Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Geller72

    veterán

    válasz atus72 #51220 üzenetére

    Azért elég sokszor elmondtuk (én legalábbis) hogy ha expediting shipping van, az szinte 100%-ban BIZTOSAN +áfa +6k a DHL-nek, összeghatártól függően erre még VÁM is jöhet. Azt is mondtam, hogy szerintem sokkal jobb ötlet a priority mail, mert pl. BG-n elég sokszor hasonlóan rövid intervalluomot ad meg erre, mint az expediting shippingre és az én tapasztalataim alapján még a vámolási procedúrát is legtöbbször ezek a csomik elkerülik. Jellemzően a free shippinges cuccokra mennek rá.

    Tehát a vám+ a dhl -es költségekre hiába is panaszkodsz, azt te választottad és még tax insurancet sem állítottál be, ami alapján kaptál volna valamit vissza ebből.

    Nem érzem, hogy a BG hibásabb lenne annál, amit az ÁSZF-je megad. Pontosan azt követi. Ne várd, hogy ebből engedjen, ha nem jogos a követelésed. Ha az eddigieket félre tesszük, akkor marad a probléma, hogy nem azt küldték, amit kértél. Erre ajánlotta fel a refundot, ami megint csak úgy gondolom, megfelelő lépés. Elviekben, ha újraküldi, akkor a címkén rajta van az order number. Ha jól rémlik. Ha így van, akkor a következő újraküldésnél meg tudod reklamálni, mert meg tudod mutatni, hogy ugyanaz az order number. Ami ugye egyedi.Ezért én kibaxásból újraküldést kérnék és exp shippinggel. De azért egy kérdést a vám fele megérne a gondolatmenetem. Csupán azért, mert nekem az ebeyes tapasztalataim alapján nem kellett még egyszer vámot fizetnem ugyan, de nekem voltak igazoló okirataim, neked meg elvileg csak a nyitott tickett/chat/mail/rendelés és számla/paypal dolgaid vannak, amik szerintem elégnek kellene hogy legyenek. de csak abban az esetben, ha a BG nem ragaszkodik a téves cucc visszaküldéséhez.

    Nagyon fontos!! A vámolás doksik bekérésénél meg lehet adni azt az opciót, hogy termék újraküldése!!

Új hozzászólás Aktív témák