Új hozzászólás Aktív témák

  • Miklós315

    aktív tag

    válasz Viszlát #131780 üzenetére

    Az igazságtartalma a veszélyes: ez üzleti pszichológia. De ehhez egy lépéssel hátrébb kell állni, hogy az egész jelentőségét vehessük szemügyre.
    1. Gervais beszéde: ez csak szó. A szó elszáll... (ld. pl. Phoenix "mi vagyunk a probléma részei"-beszédét. Mit old meg, az hogy siránkoznak, ráadásul olyanok, akik nem igazán vannak döntési pozíciókban? Felsőszintű szakmai tettek kellenek. Abból meg csak félmegoldásokat látunk, ld. cast-award - elkésett!, statisztikai maszatolás)
    2. milyen az már, hogy egy felmagasztaló díjátadó gálán - a saját gálájuk - küldi el a jóbüdösfrancba az egyébként díjazott/jelölt társaságot, akik amúgy, mint egy királyi bálon szépruha-széphely-magasbüdzsé parádéznak? Disszonáns.
    3. az átlag ember mit szűr le ebből az egészből? "hűű, buli van, nézd má'". (ki emlékszik arra, ha nem néz utána, hogy 3-5 évvel ezelőtt is ugyanez a beszólogatás ment? Csak a dolog őszintesége miatt... És ha emlékszik, akkor nem pont a cirkusz miatt fogja nézni? "ma vajon ki küld el kit a pí-be?"
    4. az igazság a legjobb fedősztori: ez az egész nem a felelősségről, őszinteségről, a "népről" szól (évről évre). Ez a kapitalizmus jellemábrázolása - a felkarolt, futtatott pénztermelő sztárok csak feláldozható közkatonák, akiket bármikor eldobnak, meggyaláznak (és olyan hülyék, hogy még meg is tapsolják saját szerepüket)... Nézettség-->közvetítői díjak/reklámbevételek-->profit. Üzlet. (ezért "ilyen fórumokon", "sok millió ember előtt")
    5. A jónép megkapta cirkuszát: felállva tapsol, igazság tétetett. Másnap lehet menni mókuskerekezni, mert magától nem gyűlik a zseton.

    Korábban volt egy csevegés, amiben felmerült a reklámok tudatalatti hatásmechanizmusa, és hogy óvatosnak kell lenni. Nem csak a reklámokkal...

    [ Szerkesztve ]

    "Szerintem."

Új hozzászólás Aktív témák