-
Fototrend
Gumi és felni topic
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motort/teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
TFSi
őstag
válasz pècsimunkás #47645 üzenetére
Jön fel a márka szépen, ma már kb. a Barummal van egy szinten, sőt a nyárijuk veri a Bravuris 5-öt. Mondjuk azt nem nehéz, mert még a Bravuris 3HM is jobb tőle.. Jó lenne, ha teszten is látnánk a Laufenn négyévszakosát. Igen, az öregedés nagy kérdés.
Hogy' akarjam magának kifejezni, hogy... (Alexander Salachi)
-
TFSi
őstag
válasz kenguru99 #47691 üzenetére
Ma már jobban bírják a gyűrődést, mint 10-15 évvel ezelőtt, illetve a téli minimum 4mm profilmélységet itt is komolyan kell venni. Kb. 15 éves tapasztalatom van négyévszakosokban és már akkor sem volt lehetetlen közlekedni velük pl. a behavazott Bükkben, csak kissé taposott havon.
Hogy' akarjam magának kifejezni, hogy... (Alexander Salachi)
-
TFSi
őstag
Ugye. Minden esetre természetesen megvan a jelentősége a két szezonos gumiknak is, de egyet nem értek meg. Miért közlekedik egész évben téli gumival a magánautósok kb. ötöde? Ráadásul javarészt gyenge minőségű gumikkal.
Hogy' akarjam magának kifejezni, hogy... (Alexander Salachi)
-
TFSi
őstag
válasz FollowTheORI #47700 üzenetére
Akkor legalább ne Kormoran, Sebring, Taurus, PointS stb lenne egy jelentős része. A négyévszakos felára miatt amúgy érthető a spórolás, de akinek nincs +20K egy gumigarnitúrára, annak a megfelelő műszaki állapot fenntartása is nehézkes lehet.
Hogy' akarjam magának kifejezni, hogy... (Alexander Salachi)
-
TFSi
őstag
válasz FollowTheORI #47703 üzenetére
Igen, és ezzel párhuzamosan a tudatlanság és a közöny.
Hogy' akarjam magának kifejezni, hogy... (Alexander Salachi)
-
TFSi
őstag
válasz 2ozzmexy #47734 üzenetére
A csak másodvonalas márkákkal az égvilágon semmi gond nem lenne: Semperit, BF-Goodrich, Kleber, Uniroyal, és a tudásokban másodvonalas, de egyébként önálló márkák, mint a Nexen, Kumho, Apollo stb. Ha ez lenne a valóság, nem lenne miről beszélnünk.
Csakhogy itt negyedvonalas versenyzőkről van szó.[ Szerkesztve ]
Hogy' akarjam magának kifejezni, hogy... (Alexander Salachi)
-
TFSi
őstag
válasz Tom1939 #47790 üzenetére
Mindkettő jó és elenyésző különbség van köztük tudásban. A trendek alapján kiegyensúlyozott versenyzők. A nyárias vonal szerintem annyira nem jött be a gyártóknak, például a CrossClimate 2 is téliesebb mintával jött ki az elődhöz képest. Kíváncsi leszek a Bridgestone következő négyévszakos generációjára is.
[ Szerkesztve ]
Hogy' akarjam magának kifejezni, hogy... (Alexander Salachi)
-
TFSi
őstag
Szerintem elég közel vannak egymáshoz: vonóerő 2490 vs. 2555 Nm, fékút havon 28.6 vs. 28.5. Az első értek Quatrac, a második Vector Gen3 (205/55 R16). Szlalom és vezethetőség tekintetében jobb a Goodyear kb. 3%-kal, amely ugyancsak minimális különbség.
Hogy' akarjam magának kifejezni, hogy... (Alexander Salachi)
-
TFSi
őstag
Elvileg +20% futásteljesítmény a Quatrac, ami kijött a teszten is. A Quatrac 5 elég lassan öregedett, remélhetőleg ez még jobb is. Ha olcsóbb a Quatrac, akkor simán befutó nálam, de dimbes-dombos városkában talán én is GY user lennék. De nem biztos.
Hogy' akarjam magának kifejezni, hogy... (Alexander Salachi)
-
TFSi
őstag
válasz rbalint88 #47800 üzenetére
Köszi szépen a tapasztalatok részletes leírását. A Dunlop WinterSport 5 Laguna III 2.0 16V esetében is kiváló téli teljesítményt nyújtott még 5 év után is. Ritka minőségi abroncs. A Quatrac 5-tel is jók a tapasztalatok, az új csak jobb lehet. Bridgestone, Hankook nyári és utóbbi négyévszakosban 2 évesen öregedtek és koptak intenzíven.
A Semperit Speed Grip 2 összesen 7 szezont ment (4mm-ig), lassan keményedett az amúgy sem túlságosan lágy profil, ezt váltja az 5-ös. A Barum Bravuris 3HM teszi a dolgát, bajom még nem volt vele. Harmadik szezon, kb. szűk 20e van benne, 2018 óta van fent és szép állapotú, semmi öregedés, visszafogott kopás. A következő azért minimum egy Speed Life 3 lesz kb. 2-3 év múlva.
[ Szerkesztve ]
Hogy' akarjam magának kifejezni, hogy... (Alexander Salachi)
-
TFSi
őstag
Nekem csak a száraz fékútja nem tetszik (37.7m), de ebben a Conti Premium Contact 6 sem remekel túlzottan (36.5).. Ugyancsak a bildes tesztben szereplő 205/55 R16-os méretű Kumho Ecsta 35.1, a Hankook VP3 34.1-et tudott. A Bravuris 5HM katasztrofális szerepléséről már nem is szólnék. Valami nem az igazi náluk a nyári fejlesztéseknél, sőt az Uniroyal Rainsport 5 sem egy jól sikerült darab. Nem azt mondom,, hogy rossz, de azért többet várna az ember tőlük.
[ Szerkesztve ]
Hogy' akarjam magának kifejezni, hogy... (Alexander Salachi)
-
TFSi
őstag
Teljesen jó a Semperit, de van egy trend, amit remélem korrigál az anyacég. Való igaz, szárazon a legkönnyebb megállni és egyébként egy kimondottan jó kvalitású, ár-érték arányú a SL3. Ezért is számolok vele következő abroncsként. A Kumho és a Nexen öregedéséről keveset tudok viszont.
Hogy' akarjam magának kifejezni, hogy... (Alexander Salachi)
-
TFSi
őstag
válasz racskobalazs #48021 üzenetére
Jó a Quatrac 5, de kint van belőle az új, szám nélküli Quatrac is. Megnézheted még a Nexen N'Blue 4Seasons vagy a Firestone Multiseasons2-t.
Hogy' akarjam magának kifejezni, hogy... (Alexander Salachi)
-
TFSi
őstag
válasz SPeti1984 #48076 üzenetére
Szia! Nem mértem meg sajnos, de a 7mm-től szemre biztosan több. Elég contis profil, és profilblokkok között ún. hókampókat alakították ki a mintázatban. Ezt az infót a technikai információknál találod. Kíváncsi leszek rá.
Hogy' akarjam magának kifejezni, hogy... (Alexander Salachi)
-
TFSi
őstag
válasz alphaville #48158 üzenetére
Nexen vagy a Semperit Speed Grip 5.
hhenry: Vredestein Quatrac ( szám nélkül) vagy Goodyear Vector 4Seasons Gen3.
sepsi0: ha bevált a Nexen, maradhatsz, vagy Vredestein Quatrac.
[ Szerkesztve ]
Hogy' akarjam magának kifejezni, hogy... (Alexander Salachi)
-
TFSi
őstag
válasz kory24 #48190 üzenetére
Ha négyévszakos, akkor érdemes törekedni a jobb minőségre, megtartva a jó ár-érték arányt. Érdemes megnézni ezek mellett a Nexen N'Blue 4Seasons és a Firestone Multiseason 2 abroncsokat is. A Vredestein egyébként jó megoldás, az Apollo/Barum belépő, még elfogadható szint.
Hogy' akarjam magának kifejezni, hogy... (Alexander Salachi)
-
TFSi
őstag
Az Autobild, Automotorundsport, és az Autozeitung mérései árnyaltabban kezelik a kérdést, valamint elvonatkoztatott pontszámok helyett konkrét mértékegységekben adják meg, hogy mennyi az annyi. Ajánlom figyelmedbe a tyrereviews oldalát adekvát infókért.
Hogy' akarjam magának kifejezni, hogy... (Alexander Salachi)
-
TFSi
őstag
Igen, a Polaris 3 egy teljesen jó minőségű gumi volt, bár 7 évesen már betonkeményép vált, ami nem is csoda. A Barum valahogy nagyon rácsúszott az Uniroyalra, talán ezért kellett butítani. Az Uniroyal egyébként egy se íze se bűze márka mostanság. A Semperit ellenben a kis Conti lett.
Hogy' akarjam magának kifejezni, hogy... (Alexander Salachi)
-
TFSi
őstag
Szerintem inkább az Uniroyalt fogják felhozni. Az osztrák Semperit a Conti Kléberje, de még az sem kizárt, hogy olyanná válik, mint a Goodyear csoportnál a Dunlop. Ugyanazt tudja kb, mint a főmárka csak ritkábban updatelik. Ha nem, akkor elmegy mellettük a konkurencia, mivel egy Dunlop, vagy akár egy Kléber még mindig ismertebb márka a Semperitnèl. Szóval erősíteni kellene az osztrák márkát marketingben is.
[ Szerkesztve ]
Hogy' akarjam magának kifejezni, hogy... (Alexander Salachi)
-
TFSi
őstag
Új téligumit dobott piacra a Conti csoport Matador nevű tagja. Laufenn rivális a láthatáron. link
Hogy' akarjam magának kifejezni, hogy... (Alexander Salachi)
Új hozzászólás Aktív témák
- Feltörték a PROHARDVER!-es regisztrációmat! (vagy elvesztettem a belépési emailcímemet)
- iPhone topik
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Sorozatok
- EAFC 24
- Milyen monitort vegyek?
- Nők, nőügyek (18+)
- BMW topik
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- OnePlus Nord 3 - kapcsoljuk északot
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs