Új hozzászólás Aktív témák

  • DigitXT

    félisten

    válasz Casseius #16525 üzenetére

    Ezek amúgy teljes tévúton járnak: egy pálcika is jó, csak másra. Én is végig
    jártam a tuning poklot, a végén 2700W volt a gép, és 42 km/h volt a vége...
    Viszont ugyanaz a szar váz volt, ami az elején, 1-2 módosítástól eltekintve,
    magyarán ugyanúgy széttört, mint gyárilag, csak jóval nagyobb tempónál...

    Nem véletlen van ezekben az a 25 km/h korlát, ezeket ha vki 40 körül kezdi
    hajtani, "magára vessen": te 72V akkut álmodsz az M365-be, szerintem egy
    kurvanagy esés lesz a vége, de ne legyen igazam, rosszindulat nélkül írom!
    (72V akkuval szerintem bőven 60 km/h fölött tudnál menni. Életveszélyes.)

    Ui: csak abba gondolj bele, hogy akkora sebességről meg kéne tudni állni...
    (Ez amúgy az SMKP tuning rákfenéje is, hogy odáig eljut, hogy felfúrja meg
    áttételezi, esetleg görgőket cserél, ha robogó, de ugyanolyan szar a féke...)

    Jó, én pont a féket is tuningoltam, mert gyárilag ugye semmi se volt, annál
    már egy dobfék is nagyon sokkal jobb, plusz ugye a dupla motorfék...:R
    De teljesen tökmindegy, mert ha széttörik az eleje, abból repülés van sajna.
    (Csak 50 km/h-nál picit nagyobb az aszfalt húzása: bőrruhát készíthetjük?)

    Szerk: nem bántam meg, hogy kitanultam, mi hogyan működik, mérnökileg
    abszolút érdekelt, de így közlekedésre kevesebb idő maradt. Ennek extrém
    verziója, hogy idén alig mentem a vassal, csak építem át folyamatosan...:DDD
    (Most már ugye váz is kell a nagy akku miatt, szóval azt is hegeszteni kell.)

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák