkor azmilyenmár. Én értem, hogy manapság minden kell és azonnal és kb ne kelljen érte tenni semmit, de azért legyen már egy határ. Persze megértem a másik oldalt is, akik szerint melóból haza esve, majd a család után, fáradtan nem akarnak skilleket kerülgetni, tiszta sor, nem szerda este kell elden ringezni
Csak akkor se essünk már át a ló túloldalára, hogy megállsz és jobbklikk. Akinek ez kell, oké, ez már megvan, de a hard content az legyen tényleg hard, ahová ne legyen elég a szimpla jobb egérgomb, ha ilyenre vágyik az ember, menjen helltide-ot vagy normál bossokat. Ha feszegetni akarja a saját és a buildje határait, akkor kelljen mozgatni is azt az egeret vagy engedje el a trú endgémet.
Azt is értem, hogy a Diablo a lootról szól, de minek a loot, ha nem tudod mire használni? Ennek ékes példája a pit. Ha nem nem lenne, minek keresnéd a jobb cuccokat? Csak van az a határ, ahol már nem ütöd le az enemit tisztán gearből. Nekem nincs ezzel bajom. Szóval igen, van még hova fejlődnie a játéknak és én úgy vagyok ezzel, hogy ha nehezebb cuccok jönnek (amit kétlek), én örülnék neki. Lehetne dungeon crawling, a stongholdokkal egy éve nem kezdtek semmit és nehéz bossok. Aki játszott az undecemberrel az tudja, hogy milyenek az elden ring bossok egy arpg-ben és mégis kurva jó volt. Csak sajna a jobbklikkesek mindig is többen lesznek, bár lehet mégsem így van, hiszen a fromsoftware sem ment még tönkre. -
Hangfalképű
tag
1:3 arányban cserél, a különbség annyi a kék/sárga/arany közt, hogy mennyit. Mindig a jobbat cseréli be egyel rosszabbra, de ha rámész kiírja, hogy mennyiből lesz mennyi. Azt hiszem 5-15 (kék), 25-75 (yellow) és 100-300 (gold).
Azét van így megoldva, hogy ha már pit60 felett ütsz, akkor ha előröl megy a masterwork, ne kelljen az alap matiért visszamenni pit 30-at farmolni. Lényeg, farmold a legmagasabbat, ami kényelmes és váltogasd vissza ha kell.Akik szerint meg szar az egyhit mechanism azoktól kérdezném, hogy mégis hogyan kellene jeleznie a játéknak, ha kevés vagy már egy bosshoz? Hogyan? Üssön kisebbet, de legyen kilencmegabilliárd élete, hogy ne beírd időn belül leütni? Akkor az lesz a baj. Vagy az, ha elfogy a hp poti. Mi lenne a megoldás? Hp visszatöltés, életlopás stb... akkor megint ott tartunk, hogy idővel oda jutsz, hogy nem bírod leütni a hp-ja miatt.
[ Szerkesztve ]
-
Hangfalképű
tag
-
Hangfalképű
tag
válasz terepkigyo #19427 üzenetére
Márpedig bug
-
Hangfalképű
tag
válasz Daelion #19370 üzenetére
Én nem vagyok ráfeszülve, nem tudom miből gondolod ezt. Edgék próbálkoznak a FO builddel kiütni a százat én meg sok sikert kívántam nekik, ennyi. Ha nekik ez a cél, akkor csinálják, mindenkinek van valami, amifelé megy a buildjével. Nekem nagyon bejön egyébként ahogy próbálkoznak, ezért várom a vidit, ahol kiütik Amúgy nekem is cél elmenni százig a heartseekerrel, bár azzal jóval egyszerűbb lesz.
Egyébként nekem az S0 óta nagy kedvencem a flurry rugó csak sajnos S0 óta szar, ha az általános metát nézem, de szerinted érdekel? (halkan jegyzem meg, hogy kapott egy használhatatlan junikot és a temperinggel még szarabb lett a többi core skillhez képest...pff) Szeretném tudni, hogy meddig képes elmenni a full saját buildem, csak ehhez kell a heartseeker, hogy összeszedjem neki a cuccokat.
A pithez meg csak annyit, hogy gyakorlatilag "muszáj" vagy játszani, különben csak összerakod a builded és mit csinálsz utána? Minek raktad össze, ha nem azért, hogy lásd meddig tudsz vele elmenni? Vagy a ladder a másik, de az is ue.[ Szerkesztve ]
-
Hangfalképű
tag
Mi lett a sráccal, aki szerint bizonyítottan jobb a kétkezes staff és hogy szar a tal rasha meg a starless? Visszatérve az előzőre meg, hogy jobb e a 85% close dam mint a x15% tal bónusz, hát nem tudom. Nem kezdtem számolgatni a képlettel, de szerintem csak jobb a fix 15% sebzés növekedés, ennek valszeg a töredékét adja az additív már. Azért szurkolok, hogy eljussatok Pit100-ig
-
Hangfalképű
tag
Nem vágom milyen FO buildet toltok, mert nagyon benne vagytok, ezért csak a partvonalról kérdezem, hogy nem lehet, hogy azért van benne a poison, mert így megkapja a szükséges 4. aspectet is a Tal Rasha-hoz, ami még x15% sebzés? Mert a close dam az egy sima additív szorzó és minél több additív bónusz van annál kevesebbet érnek a további bónuszok.
[ Szerkesztve ]
-
Hangfalképű
tag
Affix meg roll igényes, de jelenleg az egyik legerősebb build és nem mellesleg kurva kényelmes is. Nem kell figyelni az energyre nagyon nem kell tologatni semmi extra skillt (caltrops ha kell, dash ha meni kell, meg smoke screen az elitekre ha szükségét látod) max a bossnál, célozni sem kell, mert az attack homing, és offscreen is lehet ölni.
Nekem egy bajom van vele, hogy nem elég látványos De muszáj vagyok ezt tolni, valamivel össze kell szedni a cuccokatEdge: nem értem, hogy a picsába nincs valami tesztcsapatuk erre, folyamatosan bugosak a skillek/aspectek a játék eleje óta. Ott van a rugó. Azért volt a TB rugó bő fél évig top S tier build, mert a twisting blade-t leszarták, hogy bugos a poisonnal együtt. Miért kell hagyni, hogy cirka 6 hónapig egy bugos build legyen a legerősebb? De ott van a Shadow Clone is. Az is szarul működik day one óta, közel egy éve lassan, nem jól számolja nála az aspecteket meg a sebzést, ezért lepkefing az ulti.
[ Szerkesztve ]
-
Hangfalképű
tag
Én azzal is elégedett lennék a temperinget tekintve, ha nem adhatná be ugyanazt a tempert, mint előtte csak más rollal, mert az engem is fel tud baszni, egymás után hogy háromszor dobja be a cutthroat damage-t három különböző százalékkal. Bőven elég az, hogy 3-5 közül kell kipörgetni a megfelelőt.
-
Hangfalképű
tag
Ez a heartseeker rugó érdekes egy build. Erős és képes pit 100-at is ütni (hol vagyok még ettől), de olyan szinten "béna", hogy nem igaz. Abszolút nem látványos, csak dashelsz és putyogtatod a kis basic attackot. Nem repkednek orbok, nem remeg bele a föld a csapásaidba, nincs lángcsóva, nincs sereged, nem vagy werebear... csak puty-puty-puty-puty. Lehet ez másnak tetszik, de én nem bírom azt hiszem keresek valami mást
-
Hangfalképű
tag
válasz -FreaK- #19061 üzenetére
Jogos, a szöveg nem ezt írja és valóban az alap skillsebzéshez adja a bónuszt (ami btw egy sima multiplicative szorzó). Annyit azért hozzátennék, hogy a staff magasabb sebzése mellett bukik 20% attack speedet, ami viszont fontos a buildnek. Megnézném azért, hogy mondjuk a wand+focus kombóval, de a gyűrűről leszedve a 20%+ as-t és helyettesítve mondjuk 110% crit damage-dzsel (ami így felmenne 400%-ra a meglévő 290-ről) még mindig nagyobb lenne e a staff sebzése. Vagy nézzünk dps-t akkor már.
[ Szerkesztve ]
-
Hangfalképű
tag
-
Hangfalképű
tag
válasz ProEvoFan #19034 üzenetére
Sok buildnek pont ez a baja, hogy azokon a szinteken, ahol még mindent simán aprít, bossok ellen már nagyon kevés lesz. Valahol ez a rákfenéje a skilleknek, hogy ami erős aoe az bosshoz gyenge, ami viszont single target, de valahogy megoldják, hogy legyen valamennyi aoe vagy multi sebzés, az meg mint kés a vajon ha főnököt kell ütni, így messzebbre lehet ezekkel eljutni.
[ Szerkesztve ]
-
Hangfalképű
tag
válasz WayneGace #19005 üzenetére
Ez egy nagyon szép marketinges megfogalmazás
Csak egyrészt ahány ember, annyiféle kívánság, kinek mi. Ha túl sokat kell farmolni az a baj, ha túl keveset az a baj, ha a contentek egy része top gear mögé van rakva az a baj, ha nincs ilyen az a baj, a vége mindig ugyanaz, ami egy arpg-nek a lényege - farmolni kell. Nem is olyan rég, a szezon indulása előtt valaki épp azt kifogásolta, hogy de hát a sok újítás ellenére, mi fog a játékban alapjaiban megváltozni, hiszen pl ugyanazt kell majd csinálni helltide-on, mint eddig. Ez már az a szint, amikor olyan is megvette a játékot, akinek amúgy nem jön be a műfaj.[ Szerkesztve ]
-
Hangfalképű
tag
Látom megint emlegetve van az endgame. Megtudná nekem valaki fogalmazni, hogy mitől lesz jó egy endgame egy arpg-ben?
-
Hangfalképű
tag
válasz ProEvoFan #18926 üzenetére
Nekem úgy tűnik a képen, hogy el sem ér odáig a glyph mivel nem 15-ös. Ja és az nem a maxroll tábla hanem a sajátod ingame, miért nem a maxrollost vágod be?
Helyenként amúgy tényleg bugos a maxroll tábla, pl a sorci burning instinct leg node-nál. 550% crit damagre adna 200% feletti multi damot... jó is lenne
[ Szerkesztve ]
-
Hangfalképű
tag
Fú mennyivel jobb lenne az incinerate ha nem lenne ez a szar snapshot mechanism és tudná kezelni a játék a folyamatos változásokat...
-
Hangfalképű
tag
Akármilyen szar a rugó (eddig) az S4-ben, én akkor is azt indítok, S2-ben is azzal csapkodtam, most sem lesz másként. A diablo 3 óta kedvenc
-
Hangfalképű
tag
válasz WayneGace #18613 üzenetére
Nekem is ez a problémám az ilyen jellegű ARPG-kel, hogy minek farmoljak a semmiért? Ha nincs olyan kontent a játékban, ahová kell a maxos gear, akkor számomra csak időpazarlás az egész. Ha már lvl90-en közepes cuccokban lemegy minden, akkor hova a toszba erőlködjek....
-
Hangfalképű
tag
válasz D1Rect #18433 üzenetére
Ezt nem lehet így lemérni. Most akkor egy négy órás hosszúságú mozi jobban megéri, mint egy fele olyan hosszú? Max akkor ha jobban is élvezem azt a négy órát.
Nekem is van jó pár órám a D4-ben, de ha objektíven le tudnám vezetni az összes játszott órából, hogy hányat élveztem igazán és mennyi volt az erőltetett farm, enyhén más lenne az összkép, mint csak összeadni a játszott órák számát. Emlékeim szerint nem egy ember volt, aki már hányt a helltide farmtól#18437 Én is hasonlóképp vagyok ezzel. már elengedtem. Persze kap még egy esélyt S4-ben, de inkább év vége felé lesz érdemes ránézni szerintem. Ahogy te is írod sok lesz az új változtatás, de ha elbasszák ezek implementálását, akkor nem tudom mi lesz
Egyébként nem tudom, hogy mit fejlesztettek évekig és hogy jöhetett ki az a foshalmaz, amit megkaptunk és miért kellett a játékosbázis (meg egy másik játék lol) ahhoz, hogy valami használhatót faragjanak ebből az egészből.
[ Szerkesztve ]
-
Hangfalképű
tag
Ezekhez a változtatásokhoz azért még valami endgame rendszer ugyanúgy kellene!
Ez a lényeg, mert az eddigi változtatások nem rosszak, de lényegében csak nagyobb számokat fogsz a végén látni, hétmillió helyett majd hetvenmilliót ütsz.
Nekem nagy álmom egyébként a lucky hit teljes megszüntetése. Nem tudom kinek az ötlete volt, hogy nehogy tudj valamivel számolni a buildedben, hanem vagy megtörténik vagy nem... de ha már itt tartunk ezek az x% százalék esély erre meg arra pff... minek a lottó? Nem azért pakolok magamra/használok valamit, hogy talán megtörténik.
[ Szerkesztve ]
-
Hangfalképű
tag
Hónapok után felmentem a D4 redditre. Továbbra is hálás a közönség (mellesleg nagyon egyetértek velük)
-
Hangfalképű
tag
válasz -FreaK- #16525 üzenetére
Utóbbi alatt azt értem, hogy folyamatosan van mit csinálni és látsz valami előrelépést, kapsz valamit ami csak ha egy picit is, de erősít a karaktereden.
Ezt fejtsd ki kérlek A folyamatos Duriel farmra gondolosz? A pici előrelépés pedig remélem nem abban nyilvánul meg, hogy a damage to slowed helyett damage to chilledet pörgetsz a fegyóra
-
Hangfalképű
tag
válasz Archttila #16415 üzenetére
Egészen véletlenül nem konzolról játszol? Tegnap épp teleportáltam volna hozzátok a duriel run miatt, de pont úgy fagyott meg a játék, mint legutóbb, mikor veled mentem csapatban. Vagy ez vagy más, de random kihajigál... utólag is bocs a tegnapi miatt, de már nem volt kedvem tizedjére is feledatkezelőben kilőni és újraindítani a gamet.
[#16425Edge] mivel alapból a ball a jelenlegi legerősebb build, nem csoda, ha nem akarsz váltani
[ Szerkesztve ]
-
Hangfalképű
tag
Ok, gyűlünk akkor. Viszont kérdésem, hogy nem lenne érdemes a vasrhan/gergő runokat csapatban tolni, hiszen akkor mindenki kapná a duriel idézéshez szükséges cuccokat nem (és jócskán megemelkedne a runok száma)?
Szerk: amúgy érdemes használni a dummy-t, nekem is így tűnt fel, hogy bugos a TB aspect.
[ Szerkesztve ]
-
Hangfalképű
tag
Épp farmolnám a distilled feart, hogy legyen oculusom, erre dob egy ilyet az NM. Nem hiszem, hogy használni fogom sorcival, de legalább van
Edge: attól még messze vagyok, hogy 100-on szaladgáljak
[ Szerkesztve ]
-
-
Hangfalképű
tag
válasz csikaszka35 #16228 üzenetére
És használod a poison imbut? Vagy észrevetted, hogy ugyan csak kétszer kerül meg, de háromszor sebez?
TB build egy bugos valami és egy fix után azért kivi lennék, hogy még mindig top 1 lenne e. -
Hangfalképű
tag
Mivel nekem sosem jött be a TB rugó gameplay, mindig is flurry párti voltam, sosem foglalkoztam különösebben azzal, hogy miért tartja mindenki fényévekkel jobbnak a TB rugót bossok ellen. Most utánanéztem és kicsit meghökkentem azon, hogy egy olyan bugra épül ez egész TB mérgezősdi, amit már a korai megjelenés második napján (jún 3) jelentettek a blizzard fórumán, de még mindig nem foglalkoztak vele
Most megnéztem és írják a maxrollos buildben ezt a bugot (meg mást is...) és lehet, hogy a CC-k is említették a videóikban (sose néztem ilyen buildet), de nekem ez új volt. Azért ez kicsit nevetséges szerintem.
Kivi vagyok a Tibaults Will 20+ combo pontos bugját is benne hagyják e eddig[ Szerkesztve ]
-
Hangfalképű
tag
válasz proci985 #16200 üzenetére
Négy ball sorc (ha van ládaváltás egészkor) 16 ládát tud kiütni egy óra alatt, az már szép living steel mennyiség és ehhez nem kell über build, én is csak 81 vagyok a sorcival és 2-3/4-es cuccaim vannak egy raiment-tel, ennyi (glyphek is gagyik). Legutóbbi helltideon kiszedtem a 4-et pedig volt vagy tíz perc késésem és nem ugráltam két event között oda-vissza, csak mentem amerre láttam.
Szerk: most látom, hogy solo-ra érted, úgy azért más. De csapatban nagyon hamar össze lehet kapni aztán elcserélni és használni.
[ Szerkesztve ]
-
Hangfalképű
tag
Nagyon hülye kérdés következik, de akkor se tudom rá a választ De, mégis tudom
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- OLED TV topic
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Micro Four Thirds
- Milyen processzort vegyek?
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Nem tetszik az EU-nak az új díj, amit az Apple a fejlesztők vállára tesz
- 8 GHz felett ketyeg a G.Skill CSO-DIMM DDR5 memóriája
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- További aktív témák...
- Samsung TAB A7 LITE 32GB/3GB (SM-T225) 8,7" kártyafüggetlen tablet
- Xbox 360 Játékok
- Akció! Dell Latitude E5530 laptop (15,6/i5-G3/16GB/320HDD) - 1 év garancia, 27 % számla
- Akció! Dell Latitude E6430 laptop (14/i5-G3/8GB/256SSD) -1 év garancia, 27 % számla
- Akció! Dell Latitude E6430 laptop (14/i5-G3/8GB/256SSD/AkkuX) - 1 év garancia, 27 % számla