Új hozzászólás Aktív témák

  • Sziasztok!

    Lehet, hogy rossz topikba írok a problémámmal,de ez tűnt a legközelebbinek.

    Rendeltem a Samsung.com/hu oldalról. A rendelt csomag elvileg 7-én ért volna ide. Nyolcadikán kaptam a GLS-től az sms-t hogy aznap hozzák. Délután már gyanus volt, hogy nem fogom megkapni, mert a várható kiszállítási idő jócskán lejárt, ezért megpróbáltan felhívni a futárt, aki már tegnap is ki volt kapcsolva. A mai napon ellenőriztem a GLS weboldalán a csomag állapotát, hiszen ma még sms-t sem kaptam.

    A weboldaluk szerint valaki rendelkezett a csomagommal, és visszaküldik a feladónak. A tegnapi futárt próbáltam hívni,továbbra is ki van kapcsolva a telefonja. A GLS ÜFSZ szerint a Samsung rendelkezett a csomagomról,visszakérték. Felhívtam a Samsung ÜFSZ-t, azt állítják,hogy ők nem rendelkeztek felette,szerintük kiszállítás alatt van. Egyik fél sem hajlandó változtatni az álláspontján.

    A másik GLS problémám pedig nagyon hasonló, mai kiszállítással kellett volna érkezzen egy nyeremény játékból származó eszköz, amit szintén a GLS hozott volna. A rendszerből eltűnt a csomagszám, sms-t stb nem kaptam.

    Mit tudnátok javasolni a probléma kapcsán?
    :R
    Előre is köszönöm a segítségeteket! :R

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák