-
Fototrend
DIGI internet Gyakran Ismételt Kérdések
(Kattints az Összefoglaló kinyitása feliratra!)
Utolsó frissítés: 2024. február
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Con Troll
senior tag
Helyileg hova érkezett? Én is várom (Bp agglomeráció), de felénk se szagolnak.
Mondjuk nekem is van még hűségidőm, de ha digi ideérne, én bizony felbontanám a mostani szerződésemet. Még a kötbért is vígan fogom kifizetni, csak szabaduljak a jelenlegi nemszolgáltatómtól.[ Szerkesztve ]
-
Con Troll
senior tag
válasz adika4444 #35052 üzenetére
Én nem titkolom, miért is kéne?
Mondjuk túl sokat nem írok ide, mert nálunk otthon sajnos nincs DIGI. Inkább bőszen olvasgatom a társalgást. Azon azért szoktam mosolyogni, amikor valaki beír ide egy problémát/kérdést, nem érkezik rá megoldás, utána hozzám csörög be 1272-n, ugyanazzal a problémával. -
Con Troll
senior tag
válasz MrCsiT #35822 üzenetére
Benne van az ÁSZF-ben. Szerződéskötéskor pedig aláírásoddal igazolod, hogy ezt elolvastad. Ja, hogy nem olvastad el? Az már nem a szolgáltató problémája.
1.1 Igénybe vételének feltételei:
Az akcióban azon előfizetők vehetnek részt, akik a Szolgáltatóval nem állnak szerződéses jogviszonyban, így új Előfizetőnek minősülnek, illetve Szolgáltatóval - bármely fél részéről történő – az előfizetői szerződés felmondását követő 3 hónap elteltével újra kívánnak szerződni.De kérdezni is lehet ám szerződéskötéskor.
[ Szerkesztve ]
-
Con Troll
senior tag
válasz eastsider #40856 üzenetére
A napokban kerül kiállításra az első havi (=februári) számla, az is meglehet, hogy majd a márciusival együtt megy ki egy csekken, hogy a digis ügyfelek számlázási ciklusához felzárkózzanak az átvett ügyfelek. Utóbbiban nem vagyok biztos, de a gyakorlat ez szokott lenni. Konkrét kiállított, aktív1-től átvett ügyfél számlát ma még nem láttam a rendszerben.
[ Szerkesztve ]
-
Con Troll
senior tag
válasz Prodidzsáj #40899 üzenetére
Telefonon/interneten elég megrendelni, nem szükséges bemenni üszire.
-
Con Troll
senior tag
válasz adika4444 #40901 üzenetére
Szerződést a szerelő is tud vinni bekötéshez, így emiatt nem kell bemenni aláírni. Átfutási időben pedig nincs különbség telefonos/netes megrendelés között. Telefonos ügyfélszolgálaton is ugyanabban a rendszerben rögzítik a megrendeléseket, mint aminek a módosított felülete neten elérhető.
-
Con Troll
senior tag
válasz DonMaster #41130 üzenetére
Szerintem a feltételeket érti, csak azt nem, hogy miért ezek a feltételek. (=miért nem megy tovább automatikusan a 2 év lejárta után). Vagy lehet ezt is érti, csak nem akarja elfogadni.
____________
Általánosságban: a kedvezmény nem jár, hanem adható. Lehet "asztalt borogatni" meg ordibálni üszin, hogy kössék újra a kedvezményt, de ha pl. már az első 2 év alatt is rendszeresen elmaradtak a számlák, esetleg korlátozás is volt, akkor nem kell várni semmit, még ha felmondással fenyegetőzik az ember, akkor sem. Egyéni elbírálás alapján is a "jó" ügyfeleknek hosszabbítják meg a kedvezményt, de nekik sem minden esetben, mivel a konstrukció szerint az okos csomagot egyszer lehet igénybe venni. Ha tetszik, ha nem.[ Szerkesztve ]
-
Con Troll
senior tag
válasz andrej6917 #42641 üzenetére
Mégis mit vársz amúgy? Vegyen neked a DIGI ajándékba egy ASUS Archert?
"Azt hiszem az ügyintézőt kifogom akasztani és ha nem oldják meg, nézek más lehetőséget."
sokra mész majd vele, max. hülyének néznek. Istenem... -
Con Troll
senior tag
válasz Flashget #42685 üzenetére
Az ugyfelszolgalat@digikabel.hu címen valóban max. 30 nap, és általában tényleg a végefelé érkezik a válasz. Ide nem érdemes hibabejelentést küldeni. A hibabejelento@digikabel.hu címen viszont ugyanaz érvényes mint személyesen, vagy telefonon: bejelentéstől számítva 72 órán belül kötelesek javítani a hibát, ha ténylegesen szolgáltatóoldali hibáról van szó. Az ide érkező bejelentéseket ugyanúgy kezelik, mint a telefonos/személyes bejelentéseket, amennyiben megfelel a követelményeknek (szerződésszám, elérhetőség, hiba részletes leírása benne van a mailben). De itt ugye csak hibákkal foglalkoznak, a miért ennyi a havidíjam, milyen csomagom van kérdésekre 30 nap a határidő. Ezekben az esetekben egyértelműen gyorsabb a személyes üszi.
[ Szerkesztve ]
-
Con Troll
senior tag
válasz Flashget #42687 üzenetére
De jól tudom. Meg az ÁSZF is.
6.1.4. A hibaelhárítás határideje
A Szolgáltató köteles az Előfizető által bejelentett, a hibabehatároló eljárása eredményeként valósnak bizonyult hibát – ha az a Szolgáltató hibás teljesítésnek minősül – annak bejelentésétől számított 72 órán belül elhárítani.[ Szerkesztve ]
-
Con Troll
senior tag
Július közepétől indul a digikábel a 12. kerületben is, már zajlanak a kiépítési munkálatok. Hamarosan érkeznek a szórolapok is a lakókhoz.
-
Con Troll
senior tag
Indulás után az új területeken ad speciális kedvezményt a digi (Gödöllö, Érd, XII. kerület pl). A többi területen nincs eltérés az árban.
Új hozzászólás Aktív témák
Olvasd el az összefoglalót!
Társtopikok:
● DIGI kábel TV
● DIGI Mobil
● DIGI műholdas TV
● DIGI vezetékes telefon
Router kérdésekkel ezekbe a topikokba fáradjatok!
● Milyen routert?
● Router gondok
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Gyúrósok ide!
- Medence topik
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen TV-t vegyek?
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Házimozi belépő szinten
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen