Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • dbius

    veterán

    válasz kingabo #15188 üzenetére

    Gyakorlati tapasztalatom nincs még - hálistennek -, de amikor én a Lenovo/IBM Magyarországnál telefonon érdeklődtem az én gépemre vonatkozóan, akkor azt mondták, hogy házhoz jönnek érte, megpróbálják helyszínen javítani.

    Hogy helyszíni javítás esetén mikor viszik el, nem tudom, de ha ők viszik el, akkor feltételezem, hogy az ő dolguk visszajuttatni is. Ezért nem carry-in/szervízbe cipelős gari.

    Szerk: Közben egy kicsit utánanéztem.

    A nevesített Üzemeltetési és hibajavítási kézikönyv "A" függeléke szerint pl. az én gépemre (7459) alkatrészre és munkavégzésre is 3 éves garancia érvényes, helyszíni szervízzel, amiről ezt írja a kézikönyv:

    "Helyszíni szerviz
    Helyszíni szolgáltatás esetén az Ön Szervizszolgáltatója vagy megjavítja, vagy
    kicseréli a meghibásodott terméket a helyszínen. A Lenovo termék szét- és
    összeszereléséhez megfelelő munkateret Önnek kell biztosítania. Egyes termékek
    esetében bizonyos javításokhoz szükség lehet arra, hogy az Ön Szervizszolgáltatója
    a terméket elküldje egy kijelölt szervizközpontba.
    "

Új hozzászólás Aktív témák