Új hozzászólás Aktív témák

  • RexpecT

    addikt

    válasz Hasaggymeg #284072 üzenetére

    Köszi :R .

    Közben a Cannondale csoportban a Pro-M Storerról egy negatív vélemény, legyen ez is itt a topikban:
    Innen vettem én is, egy topstone 3-at tavaly. Szerdán feladták, csütörtökön nálam volt. Viszont sérült volt a doboz és az egyik hajtókar + lánctányéron az egyik fog elhajlott ezért állandóan dobta le a láncot. A sérülést jegyzőkönyvezte a futár, befotóztam, szervízzel dokumentáltam, mindent megcsináltam amit kértek, rengeteg fotó, videó és lényegében egy e-mail/hívás lett volna nekik a dhl felé amit 4 hónap alatt nem tudtak elintézni, csak ment a hitegetés. Cannondale nem foglalkozik csak üzleti partnerekkel, így ők sem segítettek, dhltől pedig a feladó tud csak biztosítási kérelmet indítani - legalábbis ezt az infót kaptam telefonon.Végül Paypal kárígényt nyitottam, így visszakaptam a csere alkatrész árát + a szervíz díjat.Javaslom mindenkinek a Paypal fizetést, mert az eladó nem fog segíteni semmiben.

    Sajnos én simán bankkártyával fizettem. Ennek alapján ha nagyobb sérülés lesz a dobozon lehet jobb ha át sem veszem :F
    Mondjuk akkor meg lehet a pénzem után futhatok....
    Egyébként már jártam így én is DHL + Bike-discount bicó rendelésnél, viszont ott egész korrekt volt a bolt, kaptam pénz visszatérítést, és az ügyintézés gyorsaságára sem volt panasz.

Új hozzászólás Aktív témák