Új hozzászólás Aktív témák
-
Reggie0
félisten
válasz DigitXT #11782 üzenetére
En most azert ereztem a hianyat. Budai rakparton este a -5 fokban mire elertem a margit hidtol a szabi hidig a huvelykujjam felig lilara fagyott(es fajt), mert ahogy nyomtam a kart mar keves volt a keringes.
Majd rakok nehezeket a gombra, hogy kevesebb erovel kelljen nyomni(vagy rugot cserelek).
[ Szerkesztve ]
-
Casseius
tag
válasz DigitXT #11786 üzenetére
Meloba közel 10 km-ert megyek reggelente majd ugyanennyit este vissza nyíl egyenesen az Üllői úton bringa sávban, 1 hete kb egy kölcsönvezérlőt használok mert leégett a régi, az újat meg épp megerősítik és ebben ki van kapcsolva a tempomat, rosszul vagyok attól h folyamatosan nyomni kell a kart, és igen fázik a nagyujjam pedig specko thermo téli biciklis kesztyűt használok.
[ Szerkesztve ]
Don't Worry, Be Happy
-
Reggie0
félisten
válasz DigitXT #11786 üzenetére
De, mert csak a huvelykujjam fagy le, amive nyomom. Amugy meg nem fazik a kezem.
#11787 Casseius: Detto, mondjuk en sikesztyut hasznalok. Neha sielesnel is fazik benne a kezem, de a rollerezesnel messze nincs annyira hideg, mint 2000 meteren a -10 fokban tobb, mint 60-nal haladva.
[ Szerkesztve ]
-
Casseius
tag
válasz DigitXT #11790 üzenetére
Ukrán rollerest láttam aki pár napja építette be a fűthető markolatot [link]
Az a baj ha BKK-t használom kereken egy óra alatt érek meloba, a kis szörnyeteggel 15-20 perc, az azért nem mindegy ahogy a +40 perc alvás se hajnalban, no meg a 10k-s bérlet meguszása se havontaDon't Worry, Be Happy
-
DigitXT
félisten
válasz DigitXT #11644 üzenetére
Magyar ponthegesztő (kínai dupla áron plusz áfa): 42 hegesztés már sok...
Mindezt úgy, hogy 7 hegesztésenként pihent, felírtam az akku feszültségét,
mértem a FET-ek hőmérsékletét stb. Nem lett túlterhelve, csak megdöglött.
Apró öröm, hogy amíg működött, ilyen kiváló hegesztéseket mutatott be.
Mindezt 3. fokozaton, amivel 2 db 0.12 mm-es nikkelszalagot is simán fog. -
DigitXT
félisten
válasz DigitXT #11801 üzenetére
Begorombultam, csak fordítva, megcsináltam az előző ponthegesztőt.
Ugyanis már tudom, hogy miért hasalt el, lemerült akkuval nem volt elég
a fesz a FET lezárásához, így füstölt el 1.* Konkrétan a legelső ugyanígy,
csak ott a fostalicska bikázó akku volt a ludas... Azon kívül, hogy nem is
hegesztett, még ki is nyírta az elektronikát: most külső táppal nyugodtan
ki mertem próbálni, gyenge szar. De azért csak rápróbáltam, legalább így
kisebbet pukkan jeligére, mert az SMD forrasztás nem az erősségem...
De nem jött ki a füst... Megelőzendő a harmadik hibáját, ráforrasztottam
egy bazi vastag vezetéket a FET-ek bemenetét tápláló sínre, tuti ami fix...És rezignáltan végig tudtam csinálni többszáz hegesztést. Egyetlen hiba,
vagy váratlan jelenség nélkül: be is fejeztem a pakkot, persze zsugorfólia
már nem fér rá, annyira ki van centizve a hely, próbáltam. De cipőkanállal:*: a 8-ból. Ha nem lett volna a másikból csere alkatrész, mehetett volna
akár 7 db FET-tel is, valószínűleg kibírta volna. Így se mértem 70 foknál
többet rajtuk, igaz, komótosan dolgoztam... teljesen rendben működött.
Akku is csak félig merült. Tárolási fesznek tökéletes lesz. Persze a LiPo
őr visítozott, hogy a hegesztés pillanatában benéz 2.7 alá, de lelőttem...
(Jelige: bírja már ki 10 ms erejéig. 1.3V esés cellánként mondjuk durva.)Szerk: arra van valami házi megoldás, hogy kiderüljön, melyik szart be?
Mert ugye ha csak 1 db, nem kellene letakarítani az egész NYÁK-ot...
Csak ha ezeken rövidzárat mérek, akkor mindegyiken azt mérek, mivel
párhuzamosan vannak kapcsolva. Jobb híján mindent le, aztán vissza!
(Igen, azt is, amit véletlenül fújt le a hőlégfúvó...) Túltoltam, de bevált.
Úgy voltam vele, mit veszíthetek, max. továbbra sem fog működni, LOL.[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz DigitXT #11802 üzenetére
Amit javaslok: a vezerlo elekronika tapjat le kell valasztani egy diodaval es rakni melle egy normalis kondenzatort. Igy amikor bezuhan az akkufesz a logika meg mukodokepes marad es le tud zarni. Nem tudom, hogy ilyen aprosagot miert sporolnak le ezekrol a panelekrol.
Az en kinai szaromon is ez a baj: kikapcsol minden egyes kisutes utan, mert nem jut tap a mikrovezerlonek...[ Szerkesztve ]
-
Somatom
veterán
válasz DigitXT #11825 üzenetére
Azt nem tudom, hogyan kéne rajta állni. Én úgy állok rajta, mint anno a gördeszkán.
Nem szeretném tovább terhelni extrákkal, így is örülök, hogy egy lightos bevásárlás után még épphogy, de hazavitt a hegyre. Ha extráznám, az vmi jobb fék lenne, mert azt a súlyhoz képest harmatosnak érzem.[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz DigitXT #11828 üzenetére
Áhhh, ez eszembe se jutna. Ha jönne egy akadály, akkor nem tudnám hátra vinni a súlypontot. Egyik lábam elöl, a másik hátul, a lábfejeim cirka 45-60 fokban a menetirányhoz képest.
Az enyémen dobfék van elöl. Lehet, hogy túlságosan megszoktam a bringám fékeit.[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
-
Reggie0
félisten
válasz DigitXT #11888 üzenetére
Merd az akku homersekletet. Lehet megerne futeni az akkut telen, mert kevesebbet visz el a futes, mint amennyit nyersz kapacitasban.
Minden vezerlonek van alacsony fazisaram korlatja, ami ala nem tud menni, mert korlatozott a tranisztorok kapcsolasi sebessege, igy a PWM-nel van egy minimum impulzusszelesseg is. Ebbol es a motor induktivitasabol adodik a minimalis indulasi aram, ami fuggeni fog a feszultsegtol.
[ Szerkesztve ]
-
Casseius
tag
válasz DigitXT #11924 üzenetére
Bizony
Mondjuk szenvedés is van, most pl az új Greencell töltőm szarakszik ami nincs 3 napos, 54,6V helyett csak 52V--ra tölt néha ami azt jelenti h 82%-os kb az aksim maxon.
Külön nevetséges hogy Alin megtaláltam ugyanezt az töltőt 6ezer forintért és a greencell matrica alatt ott is van hogy ugyanaz mint alin persze ők már 16-ezerért adják...
Ráadásul mivel szét lett vágva hogy a Xiaomi töltőfej felkerüljön rá már nem is nagyon tudok ugrálni nekik.
/
Vodike
Nekem is ugyanez volt a tapasztalat X-techel kapcsolatban[ Szerkesztve ]
Don't Worry, Be Happy
-
Reggie0
félisten
válasz DigitXT #11985 üzenetére
Sajnos teljesulnek a feltetelek, igy SMKP. Utanajartam.
Ami miatt azt hittuk a kezdetekben, hogy nem teljesiti, konkretan az, hogy az EU-s rendelet szerint ulohellyel ellatottnak kell lennie, a jogharmonizacio soran egyszeruen nem kerult at a magyar torvenybe. Igy a magyar rendelet szerint a jarmukategoriaknak nem feltetele, hogy legalabb egy ulohely legyen rajtuk, igy a rollerre is vonatkoznak.
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz DigitXT #11988 üzenetére
Nem kotottem semmit, de mar honapok ota gondolkodom rajta
Elvileg a roller aljan levo szamnak kell, attol fuggetlenul, hogy az szabalytalanul van rajta.
Persze, hogy jarok bicikliuton. Nalam pont ezert is volt szempont a minel rejtozkodobb eroller, ezert nem akarok uszaly testet nagy akkuval, meg mindenfele bowdenes feket/gazt, nagy karokat, oriaskijelzot. Cserebe sokkal konnyebb osszeteveszteni egy labbal hajtos rollerrel, ami szerintem elony.Igen, regen en is kardoskodtam, aztan ratalaltam a harmonizacios magyar rendeletre, es egyszeruen azt a szakaszt az EU-s rendelet bevezetojeben - ami arrol szolt, hogy ezen rendelet az ulessel ellatott jarmuvekre vonatkozik - egyszeruen kihagytak a magyar rendelet elejerol es sehol mashol sincs benne ulesre vonatkozo kikotes. Trukkosek ezek.
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
-
Reggie0
félisten
válasz DigitXT #12032 üzenetére
KRESZ:
r) * Megállapította: 289/2009. (XII. 18.) Korm. rendelet 28. § (2). Hatályos: 2010. I. 1-től. Segédmotoros kerékpár: a külön jogszabályban L1e járműkategóriába sorolt kétkerekű, L2e járműkategóriába sorolt háromkerekű jármű, továbbá az L6e járműkategóriába sorolt quad és mopedautó.Mivel az L1e-A resze az L1e-nek ezert a KRESZ ezt a kategoriat segedmotoros kerekpar kategoriaba huzza be az EU-s rendeletbol.
-
Reggie0
félisten
válasz DigitXT #12037 üzenetére
Azert irtam, mert igy meg az EU-s kategoria szerint is SMKP, nem csak a magyar szerint.
Ui: irtam, hogy a kis roller a kerekpar. Csak minek arrol beszelni, amit kb. senki se hasznal. Itt a topic 90%-a 350W vagy felettivel rohangal.
A pedelec kulon kitetel szerint kerekpar a kreszben, igy atlep az EU-s rendelet szerinti kategorizalas felet, sehol sem irtam, hogy szerintem gepjarmu.
[ Szerkesztve ]
-
rukka
csendes tag
válasz DigitXT #12046 üzenetére
Oké, jelenleg az a terv hogy felteszem estére, reggel megyek vele addig amíg tudok hogy lássam nem-e csak a kijelző mutat hülyeséget miközben tele az akku. A csatlakozó nem lötyög, mélyebben nem bontanék bele, az garanciavesztős, akkor már inkább visszaküldöm (paypalos, sokat nem bukok rajta, egy szervíznél biztos olcsóbb).
-
Berci77
tag
válasz DigitXT #12078 üzenetére
Cipelés miatt írtam, nem a menetteljesítmények miatt. Azzal így ebben a formában teljesen elégedett vagyok, nyilván nem oszt-szoroz 2 kg. Majd jobb idő esetén tesztelem egy másik emelkedős szakaszon is, de ez nekem így elég. Majd utánaolvasok a gyalogos mód átállítgatóságának, de ennyi.
Olyat lehet cfw-zni, hogy csak mondjuk a sport módban menjen a tempomat? -
torrentszaki
tag
válasz DigitXT #12095 üzenetére
A nem tétel 100kg terhelhetőség azt jelenti, hogy nem választok olyan rollert, ami maximum 100kg-ig terhelhető. Mivel a gyártó vagy forgalmazó eddig vállalja a jótállást. Ha 100 kg-ra "befogynék" sem lenne túl jó azzal a súllyal terhelni.
Ezért keresek terhelhetőbb gépet, viszont nem lenne jó, ha az árkategória emiatt durván elszállna. Kompromisszumos megoldást keresek. Az önsúly 19kg nem lényeg, az első emeleten lakom.Grafiqs Köszi, ránézek.
-
-
phoenix1989
őstag
válasz DigitXT #12127 üzenetére
Nem volt de nem is ez a lényeg. Értem én hogy alapból fenntartani egyszerűbb, én csak azt mondom ha már ennyit költok akár vehetnek autót vagy robogót ami mondjuk több lehetőséget ad. Lehet kapni olyat ami elvisz A bol B be. Sok ilyen autónk volt probléma nélkül de ne firtassuk. Köszöntem az infókat .
[ Szerkesztve ]
-
kletyo
csendes tag
-
Kowi84
aktív tag
válasz DigitXT #12221 üzenetére
Köszönöm mindenkinek a választ.
Az esetleg előfordulhat, hogy valamiért a roller tévesen érzékeli az akksi töltöttségi szintjét? Az utóbbi pár töltés alkalmával észrevettem, hogy a kijelző szerint már tölteni kell, és a teljesítmény is érezhetően gyengébb (egy jel világít csak vagy az is pirosan, ez elvileg régen kb. 20%-ot jelentett), de amikor töltőte teszem 40-42%ot ír és onnan kezdi el tölteni.
Előfordulhat, hogy ez a fenti jelenség is az akku sérülésre utal?Illetve 0 km-es korában is már észrevettem, hogy sokkal-sokkal gyengébb az emelkedőkön, mint amit vártam. A leírás szerint 20 fokos lejtővel is képes megbirkózni, viszont a gyakorlatban szerintem 10 fokos lejtőt sem tud leküzdeni segítség nélkül (full töltöttséggel). Ha jön egy kis emelkedő, és előtte mondjuk meg kell állni és elvész a lendület, akkor vért izzad mire képes felszenvedni magát. Ez mennyire normális? Ennek így kell lennie?
-
Becenick
tag
válasz DigitXT #12247 üzenetére
"Mindenesetre árulkodó, roller szerviz statisztika, hogy a legtöbbet
javított roller az M365 (egyik legnépszerűbb típus), legtöbb hiba: defekt."Mondjuk az nem sok mindenről árulkodik, hogy a legtöbbet javított roller az M365, ha az a legnépszerűbb típus. Adja magát. Ha az eladott mennyiség, használat jellege szerint lenne osztályozva, az más dolog lenne. De olyan statisztika nem lesz.
De a defekt, mint legtöbb szervíz igényes hiba, az beszédes.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs