Új hozzászólás Aktív témák

  • imyourfriend

    őstag

    válasz Napfénysüti #46237 üzenetére

    Sokan mondják, hogy görgő lenne a megoldás de tudja a fene.. most hogy karbon gép lett már 1 éve, ugyan nem szerelem fel görgőre. Tél kezdetével betámasztottam a fal mellé és ott pihen, hetente egyszer egyszer átforgatva a kerekeit kb. :) Inkább terembe, trx-re járok (bár manapság nagy divat lett, így érdekes a helyzet.. :W ) Télen nem árt pár plusz kg, hidegben jobban oda kell figyelni az ilyesmire. :)

    (#46238) bandus: Drágább daraboknál egy hasonló skála jelzi mint ami a gépjárművek futófelületén van, csak itt kb. 1mm átmérőjű lyuk az egész, 1 max 2 centire van kettő ilyen középponttól jobb és bal oldalra picivel eltolva. Azok ha elfogynak, illetve ha valahol látni a szövetet akkor annak biza annyi. Mellesleg ha kezd szögletesedni a külső az szemmel látható és esős időben kanyarodáskor nagyobb veszélyt jelent, pl ilyen jelekre kell figyelni. Emellett van élettartamra utaló jel is, manapság ha már 2-3 esetleg 4 szezont lehúzott valaki ugyanazon külsővel akkor elkezd repedezni, főleg az oldalfala a guminak. Adott esetben ez nem túl nagy probléma, viszont volt mikor feles rubena szettet kellett elhasználjak és az annyira repedt hogy már kinézett az oldalán a belső majdhogynem.. :) Ezért érdemes minden indulás előtt végignézni a gumit, leginkább a futófelületét hogy rendben van e mert ilyen nagy nyomású külsőknél egy kisebb hiba defektet eredményezhet, rosszabb esetben vállon kell hazacipelni. Km számot nem lehet rá mondani, rengeteg dologtól függ az elhasználódás. Lehetőleg ne álljon napon, laposan valamint legyen vigyázva a külsőre, és minél könnyebb ember hajtja annál kevésbé kopik. :)

    (#46241) Hasaggymeg: Annyit bírhat még ránézésre, persze elmenne egy szezont is de nem akarok perecelni vele. Elnézést a rossz fogalmazásért.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák