-
Fototrend
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
honda23
aktív tag
válasz tboy93 #57687 üzenetére
Van. Stoptech ebc féket visz nekem.
Kell. 5.1 sokkal puhább pedálérzet.
Évente cserélni? Nem kell. 8 éve ezt használom.
Rbf 660-at.
Kuplungba 5.1, fékbe dot 4 rbf 660.
Kettő, max 3 évente cserélem.
Évente felesleges. Keményebb pedálérzet. Nekem nagyon bevált.
Rbf 600 való autóba amúgy.
660 motorkerékpárba, de jobb.
Tehát vtibe, ep3ba, accordba használtam, használom.nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
zolynet
addikt
Lekaptam róla a havas dzsuvát, végre megint csilivili.
Life is too short to stay stock!
-
#04331520
törölt tag
Sziasztok!
Szeretnék véleményt kérni az alábbi két autóról:
Honda - Civic Fastback VII - 1.6 16V (110 Hp)
Honda - Civic Fastback VII - 1.4 16V (90 Hp)
illetve
Honda - HR-V (Gh) - 1.6i 16V (105 Hp) 4WD
Honda - HR-V (Gh) - 1.6 i 16V 4WD (5 dr) (124 Hp)
Honda - HR-V (Gh) - 1.6i 16V (105 Hp)Utóbbi az üléspozíció miatt érdekel. 185cm magasságomhoz pont kényelmes beülni. Hátránya, hogy sokat fogyaszt és drágább is mint a Civic. Mindegyik típusnál csak az ötajtós jöhet szóba. Elsősorban városban használnám munkába járáshoz, bevásárláshoz de nem bánnám ha nem őszülnék bele egy előzésbe lakott területen kívül egy kanyargósabb úton ha egy teherautó illetve lassab jármű megy előttem és mondjuk az előttem haladó valamiért nem akarja megelőzni. Ugye értitek? Ismerős a szitu? A Civic egyértelműen a takarékosság miatt lenne opció. Kérdés, hogy a tömeghez elég e az 1.4-es motor vagy ugyanannyit fogyaszt mint az 1.6-os mert akkor inkább utóbbit venném. A HR-V-nél gondolom többet fogyasztanak a négy kerék meghajtásos változatok és egy plusz hibaforrás, drágább szerviz költséggel. Ott is kérdés, hogy az erősebbik motort kell e választani a hatalmas kasztnihoz nem. Sokszor kevesebbet fogyaszt a nagyobb motor mert az 2illik" a mozgatott tömeghez. Tudtok tapasztalattal segíteni?
-
Micsurin
nagyúr
Van bevált nyomtávszélesítő márka / bolt valakinek? 15'-os pacskerek mellé kellene 05-ös Jazzre ugye.
Nem kövezni nem ricer a cél de nem bánnám a felni meg a kasztni széle vonalban lennének sokat dobna rajta az a 1,5-2 centi.Alvásvédelem:
Nagyon szép az alja, németből van de egy pötty nincs gyak. rajta. A kérdés van rajta valami gyári védelem vagy irány kezeltetni? (Ha igen hova? BP körül +-100km)
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
nagyúr
Itt is rakerdek, szerintetek 2.0 accord ala mennyire tulzas a 17-es guriga? 16-os gumim van lemezfelnivel, jo a gumi, de piriszkal a gondolat, hogy ha mar alufelnit veszek nyarra legyen-e 17-es.
Csak nem tudom mennyire fogja meg a 155 lovat a 17-es kerek 🤔
-
Micsurin
nagyúr
Köszi!
Akkor az most nem rohanos de ezt jó megjegyezni , voltunk alatta nagyon szép az alja, még csak komolyabb felverődés nyomát se találtuk.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
dugynok
senior tag
válasz Micsurin #57710 üzenetére
Szia,
Én Budapesten a Domonkos Alvàzvédelemnél csinàltattam ősszel. Csinàlnak az egész folyamatról fotókat, nincs/rövid a vàrólista, kapsz papírt is róla. Én telefonon kértem időpontot - nem szemléztettem előre -, 120-at mondtak telóba. Elvittem, màsnap reggel hívtak mikor megemelték, hogy olyan szép alulról (2001-es), hogy 80-ból meglesz Ugye üregvédelem is benne.
Én ajànlom őket! -
BigBlackDog
veterán
válasz dugynok #57716 üzenetére
Érdekességképpen rákerestem, találtam az oldalukon egy képet egy korábbi alvázvédelmezett autóról. Mennyire természetes, hogy ennyire kapott a rugó és a lengéscsillapító is az anyagból? A lengéscsillapító becsúszószárának gondolom nem tesz jó, ha rákerül egy réteg alvázvédő (megemelt állapotban nem mindig szokta teljes mértékben takarni a porvédő, legalábbis nálam).
[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
válasz tboy93 #57720 üzenetére
Én az 1.8 UFOnál 205/55 R16-os lemezfelnis téli és 225/45 R17 alufelnis nyárigarnitúrával csapattam. Nyárira váltásnál napokig szitkozódtam, hogy hogyan lehet ilyen lomha ez a szr. Igaz ott azért volt kerekenként 4 kilogram különbség. Viszont a széleseb nyárival jóval nehezebben kapart el és fékezésnél is stabilabb maradt.
[ Szerkesztve ]
-
Czimby
addikt
válasz BigBlackDog #57721 üzenetére
Jobb helyeken ezeket kimaszkolják. Itt ment mindenre ahogy látom, még szerencse, hogy a fékre nem
Ha szeretnél Revolut meghívót írj privit. A kapott jutalmat(12.5-20e Ft) pedig felezzük.
-
nagyúr
Áh, lehet kap akkor egy szep 16-os szettet es nem szarozok a 17-el. Igazan szep ugyis csak akkor lenne, ha egy 3cm-t le tudnám csuccsenteni.
-
Micsurin
nagyúr
válasz tboldi #57726 üzenetére
Odaát nem akartam offolni, de tudod ennek van egy feelingje mikor ilyen üzit kapsz haverodtól
Ilyenkor az ember nem akarja leírni ment bent a matek, hogy a f*ba fog lemenni a padkáról. Reggel még könnyen felsurrant a suli elé... de dtánra mintha csökkent volna a letörésnek a mértéke a padka szélén...
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
flegga92
senior tag
válasz #04331520 #57708 üzenetére
Civicből volt mindkettőhöz szerencsém, nekem 1.6 van csak a Sport.
Fogyi városban rövid távon (5-6 km) télen 9 l nyáron 7 max. Azt hozzá kell tenni, hogy amíg hideg a motor én városban 2-3000 fordulatszám között járok vele, ha várok valakire 5 percet, nem állítom le a motort.
Főúton 5-5,5-ből el lehet vele járni a szabályokat betartva + pár kamion előzéssel.
Autópályán 7 liter körül kér, kéne bele egy 6. sebesség
Haver elmondása szerint az 1.4 ugyan ennyit eszik, városban talán egy picit kevesebb.
Az 1.4 hátránya 90 km/h felett érződik előzésnél. Az 1.6-ot is forgatni kell 4300 felett kezd el kicsit jobban húzni
5 ajtósnál árban szerintem nincs nagy különbség a kettő között én inkább az 1.6-ot venném.
188 cm magas vagyok nagyon kényelmes, még hátul is.[ Szerkesztve ]
-
nandow
aktív tag
válasz tboy93 #57725 üzenetére
Jövök a másik oldal véleményével. Szerintem tegyél csak fel 17-est nyárra, sokkal szebben néz ki, ültetés nélkül is.
Nekem komfortban nincs nagy különbség. Téli az 16-os, 205/55, nyári 17-es, 225/45. Nyárival stabilabb az autó, jobban fekszi az utat, nyomvályút picit jobban érzed, de nem vészes.
A nyári felnim gumival együtt ~19,7 kg. A télit nem tudom, majd lemérem ha felkerülnek a nyárik.
Amúgy meg van a 2.0-hoz is reflash, meg kell csináltatni, és jobban használható lesz az autó alacsonyabb fordulatszámon is.Szerk.
A 16-os és a 17-es felnim is gyári.[ Szerkesztve ]
-
KrAt
veterán
Sziasztok,
felesegemnek keresunk Jazzt, 2005 koruli benzin, kriterium nemsok, digitklima (annak tetszik a muszerfala neki...), ezzel nagyjabol be is hataroltuk a My felszereltsegi szintet, az tartalmazza ami kell (2x elablak, minel tobb lufi, isofix, kikapcsolhato elso lufi)
Hahut bongesszuk, volt 1 ami oszinte es szimpi volt, mire este a telefonig eljutottunk, mar le is vettek. A tobbi meg mind nepperes "tokeletes szuper semmibaja sohaelnemromlik", ezeknek valahogy nincs ingerkelto hatasa. Ami meg tetszene, 300-350k km van benne, ami oszinte, de felek, talan mar sok. Tudom, allapotot veszunk, nem km-t.. Volt, ami 110k kmes volt, es a gephaz alatt egy rakat cso somart, feher pottyos volt. Az se bizalomgerjeszto, milyen lehet az alja.
Kerdes, hahun meg joautokon kivul merre erdemes meg nezelodnom? Nem zarkozom el a nepper elol sem, nem tudom, magyarral jobban jarok-e, behozassal nem szeretnek foglalkozni.
Elore is koszi,
Attila -
tboldi
nagyúr
1. A "MY" nem egy felszereltségi szint, hanem a "model year" rövidítése. A Jazz esetében MY2005 szokott kiírva lenni, ami annyit tesz csupán, hogy 2005-ben volt egy facelift, és azutáni az adott példány. A digitklíma egyébként már be is határolja az 1.4-es motort, úgyhogy minimum LS-t kell keresned, vagy ES-t. Bővebben a felszereltségekről: [link]
2. Isofix tudtommal nincs a 2002-2008-as generációban.
3. Kikapcsolható első lufi meg biztosan nincs.[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
(#57734) nandow
akkor azért van itt ellenvélemény is majd meglássuk mennyire lesz 'kedvem' 200-250k hufot kifizetni a történetre, a 80-100k helyett
(#57737) honda23
az nem jöhet szóba, fél cm-el lejjebb kerülne a vas, nálam meg kb pont annyi van a beton és a lökős között amikor leállok a garázsba -
KrAt
veterán
válasz tboldi #57738 üzenetére
Sziasztok,
1. akkor ezt én haluztam be, sok helyen láttam a My kifejezést, azt hittem, az egy felszereltség (enyimééé' )
Ez a digitklíma olyan dolog, hogy én mondtam neki, hogy szerintem jobb a manuális, meg olcsóbban is kapunk olyat, de az tetszik, nyilván, ha nem lesz választék / túl drága, alább fogja adni, de egy nőnek a kinézet a legfontosabb
Felszereltséges linket köszi.
2. Az isofixet kitárgyaltuk, az jó, ha van
3. Ellentétben a lufi kikapcsolással, nem tudom, hol olvasta, hogy ki lehet kapcsolni, megkérdem majd tőle (nyilván vhol félreírták).. Akkor max ha meglesz a gyerek, akkor hátul marad (amúgy is jobban preferálom).Már csak egy épkézlábat kéne találni, és akkor boldog is lennék, meglenne a VFR társa
-
Qru
MODERÁTOR
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Arlo Smarthub VMB4540 Féláron!
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest