Új hozzászólás Aktív témák

  • #34576640

    törölt tag

    Szeretnék jogi segítséget kapni a következő helyzethez.
    Milyen jogai, kötelességei vannak a fogyasztónak?
    Van bárminemű felelőssége a bolt felé a megvásárolt termék átadását követően?

    Megrendeltem az interneten egy terméket, az eladó előtt ki lett bontva a termék.
    1 héttel a vásárlást követően elkezdtek üzengetni, hogy egy drágább terméket adtak oda.
    Elismerték, hogy ők a felelősek de mégis rajtam kérik számon. Azt követelik, hogy vigyem vissza.
    Először egy eladó, aztán az ügyvezető igazgató írt. :D Nem értem.

    Ha nincs nálam, ha összetört, ha eladtam akkor mi van?
    Azzal fenyegetőznek, hogy a rendőrségnek kiadják az adataimat, a dokumentumaimat.
    Igazságtalannak érzem a helyzetet. Teljesen kiszolgáltatott vagyok, mert a saját panaszommal nem tudok élni. Ha élhetek is, akkor kb. kivághatom a kukába a panaszlevelemet.
    Arra gondoltam, hogy mivel van lehetőségem rá az email beszélgetéseket elküldöm a Sebestyén Balázs reggeli műsorába.

Új hozzászólás Aktív témák