Új hozzászólás Aktív témák

  • dqdb

    nagyúr

    válasz vicces #1596 üzenetére

    Valamint egy okosan kialakított szenzorral egyszerre lehet mérni a pedálfordulatszámot és a kerékfordulatszámot, nem kell két külön érzékelő, csak egy-egy mágnes a küllőre és a hajtókarra.

    Én próbáltam síkon, aszfalton a cad zónát az ideálisnak mondottban tartani, nem sikerült. Azóta pulzust figyelve tekerek, ez bejött.

    rétisün: ez így van, én is hiába kezdtem kisebb lánckereket használni elől, hátha rá tudom magam szoktatni a pörgetősebb bringázásra
    Nekem sikerült, egy városban végigtekert tél kellett hozzá, amikor tudatosan végig középtányéron tekertem. Nem volt egyszerű, hetekig matatott az ujjam a váltón, mert a nyomatékból tekerést és a nagytányért preferáltam. Hegymenetben következő nyáron már éreztem a pozitív hatását.

    tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek

Új hozzászólás Aktív témák