-
Fototrend
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
molnarpeter
nagyúr
válasz #31600896 #29927 üzenetére
Szintén zenész vagyis tartok egy droidot szifon mellé, mikor melyikre van jobb app. Pl offline navi (szülinApp) miatt fizikailag is kell néha a második készülék, de múltkor mondjuk mágnessel mértem fordulatot, arra szifonhoz találtam működő alkalmazást, viszont a másikon meg néztem közben a stoppert
-
molnarpeter
nagyúr
válasz #31600896 #30443 üzenetére
Akku saru le, és úgy nyugodtan szerelhetsz. Ki kéne venni ezeket a műanyagokat, lehúzni a jelenlegi réteget, aztán felmérni a helyzetet focus mk3 esetén légzsákkal egy alkatrész már például, ott a fólia vagy festés játszik elsősorban, vagy létezik alin utángyártott is (csak annak a színe nem teljesen gyári, szürke helyett króm).
Vagy a lemez takaró is jó ötlet, az nem kopik el[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
válasz #31600896 #31722 üzenetére
biztosan kevés olaj volt benne, de amennyi "túltöltést" tapasztaltál, annyi simán van benne akkor is ha szemmel nem látható a talaj lejtése, de az egyik helyen kicsit hátra a másik helyen kicsit előre lejt. lehet kicsit eleve túltöltötted idegállapotban. egy liter olaj több mint fél centi, meg kell nézni hogy milyen mennyiség van min és max között. mk1-nél kb. 7 deci, és ezzel számolva pontosan is lehetett adagolni szükség esetén.
mk1 focusnál én is szenvedtem ezzel.
@Zoli-bácsi: te kaptál már eltérő eredményt törlés előtt és után régóta álló autó esetén (tehát amikor már nincs felverődve a pálcára a mozgás miatt az olaj, hanem szépen lecsorgott).
én már nem is törölgetem, csak a pálcát szöszölöm össze a ronggyal ugyanazt mérem "frissen" kihúzva is. persze kétség esetén ismételek törlés után.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz #31600896 #31722 üzenetére
Meleg motornál nézted a szintet? Mert arra lehet következtetni. Nem folyt még vissza az olaj a teknőbe. Rátöltöttél és mikor visszafolyt akkor már sok lett benne.
"Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."
-
oliwire
őstag
válasz #31600896 #31722 üzenetére
Ha épp mentél vele, és még nem volt ideje lefolyni az aljára az olajnak, akkor természetesen kisebbet mutat a pálca. Hagyni kell állni a kocsit, hogy le tudjon folyni az aljára. Szerintem neked jó volt az olajszint, de még a dugattyúkon ott volt a "hiányzó" olaj, majd miután töltöttél, azzal együtt folyt vissza a max feletti szintre.
szerk.: most látom a körülményeket, a többiek már megválaszolták.
[ Szerkesztve ]
-
darvinya
titán
válasz #31600896 #31722 üzenetére
Jó lenne tudni, hogy merre lejt.
Mert, ha előre, ami nívópálca ellentétes iránya, akkor már 2°-os lejtés is ilyet produkál, mivel pálcától távolabb lesz az olaj.
Ha pont pálca felé dőlt, akkor ideje szűrőt cserélni is cserélni.Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
-
molnarpeter
nagyúr
válasz #31600896 #32395 üzenetére
Közvetlen tapasztalatom nincs sajnos, viszont szerintem hátul annyira nem szokott felgyűlni a cucc (illetve a hátrafelé, ahol összejön egy kicsi, ott már a műanyag lökössel találkozik, abban meg sok kárt nem tesz). Persze ettől még nem árt, ha ránézel, csak arra gondolok, hogy az első sárvédőhöz gyakrabban kell benézni
-
őstag
válasz #31600896 #33210 üzenetére
Na, ez a szép fotó mehetne is az összefoglalóba Simán letagadhatja a korát, jól tartja magát Kéziféknél a nyikkanást hátsó futóműre érted? Korábban is volt téma egy fura hang ami elölről jön és mint kiderült az ESP self tesztje az. A morgó hangra nekem nincs tippem, nem vagyok olyan szinten profi, ilyenkor szerelőhöz viszem, ha jómagam nem jövök rá.
Nem lehet, hogy mérges? Mit tankoltál bele utoljára
"The quieter you become, the more you are able to hear..." ― Ram Dass
-
#27070592
törölt tag
válasz #31600896 #33215 üzenetére
A kézifék mechanikáját (azt a részt ami a féknyeregben van) érdemes lenne megnézni, hogy a tömítések frankók-e. Illetve azt hogy van-e szorulás.
Nem két perces munka, de ha már leveszi az ember a féknyerget és kiszedi a helyéről a betéteket, akkor tök egyszerűen meg lehet járatni a mechanikát a nyergen lévő kézifékkarral. Lehet hogy csak annyi a hézag, szakadt a külső tömítés, bejut a por és szorul a dugattyú.
De otthon csak akkor szabad elkezdeni ezt a merényletet ha van olyan célszerszám amivel szaxerűen vissza is tudod hajtani a munkahengert. Egyszerre kell fordítani és nyomni is. -
-
darvinya
titán
válasz #31600896 #34320 üzenetére
Tömítések hamarabb adják meg magukat, s eresztenek mindenhol.
Vezérmű tengelyek elállítódnak, ahogy nyúlik a vezérmű szíj.
Nyomaték inkább 2300rpm felett van.
Amúgy semmi bajom vele, mert Mondeo-ban is az van, csak kezdi kilehelni a lelkét.Ebbe most futottam bele, rákeresve DOHC hibáira.
2008-tól az első Hyundai I30 (2007-2012) az európai piac számára nem a koreai Ulsanban, hanem a frissen felhúzott csehországi gyárban készült, a következő motorokkal: A benzines motorok mind 16 szelepesek (DOHC) és szívó-kipufogó oldalon változó szelepvezérlésűek (CVVT). A kétliteres benzines és a 2.0 dízel is szíjas szelepvezérlésű, a kisebb hengerűrtartalmú benzinesek és dízelek vezérműláncosak.
Gond elsősorban a benzinesek láncával szokott lenni, nyúlás, zörgés, szakadás is előfordul.Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
darvinya
titán
válasz #31600896 #34327 üzenetére
Szonda tesztelését elsősorban ellenállás mérréssel kezdem, mert, ha jó, akkor más a hiba.
Ha párban vannak, akkor mindkettőt kell cserélni, mert külön hibakódos, de páros méréssel adja továbbra is a kódokat.
Kábel csatlakozó és kábel hibánál is ugyanazt a hibakódot adja, és ezek a hibák fordulnak inkább elő.
A szonda a benzintől, vagy lyukas rendszerbe jutó víz, sár, por, stb.-től romlik el.Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
#27070592
törölt tag
válasz #31600896 #34331 üzenetére
Ismered a vonatkozó ChrisFucks videot? Egy olyan porszívó kell csak ami kifelé is tud fújni és egy kis szappanos víz. Kipufogóvég felől levegőt fújsz a rendszerbe (álló hideg motornál) és a szappanos vízzel végigpermetezed a csöveket, dobokat. Ahol buborékot fúj, ott lukas a kémény.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz #31600896 #34327 üzenetére
Lehet olyan probléma is, hogy nem egyforma a két szenzor, és így érzékel csak az ECU határon felüli eltérést, volt már rá példa Hátsó szondára én sajnálnám a pénzt, amíg nincs szakadás/zárlat, az csak a kati hatásfokkal foglalkozik - tisztességes vizsgaállomás úgyis megmondja, ha fáradt a katalizátor és tisztítást/cserét igényel.
USA: államonként változó, sok helyen a DPF, EGR OFF sem probléma -
Új hozzászólás Aktív témák
- Windows 10
- Spanyol botrány: ellophatták a járművezetők adatait
- Like a Dragon: Yakuza - Élőszereplős sorozat jön Amazonra
- WordPress tartalom kezelő rendszer (CMS)
- Projektor topic
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- BestBuy topik
- Tenisz topic
- Computex 2024: ProArt notebookok és tabletek
- Politika
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen