Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • FunPro

    senior tag

    válasz Csapoati #126720 üzenetére

    Az előző részek tartalmából:

    - A 12% tarthatatlan
    - A 3rd-party eladóknak reszeltek
    - Az így is beképzelt kiadók még beképzeltebbek lesznek
    - Az egész kliens egy nagy spyware

    Bővebben:

    Visszább már kitárgyaltuk.

    I'll try my best, and that's the best anyone can do.

  • bobalazs

    nagyúr

    LOGOUT blog

    válasz Csapoati #126720 üzenetére

    Az Epicet kb felvásárolta a Tencent, mivel a Fortnite népszerűsége kilőtt.
    Egy olyan fajta "játék tudományt" fejlesztenek ami arra öszpontosul hogy optimálisan megtartsa és kihasználja a játékosokat, nyomást gyakoroljon a fejlesztőkre hogy megfelelően időzített fizetős micropayment, paywall, time gate rendszert stb. vezessenek be, erről konferenciát is tartottak.

    A Tencentnek röhejes mennyiségű pénz áll rendelkezésére, a hosszú távú terveik megvalósítására. Nem fognak hezitálni abban hogy akár nagyobb játék stúdiokat felvásároljanak. A legjelentősebb szoftver piac támogatását élvezik, a kínai mobil játék iparét; és ezt ki is használják optimálisan, maximálisan.

    Van egy ismerősőm, aki a játékiparban dolgozott fordítóként, és volt hozzáférése kommunikációkhoz. Ez egy kisebb játékfejlesztő cég volt. Felajánlották hogy megveszik a játékot és a kínai piacra szabják. Kapnak egy fix összeget meg jogdíjakat. Bele akarunk szólni a fejlesztésbe, hogy a legszélesebb körben érjék el a piacot. Majd később rátértek a tartalom bevételszerzési modelljére.

    Tudatosan állítanak be paywallokat, vagy időzítőket amik fizetőssé tesznek játékokat. Mint pl az energiát nyújtó szolgáltatás, mondjuk hogy adott tárgyat olyan nehéz kifarmolni hogy 20 órába telne, de lámlám, 5$ért megteheted, hisz 5$ olcsó nem?

    Majd most 3 évvel később, mindenfelé megvesznek mindent, és mindenkit akit csak lehet hogy a csápjaikat rátapaszthassák.

    Szóval alapvetően az eddig évek során kialakult megfizeted a művészi darabokat (játékokat) típusú játékipart átalakítják a fizess hogy játszhass típusú gépezetté.
    Az Epic meg csak egy áldozat, illetve sellout, kivásárolt valami, az igazi gonosztevő a Tencent.

    Ezt csak azért írom hogy tisztába hozzam azokat akik nem értették mi a jelenlegi ellenszenv az Epiccel szemben.

    [ Szerkesztve ]

  • arty

    veterán

    válasz Csapoati #126720 üzenetére

    Aki az epiket az ismert modell és tények ellenére lenyelni, az igenis mindent (bármit) lenyel :)
    Pedig nem lenne ám szégyen emiatt áztatni kicsit a zsepit VAGY legalább a pénztárcával szavazni (ellene).

    Hosszabb távon megérné...

    "ugyanitt hazájából elüldözött nigériai herceg aranybányájának tulajdonjogát megtestesítő NFT jegyezhető."

Új hozzászólás Aktív témák