-
Fototrend
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Z0mbi
senior tag
Sziasztok,
Csuszik ugyhogy vigyazzatok! Koszi a figyelmet
Kicsit bovebben: tegnap a garazsfeljaromon megcsusztam epphogy belekonyokoltem a hatso lampamba. Oszt most jol felkell kohogjek 30k-t ha kiakarom cserelni a ledes hatsot mivel betort. Hat ennyi. (cseszett vekony muanyagbol lehet..semmit nem ereztem)
Nem az a kerek izgalmas jo tortenet de ez van. -
nagyúr
-
realist
őstag
Gen 10 civic kerékőr méretét tudja valaki?
Esetleg jöhet link is, ha konkrét ajánlott típust tudna valaki
-
flegga92
senior tag
válasz tboy93 #57854 üzenetére
Köszi a tippet, elküldöm neki. Felhvtunk pár műanyagost de senki nem válalta, pont azért amit Qru írt.
Ráadásul a lámba oldala van betörve ott nincs is a fényforrásnak útban.Ha már így feljött, katalizátorra nem tudtok valamit? Szintén csak gyári van 400 kilóért, 1.8 kombi benzint senki nem vett, csak dízel meg 2.0 feletti motorokkal bontanak.
-
hülyegyerek
addikt
Nagy a baj: Az elmúlt két hétben a feleségem vezette a Civicet, és nem akar belőle kiszállni. Valaki segítsen
hardverek × telefonok × autómobilok ¤ Mazda 6 GJ CD175 * Ceed JD
-
nagyúr
válasz hülyegyerek #57863 üzenetére
El kell adni, venni kell helyette 2 patika typeR-t és problem solved
-
őstag
válasz hülyegyerek #57863 üzenetére
Happy wife, happy life Valószínűleg a jó megoldás csak a még egy vásárlása (remélhetőleg az asszony pajtásnak van valami autója aminek az árát be lehet dobni az új civicbe ).
-
tag
Fuchs olajat látom néhányan használtok Hondában, olvastam hogy vkinek picit csipegette, másnak talán a lánc volt hallható hidegben. Egyéb tapasztalatok?
[ Szerkesztve ]
-
zolynet
addikt
válasz hülyegyerek #57863 üzenetére
Tudna beszélni a feleségemmel, azistenésemakarvezetni
Life is too short to stay stock!
-
-
i-sti
senior tag
válasz dgyuri0123 #57871 üzenetére
Rendes autók már 10+ éve tudják ezt a fícsört
Sajnos a GE pont nemNovum Forum Siculorum
-
őstag
válasz dgyuri0123 #57871 üzenetére
Az új is csak így indul hála istennek.
-
KrAt
veterán
Sziasztok,
Jazz kérdések folytatódnak, ahogy egyre jobban haverkodunk össze (jó, hogy asszonynak vettük, és néha én nem akarok kiszállni belőle )
- L13A - az normális, hogy alapjáraton, kuplung felengedésre alig akar kúszni, inkább csak ledadog? A tolatást ne is említsük, ott folyamatos gázfröccsöt kell adnom, hogy menjen. Lehet, csak az 1.6 16V Astra után fura, hogy ez így semmit nem akar csinálni gáz nélkül. Feleségem is beült, hogy akkor vezeti, de azt mondja, hogy az Astra megy magától, ez meg semmit, gépészkedni kell vele.
- írtam 4 Honda márkakereskedésnek mailt, hogy kérjek ajánlatot komplett átvizsgálásra, meg olaj-szűrők-stbstb cserére, de eddig mind cseszett válaszolni. Rossz volt a terv, inkább menjek oda, mert így mailben semmire nem megyek? -
hülyegyerek
addikt
válasz tboy93 #57864 üzenetére
Az eléggé bejönne.... Így viszont könnyebb lesz meggyőznöm, hogy adjuk el a Ceedet, helyette meg veszünk egy 1.5-öt nekem
zolynet: Ő se azért szereti ennyire, mert versenyző típus, szimplán csak baromi kényelmesek a segédletek benne (auto kézifék, adaptív tempomat, sávtartó, etc..). Amúgy nagyon jól vezet, a munkája miatt simán megy ő is évi 50-60k-t.
hardverek × telefonok × autómobilok ¤ Mazda 6 GJ CD175 * Ceed JD
-
BigBlackDog
veterán
Nálam a Civic is hasonlóan fulladós volt, ott betudtam a motornak. Aztán a Thalia is ilyen volt az elején, de fojtószelep tisztítás (EGR azon nincs) után teljesen megváltozott, megjött alapjárat körül is a nyomaték. Én fojtószelep-EGR tisztítás felé érdeklődnék, szerintem sokat segíthet.
Szerelők közül Tóth Imit szokták ajánlani. Nekem nincs meg az elérhetősége, de szerintem telefonszámát többen is tudják a topikból. Illetve én anno még Higanyhoz vittem a Civicet, Budaörsre, őt is ajánlom, ha esetleg közel van. CRX fórumon Higany néven keresd, ott el tudod érni!
-
i-sti
senior tag
[Honda Jazz Hungary]
Gyere át a FB csoportba (is).
Imi is tagja és még jó pár szerelő.Novum Forum Siculorum
-
KrAt
veterán
válasz tboldi #57879 üzenetére
Akkor megnyugtató, én is így gondolom, csak szokatlan volt még
BigBlackDog: ez volt a másik tippem is, de igazából ha lassan csinálom, akkor megoldja, ebből gondoltam, hogy az alapjárati nyomatékkal (vagy annak hiányával) van nyűg
i-sti: szerencsére nincs FB-om, majd asszonyéval felnézek
-
BlacKSouL
addikt
Most komolyan azzal játszunk benzines kisméretű motornál, hogy a 650-es alapjárati fordulat elhúzza-e az autót vagy sem? Nem az a dolga. Alapjáraton a nyomaték is töredéke a mozgatáshoz szükségesnek, meg az olajnyomás is. Olajnyomás nélkül ráterheli valaki az alapjáraton ketyegő motorra az 1100-1300 kg-ot, és akkor csodálkozunk, hogy elkopik a motor. Aztán meg rá van fogva az olajra. Nem attól döglik meg a motor, mert a 0W20-as olajjal nyáron 4000-es fordulaton autózik, hanem hogy 650-es fordulaton próbálja mozgatni az egész autót. Hideg alapjárat esetleg el fogja vinni, mert az 1200-1300. Meg a dízelek is, mert ott más fordulatok működnek. De jót annak se tesz. De a meleg alapjárat arra van, hogy a motor a saját belső ellenállását leküzdje és stabil legyen a folyamat.
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
nagyúr
Első-felső toronymerevítőnek van értelme egy k20 cl7-nél? Eszembe nem jutott volna magamtól, de itt tukmálja rám TypeV kolega
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
Minden autómnál megkapom, hogy túl kis motorral vettem Anno kezdődött az ezres swfittel, mindenki szapult hogy az 1.3 8v a 68 lóval mennyivel jobban megy. Aztán váltotttam 90le civicre, utána ugyan ezek az emberek cukkoltak, hogy bezzeg az 1.6 110le az feltépi az aszfaltot. Most váltottam 2.0 155 lóra, erre megint megkapom?!
Pár év alatt átültem egy 3x erősebb vasba, de még mindig találnak rajtam fogást
[ Szerkesztve ]
-
KrAt
veterán
válasz BlacKSouL #57881 üzenetére
Azért szerintem kicsit túltoltad a dolgot, abszolút nem azt mondtam, hogy így használom, hanem hogy ez normális jelenség-e. Mivel nem egész 1 hete van nálunk az autó, és ilyesmi kategóriás autóm még nem volt, ezért nem tudom, hogy rendben van-e. Ha rendben van, akkor megnyugodtam, és használom tovább úgy, ahogy kell, ha nem, akkor meg elviszem, és megcsináltatom.
Így már remélem érthető volt a kérdésem.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
(#57890) zolynet
10-15le közép tartományban ahogy néztem, igazából csak attól tartok hogy cserébe vagy nyakalni fog vagy idő előtt elkopik valami(#57891) BigBlackDog
persze, akkor azt kapnám, hogy miért nem v8-al vettem valamit -
BigBlackDog
veterán
válasz tboy93 #57892 üzenetére
Egyébként ültem 2.0 Accordba, meg azelőtt Zolynet 2.4-es csodájába is. Én nagyon meglepődtem azon, hogy a kétliteres mennyire tud menni, ha forgatva van, a felokosított 2.4 után sokkal rosszabbra számítottam. Szóval nézd a jó oldalát, legalább nem fogyaszt (olyan nagyon sokat )!
(#57894) zolynet: A 2.4-es is meglepően jó volt, főleg, hogy négy ember is volt "nehezékként" benne!
[ Szerkesztve ]
-
zolynet
addikt
válasz tboy93 #57892 üzenetére
Még senki sem számolt be olyan esetről, hogy valamit okozott volna a reflash.
Nagyon ki van taposva az az ösvény, nem kell tartani tőle. Ajánlom.
Júniusban lesz hogy 2éve megcsináltattam, legjobb upgrade volt.
Több autóról tudok amik már 6+éve reflashelve falja a km-eket.#57893 BigBlackDog: Azért csak négyen ültünk bent, szerintem ha csak ketten megyünk akkor jobban érzed, illetve hosszabb szakasz kellett volna. (ettől még jól mehet a kettőpontnulla)
[ Szerkesztve ]
Life is too short to stay stock!
-
nagyúr
válasz BigBlackDog #57893 üzenetére
Szerintem nem megy rosszul, úgy érzem nekem most bőven elég. Az 1.4 civiccel is jól elvoltam amúgy, egyedül az zavart, hogy a klíma eléggé megölte.
(#57894) zolynet
Az pozitív. Akkor majd meglássuk. Első körben legyen leszervizelve, kell egy szép nyári szett, egy polír, meg a könyöklőt kell gatyába rázni. -
MontyCrew
senior tag
válasz BigBlackDog #57893 üzenetére
és neked mi az erősséged? hmm, van egy Skyline-om
-
zolynet
addikt
válasz Mágus2 #57895 üzenetére
Természetesen cserélnek, ahogy én is amint behoztam.
Life is too short to stay stock!
-
nagyúr
Csütörtökön viszem Imihez a vasat, addig is hátha van valami ötletetek az alábbi 2 jelenségre:
1) Járó motornál a motortérből a gen szíj és a szervó szivattyú környékéről halk ütemes surrogás hallható. Kormány tekergetésre nem erősödik, ebből arra gondolnék, hogy nem a szervó szivattyú, viszont ugye a szervócső volt cserélve 2 hónapja és nem gyárira... hosszbordás szíj is volt cserélve, lehet hogy az egyik feszítőnek kezd hangja lenni?
2) Néha random hidegindításnál miközben forog egyet-kettőt az önindító rövid fémes zaj hallatszik. Ha leálíltom és újraindítom akkor már semmi és hideg indításnál se mindig. Ilyen fémes csiszatolás, nem tudom jobban leírni
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Erős asztalláb (Steelcase)
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen