Új hozzászólás Aktív témák
-
Jackal2
senior tag
Asszem én is ráállok erre a topicra, úgy is tervezem, hogy veszek valami Dizsiáj modellt, hiszen a másik 15 nem elég ugye
Az alábbi blog szerkesztője: quadkopter.blog.hu
-
Jackal2
senior tag
Általában én szoktam válaszolni ezekre a másik topicban, de DJI-ban tényleg nem vagyok otthon, csak próba szinten repültem ezekkel párat szóval most én kérdezek Mivel be akarok szállni a buliba, ezért akarok valamit DJI cuccost vásárolni, és elsődlegesen Kék Túrán használnám, szóval elsődleges szempont a könnyű hordozhatóság. Nem kell a nagy hatótáv, mert úgyis csak pár dolgot akarok majd lefilmezni, pl. egy egy szalámis zsömle ideje alatt mondjuk a Teve sziklát, szóval szerintem elég nekem a 15 perc repülés idő is. Viszont az idegesítene ha csak 30 FPS lenne a képszám, de na bumm, ez is beleférhet. Ezzel kapcsolatban két kérdés is beugrott:
- a Spark teljesen halott távirányító nélkül?
- milyen megjelenítőt érdemes hozzá használni?Az alábbi blog szerkesztője: quadkopter.blog.hu
-
Jackal2
senior tag
Sziasztok, ha jól emlékszem XDead beszélt régebben a DJI Care-re. Van nálam egy kibontott de még be nem kapcsolt Spark, és arra szeretnék Caret, viszont képbe kéne hoznotok a kondíciókat illetően, a gép Gearbestes. Mivel ázsiai régiós, ahhoz hogy legyen garanciám a gépre , vennem kell Caret. Ha jól értem, a Care a normális garancia idejét fedi le, vagyis ha nem szándékosan esem be vele egy gyárkéménybe vagy öntöm le benzinnel és gyújtom fel, akkor a DJI megtéríti a költségeket.
A kérdésem az, hogy a biztosítás szó fogalomkörét kimeríti-e a Care? Tehát pl. balesetben sérül a drón és nem garanciális a javítás? Az oldal szerint kétszer cserélik a gépet egy éven belül, csak az nem teljesen tisztázott, hogy milyen esetekben?
Vagy jogilag ez csak a garanciális hibákból eredő - dead on arrival, műszaki hiba miatt leesik és nem tudják rám verni - károkért térít?
Megvárom a választ, addig nem kapcsolom be a gépet (meg úgyis esik az eső)
Áhh megvan a 145#-nél a lényeg, jól emlékeztem Erről is kéne írnom egy cikket, ha már úgyis veszek.
Biztit nem kínál a DJI?
[ Szerkesztve ]
Az alábbi blog szerkesztője: quadkopter.blog.hu
-
Jackal2
senior tag
Megrepültem az előbb a DJI Sparkot, ez fantasztikus. Értem már, miért vannak ennyire belebu*ulva az emberek. Főleg úgy, hogy én végigjártam a szamárlétrát nagyjából 70-80 géppel, ez mindent überel.
Nem mondom, drága mint a disznó, de király nagyon. Mondjuk a racereimet nem adnám érte oda, de azért ez rendesen össze lett rakva, meg nagyon minőségi feelinget kelt, az 100%.
Az alábbi blog szerkesztője: quadkopter.blog.hu
-
Jackal2
senior tag
válasz qpakcovboy #226 üzenetére
Szia, ezek szerint pont ugyanabban a stádiumban vagyunk a géppel kapcsolatban. Én tegnap vettem rá a Caret, de számomra még mindig nem teljesen tiszta hogy ez csak garancia vagy van egy biztosítás része is.
Én 300 méterre mentem el, jó rálátási viszonyok között, ott még nem akadt a kép. Én egy Xiaomi Redmi Note 4-gyel használom, de sajna a fényereje nem elég nappali körülmények között. Viszont 30 méternél magasabbra nem mentem, mert nem láttam az értelmét, plusz eléggé fújt is a szél.
Az alábbi blog szerkesztője: quadkopter.blog.hu
-
Jackal2
senior tag
Igen, de szerencsére nálam objektív okai vannak, miért nem fogok ennél nagyobb DJI-t venni (mondom most, de majd a fejemre lehet olvasni a dolgokat később).
Szóval én több okból szerváltam be egy Sparkot:
- hülyén néz ki bloggerként, hogy nem tulajdonlok DJI terméket, aminek az oka anyagi, nem azért, mert ne szerettem volna (sajna, nem vagyok Casey Neistat, aki beleeshet a tengerbe egy 1500 dolláros P4 Pro-val, akkor is kap másikat, mert én egyet sem kapok )
- érdekelt, hogy mi fogja meg az embereket benne, mert valami oka mindig van
- szeretném elvinni túrázni, ehhez viszont minden más nagy
- ki akarom egyedül taposni azt az utat, ami a tapasztaláshoz vezet. Ezért vettem 70 EUR-ért DJI Caret, ok, pénz, meg fáj, de ha nem csinálom meg, akkor csak prédikáció, amit írok nem?Mondom ezeket úgy, hogy repültem P3-mal, meg P4-gyel is, és a bajom ugyanaz, ami anno az XK X380-nak volt: rohadt kényelmetlen vele bárhova elmenni, mert nagy, ezért is adtam el anno. Aki vidéken lakik, az ki tudja ezt aknázni, de én a város közepén nem. Nem csináltam vele semmit, párszor repültem vele és kész. De hogy egy Kék Túrára el nem vinném, az 100%. Ellenben a Spark erre tök jó, elmentem vele 300 méterre, volt élőkép, egy szép tisztáson ez bőven elég, vagy felvenni vele valami érdekes sziklát, na arra is. Három akksit tölt a töltője, ez pont elég, 3x 12-13 perc. Aki repült már nagy géppel (pl. 600-as Hexa) az tudja, hogy egy merő unalom, mire lemerül, ha nincs mit felvenni. Így meg legalább van mit
Az alábbi blog szerkesztője: quadkopter.blog.hu
-
Jackal2
senior tag
Igen, plusz itt pont fordított a helyzet mint a racereknél, én azt veszem komolyan, nekem ott számít, hogyan repül, meg én mit csinálok vele, ez meg funnak van, nekem ez a bohóckodás része. De majd kérdezek tőled DJI ügyben, ha elakadok.
De tény, ez a maga műfajában legalább olyan jó, mintha 100-zal tolnád a fák között
Az alábbi blog szerkesztője: quadkopter.blog.hu
-
Jackal2
senior tag
Ha ugat a Spark hogy gyenge a jel és állítsak az antennán, ő milyen szöget szeretne? Van valami optimális állás, mivel kifele nem lehet dönteni az antennákat.
Az alábbi blog szerkesztője: quadkopter.blog.hu
-
Jackal2
senior tag
válasz _X10Dead_ #296 üzenetére
Nah, akkor erre reagálva, elvittem egy ÉLES tesztre (nem a szokásos "életmód blogger" teszt, hanem a hozzáértőbb, de kezdő fajta), vagyis toltam vele egy 20 km-es Kék Túra szakaszt. Felengedtem egy túristaház mellett a bazaltorgonákhoz, úgy hogy fölöttem végig erdő és fa takaró volt, és elküldtem a sziklákhoz, kb. 200 méterre. Igaz, lombkorona nem volt, de teljesen stabil volt a cucc, csak ugatott, hogy jaj a hatótáv. CE-ben volt, nem modoltam FCC-t meg semmit, az egy másik történet. Szépen visszahoztam manualban, majd land, tök stabil, nagyon szépen tartja a pozíciót (bárminél jobban, amit eddig láttam, beleértve a P3 szériát is).
Másik akksi teszt, szigligeti várorom, szélfutta rész, a várbástya mögül kirepülve, hogy tolja meg az áramlat. Sírt, hogy jaj nagy a szél, vigyázzak, kicsit még bóklásztam olyan 90-100 méter magasan, semmi, lehoztam, mert bizti ami bizti, ismét atom stabil volt, jel egyszer sem szakadt, igaz ezek ilyen 200 méteres távok (ahonnan jellemzően az emberek az ilyeneket felveszik és nem 7 KM, meg hasonlók). Megpróbáltam nekirepülni egy háznak, hogy mi történik, észre veszi-e, igen, 5 m-nél hisztizni kezd, 3-nál dühöng, de ennyi, kár hogy csak előre tudja.
Odaadtam laikusoknak is, teljesen jól elnavigálnak vele. Eddig nagyon pozitív az összkép, erre az akku dologra oda fogok figyelni.
Néhány egyéb érdekesség, mind pozitív, mind negatív oldalon:
+ az üzemidő valós, tényleg elmegy 15 percet, de ilyenkor azért már kicentizted a dolgokat, de túrára ez tök elég
+ a Fly More combos töltő nagyon jó, 3 akksi 50 perc, repülési idő így 3x15, ez 45, majdnem 1:1 arány
+ nagyon kényelmes vinni, észre sem vettem, hogy ott van, ellenben a termoszok, az ásványvíz, stb. sokkal jobban zavart, szóval ilyen freetime activity-hez tökéletes
+ finomak a kezelőszervek, pedig volt már pár táv a kezemben (egy kivétellel, ezt lejjebb)
+ az 1080p kép tök jó, mondom ezt úgy, hogy vagy 30 akciókamerát teszteltem az elmúlt 2 évben, szerintem a régebbi GoProk szintjét hozza ezen a felbontáson.
+ szerintem egyáltalán nem szélérzékeny, bár nem sok tömege van, igaz, nem is nagyon stresszeltem, mikor esne le
+ a sportmód vicces, verettem vele jobbra-balra, és jól láttam, hogy átállítja a gimbalt és fordítja az irányba, amerre repülsz?
+ NAGYON intuitív minden, és könnyen kitalálható, illetve tetszik, hogy mindent szét lehet állítgatni az EV-től az ISO-ig- egyetlen kezelőszerv nem tetszik, és ez pont a kameraállító oldalgörgő, nekem nem elég finom, vagy még csak nem szoktam meg. Sokszor felkapom vele a kamerát lefele nézetből, emiatt túl gyors lesz a kép és szarul néz ki
- a hatótáv eléggé véleményes, voltam már vele 320 méteren, rálátással, de szakadtam már meg 80-on is, igaz takarásból. A gondom itt leginkább az, hogy ha át akarok repülni egy szilárd test fölött, ami alatt állok, akkor tuti megszakad (tipikusan pl. egy vár ilyen lesz), szóval az Okkusync-es dolgok, meg a nagy hatótáv tényleg sokat érhetnek
- én ugyan nagyon túlértékeltnek tartom a hatótávot, de az tény, hogy az üzemidő+hatótáv+kamera szentháromság adja el a drágább modelleket, amiben ez a leggyengébb modell
- én látom az oldalfordulásnál a képen a rángást, a harmadik tengely hibája miatt, olyan mintha picit csíkos lenne tőle. Nem vészes, de látszik (de még így is sokkal jobb, mint a többi akciókameránál)
- kicsit sokat ugat a jelerősség gyenge dolog kapcsán, hogy állítgassam be az antennákat, ami azért idegesítő
- a fénymérés: ha olyan részen videózunk ahol van egy kontrasztos csík (pl. fekete sziklák, felhős fehér ég), akkor bizony tud érdekes dolgokat csinálni. Például sötétebb lesz a kép a fénymérés hibája miatt, mint szeretném, ha meg az EV-t emelem, akkor a fehér részek lesznek csúnyákAdvanced flight módos JEDI-zést nem próbáltam még, erdőben szerintem az kontraindikált, de az még hátra van, de majd egy réten játszom vele.
8 akksi után eddig ennyit fejtettem meg a gépből, de nem akarom elkapkodni a verdiktet, még kitolok pár akkut, mielőtt azt mondom, ez ilyen vagy olyan, és például a fenti fényképezős hibákat gyakorlattal tuti lehet javítani.
[ Szerkesztve ]
Az alábbi blog szerkesztője: quadkopter.blog.hu
-
Jackal2
senior tag
A Spark frontján lévő érzékelő milyen elven működik? Gondolom nem infravörös, mert az nem lenne túl hatékony napsütésben, viszont nem is ultrahangos, akkor hogy működik pontosan? Fénykép alapú mintavételezéssel? Nem találom ezt az infót a hivatalos oldalon.
Az alábbi blog szerkesztője: quadkopter.blog.hu
-
Jackal2
senior tag
Haha, a DJI gondolt arra, amire én nem: lehet állítani a gimbal vezérlő érzékenységét, így sokkal jobb felvételeket lehet készíteni. Agyam eldobom, de tényleg.
Az alábbi blog szerkesztője: quadkopter.blog.hu
-
Jackal2
senior tag
válasz Teréz Atya #325 üzenetére
Ezt én is nehezen vettem volna észre a Sparkon
Az alábbi blog szerkesztője: quadkopter.blog.hu
-
Jackal2
senior tag
Ez nem látszik offline, ezért nem találtam meg, de megnéztem kb. 5 órányi tutorial videót, hogy semmi ne maradjon ki.
Tudja a tripod módot, de még nem jöttem rá, mire tudnám használni, ok, hogy belassul meg még stabilabb, de egyébként is az
Viszont a képek 4:3 a videó meg 16:9? Meh....egy super viewt csinálhattak volna kisebb felbontással, hogy nyitónak lehessen használni.
Az alábbi blog szerkesztője: quadkopter.blog.hu
-
Jackal2
senior tag
Honnan érdemes DJI Spark akkut venni? Nem csusszan át a vámon BG-n?
Az alábbi blog szerkesztője: quadkopter.blog.hu
-
Jackal2
senior tag
válasz Skimaster #342 üzenetére
Egyértelműen túl van.
Kipróbáltam szobában az FCC hack módot, működik, tényleg csak 11 csatit lát 13 helyett, de persze egyből vissza is állítottam, hiszen ilyet nem szabad és én egy törvénytisztelő állampolgár vagyok. Ettől még érdekes.
Az alábbi blog szerkesztője: quadkopter.blog.hu
-
Jackal2
senior tag
Ilyen portable drone holder and charger van valakinek DJI Sparkhoz? Nekem nagyon bejön, gyakorlatilag egy akksi másfélszeresébe kerül és kapásból két akksit tud tölteni, szóval inkább vennék ilyet, mint akksikat.
Az alábbi blog szerkesztője: quadkopter.blog.hu
-
Jackal2
senior tag
Kérdés: Xiaomi Note 4-et használom a Sparkhoz, és tökéletesen hibamentes a működés, de nem elég nagy a fényereje. Tipp arra, hogy milyen kellően fényerős, nem túl drága, nem Apple terméket használjak a jelenlegi kiváltására?
Az alábbi blog szerkesztője: quadkopter.blog.hu
-
Jackal2
senior tag
Megvolt az első negatív tapasztalatom a Sparkkal, illetve a DJI GO appal. Kétszer úgy kifagyott, hogy magával rántotta a MIUI-t is, és a telefon restartja tudta csak helyrebillenteni a rendet, elég brutkó volt. Még jó hogy Fly More van nálam, nem a sima, mert akkor lett volna jajgatás.
Az alábbi blog szerkesztője: quadkopter.blog.hu
-
Jackal2
senior tag
Megvolt az első para helyzetem a DJI Sparkkal, elkezdtem feszegetni a határokat, a szerencsém az, hogy van raceres tapasztalatom, különben már tengeralattjáró lenne, nem drón.
Néhány tapasztalatot viszont szereztem, pl. hogy RTH-ban sport módban van a drón és nagyon kevés az a 10 mp amíg visszaér, főleg ha egy fa alatt állsz és srégen szálltál fel a víz fölött, tehát nem aktívak a tárgyelkerülő szenzorok, nem tud a drón leszállni, maximum a fa tetejére...
Az első 5 cancelt nem fogadta el az RTH-ra és elkezdett ereszkedni, aztán a hatodikra igen, utána simán visszahoztam a víz fölött manuálisan, de már bent volt a csoki a gatyában. Sosem gondoltam volna, hogy egy fa koronája ennyire le tudja árnyékolni a jelet, viszont nem tudom mi lett volna, ha nem Fly More combóm van, hanem sima és nincs távom. Szóval egy okkal több, ami miatt azt kell venni, hogy legyen egy fizikai gomb, amit para esetén nyomkodni lehet.
Tanulságos volt, az tuti.
Az alábbi blog szerkesztője: quadkopter.blog.hu
-
Jackal2
senior tag
válasz Geller72 #375 üzenetére
Nem a WiFi technológia behatóbb ismeretének a hiánya miatt következett be a probléma, hanem én vállaltam túlzott kockázatot, ez nem a gép hibája volt. Ahol a jel megszakadt, oda végig volt rálátás, egyenes vonalú mozgást végeztem, nem volt közöttünk semmilyen akadály, ennek ellenére megtörtént, ami fura, de a CE ezek szerint ennyit tud.
Lehetett más oka is, például valamilyen fém tárgyról verődött a jel, esetleg ami felett elrepültem az árnyékolt le valahogyan, nem ez a lényeg. Hanem az, hogy én tisztában voltam a kockázattal, és nem pánikoltam be annyira, hogy lezuhanjak, de megvolt a rizikó. Ha tudatosabban választottam volna meg a felszállási helyet - csak nem volt ilyen - akkor az RTH jól működött volna, szóval végső soron ezt a DJI jól megoldotta. Sőt ha jól emlékszem, a szoftverben arra is van lehetőség, hogy áthelyezzük és ne a felszállási hely legyen a végállomás.
A tanulság a következő: ha a BNF verziót vettem volna meg, és az app nem reagált volna, elvesztem a gépet, a saját "hülyeségem" miatt. A távon viszont ott vannak a fizikai gombok, megnyomod, csókolom, nem beszélve a sokkal nagyobb hatótávról.
Ez viszont két dolgot feltételez és vár el a felhasználóktól:
- sokkal tudatosabb, mélyrehatóbb ismerete a drónnak és szoftvernek, például olyan dolgokat sokkal inkább a szájukba kellene rágni, hogy sport módban nincs tárgyelkerülés, hogy az RTH-nál nem működnek a szenzorok stb.
- a távirányítónak nemcsak hatótáv növelő szerepe van, hanem biztonsági is - csak az rosszul nézne ki a sajtóanyagban -, és az sem mellékes, hogy az ember tud-e úgy alapból bármilyen drónnal repülni vagy sem, ugyanis a sok elektronikus segédlet kiváltja ezeket a képességeket. Nagyon könnyű ám hozzászokni, és teljes mértékben megértem azokat, akik nem fordítanak kellő figyelmet arra, hogy megtanulják az alapokat.Arra viszont nagyon kíváncsi vagyok, hogy ha egy akciót elindítok mondjuk a távról, akkor lehet-e negálni az applikációból és fordítva? Vajon akkor is lesz-e anomálisa, illetve tudják-e egymást ütni az azonos funkciók, a szerint, honnan aktiválod őket?
Az alábbi blog szerkesztője: quadkopter.blog.hu
-
Jackal2
senior tag
válasz Geller72 #388 üzenetére
Érdekes, én nem mertem megvárni, mi lesz ha leszáll a fára, lévén a Sparkon csak előre van tárgyelkerülés, viszont sokkal gyorsabban jön vissza mint normál repülés közben, olyan sport módosan...szóval akkor ezt minek hívják?
Ráadásul land közben kikapcsolja a szenzorokat, azt az app is írja.
Nyilván, user manual elolvasása az első, de azért lehetnek olyan helyzetek, amik nincsenek benne, pl. Sport módban repülök, nyomok az appról egy RTH-t, mielőtt visszaérme a drón, az app kifagy, ki tudom-e venni a távról az rth gomb segítségével rth-ból a gépet? Megáll-e pause ra a drón ha már rth-ban van? Stb...
[ Szerkesztve ]
Az alábbi blog szerkesztője: quadkopter.blog.hu
-
Jackal2
senior tag
Ok, lehet rosszul fogalmaztam, bontsuk szét a folyamatot, plusz a Sparkon egyetlen kis szenzor van elöl, ami véd, szóval nálatok, ahol kb. minden irányban mindenféle védelmi megoldás van, ott más a szitu.
Kizárólag a Sparkra vetítve:
- normál, P módos repülésben van tárgyelkerülés elől, máshol nincs
- S módban biztosan kikapcsolja, DE, például a földfelszínt ekkor is követi, mivel van magasságtartás, de vajon mekkora szögig? Tehát egy 45 fokos dombnak nekimegy, vagy "felmegy" rajta?
- ha benyomom az RTH-t és P módban voltam, akkor visszajön 30 méter magasan (vagy amire beállítod), ekkor előre működik a tárgyelkerülés. Ugyanez igaz S módra is, mert az RTH felülírja
- ha az RTH közben tárgy kerül elé, akkor megáll (elvileg, még nem mertem kipróbálni)
- ha az RTH végén LAND módba kerül, akkor kikapcsolja a szenzorokat, de ez a Spark esetében nem számít, mert lefele egyébként sem tárgyelkerül, de írja is, hogy leszálláskor lekapcsolja, legalábbis ha kézzel indítod Az egy jó kérdés, hogy ha lenne lefele szenzor és RTH-ban szállnék le, akkor mi történne? Na ezt mondja meg az, akinek van olyan gépe, amin van ilyen szenzor.Az alábbi blog szerkesztője: quadkopter.blog.hu
-
Jackal2
senior tag
válasz Geller72 #393 üzenetére
Van az alján három szenzor is, ahogy nézem. Egy optikai meg két nemtudommi, mert nem találom a leírásban sem, szerintem valami infra, de az ugye napsütésben szopacs, viszont ezen a részen nem tárgyelkerül, csak előre szerintem.
Az alábbi blog szerkesztője: quadkopter.blog.hu
-
Jackal2
senior tag
Hollókő DJI Spark távlatból.
Az alábbi blog szerkesztője: quadkopter.blog.hu
-
Jackal2
senior tag
válasz Skimaster #398 üzenetére
Nem használtam, mert egyelőre azt gyakorlom, hogy milyenek legyenek a beállítások. 15 percnyi vidim van, full állatorvosi ló, szar a gimbal mozdítás, kivakul a kamera, nem jól láttam az élőképen, mit veszek, stb.
Az előre programozott dolgokat egyébként mind meg tudod csinálni kézzel, ha ügyes vagy, de majd a gyakorlat magától hozza ezeket. Mondjuk egy panorámát lehetett volna nyomni, hogy a kamera hogy kezeli a fényt, illetve hogy változnak az iso/expo értékek attól, hogy magától forog és nappal háttal van meg nappal szembe kerül
Mondjuk a zászlót meg lehetett volna helixben forgatni pl...
Az alábbi blog szerkesztője: quadkopter.blog.hu
-
Jackal2
senior tag
válasz Geller72 #399 üzenetére
Igen, ezt tudtam eddig is, a kérdés inkább az volt, hogy a hason lévő szenzorokat használja-e tárgyelkerülésre, hiszen magasságtartásra nyilván...
De attól, hogy a szenzor ott van, nem biztos, hogy része a tárgyelkerülési rendszernek, pont ez a gond a Sparkkal:
- elől szenzor és tárgyelkerül
- alul szenzor de nem tárgyelkerülSzóval becsapós.
PS: amióta nem használtam a Floatert, nem is fagyott ki semmi, szóval azzal van gebasz...
Az alábbi blog szerkesztője: quadkopter.blog.hu
-
Jackal2
senior tag
Jah, egyébként a kolléga ajánlása alapján kipróbáltam az antennák állítgatását és a táv döntögetését, hogy jó legyen a vétel és segít. Amikor el akart menni a jel, akkor állítottam és újra jó lett, szóval érdemes vele játszani.
Az alábbi blog szerkesztője: quadkopter.blog.hu
-
Jackal2
senior tag
Egy kérdés: A Mavic Air is 4:3-as képeket és 16:9-es vidiket csinál vagy ott valahogy változtatható az arány?
Az alábbi blog szerkesztője: quadkopter.blog.hu
-
Jackal2
senior tag
Népsziget Sparkkal. Nem tudom miért van ez, de amikor kigenerálom a fájlt Premiere Pro-val akkor a végtermék szaggat, de a nyers felvétel nem. Ez miért lehet?
Az alábbi blog szerkesztője: quadkopter.blog.hu
-
Jackal2
senior tag
Teljesen mindegy hogy 29,97 vagy 30 FPS. Most direkt 29,97-ben rendereltem és jó.
A PP nek van egy olyan hibája, hogy ha beraksz egy nyitóképet, akkor abból származtat valahogy FPS-t, és ez alapján generálja le a szekvenciát. Megoldás: behúzod a nyers anyagot, eléteszed a nyitót, nyers anyagot kuka, előnézetben feldarabolod, visszahúzod, jó lesz, már nem szaggat.
Ennyi volt a történet. Kigeneráltam egyébként 30 FPS-sel is, tök ugyanaz az eredmény.
Itt az új Népsziget vidi, nem szaggat.
[ Szerkesztve ]
Az alábbi blog szerkesztője: quadkopter.blog.hu
-
Jackal2
senior tag
Írtam DJI Sparkról tesztet, íme.
Az alábbi blog szerkesztője: quadkopter.blog.hu
-
Jackal2
senior tag
880 USD-ért EU raktárban is van már Mavic Pro. Kezd nekem tetszően alakulni az árazás, és végre nem kell a hatóságokkal sem harcolni.
Az alábbi blog szerkesztője: quadkopter.blog.hu
-
Jackal2
senior tag
válasz Geller72 #652 üzenetére
Itt a direkt link, de a modik fel fogják magukat húzni 880, EU raktár, én ezt látom, nem email only.
A BG-s alternatíva is jó, de az is EU raktár? Vagy 4 hát mire ideér?
Az alábbi blog szerkesztője: quadkopter.blog.hu
Új hozzászólás Aktív témák
Egyéb, hasonló témájú topikok:
● Quadkopterek, felső tagozat
● Fimi drónok
● Drón topik
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Luck Dragon: MárkaLánc
- Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Olcsó sportkamerák (GoPro alternatívák)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Fujifilm X
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- További aktív témák...