Új hozzászólás Aktív témák

  • hódmaci

    senior tag

    Sziasztok!
    Van egy pont a garanciális leírásban amit nem teljesen értek. Tudnátok segíteni?

    "Ha a kereskedő nem vállalja a kijavítást, vagy cserét, vagy elvállalta ugyan ezek valamelyikét, de nem tudott annak eleget tenni megfelelő határidőn belül, a fogyasztó megfelelő árleszállítást igényelhet vagy elállhat a szerződéstől. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye."

    Mit takar az hogy árleszállítást igényelhet illetve elállhat a szerződéstől?

    A történet:
    2017.05.01 napján vásároltam egy mosogatógépet candy 24 hó garanciával.
    2019.01 hónapján elromlott, amit jelentettem is 17. én a márkaszerviznek.
    2019.01.25. én kijött a márkaszerviz képviselet megállapította a hibát, majd "állításuk" szerint megrendelték a tartalék alkatrészt.(fő panel csere)
    A készülék a mai napig nincs kijavítva, hívtam a kirendelt szervizt, nem tudtak záros határidőt adni az alkatrész megérkezésére.

    Úgy gondolom 30 nap tétlenség meghaladja a kijavítás megfelelő határidő fogalmát.
    Mit tehetek, illetve kihez kellene fordulnom?

    [ Szerkesztve ]

    Hölgyeim! Azt tesszük a kirakatba ami eladó.:)

Új hozzászólás Aktív témák