Új hozzászólás Aktív témák

  • jjeahh

    nagyúr

    válasz arcitec #239945 üzenetére

    Most csak hang nélkül tudtam megnézni, de gyanítom miről szól a dolog. Imádom, amikor valaki kipróbálja a tubeless rendszert szar tejjel vagy rosszul összerakva, majd kijelenti, hogy neki nem vált be és hülyeség. Ha nem olvas utánna a dolgoknak, mert igénytelen, az az ő hibája, esetleg a tejé, a gumié, nem a tubeless rendszeré.

    1. a revosealant nem a legjobb tej
    2. aki tubelesses, miért nem hord magával gumi kukacot?
    3. akinek vágásos defektjei vannak, miért nem vesz peremtől peremig vágás ellen védett gumikat?
    4. akinek vágásos defektjei vannak, miért nem vesz olyan tejet, ami 6-7mm vágást is tömít?

    A videó alatt azt írja a tag, hogy: "Tubeless rendszer nem arra találták ki, hogy ne kapj szúrásos - vágásos defektet, ha nem arra, hogy alacsony nyomáson lehessen haladni terepen, belső becsípése nélkül". Ezzel sem értek egyet. A tubeless legnagyobb előnye, hogy rendes tejjel kb. nincs defekt és nem az, hogy alacsonyabb nyomáson tekerhetsz, szvsz a belsős rendszernél nem szabad alacsonyabb nyomáson használni a tubelesst sem, mert ugyanúgy felütöd és a felni is tönkremehet. Kivéve persze ha insertet használsz.

    "Mondjuk én sem értem mi a jobb benne, a tömlős defektvédő folyadékoshoz képest"
    Ha nincs boostered, kompresszorod vagy egy megbízható szervizes a környéken, akkor igen, macerább összerakni. Ha van egy boostered (akár filléres DIY tűzoltó palackból), akkor a belső csak fölösleges komponens, plusz súly, macera, értelmetlenné válik.

    Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG

Új hozzászólás Aktív témák