Új hozzászólás Aktív témák

  • fRooStzzZ

    senior tag

    Sziasztok.

    A kérdésem a következő lenne.
    Adott egy telefon (Note 9) amiben egy ideje kotyog valami ha kicsit rázom a telefont.
    Na most ezt bevittem a szervizbe, ahol azt mondták ez a kamerának valamelyik része zörög.
    Lényegében ez az utóbbi 1 hónapban kezdett el egyre jobban zörögni, mivel van összehasonlításom több telefonnal is, így ez eléggé borzalmas a többihez viszonyítva.
    A szervizben azt mondta az egyik hölgy, hogy ez normális jelenség, amit nem szívesen fogadok el, mert azért 300 ezerért nekem egy fél éves telefon ne kezdjen már el zörögni, kattogni stb.
    Azt mondta, ha ez nem befolyásolja a működését, akkor ne foglalkozzak vele. És még az sem biztos a kamara zörög benne, csak ezt mondják.
    Gondolom mire lejár a garanciám, addigra kihullik belőle a kamera, vagy ki tudja mi lötyög benne és akkor 60 ezerért cserélhetek benne valamit. Na most ugye a telefont nem így vettem, nem kotyogott benne nekem semmi, most fél év alatt ha ennyire el tud használódni valami, akkor igen is cseréljék ki olyanra, amilyen gyári korában volt.
    Ma felhívtam a Samsungot, ahol ugyan csak ezt javasolták, hogy ez miatt ne vigyem szervizbe, majd akkor ha valami funkcionális problémája lesz. Gondolom az pont a garancia lejárata után fog bekövetkezni,
    Ezzel mit lehet kezdeni?
    Hova érdemes a telefont vinni, kihez lehet fordulni?
    Mert ha egy 30 ezres telefonról lenne szó, akkor azt mondom ok. De egy csúcskészülék ne 5-6 hónap alatt adja meg magát, ha pedig igen azt ismerjék el hogy kopó alkatrész, gyártási hiba vagy mittudoménmi akkor cseréljék ki annak megfelelően.
    Mint mondjuk veszel egy autót, elkezd kopogni a futómű, majd mondják nem cseréljük ki addig, míg nem esik ki alóla vagy borulsz fel mert ez egy normális jelenség.

Új hozzászólás Aktív témák