-
Fototrend
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Joker88
őstag
válasz darvinya #31409 üzenetére
igen,ismerős az érzés.. igaz nem másfél millió,de ..
2020 február : százezer forint műszakival eggyütt ráköltve. /sok apró dolog: benzinszűrő,kipufogónál hővédők visszarakása ,stb...)
2020. március : motorolaj-csere,plusz szűrők 21.000 ft.
2020. augusztus : izzók cseréje 12.000 Ft , távolsági+tompított, Osram bírta kb fél évig (műszakira lett beletéve februárban) most Tungsram lett benne,semmi gondjuk eddig.
2020 szeptember: lakatolás 160.000 illetve bal oldalra első-hátsó sárvédőív küszöbbel +40.000
lakatolás után bal oldal teljes festés 100.000 ..
2021 február: 97.000 ft, első fékek betéttel,plusz szilentek cseréje,fékfolyadék,és pár apróság.
és maradt ugyanaz az 1997-es (vagyis forgalomba helyezésileg 1998as) kicsi kocsi/de halkan jegyzem meg, 2020 márciusa óta amióta van ez a vírusmizéria hétköznaponta munkába és haza, 60 km-t eggyütt teszünk meg /
És áprilisban lejár az egy teljes évre megkötött kötelező 17.990 Ft értékben, B8-ból ugrunk B9-be..[ Szerkesztve ]
In loving memory of Garrett Lockhart
-
#27070592
törölt tag
válasz darvinya #31412 üzenetére
Van az a márka-fanatizmus (vagy hibbantság.. kinek nem inge..) amikor az elköltött pénz mellékes.
KYB gátlókról jutott eszembe egy volt kollégám, nemrég vett egy patika offtopic 2105-öt, elég késői változatot, már az 1500-as blokkal. Ott sem nagyon számít a pénz, jónak kell lenni az autónak. Tehát KYB gátlók. Őt is meg tudom érteni, eddig volt nyolc offtopic 210X-e, taxizott is vele, rallizott is vele, és vett egy kilencediket, hobbiautónak. Mert csak. -
lotuska
tag
válasz darvinya #31421 üzenetére
Mindenkinek:
Koszi szepen. Kiprobalom.
Masik:
1.)uzemanyag szuro jo regen volt cserelve: ez igaz, nem is tudom miota. Nem az ara miatt, hanem amikor vettuk az autot akkor is alig jott le, ha jol tudom hatul van a kocsi alatt es sokat szenvedett az akkori szerelo is vele. Talan nem is volt azota cserelve (2015, de ebben nem vagyok biztos).2.) Romaniabol irok. Petrom 95-ot tankol anyum folyton, ugyanarrol a kutrol. Ez ugyanaz, mint az OMW... Lehet ez is a gond... Ez is jo otlet szurot cserelni es telenyomni premium uzemanyaggal... Azt hiszem Shell kut nincs a varosunkban. Esetleg Mol premium uzemanyagokkal valakinek tapasztalata?
3.) Egyik baratom is ajanlotta meg a premium uzemanyagot es fotengely jelado cseret. Ezekre a hibakra, amit leirtam jellemzo a fotengely jelado hiba? Ha igen, akkor mennyire macerans a csereje?
Koszi szepen a segitsegeteket!
-
milkabrams
őstag
válasz darvinya #31646 üzenetére
Motorból jön, de csak meleg motornál, tehát ha megyek 15km-t semmi fura zaj.
Rosszul felrakott vezérlésnél gondolom mást is észrevennék és nem csak meleg motornál.[ Szerkesztve ]
Ó, nagy volt az én lelkemnek bűne,/ és olyan nagy a rá mért kárhozat,/ égi fény rá hiába vetülne/ és enyhülést a sír sem tartogat:/ lent végtelen korokon át ont rá kegyetlen, bús átkokat.
-
-
milkabrams
őstag
válasz darvinya #31664 üzenetére
Meleg motornál jön elő, ez kb 15km. Ha most elindítanám, semmi fura hang, ha mennék 15-20km-t hallatszanak, terheléstől függetlenül. Viszont az autó reakcióiban nem veszek észre változást. Mint írtam nemsokára viszem szervízbe.
Kb. mennyibe kerül egy ilyen átnézés?Ó, nagy volt az én lelkemnek bűne,/ és olyan nagy a rá mért kárhozat,/ égi fény rá hiába vetülne/ és enyhülést a sír sem tartogat:/ lent végtelen korokon át ont rá kegyetlen, bús átkokat.
-
sparta2
tag
válasz darvinya #31669 üzenetére
Nekem csak melegen csinálta és ezer km-en belül kétszer is lazítottam rajta. Másodszorra jutottam a pontos infóhoz, hogy hogy is kéne kinéznie. Ezt követően a feszítő hibátlanul, hang nékül szolgálta ki az idejét.
milkabrams
Olyan feszítőm is volt, amit azért dobtam ki 3500 km futás után, mert az első pillanattól kezdve hangos volt. A vezérlés szettre is vonatkozik az, hogy a drága az olcsó. -
-
#27070592
törölt tag
válasz darvinya #31692 üzenetére
Igen, nagyjából. A videoban 52:45től. De ott a szíjfeszesség mérő már nem külső eszköz hanem bele van építve a feszítőgörgőbe. A fogaskerekeket adott nyomatékra kell húzni, de anélkül hogy a rögzítőléc a helyén lenne. (mert ha a helyén hagyod akkor simán el is tud törni a vezérműtengely vége) Ezt lehet elkókányolni és máris nincs pontos szinkronban a vezérlés, nem veri szét a motort de nem is úgy fog dolgozni ahogy kellene. Ezért veszi ki a csajszi is a rögzítőlécet 53:56nál és villáskulccsal tartja meg a vezérműtengelyt amikor nyomatékra húzza a fogaskerék rögzítőcsavart, hogy a tengely ne tudjon elmászni. Aki ritkán dolgozik Fordokon az ezt el tudja szúrni szépen. Inkább kétemberes munka.
-
#27070592
törölt tag
válasz darvinya #31699 üzenetére
Jó, ragozhatjuk még, van idő
Ellentartani lehet távolabb is a keréktől, nem fog annyit csavarodni a tengely hogy számítson. Egyébként okkal veszi ki a rögzítő lécet és nem kockáztatja a törést (amire van példa, nem egy..)
A főtengely itt poziban van, be is tett egy erre való rögzítőcsavart (a videoban is látható, most nem tudom pontosan hol, mobilról vagyok), vagyis ha a két vezérműtengely is poziban van, szíj fent, feszesség előírt, akkor tényleg csak a két vez.tengely fogaskerék precíz rögzítésén múlik.
A lényeg hogy az enyémet is rábíznám a csajra, vagy még inkább csinálnám én és felkérném hogy figyelje mit akarok épp elrontani.
Aztán ihatnánk egy jó hideg sört ha kész a gép és már csavartunk egy tesztkört. -
#27070592
törölt tag
válasz darvinya #31703 üzenetére
Hát ebből a szempontból (nálam) nem versenyképes ez a szerelőcsaj.
Ami leginkább tetszik nála, az a szerelt részek gondos letakarítása gyári (vagy közelítő) állapotra. (azon túl, hogy következetesen lecseréli a szimeringeket és mindent gyári nyomatékra húz vissza) Azért kíváncsi lennék, hány magyarországi műhelyben csinálják ezt meg egy ilyen öreg blokkal.. -
Stauffenberg
nagyúr
válasz darvinya #31869 üzenetére
Mondjuk egyik sem felel meg a kívánságoknak (Mk 1.5, 1.6 benzin és 5 ajtós).
Az kukásautó narancssárga színű Mk2-es ST tudom fogalom a műértők körében, de az nagyon kívül esik mindenen, de azt még bevállalnám ha ennyit szánnék rá (csak nem ebben a színben, már a maga idejében sem értettem ezt a színt).
-
őstag
válasz darvinya #31993 üzenetére
Nem, a károkozó nem volt barnult Személyesen megjelentem a papírok intézése miatt, de ezt megelőzően már rendszám és egyéb infókat (személyi, lakcím) a károkozóról átadtam nekik, aztán ezt követte a helyszíni kár felmérés. Munkahelyemhez jött ráadásul a kárszakértő. Behajtani mindig be lehet, pl. közmunkával is akár, de vagy így vagy úgy behajtják, mert ott már pereskedés van. Felmondhatod és okozz kárt, mert az akinek okoztál, az jól jár így is úgy is, ha be tudnak azonosítani. Hogy utána rajtad hogy hajtják be azt már nem tudom, de őszintén szólva nem is érdekelt, pedig mai napig megvan az elérhetősége a csávónak.
"The quieter you become, the more you are able to hear..." ― Ram Dass
-
robertka
tag
válasz darvinya #32000 üzenetére
Szervizbe vittem, annak nem álltam neki én, elvileg kompletten cserélték a beszerelt szett dobozát is elhoztam (valeo) meg amit kiszereltek azt is. Elképzelhető lenne, hogy onnan a hidraulikán keresztül érzem a visszahatást?
Nehéz így átadni de olyan mint ha egy rugót feszítenék meg és utána visszaugrana a helyére.molnarpeter
Ettől azért félnék. Lehet beteszek oda egy régi telefont hogy felvegye mi történikÉs az a furcsa, hogy amire előjön kiállok a mélygarázsból és megyek is vele kb 200m-t utána van egy pattanás ezidáig kuplungolok kb 4-5-öt, addig semmi és utána sem.
[ Szerkesztve ]
-
robertka
tag
válasz darvinya #32008 üzenetére
A doboz cikkszáma rendben volt tényleg szett volt benne, én is kikerestem, meg a kinyomócsapágynak volt már rendesen hangja, nem gondolnám hogy ott régi maradt benne, persze saját szememmel nem láttam amikor szerelték.
Most befeküdtem rendesen a pedálokhoz és azért ami ott van rugó az elég masszív kb 2,5mm átmérőjű az anyaga hang alapján az lehet szerintem a ludas de még majd vizsgálgatom. -
robertka
tag
válasz darvinya #32012 üzenetére
Sikerült levideóznom, már szerintem sem az a rugó adja ki a hangot ahogy gondoltad bár én még mindig nem gyanakodnék a kuplungra. Esetleg fékrásegítő? Talán erre a 2-3perc-re épül fel a vákum benne? A videóban 9mp nél hallható akkor már régen összezárt a kuplung és kb 10 váltás is benne volt. Videó.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs