-
Fototrend
iPhone felhasználók szakmai topikja
Kérek mindenkit, hogy a topikban kulturáltan kommunikáljunk: [link]
Archívum #1
Archívum #2
Új hozzászólás Aktív témák
-
szabieable
aktív tag
Aki esetleg számíttatott már be készüléket az icentrenél, milyen árat kapott? Van értelme foglalkozni velük vagy a sufniGSM-ek jobb árat adnak? Elképzelhető, hogy upgradelném a telefonomat ha normális árat tudnak adni, februárig garis független i6 128g, ~3hónapja cserélt főkészülék
-
szabieable
aktív tag
válasz danilla #145664 üzenetére
Ilyenkor azért úgy a kezére csapnék a tesztelő brigádnak... értem én, hogy megy a hajrá meg kutyafüle de nah, anno nálunk már bétára megvolt az aktuális OS-re megfelelő bugmentes update és azért ez nem kimondottan csillag együttállós bug, featurenek pedig ne nevezzük
Remélem a következő updateben javítani fogják mert totál idegesítő... -
szabieable
aktív tag
iOS 10 alatt tapasztalt más olyat, hogy a Viber valamiért felülírja a zenelejátszót? Szól a zene, elküldök egy viber üzenetet és leállítja a lejátszást, és bekerül a Viber a zenelejátszóba Nem voice message, nem hívás, sima szöveges üzenet. Gondolom bug, de kérdés, hogy másnak is van-e ilyen nyűgje vele...
-
szabieable
aktív tag
Még egy debil kérdés a nagyérdeműhöz, most az ios10-el bejött a widget lap is, de engem hidegen hagy, kiszedtem róla mindent így kvázi van egy üres lapom search barral meg egy böhöm edit gombbal kikapcsolható ez egyáltalán?
-
szabieable
aktív tag
Arra van valami beállítási lehetőség, hogyha notification felélesztette a kijelzőt akkor legyen elég az ujjlenyomat a készülék feloldáshoz és ne kelljen feleslegesen nyomogatni a home gombot? Egyrészt zavar a "kattanás", másrészről meg nem akarom koptatni szándékosan. Lehet csak én voltam béna és nem találtam meg a menüben.
A notification rész jobb volt ios9 alatt, a messengeres üzenetek értesítői engem legalábbis kiakasztanak jelenleg, szívem szerint downgradelnék
-
szabieable
aktív tag
Legyalultam a telefonomról a képeket win7 alatt a képek import módszerrel, amivel szépen mappába rendezte a fotókat/videókat. iTuneson keresztül szeretném visszarakni a telefonra, erre a klasszikus mappák szerint felszinkronizálta, tanulva az esetből csináltam egy Camera Roll mappát és abba belehánytam ömlesztve a tartalmat, erre így lett feltöltve, ami szép, hogy törölni sem engedi a telefonon a képeket.
A kérdésem az lenne, hogy hogyan lehet ezzel a fránya itunes vagy akár más 3rd party appal úgy visszarakni a képeket, hogy az a camera rollba kerüljön bele és esetlegesen törölni is tudjam utána a telefonon ha mégsincs rá szükségem? -
szabieable
aktív tag
válasz Gergőke88 #142245 üzenetére
Első szifon volt, én sem voltam járatos az indikátor témakörben, kötnöm kellett volna jobban az ebet a karóhoz és nem naivan elhinni egy szervizes véleményt. Tudom szép tanulópénz volt, szilikon tok nálam is volt rajta, a hátlap is nedves volt, tehát még az is lehet, hogy a sim tálcás indikátor elszíneződhetett...
-
szabieable
aktív tag
-
szabieable
aktív tag
válasz anderledani #142235 üzenetére
Ez csak azért van mert az április szerviznél mikor visszakaptam a telefont, akkor közölték, hogy vagy 123ért új készülék vagy fű alatt megcsináltatom valamelyik nem hivatalos szervizzel viszont akkor bukom a garanciámat is. Szimplán ezért voltam ebben a hitben, hogy attól, hogy foltos még a kijelzőm jogosult vagyok garancia érvényesítésre. Most már tudom, hogy nem. Megvolt a tanulópénz.
-
szabieable
aktív tag
válasz Gergőke88 #142233 üzenetére
Segítek, nem került folyadék a készülék belsejéhez, a shield és kijelző között volt foltosodás. Vitatkozhatunk ezen még egy darabig, teljesen feleslegesen. Megjött az új készülék, részemről pedig hanyagolom az istyle-t a jövőben. Az eredeti kérdésemre pedig kaptam választ, mely szerint hiába jogosulnék bármiféle garanciális cserére, a foltos kijelző kizárja a garancia érvényesítését.
-
szabieable
aktív tag
-
szabieable
aktív tag
válasz agabe #142226 üzenetére
Mivel ez a telefon kuka, kvázi használhatatlan így ezen az áron hülye lettem volna nem kérni a "cserét". 128 gigás i6 123k jó magyar forintért vállalható csereár. Viszont gyorsaságra legalább nincs panasz, most jött email, hogy a cserekészülék megérkezett, ennyit a 7 munkanapról. Ebből tanulva legközelebb inkább iCenterhez viszem ha bármi problémám lenne.
-
szabieable
aktív tag
válasz Gergőke88 #142224 üzenetére
Mert ezt nem hajlandó a szerviz is így kijelenteni, megállapították a leadáskori állapotot, hogy igen foltos a kijelző. Punktum. Nem lenne semmi problémám az egésszel, ha kapnék egy normális feltárást, hogy mi okozza/okozta a bootloopot ( a 9es hiba a legtöbb esetben hardverhibára utal ), helyette annyi infót kaptam,hogy foltos a kijelző és megrendelték a cserekészüléket ahogy kértem.
Más lenne a helyzet, ha normálisan kommunikálva leírnák, hogy xy a probléma de a készülék kijelző foltosodása miatt a jótállás nem érvényesíthető de erre képtelenek. Ennyi csupán a problémám. Mondják ki, hogy a foltos kijelző miatt semmiféle garanciaigény nem érvényesíthető, legyen az jogos vagy jogtalan és akkor elengedem a témát.
Másrészről ha már foltos kijelzővel lett anno bevizsgálva én elvártam volna egy APR-től a szétnyitott készülék indikátorairól egy-egy fényképet. Csak mert én tudom, hogy nem járt folyadékban a telefon, de ez már más tészta és utólag késő bánat ilyen miatt panaszkodni. -
szabieable
aktív tag
válasz Frozzy #142208 üzenetére
Javasoljanak, hiszen foltos a kijelző és akkor fogják az egészet arra, de akkor kérem a képeket a szétnyitott telefonról ahol látszik, hogy korrodált a nyák vagy emiatt sérült meg bármi a telefonon belül.
Ráadásul mivel német készülék ezért az újonnan "vásárolt" telefonra csak fél év garanciát kapok az ügyintéző hölgy szerint és nem rendes istyle vásárlás ezért arra nem is tudok náluk balesetbiztosítást kötni
Komolyan meg kellett volna fogadnom kollégám tanácsát, venni egy vonatjegyet bécsbe és szombaton kimenni ahol szó nélkül mindenféle kekeckedést mellőzve adtak volna egy dobozos verziót.
[ Szerkesztve ]
-
szabieable
aktív tag
válasz szekra #142207 üzenetére
Nah akkor legalább ez kiderült, arra viszont nem adnak egyértelmű választ, hogy igen a készüléket külső behatás érte ezért garanciára nem jogosult. Mondják ezt és akkor nem kattogok feleslegesen az egészen hanem lenyelem a békát, de azzal takarózni, hogy azért mert igényeltem a fődarab cserét ezért nem opció a garanciális "javítás/csere" az számomra érthetetlen. Lehet én vagyok túlságosan szarrágó vagy érthetetlen de kicsit átb*szva érzem magam jelenleg
-
szabieable
aktív tag
válasz Frozzy #142203 üzenetére
Már van egy aláírt, leadott munkalapom amitől nem hinném, hogy el tudok állni...Írtam újra a szerviznek hátha kapok egyértelmű választ, hogy akkor most garanciában cserélik a készüléket vagy azért mert a kiscsaj leadáskor adott javaslatát elfogadtam akciós áron vehetek új darabot...
-
szabieable
aktív tag
Sziasztok.
Van egy iSTYLE sztorim ami nem teljesen tiszta számomra, ebben kérnék segítséget.
Adott egy februári i6 ami foltos kijelzővel le lett adva anno a szervizbe ahol közölték, hogy külső behatás, nincs cserekészülék csak 123 ezer forintos áron.
Használtam a telefont jódarabig, amikor a 9.3.4 után elkezdett szoftveresen fagyni a menü, nem reagált a bevitelre csak screen lock és feloldás után. Újraraktam ituneson keresztül az iOS-t majd a hétvégén már bootloopolni is elkezdett a telefon. Bevittem a corvinba, közölték, hogy 9-es hibakód náluk is, vigyem a szervizbe. Az Andrássy úti üzletben is ez lett a sztori vége, ahol az adatokat felvivő hölgy közölte, hogy jó eséllyel hardverhiba és tudunk gyorsítani az ügymeneten ha egyből ráírjuk a papírra, hogy kérem a fődarab cserét ( 123 ezer forintos áron ).
Tegnap megjött a "szakvélemény":
Készülékének bevizsgálása megtörtént, ennek eredménye:
A kijelzőben folyadék által okozott nyomok találhatóak.
Közöltem, hogy igen ezt eddig is tudtam, a leadott készülék bootloopol illetve a készülék jobb alsó sarkán lötyög a kijelző, a papíron fel is lett tüntetve, hogy fizikai sérülés nincs a kütyün.
következő válasz:
A készülék nem állítható vissza, így a munkalapon felvett igénye szerint teljes egységében megrendeltem az újat.
Igen ezt az igényt megbeszéltük a készülék leadásakor is, hogy a cserekészülék igényt indítsuk el a folyamatok meggyorsítására. Ettől függetlenül érdekelne a készülék állapota, hiszen még egy éven belüli garancia érvényes rá. Tudom, hogy minimális az esély a garanciális cserére, de a bootloop és a vele járó random fagyások nem hinném, hogy kizárólag szoftveres hibára utalnának. Emiatt szeretném, ha megállapításra kerülne a készülék eredeti hibája, ami miatt a bootloop létrejött. A korábbi bevizsgálásnál megerősítették, hogy a folyadék nem érinti az alaplapi részt, emiatt részemről a korróziót kizárnám. Szeretnék kérni egy teljes feltárást a telefon belsejére amennyiben lehetséges.
Egyértelműen nem látszik, de nagy valószínűséggel összefüggésben áll a két dolog egymással.
A cserekészüléket már megrendeltem, a további bevizsgálás innentől szükségtelenné vált.Itt gurult el a gyógyszerem és kértem egy hivatalos szerviz pdfben a szakvélemény csatolását, hogy az Apple felé jelezni tudjam aggodalmam.
A szervizlapon jelölt cserekészülék igényt a hibafelvételt végző hölgy javaslata volt, mert jó eséllyel hardverhibát jósolt a készüléknek és ezzel próbálta csökkenteni a készülék beérkezésééig eső napok számát.
Számomra elfogadhatatlan egy magát APR-nek tartott cég szervizétől az "egyértelműen nem látszik, de nagy valószínűséggel összefüggésben áll a két dolog egymással" szakvélemény. Úgy gondolom, hogy a garanciális készülék kivizsgálása nem megfelelő, ezért a fentebbi szakvéleményt kérném a standard iSTYLE féle pdf formátumban is a rendelkezésemre bocsátani, hogy panaszomat jelezni tudjam az Apple felé.
A készülék bootloop hibával került leadásra, a hétvége folyamán még volt, hogy eljutott az iOS menüig, ahol random újraindulást produkált. A kollégájuk és a saját számítógépén is felismerte az iTunes, a frissítést el tudta indítani ami hibára futott(9-es hibakód). Az én kezem innentől meg van kötve, ha felnyitom a készüléket akkor elvesztem az érvényes garanciámat ezért vittem el a hivatalos szervizpontba. A kijelző kopogása is fel lett tüntetve a leadási lapon azzal a jelöléssel, hogy a készüléken fizikai sérülés nem látható. Az, hogy a kijelző foltos és a gyári szoftver nem frissíthető nem megállapítható bevizsgálás nélkül.
Kötöm az ebet a karóhoz, hiszen nagyon nem mindegy számomra, hogy egy fél éves készüléket garanciálisan kicserél az Apple vagy pedig a szerviz hanyag hozzáállása miatt cserekészülék vásárlására ösztönöz.
Kérném a fenti panaszom figyelembe vételével a készülékről rendes szerviz vélemény kiállítását a hiba feltárásával.
A bevizsgálás megtörtént. A készüléket ebben az állapotában csak a fődarab, azaz a teljes egység cseréjével lehet javítani.
A jegyzőkönyvön ez állt: "az ügyfél a készülék fődarabcseréjét igényli a 122 900 Ft-os áron.".
Ezt Ön az aláírásával hitelesítette, így ezzel kapcsolatos panasznak úgy érzem, nincs helye.Ennyiben maradt tegnap a történet, választ nem kaptam, hogy mivel a készülék nem javítható garanciálisan jogosult vagyok-e új készülékre, vagy azért mert a leadáskor javasolt előrendeléssel éltem csak új készülék vásárlásával kapok telefon.
Erre most kaptam egy sms-t, hogy a készülék javítása megkezdődött...
Mostmár végképp nem tudom mi zajlik a háttérben, valakinek ötlet?
-
szabieable
aktív tag
válasz radi8tor #137404 üzenetére
Én már a "sokadik" tulajdonos vagyok a körben. Ha feltételezzük, hogy első tulajos adta el GSM boltba, aki adásvételivel továbbadta egy itteni felhasználónak, akitől én vettem ez már kapásból 4 tulajdonos. De akkor felhívom az üzletet, hogy mi a teendő, ilyen esetben érvelhetek az adásvételin szereplő a "az adásvételt képező készülék a saját tulajdona, vagy a készülék tényleges tulajdonosának megbízásából jár el" záradékra? Az a baj, hogy a telefon nincs jelenleg a közelemben így nem tudom bevinni az üzletbe csak az adásvételi van nálam.
-
szabieable
aktív tag
Sziasztok!
Használtam vásároltam itt az oldalon egy i5s készüléket durván másfél hónapja. A készülékkel nem volt semmi probléma, elajándékoztam családon belül és a múlt hétvégén a 'telefon nem engedélyezett' üzenet fogadta a használóját. A vodefonenál azt mondták, hogy egy elmaradt számlacsomag miatt került tiltásra a készülék. A vásárlással megkaptam a GSM boltos adásvételit ( mobildesign ) aminek a lábjegyzetében az szerepel, hogy a készülék a tulajdonukat képezi. A nanosimet én csináltam, először azt írta a készülék, hogy nincs szolgáltatás, majd 15-20 perc elteltével már a 'nem engedélyezett' üzenet fogadott.
Mi tudok tenni, hogy a telefon újra használható legyen? A vodefone hajlandó lehet felnyitni a lezárt készüléket ha bemutatom az adásvételi szerződést? Vagy piszkáljam vele az eladó boltot? -
szabieable
aktív tag
Sziasztok.
Tegnapi nap folyaman egy masfel oras izzados, konnyektol sem mentes beszelgetes utan befoltosodott a kijelzom. Hetfon tudom leadni csak az andrassy uton, szinte az egesz kijelzot erinti hol sotetebb hol vilagosabb foltokkal. Reggel munkaba menet elkezdtek a foltok vandorolni. Mit tegyek hogy ne seruljon tovabb a keszulek? Masfel honapos, bizom benne hogy az apple gari ervenyes lesz, az indikatoroknak nem kellene vizesnek lenniuk. Valaki mondjon valami tanacsot legyszi! A keszulek rendben mukodik, reagal a kijelzo mindenre. Masnal fordult mar elo hasonlo?
Új hozzászólás Aktív témák
- Apple iPhone 15Pro 512GB, Natural Titan, Icentre vásárlás, makulátlan, független + kiegészítők
- Samsung Galaxy Z Fold 4, S-Pen, fekete, 12/256 DS, 2025.10.03-ig garis
- iPhone 14 128GB Fekete Vodafone Használt/1 hónap gar./Akku 85%/
- Iphone x
- IPhone 15 Pro max 256 gyári független hibátlan 2027.01.02. Apple jótállás névre szóló számla
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest