Új hozzászólás Aktív témák

  • trialboj

    őstag

    válasz Hasaggymeg #111021 üzenetére

    Pont ezt akartam írni én is. Tornázhatod le a bringa árát komoly pénzekért, grammokat nyerve, de mikor mész egy hosszabb túrára beraksz a táskádba még 1 kulacsot, v viszed a multitoolt, és egyből visszajött az egész.

    Az én össztelós xc-m 14kg volt lecsupaszítva, jelenleg 14.5 órákkal pumpával lámpákkal. Nem tudom mi a legnehezebb alkatrész talán a nevenincs sunringle felni, de annyira nem is érdekel. Írta valaki korábban, hogy egy nehéz bringával edzettebb leszel, és mikor eljutsz majd arra a szintre hogy leváltsd, óriási előny lesz a súlycsökkentés, viszont átlag bringásként nem biztos hogy észreveszed.

    Nem tudom hogy aránylik ez pontosan. Ha a mostani 14.5 kg os bringámmal megyek egy 60kmes távot ami után elég fáradt vagyok, akkor egy 12kg os géppel 80 at tudnék menni? Csak mert szerintem ha nem vállalsz be extrém távot, akkor úgy osztod be az erődet hogy egy 85km túráról is hazaérj, max a végén már nagyon lassan gurulsz.

    Persze ez hobbi felhasználás, aki versenyezni szeret vagy a strava az élete arra semmi nem igazi innen :)

    (#111004) Runner_fxr
    "én bringámhoz konkrétan 80 euro egy csapágyszett a forgáspontokhoz"

    Azért ez szerintem brutál ár, ha azt nézzük hogy kapsz érte 6-10db csapágyat... mást is tartalmaz?

    AMúgy azt megkérdezhetem, hogy ha nem cseréled a csapágyakat mikor kicsit röcögni kezdenek pl a forgáspontoknál, azzal elméletileg nem teszel kárt más alkatrészben, ugye? bergamont fastlane 7.0 2015 höz lehet még ilyesmit kapni, vagy a régebbi bringák ilyen szempontból bajban vannak? A hétvégi saras verseny után szeretném átnézni, habár remélem még nem kell cserélni egyiket sem.

    "Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //

Új hozzászólás Aktív témák