Új hozzászólás Aktív témák

  • sasa311

    veterán

    válasz bitblueduck #5015 üzenetére

    Nem tud a kisker ilyenkor a nagykerek 70%-a felé érvényesíteni semmit. Egyszerűen azért, mert a nagykerek görények és erőfölénybe vannak. Ergo ezzel a bolt szokott az esetek többségében szívni, de ezt hívják üzleti kockázatnak.

    SZERINTEM a legkorrektebb eljárás (váráslói részről), hogyha nem tudnak ugyan olyat adni, akkor te választasz helyette egy másikat, ami egykategória vagy max. egy kicsit jobb, mint ami a tied volt. Te jól jártál, mert lesz egy új kártyád, új garanciával, adott esetben egy kicsit erősebb is, mint a régi és a bolt is kevesebbet bukott rajta, mert nem az X hónappal / évvel ezelőtti árat bukja.

    Sose tartottam korrektnek, mikor jogszabályon lovagolva a user 3 év garival vesz high-end kártyát, aztán 2,5 év után ha elromlik (vagy roszabb esetben direkt megsüti...) akkor az aktuális high-end kártyát szeretné helyette cserébe. :(

    Es mondd, a passzatszelet szemelyesen fingtad, vagy csak iranyitottal?

Új hozzászólás Aktív témák