Új hozzászólás Aktív témák
-
Shadowbull
addikt
Ha a profittermelő képességet akarjuk a különböző gyártóknál összehasonlítani, akkor nem szabad kifejteni a kiskereskedelmi árrést sem.
Egy hagyományos gyártónál a kitermelt teljes nettó profit két részből áll:
- a gyártó saját hasznából, ami benne van az üzleti jelentésben, és
- a kiskereskedelmi hálózata nettó profitjából, amit jellemzően független cégek tesznek zsebre (nem az egészet, mert a hagyományos gyártók is üzemeltetnek kereskedéseket kis számban).A Tesla viszont nem szerződik külső cégekkel, így a teljes kiskereskedelmi árrés az ő mérlegében, nettó haszonja részeként kerül kimutatásra. (Nyilván van vele költsége is, de ez ebből a szempontból mindegy).
Namost ha a például egy VW ID4en a VW Konszern keres 5%-ot, a kiskereskedelmi hálózat pedig még 15%-ot, akkor az összes nettó haszon ezen a modellen 20%.
Miközben a Tesla egy Model Y-on keres nettó 10%-ot.
A híres "elemzők" ünnepelik a Tesla 10%-át, holott az valójában egy szar eredmény.
https://marharepaszerint.blogspot.com
-
bambano
titán
Ha a tesla üzleti modellje az, hogy maga értékesíti az autóit, akkor a #168-ban ez a mondat:
"Tehát ha csak a Tesla nem költ többet markeringre, mint a többiek (nem költ), nem dolgozik nagyobb viszonteladói hálózattal és nagyobb kereskedői jutalékokkal (nem dolgozik) és nem fizet több adót (nem fizet),"nem igaz.
Mert vagy az van, hogy kereskedői hálózattal dolgozik, és akkor nagyker áron adja az autót, és a b2c eladás költsége a kereskedőnél csapódik le, vagy az van, hogy maga adja el, akkor a b2c eladás költsége beszámít a saját költségébe.Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest