-
Fototrend
Pár mondatban a Lenovo ThinkPad sorozatú laptopjainak a jótállásáról:
Új hozzászólás Aktív témák
-
gaborbol
őstag
válasz
Rossi
#123798
üzenetére
Szervizes vagyok en is, az elmult 15 evben szinte kizarolag Dell vonalon mozogtam, kacsingatok a Lenovo fele, es gyujtom a tapasztalatokat. Mi egy kis ceg vagyunk es nekem is kezd elegem lenni a gyartokbol, hiaba vagyok beekelodve a gyarto es az ugyfel koze, ha erre kerul a sor en is inkabb az ugyfelet tamogatom, nem a gyartot.
Kib. sok Dell gepet veszunk eves szinten, a szerverekrol nem is beszelve amik gyakran 20-30.000 dollar feletti eszkozok. Nagyon ninimalis az amikor az uj gesz kapasbol szar, de nagyon ritkan eloforul ami rendben is van.
$1500 dollaros desktop, kapasbol szar, nem gond, 3 ev NBD onsite gar, orak mennek el a hibajegy keszitessel, varni a technikust( ugyan az mint en, en is porgok az ugyfelek kozott) kicsereli az alaplapot , elmegy, gep egybol osszefossa magat, visszahivom, hivjam a Dell kozponti szamot, kezdjem elorol. Bepoccenek, szetszedem a gepet, mindent kicserelek benne-> CPU hiba.
Dell, megint 2 ora a telefonon, csinaljak rola videot , hogy mi a gond

Megcsinalom, megnezik ok, most csinaljak mar egy masik videot amin szerepel a gep gyari szama, es egy cetli amire rairom a hibajegy szamat

Okes, tenyleg cpu gond lesz, kuldjem be a depoba es 8-12 munkanap alatt majd ok megjavitjak vagy kuldenek uj gepet , de azt csak 14 nap alatt. Nagy lof@szt, NBD gar, gyertek ki megint. megint 2 ora a telefonon , manager, alkudozas, nagy kegyesen akkor kijonnek masnap.
Nem ezt a szintet varom el en sem, mert az ugyfel sem ezt varja el tolem. Minden ilyen garos hibajegyet ugy kezelek mintha az en sajat gepem lenne, a szervizessel ugy beszelek mint egy kollegaval mivel azok vagyunk, de a gyartoi hozzaallas nagyon bepoccent amikor 15 ev alatt eloszor be kene allni a termek moge, de nem erdeklik oket.
-
válasz
Rossi
#123798
üzenetére
Rosszul nézed a dolgot.
Próbáld meg a kereskedő és a szervizes szemszögéből is.
Rendelnek nála a egy gépet, bontatlan dobozt leadja a megrendelőnél, pár nap múlva kiderül valami nem kerek, a gép szervizbe került, de a megrendelő onnan már nem kívánja visszavenni.
A kereskedő a gép hibáról nem tehet, a megrendelő veri az asztalt, hogy neki új gép kell nem javított. Te mit tennél ha a kereskedő helyében lennél?
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Samsung LCD és LED TV-k
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- World of Tanks - OFF topic
- Hardcore café
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- iPhone topik
- Indiában Philips okostelefonokat is lehet majd választani
- E-book olvasók
- További aktív témák...
- Lenovo ThinkPad X13s 13.3" 16GB 4266MHz / Snapdragon 8CX Gen3 / 100% akkumulátor
- Microsoft Surface pro 7+
- ASUS Zenbook S13 UM5304VA 3K OLED / Intel Core i5-1355U / Intel Iris Xe / 16GB LPDDR5X / 1 TB SSD
- Razer Blade 16 (2025), 16" 2K OLED, Ryzen AI 9 365, 32GB RAM, 1TB SSD, GeForce RTX 5070
- HP ZBook Fury G8 - RTX A3000 - ajándék dokkolóval és laptop hűtővel
- RTX 5080-as GAMER laptopok + dokkolók + licencek
- GYÖNYÖRŰ iPhone SE 2020 128GB Black -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3588, 100% Akksi
- iPhone 13 128GB Pink -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3430, 91% Akkumulátor
- Apple iPhone 14 Stílusos megjelenés, megbízható teljesítmény- Használt, karcmentes 3 hónap gari!
- iKing.Hu - Apple iPhone 14 Pro Max Stílusos erő, Pro kamera rendszerrel! 128GB - 3 hónap gari!
Állásajánlatok
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest



