Új hozzászólás Aktív témák

  • A Zéé

    addikt

    válasz Ace Ventura #48135 üzenetére

    Szia!
    Ilyen autóknál már bármelyiknél lehet rozsda...
    A linkelt autó nem tudom milyen picara készülhetett, de sokat árulkodó, hogy a google képtalálatok közt ezt, meg még 1 hahu-s hirdetést dob fel az első közt, és még 1-1 lengyel és német hirdetést, és egy halom nem releváns találatot. Szóval nagyon-nagyon réteg modell lehet. Ami jó akkor, ha különcködni vágyik az ember, és átok, amikor alkatrészt kell vadászni. Egy kis koccanás, vagy ajtó rányitás és hetekig-hónapokig mehet a keresgélés
    Alapvetően szerintem az ilyen felragasztott műanyag elemek csak elősegítik a rohadást, de legalább észre sem veszed miattuk.
    Maga a hirdetés nekem is túl szépnek tűnik, és annyira a számok sem jönnek össze, ha csak a vezérlés cserére gondolok. Az a beírt dátum se nem 10 év, se nem 160k km :) Már az maga gyanús, hogy csak ez az egy beírás van a szervizkönyvben.
    Illetve esélyes, hogy ezzel a véleményemmel sokan nem értenek egyet, de szerintem a Nagykőrösi úti és a Fehér úti maffiatelepekről levegőt sem veszünk, nem hogy autót. Külföldit meg pláne nem.

    Ennél a típusnál amúgy szerintem alapvetően nem a 200k km a sok, hanem a 15 év. Én 320k km-el adtam el az ugyanilyen békalámpásom, és ott sem a főbb elemekkel volt/van a baj, hanem a körítéssel. Elfáradnak a műanyag elemek, patentek, a vezetékek, a csatlakozások... Az enyémet 13 évesen még nem kezdte meg a rozsda, pedig szegény igazi ridegtartásban volt. Ilyen szempontból az jobb volt, mint a mostani Focusom. Az megy lakatolásra nemsokára a rozsda miatt.

    Én előbb vennék egy őszinte 200k feletti, de végig rendesen karban tartott magyar kocsit, mint egy ilyen erős lutrit. Mindazonáltal megértem, hogy miért tetszik az autó, tényleg nem egy uncsi szürke Fityó, azt meg kell hagyni.

    Just a simple Lineman...

Új hozzászólás Aktív témák