Új hozzászólás Aktív témák
-
zsid
senior tag
válasz #81556480 #1752 üzenetére
Nem különleges ez, az összes konténeresnek ilyennek kellene lennie. Unióban egységesen meg van határozva '96 óta, hogy a konténeres szerelvények lehetnek 44 tonnásak. Mivel 5 tengelynél biztosan tengelyes vagy minimum a húzón, ezért úgy határoztak anno, hogy abban az esetben lehet 44 tonna a konténeres szerelvény, ha háromtengelyes vontató húzza a pótkocsit. Csak erre általában sz@rnak mindenhol, aztán tavaly nyáron volt pislogás, amikor a rendőrök kivittek Arnoldsteinnál mérlegre és 43880 kg voltam. xD
Tengelyszám korlátozás most is van, szóló járműnél asszem 5 tengely fölött, szerelvénynél 6 tengely fölött már útvonal engedélyt kell kérni - ebben nem vagyok biztos, rákeresni meg lusta vagyok.
<tRucKdriFteR>
-
#81556480
törölt tag
Igazad van!
Én úgy értettem a különlegeset, hogy ez csak a konténeresre vonatkozik. Mivel csak az lehet 44 tonna. és csak 6 tengellyel lesz a tengelyterhelésed határértéken belül. én itt szoktam tájékozódni
-
#81556480
törölt tag
na megjött a sofőrkártyám! Ha tudtok valami jó helyet, jöhetnek az infók! C jogsival rendelkezem. Vannak ötleteim, most munkám is van így nem akarom elkapkodni. Kéne találni valami normális helyet.
-
fesii
aktív tag
Sziasztok
Valaki ment már be a saarbrückeni parkolóból be a városba? Van valami látnivaló? buszozás stb.. nem probléma nekem...Szerk:esetleg valamelyikőtök nincs itt?
[ Szerkesztve ]
-
ooloo
őstag
Szia ! Nem is vagy olyan messze .... :-) Én itt vagyok 48.54173 8.32810 .
Tegnap indultam Spanyolból ... +20 C verőfényes napsütés . Igaz , a franciáknál az A39 pályán meg szakadt a hó , de azonnal elolvadt . Itt most +8 C van .
Sajnos nem tudok segíteni , még nem időztem soha Saarbrücken-nél ...
Infó ... ha valaki nem tudná és érintett ! A Franciáknál nem szabad 45-ös pihenőt kivenni , mert már keményen ellenőrzik és büntetnek .
Kellemes hétvégét !
Semmi sem olyan veszélyes a "demokráciára" , mint amikor az emberek szabadon választhatnak!
-
ooloo
őstag
Az nem lehet valami kényelmes ..... én biztosan nem vállalnék 2 fős járatot . A "nagy" dögökben is csak egy ember fér el rendesen a lomokkal együtt . Persze , ha Hölgy az illető és a szebbik fajtából akkor......
Semmi sem olyan veszélyes a "demokráciára" , mint amikor az emberek szabadon választhatnak!
-
zsid
senior tag
Lassan mindenhol ellenőrzés lesz. Úgy tűnik szépen lassan besokalltak a nyugati országok a keletiek piaci magatartásától.
<tRucKdriFteR>
-
ooloo
őstag
Eddig jók voltak a keletiek , de manapság a német a francia elvállalna olyan munkát - akár bagóért is - , amit pár évvel ezelőtt elutasított . Nem szlovák , vagy akármilyen keleti náció a hibás ... hanem a német , francia , belga vállalkozó , és azért , mert ők alapítanak leányvállalatot keleten , hogy szarért/húgyért elvégeztesse azt a munkát , amiért a német sofőrt keményen meg kell fizetni . A nagy európai összeborulás fala kezd repedezni ... jön a lejtő...
Semmi sem olyan veszélyes a "demokráciára" , mint amikor az emberek szabadon választhatnak!
-
MaciG
addikt
A digitális tachográf kártya kb. hány nap múlva érkezik meg az igényléstől számítva?
BANZAII
-
MaciG
addikt
Köszi. akkor ez elég random
BANZAII
-
#81556480
törölt tag
22ft km díj az jó 7.5ösön? nem vagyok képbe a km díjakkal, mert eddig csak %-ba voltam.
minden hétvége itthon !
-
Zolás
addikt
válasz #81556480 #1777 üzenetére
Hasonló minden hétvége otthonnal kínáltak 23at nekem nyergesre. Szerintem kevés, de viszonyítási alapnak leírtam.
Csere érdekel komoly cucokra?Mik azok a Cucok??"A cucoknak két alfaja van.Van a komolytalan mindenhol megtalálható.A másik a komoly(cucokusz komolyikusz)na ez van neki ez sokkal ritkább"By:5teve
-
#81556480
törölt tag
Mit tudtok arról, hogy hétfőtől megszűnik a teviglap kötelezettség?
itt a cikk:
Ennek az oldalnak hitelesnek kéne lennie
-
MaciG
addikt
Lehet butaság , de ez hogy ösztönöz csalásra? Direkt kerülővel mész ,hogy több legyen a kilométer vagy mi?
Vagy arra gondolsz hogy így majd valaki jobban nyomja neki a gázt? Mert ha igen akkor hiába nem kilométerdíjat adnak, ha egyszer a fuvarnak időben ott kell lenni! Bár én úgy látom mostanság sofőrhiány van, mert pl. amikor a munkaügyibe bementem egyből 2 nagy plakát fogadott, hogy embereket keresnek kamionra (Gartner és Gyuri bácsi) és már tapasztalatot se nagyon kérnek, meg nálunk a volánnál is nagyon kevés a sofőr, de a másik cégnél meg még kevesebb a villamos illetve a trolivezető, így rengeteg a túlóraBANZAII
-
félisten
Ugy, hogy megszegd a pihenoidoket pl, hogy minel tobbet mehess, hiszen annal tobb a fizu. De amugy pl a wabinal nincs ertelme, mert nem kapsz hamarabb fuvart es nem is fizetnek buntetest pont amiatt, mert ok nem kernek toled szabalytalansagot.
Soforhiany mindig is volt.[ Szerkesztve ]
-
zsid
senior tag
Az ösztönöz csalásra, hogy kapsz 22Ft-ot km-enként és mindent betartva 13 000km-nél többet nem nagyon tudsz menni egy hónapban, ez 286 000Ft. Ha két kártyával vagy havi 60 koronggal mész, akkor mindjárt lehet ebből 400 000 is. Érted már?
Meg mi van akkor, ha odakint állsz és 4 napot vársz egy felrakóra? Akkor 4 napig nem kerestél semmit. Hétvégén kint állsz, akkor szintén..ezeket valamikor be kell hozni, ah nem akarsz éhen halni és nagyon sokan be is hozzák a kiesést.Az egyik előző munkahelyemen minket fordulóra fizettek belföldön. Helyben szabályosan megvolt a napi 2-3 akár 4 kör is, ez 12-20 000/nap. De volt lehetőséged többet menni, akkor határ a csillagos ég.
<tRucKdriFteR>
-
#81556480
törölt tag
A parkolás:Az én első nemzetközis cégem főnöke azt mondta: nem fizet parkolást, mert meg lehet állni olyan helye is ahol nem kell fizetni.A fuvardíj x százalékánál többet semmire az ég világon nem fizetett. Így jött ki 220 és 280 között a pénz 7.5 autón. Szigorúan betartva mindent.
Waberers: tavaly nagyon rajta voltam hogy meg kéne próbálni, mert nehezen találtam olyan céget aki felvett volna kezdőként. Ezért elkezdtem tájékozódni. Aztán mikor kijutottam nemzetközibe, parkolókba is beszélgettem sofőrökkel. Volt aki 250-et keresett a 40 tonnás autón , így hogy kint volt 3-4 hetet. Én 7-10 naponta otthon voltam 7.5 autóval, ugyan ezért vagy néha többért (nyilván itt nem beszélek a komfortról, hogy a 7.5 elég szörnyű tud lenni hosszútávon ). Ezért nem értem hol az igazság ? (költői kérdés)
És még annyi, hogy a waberersnél a legrosszabb az anyacég. Régebben valaki mintha azt mondta volna hogy már nincs is? Hogy minden franchise lett? Nem tudom. Viszont azért van az én meglátásom szerint ennyiféle vélemény a wabiról, mert a franchise-ok között nagyon nagy az eltérés. Van olyan, ahol max 2 hetet van kint az autó. Nem tudom melyik az, de egy srác nagyon dicsérte, viszont azt is mondta hogy nehéz bekerülni. Jók az autók, és ha jól helyezkedsz jó a pénz is. Sokan elvannak azért éveken át.
A Kótai Zoltán (jutubos videóblogger kamionos, 50 év körüli kedvelhető emberke) ha jól emlékszem azért ment el jó pár év után, mert kapott egy másik autót aminek más volt a fogyasztása, és a bére 50-60 ezerrel kevesebb lett.Holott ő ugyan azt a munkát végzi továbbra is. Meg lehet érteni ha ez kiveri a biztit. Átment a Gartnerhez, amiről én meg azt hallottam hogy ott viszont előfordul a mágnes. Ami kicsit ellentmondásos, mert sok náluk az új MAN, amit nem fog a mágnes.
Ezek az én tapasztalataim, véleményeim. Nem biztos hogy mindenki egyet ért ezekkel a dolgokkal, csak úgy leírtam mert unatkozok
[ Szerkesztve ]
-
zsid
senior tag
válasz #81556480 #1792 üzenetére
Hol az igazság? Dolgoztam olyan belföldes cégnél, ahol gyakorlatilag el sem hagytam Pest megyét és megvolt a nettó 300. - és majdnem teljesen tiszta is voltam. Ahhoz képest sokan kiszúrják a nemzetközis sofőrök szemét 250 000-rel, szánalom...
Az igazság valahol lenne, hogy egyszerűen nem megy el senki dolgozni, amíg nem alapbér+napidíjat kap. Akkor is meg kell csinálni a munkát, de kiszámíthatóan és tisztességesen ki lesz fizetve mindenki.
Mielőtt megkaptam az új Scaniat nekem is nyafogtak, hogy azzal legalább 10 000km-t kell gurulni. Akkor megmondtam a főnökömnek, hogy beszélje meg a fuvarszervezőmmel, hogy úgy adja a fuvart, hogy tudjak annyit menni. A fuvarszervező és a főnököm ugyanaz az ember, úgyhogy itt gyorsan vége is lett a megbeszélésnek<tRucKdriFteR>
-
ooloo
őstag
Ha a Gartnereseknek van esze , akkor kihasználják ( talán anyagilag is érdekelté teszik Kótai urat abban , hogy a sofőrök toborzásában hatékonyan részt vegyen ) , és nyilván nem a napi 3 felrakó , 6 lerakó munkákat adják neki . Kótai úr is szereti a pénzt - hozzáteszem ezzel semmi gond - , hiszen ezért váltott . A Gartner nem arról híres , hogy hosszú fuvarjai lennének . Nyilván a jobb munkákat is az Osztrák ajkúak kapják .... Én több mint 3 éve a "szotyisnál nyomom , és az a véleményem/tapasztalatom , hogy aki nem tudja megkeresni a 380-400 ezer forintot , és nincs itthon 3-4 hetente min.2-4 napot ( ha "kocsigazda" ) , az saját tutyimutyisságának töketlenségének áldozata ...
Semmi sem olyan veszélyes a "demokráciára" , mint amikor az emberek szabadon választhatnak!
-
ooloo
őstag
válasz #81556480 #1796 üzenetére
Mutatkozz határozottnak , aki tudja mit akar - ha alapbók ilyen alkat vagy , csak add önmagad - , és a jogaidhoz ragaszkodj . Ha számíthatnak rád a munkában , és nem vagy alkoholista , folyton elkéső a fel/lerakóról , akkor megtartanak . Ellenkező esetben jól leszednek , kihasználnak .
Semmi sem olyan veszélyes a "demokráciára" , mint amikor az emberek szabadon választhatnak!
-
Zolás
addikt
Wabist cáfolom. Franchise-a válogatja hogy mennyit keresel. És kell egy olyan irányító, aki adja a melót, és nem szar fuvarokkal szúrja ki a szemed. Meg egy olyan autó, ami jól fogyaszt. Ha az egyik nincs meg már csak 320at keresel. Jó esetben.
Csere érdekel komoly cucokra?Mik azok a Cucok??"A cucoknak két alfaja van.Van a komolytalan mindenhol megtalálható.A másik a komoly(cucokusz komolyikusz)na ez van neki ez sokkal ritkább"By:5teve