-
Fototrend
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
TaylorPro
addikt
Heti kérdés.
Pótkerék, mankókerék nyomását szoktátok ellenőrizni? Most nyáron jutott eszembe. Tegnap ránéztem és nullát mutatott. Tehát egy métert se tudtam volna menni vele, és így voltunk kint Szlovákiában is.
A kerék még szűz, egy éve van nálam a Jazz. Kikaptam és motorpumpával lazán felfújtam. Ha nem tartja a nyomást, irány a gumis. Ezek után még a pumpát is viszem hosszabb útra.
Pixel 8 Hazel
-
tboldi
nagyúr
válasz
yodamester10 #57110 üzenetére
Goodyear Vector 4seasons Gen-2, annyira azért nem szar.
[ Szerkesztve ]
-
yodamester10
őstag
válasz
tboldi #57111 üzenetére
Erre gondolsz ?Nem esek hasra tőle
Conti ts860,Michelin alpin 6.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
yodamester10 #57112 üzenetére
Igen ez az. A 4évszakosok között kimondottan jónak/prémiumnak számít.
#nincsbennetarcsi
-
tboldi
nagyúr
válasz
yodamester10 #57112 üzenetére
Nyilvánvaló, hogy egy 4 évszakos gumi kisebb-nagyobb kompromisszumot jelent bármilyen csúcs télihez képest.
Tudod, almát almával, körtét körtével...[ Szerkesztve ]
-
dugynok
senior tag
válasz
yodamester10 #57110 üzenetére
Ahogy elöttem írtàk, nem egy szar màrka. Csak ebbe a hülye, 185/70 r14 méretben nem tartjàk, csak külföldről rendelve, hiàba írja sok weboldal, hogy készleten meg 3 napos szàllítàs, semmi nem igaz...
-
Winner_hun
félisten
válasz
TaylorPro #57103 üzenetére
Valamikor ellenőriztem, akkor lapos volt, fújtam bele. 1 hónapja kellett is, a padka erősebb volt... 1 éves pirelli cinturato kuka. 1 db-ot kell majd szerezni.. már nem foglalkoztam a nyárival, kapott a kocsi ts860-akat, eddig meg vagyok vele elégedve.
► "Kicsit olyan webcaritas" ◄ ヅ
-
hdanesz
senior tag
Sziasztok,
Muteromék kocsit vennének. Kisebb méretűt, természetesen a Jazz is szóba jött.
Találtunk is egy 2004-es évjáratút, ami szinte mindenben megfelel az igényeknek. 1.4-es motorral. Egyetlen bibi van. Két illatosító is van a kocsiban. Elől és hátul is. Mint ha el szeretnének fedni valamit. Ezek hajlamosak beázni, nem?!Különösen akkor lett ez érdekes amikor a fűtést bekapcsolva érdekes 'vizelet' szag jött be a szellőzőkön keresztül.
A klímát utána kapcsoltam be, akkor nem volt ilyen szag.Volt már valakinek hasonló tapasztalata?
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz
hdanesz #57118 üzenetére
Pont a napokban csinált a Becsületesnepper egy videót a beázásról.
[link]A szag meg bármi lehet, nálam pl. a sima papír pollenszűrők elég hamar (= pár hónap után) büdösödni kezdtek, és amint elindult a levegő áramlása, lehetett is érezni az “áldást”.
Ezt megelégelve vettem Mann FP1827-et. -
zolee3000
tag
Sziasztok!
Jól tudom, hogy az aktuális Civic 1,5 l-es turbós benzines motorja (a kódja: L15B7
) négyhengeres és láncos vezérlésű (szemben az 1 literessel, ami 3 hengeres és szíjas)?
Az érdekelne még nagyon, de nem találtam a neten róla infót, hogy az Euro 6d-temp miatt kaptak-e részecskeszűrőt ezek a motorok?
Előre is köszönöm a segítséget! -
(jan)
őstag
Sziasztok! 01-05 kozott gyartott benzines civicet tervezek vasarolni. Mik a tipushibak mire erdemes kulonosen figyelni vasarlaskor?
Legszebb öröm a söröm és az áramköröm!
-
Szia, valto nyelestengely csapagy! Meg kell kerdezni, hogy milyen olajat hasznaltak, ha 10 vagy 15w, akkor ott kell hagyni, 0w20-5w30 valo bele. Kuplung nyuszoghet, de nem okoz problemat, csak idegesito. Vezeto ules szokott lotyogni, illetve a kp. zarak szoktak tonkremenni, meg a futes allito mechanika eshet szet, ilyenkor hiaba allitod a hideget-meleget, nem kapcsol at. Feltengely torhet el, ha rajtahagytak a gumicsöcst, sajna elrohadhat alatta. Ja, meg a 2. lambda szonda szokott megnyekkenni.
-
zolee3000
tag
válasz
hülyegyerek #57125 üzenetére
@és tboldi: Köszönöm. A GPF igen sajnálatos, pedig reméltem, hogy a japánok anélkül is teljesíteni tudják a normát. Új autót tervezek venni jövőre, és úgy látszik, nemcsak a turbót, de a r.szűrőt sem tudom megúszni.
[ Szerkesztve ]
-
nandow
aktív tag
Sziasztok!
Van itt valakinek tapasztalata, infója 4. generációs CR-V-ről?
Szüleimnek próbálok segíteni autóvásárlásban, és szóba került ez a típus is, benzines változatban.
Tudtok valami típushibáról, nyűgről az autóval kapcsolatban?[ Szerkesztve ]
-
(jan)
őstag
válasz
tboy93 #57128 üzenetére
Köszi!
Ajánlották még a jazz-t is, annál mire érdemes figyelni? Valamint mennyivel kisebb mint a civic ?
Igazándiból egy skoda feliciát akarok lecserélni, mert egyre jobban frusztrál az ABS és a légzsák hiánya, és néha már nem szívesen indulok útnak. Igazándiból tökmindegy milyen autót veszek csak ezek legyenek benne, meg ha már lúd akkor klíma
Legszebb öröm a söröm és az áramköröm!
-
flegga92
senior tag
Szerintem ha ketten utaztok jellemzően inkább a Jazz, sokkal jobban pakolható. Méretben nem sok különbség van véleményem szerint, Jazzbe nem sokat ültem.
A Civic hátul is baromi kényelmes, rengeteg hely van. Hatalmas forduló köre van, de megszokható.
Szerintem érdemesebb facelifteset venni. Nem csak a külső módosult, pár dolgon javítottak, ráadásul inkább ezeket keresi mindenki, később jobban eladható.
Gondolom 5 ajtósat szeretnél, ott kicsit azt hiszem hátul is tárcsafék lett. Sokan kicserélik projektorosra a lámpát ez ne tévesszen meg. 5 ajtósnál legkönnyebben úgy tudod kiszűrni, hogy a FL tükör indexes illetve az óra csoport egy modernebbre lett cserélve. A sport változatnál más is változott.tboy93 hibalistáját kiegészítem még azzal, hogy a kormánymű szeret kopogni lassú sebességnél rossz úton. Vagy lehet javítani vagy kuka az egész, de a működését nem befolyásolja ha csak kopog, nem lesz vele semmi gond. Hátsó fék szeret beragadni, érdemes megnézetni.
Ha német/osztrák az autó nézzétek át mennyire rozsdás. Ilyen idős korban már előfordulhat. Nekem itthoni van, semmi rozsda nincs rajta. Ha FL utáni, hátsó dobbetét egy filc szerű anyag, a küszöbnél nyúlj be alá, ott szeret még rozsdásodni. -
TaylorPro
addikt
Következő heti kérdés.
Ki hogyan tárolja a leszerelt téli gumikat amik felnin vannak? Én garázsban szőnyegre egyesével egymás mellé raktam neki döntve a falnak. Érdemes lefújni a gumit valami ápoló sprayel vagy fölösleges? A Jazz beázást újra megszüntettem, most neutrális szilóval. Majd ha jobb idő lesz meg több idő akkor lehet vele majd jobban foglalkozni. Addig kibírja.
Pixel 8 Hazel
-
ddsteel
aktív tag
válasz
TaylorPro #57136 üzenetére
Ha így tárolod, bizonyos időnként forgasd el, hogy ne nyomódjon meg, ezt ajánlják.
Sztem kb. ez a legolcsóbb és a legkímélőbb megoldás, én is így tárolom: [link]
Mivel
- kis helyet foglalnak a kerekek
- nem érnek össze,tud szellőzni (némelyikhez adnak ponyvát, de ezt nem ajánlják, mert befülled alá a levegő)
- nem a gumi, hanem a felni veszi fel a terhelést[ Szerkesztve ]
-
TaylorPro
addikt
Köszi mindenkinek!
Ez a kép alapján most fordítva csináltam. A téli kerekeket amikor elraktam felnivel, egy hokedlire rápakoltam és egymásra tettem a kerekeket ahogy itt a képen is ajánlják. A nyomást is lentebb engedtem. Amikor lepakoltam a legalsó gumi picit ráragadt a hokedlire, de semmi baja nem lett. Na mondom ez így nem oké mert nagyon nyomódik a legalsó gumi. Ezért most a falnak támasztgattam a nyáriakat szépen egymás mellé, még szőnyeg is van alattuk. De akkor pont így nem szabad és jobb a hokedlis módszer, max időnként átpakolgatom őket. Veszek akkor glicerint. Az előző gazdája is lekente és berakta egyesével zsákba őket. Viszont én zsák nélkül tárolom hogy a fólia nehogy reakcióba lépjen a gumival.
Pixel 8 Hazel
-
tboldi
nagyúr
válasz
TaylorPro #57140 üzenetére
Nálunk a WagonR kerekei (felni+gumi) nagy Jyskös táskákban vannak és így vannak egymásra fektetve, alattuk egy nagyobb hungarocelltábla, közöttük meg S-alakban hajtogatva egy pléd. A nyomást nem csökkentettük, maradt 2,5 bar. Már 14-15 éve így csináljuk, soha nem volt még gond.
szerk.: Gumiápolót sem szoktunk használni, csak alaposan lemossuk őket elrakás előtt.
Amúgy meg négy évszakos kell, és problem solved.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
tboldi #57141 üzenetére
Ha van közte pléd az jó, akkor nem kell nyomást csökkenteni. Azt csak akkor kell ha közvetlenül egymáson vannak, hogy ne a gumi felületén támaszkodjanak egymásnak a kerekek.
Zsákolást nem erőltetném, jobb ha tud szellőzni a gumi, ha bezsákolod a párát is bezárod a kerék/gumi mellé. Ha egy nem zárt szatyorba teszed az teljesen oké, a lényeg, hogy tudjon járni a levegő picit.#nincsbennetarcsi
-
TaylorPro
addikt
válasz
tboldi #57141 üzenetére
Értem, köszi. Tiszták a gumijaim. A gumik közzé jó ötlet a pléd mert nehogy összetapadjanak. Valaki mondta vagy írta hogy hiába glicerinezte, semmit nem ért.
Egy ismerősöm bezsákolva tette el az acélfelniket, koszosan. Most elővette és a zsákban szarrá rohadtak a felnik.
[ Szerkesztve ]
Pixel 8 Hazel
-
tboldi
nagyúr
Nem zárt, elölről nézve szabadon vannak a szatyrok nyílásai. Gyorsan skicceltem egyet, hogy is néz ki.
szerk.: Pontosan ilyen táskáink vannak. A Jazz valamivel nagyobb kerekei is simán beleférnek.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
- Router gondok
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Gaming notebook topik
- Betelik a pohár: nagy igény lenne a gyorshajtás-ellenes technológiára
- Elektromos autók - motorok
- Computex 2024: analóg árkád kontroller a Varmilo gondozásában
- Computex 2024: jóvágású Gigabyte alaplap Threadripperek alá
- Veszprém és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- További aktív témák...