Új hozzászólás Aktív témák
-
kilua
senior tag
válasz
LurkerSheik #17 üzenetére
Igen. A gond az, hogyha nagyon hasonlítani szeretném, akkor egyszerre kellene vennem iPhone SEt 200ért és mellé Xiaomi MIt, mellé Samsungot, Sonyt, Pixelt, Huaweit, és párhuzamosan használni, ami nyilván képtelenség, ezért maradok a bevált márkánál, ami X áron a legjobb hardvert kínálja, és viszonylag probléma mentesen használtam.
-
-
kilua
senior tag
válasz
LurkerSheik #12 üzenetére
Mondjuk én nem tapasztaltam nagyon hibás Xiaomi szoftvert, pedig 2016 óta harmadik telefonom (redmi 3, poco f1, Poco X3 pro) és egy Xiaomi tabletet is vettem (Xiaomi pad 5)
Pedig előtte volt hasonló árú (olcsó) Samsung Galaxy mini 2 és Sony Ericsson Xperia mini pro telefonjaim is. Azok után inkább Xiaomi.
De a linked alapján az autójuk fékje tényleg nagyon gáz, meg nemrég láttam kínai robotokat amik videó alapján túl jók is túl olcsók, az is kamunak tűnik, majd meglátjuk.
-
Bander78
tag
válasz
LurkerSheik #12 üzenetére
Nekem is sokkal több rossz tapasztalatom volt velük mint jó. Kínai webshopról már eszembe se jutna rendelni.
De még ha tényleg komolyan is gondolják az autógyártást, évek mire kinövik a kezdeti hibákat. Most én biztosan nem szállnék ebbe bele egy 10+ mft-os kocsival. -
Bander78
tag
Nemrég volt hír a tengeren szállított kínai villanyautók belső penészesedéséről, ami annak a következménye, hogy ebben még nem volt tapasztalatuk nem épült ki egy rendszer ennek a kezelésére. Amin a nagyobb múltú - és ezért tapasztaltabb - gyártók már túl vannak. És ez csak egy a sok probléma közül.
Jó a huawei kocsi? Van már olyan amelyik 20 évet futott? Mert nekem van ilyen toyotám, semmi baja. -
Aha…
https://totalcar.hu/magazin/hirek/2024/05/10/xiaomi-su7-max-villanyauto-problemak/nincs új a nap alatt, aki a mobil részlegről ismeri a xiaomit az tudja, hogy papíron nagyon fancy és beszabehu minden évben.
Aztàn jön a valóság, a bugos szoftverek, az évek óta gagyi közelségérzékelő, magára hagyott szoftverű telefonok, stb.
Hosszútávú használat után nem hallottam olyat aki Xiaomira menekült volna mondjuk iPhoneról, de robotos vonalon Samsungról pl.
De biztos akad kivétel ebben, a geekbench pistik.Miért?
Mert a kínaiak mindent behazudnak, kontrollálatlanul, amivel el lehet adni valamit.
Mit csinálsz ha kiderul egy ordas kamu a kinai autodrol?
Perelsz egy kinai ceget?Refundot kersz?
wish, temu, ali… ugyanez csak nagyban.Értem én hogy Olcsó.
Egészen addig amíg van konkurencia.
Én már nem kérek belőlük, számtalanszol bizonyítottak negatívan. Apró háztartási eszközök és kijelző-védő fólia bőven elég tőlük.Szerencsére az autóiparban eléggé más a minőségügyi rendszer (IATF…) mint a teló es fogkefe gyártásban.
-
Bander78
tag
Megvan a véleményem arról a mentalitásról, hogy vki úgy vesz 15-20+ mft-os autót (vagy bármit) hogy nem néz utána teszteken, vagy nem vár 1-2 évet a felhasználói részletes tapasztalatokra... Aztán meg megy a nyávogás a több milliós értékvesztés miatt, meg hogy nem tudja eladni csak hatalmas bukóval. Nem baj, könnyen jött....
"mindenki a nulláról kezdett" - na ez az, vásárlóként talán nem kellene rohanni venni egy ilyen...akármit. (Mutogatni a proliknak.) Azért a nyugati/japán és a kínai minőségbiztosítás között szerintem még mindig nagy a különbség. A kínaiak autógyártás terén még nem sok mindent mutattak. Szervizhálózat? Felemelő élmény lehet ha hónapokig vársz arra, hogy a kitudjamiért lerobbant autódat megjavítsa valaki. -
kilua
senior tag
-
Bander78
tag
válasz
LurkerSheik #3 üzenetére
És persze arról nem nagyon jönnek át a hírek, hogy a hitvány minőség miatt mennyi autó gyullad ki, byd = burn your dreams.
Aki mer venni ezektől a 10 éve még sehol nem volt tucatgyártóktól az meg is érdemli. Majd 20 év múlva térjünk vissza mennyire is időtállóak ezek az autók. -
-
adlersson
aktív tag
válasz
LurkerSheik #3 üzenetére
Senkit nem érdekel Kína térnyerése, főleg az EU-ban nem. Megy a zsinatolás, sopánkodás a végtelenségig, hogy így-úgy Kína, holott egyetlen dolgot kéne elkezdenie Európának: dolgozni. Amit meg se Jürgen, se Pierre, se senki nem akar, mert hogy néz ki, hogy erőfeszítéseket kell tenni itt.
-
Igen, en EU strategiai szempontbol nezem, nem user szemmel.
Nem vonom ketsegbe amit mondasz, sot alatamasztom, ennek ellenere nekem nem az a megoldas hogy a versenytarsak (leginkabb kina) szekeret tolom, hanem ahol lehet gancsolom.
A Tesla / USA szinten konkurens de geopolitikailag gazdasagilag legalabb partner.
Kina nagyon nem.EU gyartoknak meg ossze kell kapni magukat, szememnek amugy is jobban tetszenek az EU piacra szant autok mint a feny es kromtengerben uszo kinaiak, amivel az europai gyartok is mar eloszeretellel imponalnak az azsiai piacnak.
Emellett mobil piacrol mar ismerjuk a kinai strategiat. Romma tamogatjak az ipart amig az EU ipar kiverzik, nyilvan ez evek-evtized. Emiatt rancoljak a szemoldokot Washingtonban es Brüsszelben is, ez ellen kell fellepni.
Aztan mar ok se olcsok ha letaroltak a piacot.
-
Kinder
senior tag
válasz
LurkerSheik #1 üzenetére
Tehát inkább a jóval gyengébb, de EU cuccokat akarod?
Sokkal előrébb vannak a kínaiak, mint az európai/amerikai elektromos autós cégek, a Tesla kivételével.
Hisztizhet, és lolozhat mindenki, ettől ez még így van.
Tulajdonosa vagyok egy Tesla Model3P(2020) és egy VW ID477(2023)(asszonyé, de ő sem szereti) autónak, és óriási hiba volt a VW megvétele, akkora fostenger, hogy csak na, de nyilván eladni lehetetlen, szóval erre ráfaragtam. A Tesla hibátlan, pedig már 4,5 éves, új kora óta nálam van, hisztimentes, mindene gyorsan és elsőre működik, ez olyan dolog, hogy amíg nem látsz mást, addig fel sem tűnik, de pl teszteltem 1 hétig egy BMW IX drive50-et, valamint szintén egy hétig egy Mercedes EQE SUV AMG43-at, logikátlan/lassú menü, érthetetlen hibajelzések a hajtásláncban, ultrahisztis parkolóradar.... Gyatra mindegyik, sosem tudod, mikor milyen hibát dob be megint, így megváltás volt visszaülni a Teslámba, ami egyelőre azt sem tudja, hol a szervíz, ugyanis még nem kellett bevinni.
A kínaiak sem hibátlanok, de ott inkább a nyelvi gondok miatt okoz elkeseredést a menü, más miatt nem. Az autók meg működnek, nem csinálnak hülyeséget a szenzorok sem. ( BYD és NIO tesztem is volt )
Szóval, ha neked ez kell, hát ez kell, de köszi, én jobban szeretném a kínai autókat elterjedni látni. -
Kinaiak imadjak az almarkazast, xiaomi poco redmi stb
NIO is minap jelentette be az EV almarkajat.
Europai szemmel nem szimpatikus.Amugy a kinai EV papirok nagyot mentek Covid alatt, azota meg csak kohognek, hála az USA szankcionak.
Remélem nem terjednek el igazan USA-EU piacon hiaba van egy ket igeretes megoldasuk, mint a NIO-nak a cserélhető akku.
Tovabbra is versenytars a kommunista kinai gazdasag, hiszen nyilvan konnyebb ehberert, szakszervezet nelkul osszeszereloket talalni minden feladatra.
Új hozzászólás Aktív témák
- Thermaltake Toughpower SFX Platinum 1000W
- Gigabyte B650M Aorus Elite AX ICE + 3 év garancia
- Sony DSC-HX300 digitális fényképező + 3 extra akksi + 8GB memóriakártya + Hama Star 700 állvány
- BESZÁMÍTÁS! LENOVO LOQ 15APH8 15 notebook - R7 7840HS 16GB DDR5 1TB SSD RTX 4060 6GB WIN11
- BESZÁMÍTÁS! ASUS TUF A15 FA507NV 15 notebook - R7 7735HS 32GB DDR5 512GB SSD 1TB SSD RTX 4060 6GB W
- Dell 15 XPS 9510 UHD 4K+ HDR Touch Nano i7-11800H 32GB 1TB SSD Nvidia RTX 3050Ti Win11 Pro Garancia
- Azonnali készpénzes GAMER / üzleti notebook felvásárlás személyesen / csomagküldéssel korrekt áron
- AKCIÓ! Microsoft Surface 5 13,5 notebook - i5 1235U 8GB RAM 256GB SSD Intel Iris Xe IGP 27% áfa
- DELL PowerEdge R630 rack szerver - 2xE5-2680v4 (28c/ 56t, 2.4/3.3GHz), 128GB RAM, 10G, áfás szla
- Bomba ár! Dell Latitude E7440 - i5-4GEN I 8GB I 500GB I 14" HD I HDMI I Cam I W10 I Gari!
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest