-
Fototrend
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Runner_fxr
Ármester
válasz sebgutkopf #182832 üzenetére
Az irányítást most a motortól függetlenül írtam, maga a bringa irányítása tűnik jobbnak, pontosabbnak, ebbe nyilván beleszól a 29"-es első kerék, kicsit keskenyebb külsők, laposabb fejcső, karbon váz stb. Az EP8 kapcsán ami nagyon durván szembeötlő, az a csendessége. Gyakorlatilag alig van hangja, még boost módban, max terhelésen is kb 0 zaj jön ki belőle. Ez elég jó dolog, mert az E8000 az visított rendesen. Működésileg olyan eget rengető különbséget én még nem tapasztaltam, persze lehet azért, mert annyira semleges, természetes a működése, hogy nem is annyira figyeltem fel rá, csak tette a dolgát. Ehhez még azért hosszabb teszt kell és a szoftverébe is bele kell ásni magam, mert itt sokkal több mindent lehet állítani. Igen ez is egy szembetűnő különbség, hogy sokkal esztétikusabb a bringa mint az előző verzió. A Bomber szuper jó, de a DPX2 is. Itt is szükséges még több teszt, de az biztos, hogy nagyon érzékeny, profin működő cuccokról van szó, a lockolás is meglepően hatékony.
A váltókar lefelé egyszerre 2 fokozatot is tud váltani, fölfelé 4-et is. Persze engem inkább most az egyesével történő váltás érdekelt, mert itt jön ki, hogy mennyire pontos. Amúgy én úgy vettem észre, hogy az nem jelent nagyobb terhelést ha egyszerre többet váltasz. Váltás előtt egy picit érdemes kevésbé taposni a pedált, ennyire kell figyelni, de amúgy azt is jól tolerálja ha taposod.
Új hozzászólás Aktív témák
- EA Sports WRC '23
- BestBuy ruhás topik
- Napelem
- Horgász topik
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Adobe Photoshop
- Intel Core i3 / i5 / i7 6xxx "Skylake" és 7xxx "Kaby Lake" (LGA1151)
- Milyen okostelefont vegyek?
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- További aktív témák...