Új hozzászólás Aktív témák

  • Dißnäëß

    veterán

    válasz gabor9991 #28032 üzenetére

    3 kalciumos ilyenolyan űber akksim bánta, nem volt kevés pénz anno még. Banner, Exide, meg mittomén már mi volt a harmadik (nem Jász Plasztik 1st gen), 2-3 hónapon belül. Az a kálvária, atyaég.. mindig havert hívni, hogy bikázzuk be, meg imádkozni, hogy induljon, ne csak berregjen végig a műszerfal... Mindenesetre nem messze onnan, szintén Dunakeszin a Kállay Ford szerviz rázta gatyába végül, a ceruza jól fogott, de a munka oké lett. Facebook-on még negyed évvel később is volt 1-2 mondatváltásunk az új tulajjal, normális csóka, tőle tudom, hogy csak dízelt kap meg olajat vétel óta. (Túl jól rendbe rakattam, még egy kormánymű felújításom is volt, búgás miatt) :D

    Egyébként egy 100-ezres autónál még nagyon morci lennék ilyen esetekben, de egy 200+ -ezres autónál ha GYANAKODNAK mondjuk 4 injektorra és megtörténik a csere, aztán mégsem az, már szolídabban állok hozzá. Hiszen ez kilométer, így még ha szívom is a fogam a költség és további nyomoznivaló miatt, azért 4 új injektor nem ugyanaz, mint 4 öreg. Függetlenül attól, hogy milyen eredménnyel lehet ezeket ilyen olyan varázsmódszerekkel felújíttatni és megmókolni (jó magyar módra) :D , hogy x-ezer km-en át még elfogadható legyen ismét a befecskendezés/porlasztás minősége. Ez sokat futott autónál már enyhítő körülmény a "bűntettel" szemben :D De cimbi is ESS fanboy, szóval van amit valszeg tudnak azért, még mindig jobban, mint a legtöbb szerviz.

    Lá lá lá lá lááá lááá.. Lá lá lá lá lááá lááá .. Lá lá lá lá lááá lá lááá lá lá lá lááááá láááá

Új hozzászólás Aktív témák