Új hozzászólás Aktív témák

  • albinolynx

    őstag

    Garanciális ügyintézésem van ipon-nál:

    RMA#______

    Tisztelt Ügyfelünk!

    A ___ nálunk is hibásnak bizonyult.

    Továbbítottuk a beszállítójának, jelenleg a válaszukra illetve a termék visszaérkezésére várunk. Egyéb információ jelenleg nem áll rendelkezésünkre.
    Amint kapunk érdemi információt, értesíteni fogjuk Önt.

    15 nap várakozás után ezzel szúrták ki a szemem. Utána még kérdeztem, hogy mi a gyakorlat, mire kell számítanom. Nem válaszoltak azóta sem...
    A problémám, hogy munkagép esett ki a sorból és fontos lenne. Nem ragaszkodom a termékhez, ha visszaadták volna a pénzem - már másikkal vígan robogna tovább.

    Mit tehetek, illetve mire számítsak? (70k tételről van szó)

    Ingyen sajt nincsen, csak az egérfogóban.

Új hozzászólás Aktív témák