-
Fototrend
Összefoglaló
Kérlek, kérdezés előtt olvasd el!
Digi VoLTE roaming képes készülékek (szükséges a VoLTE működéséhez)
2024. március 1-től
● a DIGIMobil Plusz a jelenlegi 1.830 Ft listaárról és 1.480 Ft kedvezményes árról 2990 Ft-ra nő.
● a DIGIMobil MAX a jelenlegi 1.830 Ft-os listaárról és 1.480 Ft-os kedvezményes árról 2.990 Ft/hó összegre emelkedik.
● A DIGIMobil Junior a jelenlegi 1.250 Ft-os listaárról és 910 Ft-os kedvezményes árról 1.990 Ft/hó-ra módosul.
● Az eddigi 4 forintos percdíj valamennyi belföldi irányba 10 forint lesz.
● A nemzetközi irányú hívások díja az 1. díjzónában 5 Ft/percről 76 Ft/percre módosul.
Új hozzászólás Aktív témák
-
4Grider
nagyúr
válasz tibor23 #32265 üzenetére
Részletek az ászf-ből:
"DIGI belföldi hálózaton belüli mobil és DIGI mobilhálózatból magyarországi DIGI és Invitel vezetékes előfizető VoWIFI technológián keresztül kezdeményezett hívás díja 0 Ft/Perc."
Tehát román Digiről nincs szó az ászf-ben.
"A DIGIMobil PLUSZ tarifacsomagban foglalt lebeszélhető percek belföldre és 1-es
nemzetközi díjzónába indított normál díjas hívások esetén használható fel."
1. NEMZETKÖZI DÍJZÓNA
Andorra, Ausztria, Azori-szigetek, Belgium, Bulgária, Ciprus, Csehország, Dánia, Egyesült Királyság, Észtország, Feröer szigetek, Finnország, Franciaország, Francia Guyana, Gibraltár, Görögország, Guadeloupe, Hollandia, Horvátország, Írország, Izland, Kanári-szigetek, Lengyelország, Lettország, Liechtenstein, Litvánia, Luxemburg, Madeira, Málta, Martinique, Mayotte, Monaco, Németország, Norvégia, Olaszország, Portugália, Reunion, Románia, Saint-Martin, San Marino, Spanyolország, Svájc, Svédország, Szlovákia, Szlovénia, Törökország -
4Grider
nagyúr
válasz Serpiko #32353 üzenetére
A számhordozást mindig az átvevő szolgáltató intézi, de előtte nem árt az átadó szolgáltatóval egyeztetned/megnézned az adataid, mert az átadó szolgáltatónak meg kell tagadnia az átadást, ha egy személyes adatod náluk nem stimmel betűpontosan az átvevő szolgáltatónál lévő előfizetői szerződésedben lévővel.
-
-
4Grider
nagyúr
válasz Lajosnagy17 #32516 üzenetére
Ezekkel az árakkal/díjcsomagokkal nagyjából kizárt, hogy a Telenor a Digivel akarjon versenyezni.
-
4Grider
nagyúr
A Digi dokumentumtárban az általános dokumentumok között.
https://digi.hu/sites/default/files/dokumentumtar/pdf/altalanos/atruhazasi_nyomtatvany_20170216.pdf -
4Grider
nagyúr
válasz Lajosnagy17 #32582 üzenetére
Megint valahogy nem a Dunántúlt nyomják. Azért remélem nyárra a Balatont legalább rendesen körbefedik.
-
4Grider
nagyúr
válasz Larry2141 #32605 üzenetére
Részlet az ÁSZF-ből:
Az Előfizetői Szerződés Előfizető általi felmondását a
Szolgáltató minden olyan formában lehetővé teszi,
amelyet a szerződés megkötésére is alkalmaz. Az
Előfizető a határozatlan idejű Előfizetői Szerződést
azonnali hatállyal bármikor jogosult további
jogkövetkezmények nélkül felmondani – írásban,
sajátkezű aláírásával ellátva. Az Előfizetői Szerződés
bármely ezzel ellentétes kikötése semmis.
Szolgáltató a felmondást csak abban az esetben
fogadja el, amennyiben az a jelen ÁSZF-ben megjelölt
hivatalos úton érkezik meg Szolgáltatóhoz az Előfizető
egyértelmű azonosítása mellett.
Az Előfizető az Előfizetői Szerződést egy általa
megjelölt határnapra is felmondhatja. Ebben az
esetben az Előfizető a felmondásról szóló
nyilatkozatában köteles megjelölni azt a határnapot,
amely naptól a nyújtott szolgáltatást nem kívánja
igénybe venni. E határnap a felmondás megtételétől,
vagy megküldésétől számított nyolcadik és
harmincadik nap közé eshet.
Elérhetőségeik:
1272
Postai úton: 1385 Budapest, Pf.: 832.
Faxon: +36 1 707-6700
Kábeles szolgáltatással kapcsolatban a következő email cím használható: ugyfelszolgalat@digikabel.hu. -
4Grider
nagyúr
válasz MasterMark #32613 üzenetére
Nem hivatalosan a Telekom még visszautal megszüntetett/elhordozott előfizetés egyenlegét is. Gondolom majd idővel rájönnek, hogy ez nekik nem üzlet...
-
4Grider
nagyúr
Ennyire nem hivatalos:
https://www.telekom.hu/lakossagi/szolgaltatasok/mobil/domino-dijcsomagok/egyenleg-visszafizetes[ Szerkesztve ]
-
4Grider
nagyúr
válasz MasterMark #32619 üzenetére
Az előző hozzászólás végén lévő igénybejelentéssel.
-
4Grider
nagyúr
válasz MadMancs #32631 üzenetére
A voda rosszul írja.
Az aktuális jogszabályi hely ez a szolgáltatásokkal kapcsolatban:
6. § (1) A személyes megjelenést igénylő szolgáltatás céljára szolgáló helyiség vagy helyszín köteles zárva tartani, kivéve
1. a szolgáltatási tevékenység megkezdésének és folytatásának általános szabályairól szóló 2009. évi LXXVI. törvény 1. § (2) bekezdés a) pontja szerinti szolgáltatás (pénzügyi szolgáltatások),
2. a közlekedési és a szállítási szolgáltatás,
3. a magánegészségügyi szolgáltatás, ideértve a szemüvegkészítést,
4. a szociális szolgáltatás,
5. a postai, a csomagküldő és a házhozszállítási szolgáltatás,
6. a totózó és lottózó szolgáltatás,
7. a járműszerviz szolgáltatás, a mezőgazdasági és iparigép-szerviz szolgáltatás, a háztartásigép-szerviz
szolgáltatás, az épületgépészeti szolgáltatás,
8. az informatikai, a kommunikációseszköz-javítási szolgáltatás,
9. a temetkezési szolgáltatás,
10. az állategészségügyi szolgáltatás,
11. az állat-, növényegészségügyi, élelmiszer-vizsgálati laboratóriumi szolgáltatás,
12. az élelmiszer-feldolgozási szolgáltatás,
13. a közétkeztetési szolgáltatás,
14. az állattenyésztési szolgáltatás,
15. az ügyvédi szolgáltatás,
16. a biztonsági szolgáltatás,
17. az épületüzemeltetési és irodai szolgáltatás,
18. a járműkölcsönzési és a gépkölcsönzési szolgáltatás és
19. a mosási és tisztítási szolgáltatás
céljára szolgáló helyiség vagy helyszín.
(2) Az ott foglalkoztatottak kivételével a személyes megjelenést igénylő szolgáltatás céljára szolgáló helyiségben vagy helyszínen – az (1) bekezdés szerinti kivétellel – tilos tartózkodni. -
4Grider
nagyúr
válasz MasterMark #32680 üzenetére
Gondoljatok bele, hogy nem kis anyagi és a helyi ügyfelek szemében presztízsveszteség egy fél évre bezárt plázában lévő ügyfélszolgálat...
És azért, mert a hatályos jogszabály így szól:
6. § (1) A személyes megjelenést igénylő szolgáltatás céljára szolgáló helyiség vagy helyszín köteles zárva tartani, kivéve
1. a szolgáltatási tevékenység megkezdésének és folytatásának általános szabályairól szóló 2009. évi LXXVI. törvény 1. § (2) bekezdés a) pontja szerinti szolgáltatás (pénzügyi szolgáltatások),
2. a közlekedési és a szállítási szolgáltatás,
3. a magánegészségügyi szolgáltatás, ideértve a szemüvegkészítést,
4. a szociális szolgáltatás,
5. a postai, a csomagküldő és a házhozszállítási szolgáltatás,
6. a totózó és lottózó szolgáltatás,
7. a járműszerviz szolgáltatás, a mezőgazdasági és iparigép-szerviz szolgáltatás, a háztartásigép-szerviz szolgáltatás, az épületgépészeti szolgáltatás,
8. az informatikai, a kommunikációseszköz-javítási szolgáltatás,
9. a temetkezési szolgáltatás,
10. az állategészségügyi szolgáltatás,
11. az állat-, növényegészségügyi, élelmiszer-vizsgálati laboratóriumi szolgáltatás,
12. az élelmiszer-feldolgozási szolgáltatás,
13. a közétkeztetési szolgáltatás,
14. az állattenyésztési szolgáltatás,
15. az ügyvédi szolgáltatás,
16. a biztonsági szolgáltatás,
17. az épületüzemeltetési és irodai szolgáltatás,
18. a járműkölcsönzési és a gépkölcsönzési szolgáltatás és
19. a mosási és tisztítási szolgáltatás
céljára szolgáló helyiség vagy helyszín.
(2) Az ott foglalkoztatottak kivételével a személyes megjelenést igénylő szolgáltatás céljára szolgáló helyiségben vagy helyszínen – az (1) bekezdés szerinti kivétellel – tilos tartózkodni. -
4Grider
nagyúr
válasz MasterMark #32683 üzenetére
Igen, a Digi helyesen értelmezi a jogszabályt. A Telenor és a Vodafone nem.
-
4Grider
nagyúr
válasz ElektrikusDE #32717 üzenetére
Ha egy kommunikációs eszközt olyan bután fejlesztenek, hogy egy új szolgáltató sim-jét nem lehet bele manuálisan sem regisztrálni, akkor nem az új szolgáltatóval van a gond, hanem az eszköz szoftverével.
-
4Grider
nagyúr
válasz bitpork #32719 üzenetére
Buta fejlesztés: Beleölök rengeteg munkaórát abba, hogy az eszközöm automatikusan felismerje a szolgáltatók simjeit (értsd: hálózatkódok alapján bedrótozom a szoftverbe az adott hálózatkódhoz tartozó beállításokat és ezeket használom, ha stimmel a hálózatkód), de nem fejlesztek egy olyan menüpontot, ahol a felhasználó az általa használt kártyához manuálisan a beállításokat fel tudja vinni/elmenteni.
-
4Grider
nagyúr
válasz MasterMark #32724 üzenetére
Ha így lenne, akkor pl. IOS update-nél nem fordulna az elő, hogy a kézzel beállított APN visszaáll a szolgáltatói alapértelmezettre. Az Apple erre pl. kifejezetten felhívja a figyelmet.
-
4Grider
nagyúr
válasz rothfb #32737 üzenetére
A könyvelésünk agybajt kapna, ha most adnék le nekik április végű teljesítésű számlákat amik mellé március közepén kell keressék a bankszámlakivonaton a kiegyenlítéseket.
Nem mellesleg nekem még nincs is e-számla feltöltve emellé a számla mellé, tehát nem is tudnám most mivel igazolni a kifizetést.
És mi olyan terméket forgalmazunk, amiben kb. pont másfél hónap alatt fordul meg a pénz (ennyi idő alatt adjuk el kb. 20% árréssel). Szóval én nem fogom a cég pénzét azelőtt elkölteni mielőtt szükséges, mert ez idő alatt is tudjuk a pénzt forgatni...
Viszont mindenki azt csinál a pénzével amit akar... -
4Grider
nagyúr
válasz rothfb #32746 üzenetére
Rengetegen vállalkoznak ma hazánkban, így nem mondanám, hogy különleges eset vagyok. Rengeteg fizetendő számlám van nekem is, mint mindenkinek, és ezeket a fizetési határidő szerint lehet legegyszerűbben teljesíteni. Én pl. előtte néhány nappal/max. egy héttel fizetek, nagyon ritkán utolsó nap, késedelmesen meg soha. És biztos, hogy ezzel nem vagyok egyedül.
-
-
4Grider
nagyúr
válasz Luissimo #32768 üzenetére
Sok éve nem jártam postán/automatánál csekket befizetni. Részben az iCsekknek is köszönhetően. Persze vannak hátrányai is: Az iCsekk elszámoló rendszerében egy-egy szolgáltató felé minden évben vannak hibák, így tavaly nekem a Vodafone mondott fel olyan előfizetésem nem fizetés miatt, amit - mint minden számlát - fizetési határidő előtt mindig rendeztem.
-
4Grider
nagyúr
válasz Luissimo #32772 üzenetére
Június és július hónapban történt iCsekk fizetéseket a Voda nem kapta/könyvelte, így felszólítási díjakkal terheltek szeptemberig (a következő hónapokban mindig csak az új számlaegyenleget+felszólítási díjak fizettem. A befizetések igazolásait a fizetési felszólításokat követően webes bejelentés formájában elküldtem nekik. Szeptember végén kaptam az olyan utolsó felszólításukat, amiben már nem csak az ügyfélszolgálat telefonszáma szerepelt (amin keresztül egyébként a számlázási csoportjuk elérhetetlen volt és két hónapig csak visszahívást ígértek), hanem a számlázási csoporté is, amit felhívtam, jeleztem iktatószámokkal, hogy mikor küldtem be az iCsekk visszaigazolásokat és kértem a felszólítási díjak jóváírását. Rá egy hétre október végével felmondták postai úton az előfizetést. Ezt is megpanaszoltam az ügyfélszolgálatukon, majd mindenféle visszajelzés és kompenzálás nélkül rá két hónapra visszakaptam a felszólítási díjakat. Ez volt a tavalyi sztori. A tavalyelőtti ettől is hosszabb, azt nem részletezném.
-
4Grider
nagyúr
válasz MasterMark #32821 üzenetére
Jó eséllyel a pénzügyi egyenlegük kozmetikázása miatt számláznak ennyivel előre (ekkora tartozás mellé egy hónappal több követelés jobban mutat).
-
4Grider
nagyúr
válasz Foremi #32844 üzenetére
Ahol kellően sok előfizető jut egy cellára, ott nem a térerő lesz a legnagyobb probléma, hanem az, hogy egy előfizetőre alig marad sávszélesség (tökéletes térerő esetén sem). Itt nálunk a lakótelepi bázisállomáson negyed olyan sebesség érhető el, mint a néhány száz méterre lévő hipermarketnél lévő cellákon.
-
4Grider
nagyúr
válasz viktorhu #32862 üzenetére
A 3G hívások legmagasabb aránya pont nem arra utal, hogy nagyon törik magukat a szolgáltatók a VoLTE kompatibilisebbé tételével kapcsolatban. Leginkább azért nő a VoLTE hívások aránya, mert a szolgáltatók a hűségszerződések mellé igyekeznek a saját hálózatban is VoLTE képes készülékre rábeszélni az előfizetőiket.
-
4Grider
nagyúr
válasz Saskakas18 #32909 üzenetére
1800 MHz-en ennyire telik, ez már az a frekvencia, aminél 500 méterenként kell telepíteni a bázisállomásokat ahhoz, hogy épületen belül is rendesen legyen térerő.
-
4Grider
nagyúr
válasz Saskakas18 #32914 üzenetére
Az épületen belüli elérhetőséget sok helyütt a többiek sem tudják tutira megoldani, még 800 MHz használatával sem.
-
4Grider
nagyúr
válasz zelikocc #32932 üzenetére
Csak annyi a gondom az 1800 MHz-el, hogy városi környezetben önmagában erősen válogat az építőanyagokban és technológiákban. 800 MHz-el kombinálva lehet még a budin is netezni és telefonálni. Vagy ha csak 1800 MHz: Közel kell legyen a bázisállomás, ha nem, akkor marad a vékony tégla, vagy panelfal, vagy ablak...
-
4Grider
nagyúr
válasz zelikocc #32940 üzenetére
Más szolgáltatóknál is gond van a deep indoor lefedettséggel még sűrűbb bázisállomásokkal is. Ők az alacsonyabb frekvenciák használatával oldják meg ezt, mert az alap, hogy az alacsonyabb freki jobban terjed. Nem véletlen, hogy legtöbb nagyvárosi Telekomos bázison is vannak B20-as cellák, miközben az alapból a ritkán lakott területek frekvenciája.
-
4Grider
nagyúr
válasz zelikocc #32944 üzenetére
Én úgy gondolom, hogy ha a Digi low cost szolgáltató akar maradni, akkor nem engedheti meg magának a nagyvárosokban javasolt bázissűrűséget. Mert egy bázisállomásnak van egy egyszeri nagyobb és a celláknak pedig folyamatos havi üzemeltetési költségei. Egy-egy cellára ilyen havidíjak mellett sok (nem egy-két) tucat előfizetőnek kell esnie ahhoz, hogy csak a rendszer önköltsége kigazdálkodható legyen. És akkor még nem beszéltünk az egyéb költségekről...
A Digi Mobillal nekem az a problémám, hogy bár nagyon sok helyen egészen jó kültéri lefedettséget megvalósított, aki valóban mobil (nem egy helyen használja az előfizetését), annak nem igazán javasolható, mert csak az ország egyes részein nyújt folyamatosnak mondható lefedettséget. Autóban pl. a Dunántúl jó részében használhatatlan, akkora lyukak vannak a térképen. Még a Balaton északi oldalát sem voltak képesek rendesen lefedni és bizony a 7-es/M7-es lefedettség sem folyamatos, és ez sajnos igaz az összes autópályánkra is (talán az M3-ason végig lehet menni megszakadás nélkül).
Új hozzászólás Aktív témák
-
(rögzített hozzászólás)
2024. március 1-től
● a DIGIMobil Plusz a jelenlegi 1.830 Ft listaárról és 1.480 Ft kedvezményes árról 2990 Ft-ra nő.
● a DIGIMobil MAX a jelenlegi 1.830 Ft-os listaárról és 1.480 Ft-os kedvezményes árról 2.990 Ft/hó összegre emelkedik.
● A DIGIMobil Junior a jelenlegi 1.250 Ft-os listaárról és 910 Ft-os kedvezményes árról 1.990 Ft/hó-ra módosul.
● Az eddigi 4 forintos percdíj valamennyi belföldi irányba 10 forint lesz.
● A nemzetközi irányú hívások díja az 1. díjzónában 5 Ft/percről 76 Ft/percre módosul.ÉN VAGYOK a feltámadás és az élet. (János 11:25)
● A politikai jellegű hozzászólások figyelmeztetés nélkül törlésre kerülnek!
● Az Összefoglalóban megtalálható, hogy mit ír a Digi ÁSZF a szolgáltatás és a SIM kártya használatáról. Az ezzel kapcsolatos hozzászólások törlésre kerülnek.
● A személyeskedő, sértő vagy flame jellegű hozzászólások törlésre kerülnek.
● Az iPhone-os SMS küldést boncolgató hozzászólások törlésre kerülnek.
Társtopikok:
● DIGI internet
● DIGI kábel TV
● DIGI műholdas TV
● DIGI vezetékes telefon
- Dell Latitude 5510, 15.6" FHD IPS, i5-10210U (8 v.mag), 16GB DDR4, 256GB NVMe SSD, gar
- Apple iPhone 12 Pro 256GB Kártyafüggetlen 88% Akkuval 2025.10.18-ig Euronics Garancia
- ThinkPad P1 Gen 4i 27% 16" 4K UHD+ érintő i7-11850H T1200 32GB 1TB NVMe ujjlolv IR kam gar
- Szép Apple Watch 5 41mm + Cellular Black 91% AKKU !! 1Hó GARANCiA
- Szép állapotú Apple MacBook Pro 16" 2019 i7 ! 250 AKKU ciklus