Új hozzászólás Aktív témák
-
addikt
válasz _X10Dead_ #145 üzenetére
Ezt most nem értem.
Ha itthon veszem hivatalos helyről (van ez így értelmezve, mint például Apple esetén?), akkor 2 év a garancia?
Gondolom itt 1év +1 év szavatosság. Ha valaki cégként veszi, akkor bukta a szavatosságot.Ha külföldről venné az ember pl Gearbest vagy Banggood, akkor nem hajlandóak itthon garanciáztatni jól értem? Tehát ha hibás vissza kell küldenem, csak mert így egyre biztosabb az itthoni vétel. Alapvetően a gyári hibától félek, mert sokat olvasni, hogy kicsomagolás után egyből nem működik megfelelően.
A DJI care-t meg tudom venni máshol is olcsóbban és ugyan úgy érvényes, mintha itthon vettem volna?A kicsire nem adunk... a nagyot meg leszarjuk!
-
Jackal2
senior tag
válasz _X10Dead_ #296 üzenetére
Nah, akkor erre reagálva, elvittem egy ÉLES tesztre (nem a szokásos "életmód blogger" teszt, hanem a hozzáértőbb, de kezdő fajta), vagyis toltam vele egy 20 km-es Kék Túra szakaszt. Felengedtem egy túristaház mellett a bazaltorgonákhoz, úgy hogy fölöttem végig erdő és fa takaró volt, és elküldtem a sziklákhoz, kb. 200 méterre. Igaz, lombkorona nem volt, de teljesen stabil volt a cucc, csak ugatott, hogy jaj a hatótáv. CE-ben volt, nem modoltam FCC-t meg semmit, az egy másik történet. Szépen visszahoztam manualban, majd land, tök stabil, nagyon szépen tartja a pozíciót (bárminél jobban, amit eddig láttam, beleértve a P3 szériát is).
Másik akksi teszt, szigligeti várorom, szélfutta rész, a várbástya mögül kirepülve, hogy tolja meg az áramlat. Sírt, hogy jaj nagy a szél, vigyázzak, kicsit még bóklásztam olyan 90-100 méter magasan, semmi, lehoztam, mert bizti ami bizti, ismét atom stabil volt, jel egyszer sem szakadt, igaz ezek ilyen 200 méteres távok (ahonnan jellemzően az emberek az ilyeneket felveszik és nem 7 KM, meg hasonlók). Megpróbáltam nekirepülni egy háznak, hogy mi történik, észre veszi-e, igen, 5 m-nél hisztizni kezd, 3-nál dühöng, de ennyi, kár hogy csak előre tudja.
Odaadtam laikusoknak is, teljesen jól elnavigálnak vele. Eddig nagyon pozitív az összkép, erre az akku dologra oda fogok figyelni.
Néhány egyéb érdekesség, mind pozitív, mind negatív oldalon:
+ az üzemidő valós, tényleg elmegy 15 percet, de ilyenkor azért már kicentizted a dolgokat, de túrára ez tök elég
+ a Fly More combos töltő nagyon jó, 3 akksi 50 perc, repülési idő így 3x15, ez 45, majdnem 1:1 arány
+ nagyon kényelmes vinni, észre sem vettem, hogy ott van, ellenben a termoszok, az ásványvíz, stb. sokkal jobban zavart, szóval ilyen freetime activity-hez tökéletes
+ finomak a kezelőszervek, pedig volt már pár táv a kezemben (egy kivétellel, ezt lejjebb)
+ az 1080p kép tök jó, mondom ezt úgy, hogy vagy 30 akciókamerát teszteltem az elmúlt 2 évben, szerintem a régebbi GoProk szintjét hozza ezen a felbontáson.
+ szerintem egyáltalán nem szélérzékeny, bár nem sok tömege van, igaz, nem is nagyon stresszeltem, mikor esne le
+ a sportmód vicces, verettem vele jobbra-balra, és jól láttam, hogy átállítja a gimbalt és fordítja az irányba, amerre repülsz?
+ NAGYON intuitív minden, és könnyen kitalálható, illetve tetszik, hogy mindent szét lehet állítgatni az EV-től az ISO-ig- egyetlen kezelőszerv nem tetszik, és ez pont a kameraállító oldalgörgő, nekem nem elég finom, vagy még csak nem szoktam meg. Sokszor felkapom vele a kamerát lefele nézetből, emiatt túl gyors lesz a kép és szarul néz ki
- a hatótáv eléggé véleményes, voltam már vele 320 méteren, rálátással, de szakadtam már meg 80-on is, igaz takarásból. A gondom itt leginkább az, hogy ha át akarok repülni egy szilárd test fölött, ami alatt állok, akkor tuti megszakad (tipikusan pl. egy vár ilyen lesz), szóval az Okkusync-es dolgok, meg a nagy hatótáv tényleg sokat érhetnek
- én ugyan nagyon túlértékeltnek tartom a hatótávot, de az tény, hogy az üzemidő+hatótáv+kamera szentháromság adja el a drágább modelleket, amiben ez a leggyengébb modell
- én látom az oldalfordulásnál a képen a rángást, a harmadik tengely hibája miatt, olyan mintha picit csíkos lenne tőle. Nem vészes, de látszik (de még így is sokkal jobb, mint a többi akciókameránál)
- kicsit sokat ugat a jelerősség gyenge dolog kapcsán, hogy állítgassam be az antennákat, ami azért idegesítő
- a fénymérés: ha olyan részen videózunk ahol van egy kontrasztos csík (pl. fekete sziklák, felhős fehér ég), akkor bizony tud érdekes dolgokat csinálni. Például sötétebb lesz a kép a fénymérés hibája miatt, mint szeretném, ha meg az EV-t emelem, akkor a fehér részek lesznek csúnyákAdvanced flight módos JEDI-zést nem próbáltam még, erdőben szerintem az kontraindikált, de az még hátra van, de majd egy réten játszom vele.
8 akksi után eddig ennyit fejtettem meg a gépből, de nem akarom elkapkodni a verdiktet, még kitolok pár akkut, mielőtt azt mondom, ez ilyen vagy olyan, és például a fenti fényképezős hibákat gyakorlattal tuti lehet javítani.
[ Szerkesztve ]
Az alábbi blog szerkesztője: quadkopter.blog.hu
-
*Ropi*
félisten
válasz _X10Dead_ #296 üzenetére
Pedig csak egy filléres mikrokapcsolót kellene beépíteni az akkuhoz, hogy amikor bepattan csak akkor engedje bekapcsolni és probléma megoldva (a fényképezőgépekben - legalábbis a Canonokban - is így van megoldva a kártyaajtó nyitásának az érzékelése).
[ Szerkesztve ]
Weboldalam: http://karpatisandor.hu
-
apacsay
tag
válasz _X10Dead_ #799 üzenetére
további javaslatom még az UAV Forecast , már az ingyenes változat is megfelelő, megteszi. Érdemes felszállás előtt a különböző magasságokhoz tartozó szélerősségeket és pöfföket ellenőrizni...
Aztán a mavicpilots.com fórumon is érdemes böngészgetni, legérdekesebb a balesetek, törések, gép elvesztések történetei... rendesen be nem pattintot lötyögő akkumlátorral repülés, szélviharban repülés, hátszélben távolodás és ellenszélben visszarepülés... van ott minden , amit az ember ki tud találni
Pixel 7 PRO / Samsung S6 TAB
Új hozzászólás Aktív témák
Egyéb, hasonló témájú topikok:
● Quadkopterek, felső tagozat
● Fimi drónok
● Drón topik