Keresés

Aktív témák

  • mérgelődő

    csendes tag

    válasz Laslow #10867 üzenetére

    McLaca:Jó a kérdés felvetése, de nem tudom, szerintem ők dolgoznak rajta. Mivel ma hétfőn telefonáltam nekik a dátum-óra frissítésük miatt, és kiderült, hogy szórakoznak az emberrel.Amikor elmondtam, hogy fél éve, kértem a hívószám kijelzését, akkor elszólta, magát az ügyfélszolgálat, (B)" hogy igen az nem volt jó!"(/B) de eddig, mindig azt magyarázták, hogy az én készülékembe van a hiba. Ma hallottam az automatájuktól, hogy fejlesztések folynak, és bizonyos időszakban akadozik a telefonszolgáltatás. Ma megint kezdődik minden előröl, mert amikor elmondtam az újabb problémát, hogy amióta, visszajött a hívószámkijelzés azóta, minden csengetésnél frissíti a dátum-időt, hiába állítom át, akkor, megint az a válasz, hogy az én készülékembe van a hiba, mert ők nem küldenek dátum-idő frissítést !!?? Akkor miért pont azóta van ez a probléma amióta, kiírja a számot? Szóval lehet, hogy az ügyfélszolgálat sincs a helyzet magaslatán, és azt sem értem miért nem ismerik el ha nem jó valami, és inkább utána néznének. Lehet, hogy majd ezt is fél év múlva vallják be????

Aktív témák