-
Fototrend
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
dqdb
nagyúr
válasz t-bali3 #3316 üzenetére
Ha a hátsó kerékre kerül, akkor a névleges hatótávot jelentősen rontani fogják a lábaid azzal, hogy szépen árnyékolnak (ha nem digitális, hanem analóg a jelátvitel, akkor még rosszabb lehet a helyzet). Szóval próbáld ki, maximum 2 gyorskötöző bánja.
Laikusan úgy tűnt, hogy padkázás esetén nagyobb igénybevétel esik rá, ha az első keréken van.
Az érzékelő a teleszkóplábon/villán van (első kerékre történő felszerelés) vagy a hajtással ellenkező oldali láncvillán (hátsó kerék történő felszerelés), a kerékre csak egy mágnes kerül, szóval padkázásnál nem fog kapni annyit.Ha a mágnest nem lehet teljesen stabilan rögzíteni a küllőre (=tervezési hiba), és tárcsaféked van, akkor érdemes a kevésbé fékezett kerékre szerelni. Nekem durvább lejtő után a hátsó keréken a küllőkre ható csavaró hatás miatt képes kissé elfordulni kissé a mágnes (hallom a mágnes-érzékelő találkozásának kopogását), valószínűleg a fékezések 90%-át kapó első keréken durvább lenne a helyzet (ha egyáltalán fel lehetne szerelni oda az órám érzékelőjét).
[ Szerkesztve ]
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
Új hozzászólás Aktív témák
- Témázgatunk, témázgatunk!? ... avagy mutasd az Android homescreened!
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Hálózati / IP kamera
- ANNO 1800
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Alapértelmezett konfiguráción sok Core CPU-nak lehet stabilitási gondja
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest