Új hozzászólás Aktív témák

  • dqdb

    nagyúr

    válasz t-bali3 #3316 üzenetére

    Ha a hátsó kerékre kerül, akkor a névleges hatótávot jelentősen rontani fogják a lábaid azzal, hogy szépen árnyékolnak (ha nem digitális, hanem analóg a jelátvitel, akkor még rosszabb lehet a helyzet). Szóval próbáld ki, maximum 2 gyorskötöző bánja.

    Laikusan úgy tűnt, hogy padkázás esetén nagyobb igénybevétel esik rá, ha az első keréken van.
    Az érzékelő a teleszkóplábon/villán van (első kerékre történő felszerelés) vagy a hajtással ellenkező oldali láncvillán (hátsó kerék történő felszerelés), a kerékre csak egy mágnes kerül, szóval padkázásnál nem fog kapni annyit.

    Ha a mágnest nem lehet teljesen stabilan rögzíteni a küllőre (=tervezési hiba), és tárcsaféked van, akkor érdemes a kevésbé fékezett kerékre szerelni. Nekem durvább lejtő után a hátsó keréken a küllőkre ható csavaró hatás miatt képes kissé elfordulni kissé a mágnes (hallom a mágnes-érzékelő találkozásának kopogását), valószínűleg a fékezések 90%-át kapó első keréken durvább lenne a helyzet (ha egyáltalán fel lehetne szerelni oda az órám érzékelőjét).

    [ Szerkesztve ]

    tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek

Új hozzászólás Aktív témák