Új hozzászólás Aktív témák

  • DigitXT

    félisten

    válasz Thunderzolee #21331 üzenetére

    Ennél már nem lesz ez a jelenség.
    És azt hogyan is oldják meg? Mert ami számokkal dobálózol továbbra sem a
    motor paramétere (a névleges 450W lehet: a 900W-ot meg eldönti a vezérlés).
    Az ausztrál verzió is tök ugyanazzal a motorral lesz szerelve. Más szoftverrel.

    Egy 36V rendszer teljesen feltöltve 42V, lemerülve meg mondjuk 30V. A kettő
    között van 12V, ami mindenképpen megjelenik a motor végsebességében, és
    áttételesen a nyomatékában, HA a vezérlő végig fix áramkorláttal operál.:R

    Azaz 30V mellett tud egy adott sebességet, ám 42V mellett meg jóval többet.
    Nevezetesen +40% ceteris paribus. (Valamivel kevesebb a légellenállás miatt,
    meg azért, mert a 42V azonnal elkezd esni, amint terhelést kap az akku...:D)

    Szóval, ha feltételezzük, hogy az új roller pontosan ugyanúgy viselkedik merült
    akkuval, mint teljesen feltöltöttel, akkor vmi nagyon komoly szoftveres butítása
    van az elején, hogy a végén is pont ugyanolyan lassú legyen. Illetve dinamikus
    áramkorlátot kell alkalmaznia (ami nem lehetetlen csak nem általános), amivel
    a mindenkori akkufesz függvényében teljesítményre szabályoz: az a 900W egy
    lemerült akkunál már 30A (30Vx30A=900W), feltöltött akkunál 1260W lenne.:K

    OhYeah: így már világos.:R

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák