-
Fototrend
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
zolynet
addikt
válasz Mágus2 #57899 üzenetére
130ekm-nél lett cserélve, itt olyan 165ekm körül volt.
Következő olajcserénél Imivel megveretem szemmel.#57900 tboy93: írj rám fb-on, átdobok egy kis vidit a fémes csiszatolás hangról, nekem is jelentkezett valami a múlt pénteken, majdnem biztos hogy nekem az önindító kezdi megadni magát.
Azóta már szereztem bontottat, ami kijön azt felújíttatom és majd az kerül vissza a bontott meg a polcra, ahogy a generátornál is tettem.[ Szerkesztve ]
Life is too short to stay stock!
-
hülyegyerek
addikt
Ma végigmérettem a festést a 10.genen, az összes elem 135 és 150 mikron között van
hardverek × telefonok × autómobilok ¤ Mazda 6 GJ CD175 * Ceed JD
-
Qru
MODERÁTOR
válasz hülyegyerek #57902 üzenetére
Hol/melyik részén mértél 150-et és hol 135-öt?
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
-
Micsurin
nagyúr
Nincs valakinek egy fullos szervíz manualja a 2005-ös GD Jazzhez? Robbantott ábra kéne, az a legegyszerűbb.
Ezzel marha sok kérdésem megtudnátok előzni!
Mivel most pl keresem honnan fejthetem vissza az ajtókból a hangsziró madzagokat, toldanék és mennének (igen apummal gyártottunk) kalaptartohoz, a 30 centis jóságok nem hajtják meg magukat.Ugyan itt, JVC 2DIN-es kiszedő nincs kölcsönbe? Németek azt nem adták hozzá... egy kiszedés erejéig kell (KW-R710) Meglepően masszívan rögzitettek a burkolatok, nem rezegnek a mélyektől... ala Fiat.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
-
-
honda23
aktív tag
válasz tboy93 #57900 üzenetére
1: nagy hiba. Csak a gyárival megegyező mehet vissza a szűkítő miatt. Kinyírod a szervoszivattyúdat.
2: minden 2001 utáni denso önindító bendix hibás lesz.
Hidegben, első indításnál kb 10 12 fok alatt nem húz vissza, mert tele van porral. Kiszed, megtakarít, zsíroz, ha kotyog, új csapágy.
Megállni nem fog. Nekem is csinálta ep3 civicemben.
Típushiba minden k20 k24hez, suzuki, mitsu, toyota stb.[ Szerkesztve ]
nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
zolynet
addikt
válasz honda23 #57915 üzenetére
Épp tegnap cseréltük.
Ha nem nagy varázslat akkor megpróbálom szétszedni, kipucolni.
A Fer-Vill-nél úgy kezdték hogy 12k+áfa a munkadíj (gondolom egy órát fed le) és akkor még nem cseréltek semmilyen alkatrészt. Mondjuk ezért nem Bp-en újítottam fel a genereátort. (Szfehérvár, Evill).
Felső a régi, alsó a bontott.
Azt mondták a FL accordban Mitsuba önindító van, a nonFL-ben meg Denso, így kicsit meglepett hogy Denso jött ki. Mondjuk amúgy tökmindegy, mert a blokk ugyanaz.[ Szerkesztve ]
Life is too short to stay stock!
-
honda23
aktív tag
válasz tboy93 #57916 üzenetére
1 dolog miatt lyukad ki. Teljesen koppanásig kitekered a kormányt, akkor a cső erősen berezonál. Pl parkoláskor.
Soha sem tekerem ki teljesen. Plusz álló helyzetben sem tekerem a kormányt.
Hidraulikások a régit fel tudják újítani.
Vagy új 96e-ért, ami min 150 200e km-ig jó.
Crx fórum accord topik, vagy face accord topik, amúgy már zsemito is újíttat fel garival.[ Szerkesztve ]
nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
Jaffa75
őstag
válasz honda23 #57919 üzenetére
A 3. és a 4. mondatod magyarázd majd el némelyik hölgynek...
Amikor bő 27 évvel ezelőtt vezetni tanultam, már akkor is mondta az oktató , hogy álló helyzetben nem illendő tekerni a kormányt... addig fordítani, hogy sírjon a szervó, meg pláne nem...
De nyilván ezek a mai fogyasztói társadalomban nem fontos dolgok...
-
nagyúr
válasz honda23 #57919 üzenetére
Hidraulikások csinálták ezt is, de nem tudom melyik cég. Hallottam olyanokat, hogy szar csőnél habos lesz a szervo folyadék, illetve csúnya hangja van a pumpának a kormány tekerésekor. Nálam egyik sem áll fenn.
Egyedül helyzetjelző izzó cserénél szoktam koppra tekerni a kormányt, hogy beférjek rendesen a kerék felől
[ Szerkesztve ]
-
zolynet
addikt
válasz honda23 #57921 üzenetére
Nem lesz baja sem a lendkeréknek, sem a bendixnek.
Nekem egy honda bontós gyerek azt mondta hogy tökre veri a lendkereket.
No mindegy én az ilyeneket nem várom meg. 17k-ért itt volt a cucc, 4ért meg kicserélte Higany cimbi.
2év alatt egy generátor és egy önindító, nademostmárazért álljunk le!
Asszony is mondta, mindig van valami a Hondával. Egyből mondtam neki, ha néééémet autónk lenne lehet 4-5hetente járnék szerelőhöz úgyhogy csihadás van.#57922 Jaffa75: azt én is úgy tanultam
[ Szerkesztve ]
Life is too short to stay stock!
-
nandow
aktív tag
-
Qru
MODERÁTOR
válasz tboy93 #57930 üzenetére
Nem kért érte sokat, szvsz reális ár. Márkaszervizben ez kb a duplája lett volna (és ki tudja mit tesznek bele de nem Motult az tutifix).
Nem mertem bevállalni a 0w20-at maradtam az 5W30-nál (X-Clean Fe).
#nincsbennetarcsi
-
-cobra-
aktív tag
Motul 0W-20-asa nem egy új fejlesztés, nem különösen emelkedik ki semmivel.
Én ezt használom, meg vagyok vele elégedve: Castrol EDGE Professional H 0W-20 -
i-sti
senior tag
GE-n a tető antennát kilehet cserélni cápauszonyra?
Novum Forum Siculorum
-
Qru
MODERÁTOR
válasz tboy93 #57936 üzenetére
Úgy tudom az Eneos minőségromlása mögött az áll, hogy már nem csak Japánban gyártják az olajaikat.
Amúgy leginkább hitvita szerintem. Bár a Castrol nem rossz olaj sőt... Kormiba 260+k km alatt csak az ment és még gyári a motor/turbó benne, pedig szegény kapja az ívet rendesen.
#nincsbennetarcsi
-
BlacKSouL
addikt
Hidegoldali viszkozitást is érdemes megnézni. Egyrészt.
Másrészt a Mobil1-ből én nem ragaszkodnék az ESP-hez, pláne ha valaki érzékeny a melegoldali viszkozitás értékre. A sima Advanced Fuel Economynak pl. 8,7 a 100 fokos, igaz nincs A1/B1-e, viszont ugyanúgy SN/GF5 mint pl. az Eco-Lite.Aláírás (nem kötelező megadni)
-
BlacKSouL
addikt
Az ESP-t abba érdemes tenni, amelyiknek nagyon érzékeny a részecskeszűrője vagy katalizátora. Persze lehet katalizátorvédelemre hivatkozva beletenni bármilyen katalizátorosba, de érdemes szétnézni, hogy hány olyan benzinmotor hiba/javítás van, ahol a motorolajra visszavezethető katalizátorhiba jött elő.
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
Davetim
tag
Sziasztok! Én is elkérném Tóth Imi elérhetőségét. 6-os Accordomnak van egy-két nyűgje amiről különböző szerelők mást mondanak, jó lenne ha megnézné valaki aki tényleg ért hozzá
-
zarew
senior tag
Sziasztok!
Van itt egy Civic 5 gen márkatárs? Most rakok össze egy 5g4d - t , Hogyan kell a műszerfalat szétborítani? Az izzókat cserélném az óracsoportban és a fűtésgomboknál. Már egy kiló csavat kiszedtem, és többször beszorultam a műszerfal alá, de nem mozdul. 27 éve nem volt szétszedve. Gondolom. -
rwu
tag
Sziasztok,
A segítségeteket kérem az alábbi problémámmal kapcsolatban:
2007-es 1.6 Civic sedan ablaktörlője ma reggel hol félúton, hol felfelé állva megállt,előtte kb.10km-en keresztül egyfolytában törölt, még lekapcsolt állapotban is. Kontakthiba vagy gatya a motor?
Köszi előre is,
rwS22U*hondacivic*
-
zarew
senior tag
válasz MontyCrew #57948 üzenetére
Köszönöm szépen! Két óra volt mire sűrű káromkodások között kiszedtem a fűtéspanelt és az műszer panelt. Nem égett szinte semmi lámpa. Na a hátsó ködfény és ablakfűtés kapcsolójában hogyan cserélek izzót még nem tudom. Nem is értem minek égnek ezek ki szaros 27 év alatt amikor 4 db még égett a 25 ből :-). Nekem ez csak hobby autó édesapám után maradt rám. Elteszem emlékbe.Egyébként újszerü állapotban van.
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen