Új hozzászólás Aktív témák
-
phoenix1989
őstag
Üdv!
Érdeklődnék mi a helyzet e rollerek terén. Meg nem volt szerencsém kipróbálni csak olvastam róluk. Mennyire megbízhatóak ? Illetve mit tudnátok javasolni. Munkába járáshoz, boltba stb. 65 kg vagyok de számoljunk 70et ha cipelek is valamit. Ár olyan 100k van gondolkodom ha van ertelemes. Lehetőleg ne egy napot bírjon és ne görkorcsolya kerekek legyenek rajta. Megbízható gépet szeretnék, párom alacsony szóval ha használni akarja jó lenne ha a kormány állítható lenne. Elore is köszönöm -
-
phoenix1989
őstag
Nálunk elég sok kicsi fordult meg apám révén amivel soha semmi gond nem volt és mind olcsó használt kocsi volt. De felesleges ezen vitázni nem ezért jöttem. Elvonatkoztatni csak a városi közlekedéstol semmi nem szól a roller mellett. Legalábbis ha árban nezem és hova merre lehet még kihasználni. A lényeg ez nekem 200 ezreket nem ér meg.
-
phoenix1989
őstag
válasz DigitXT #12127 üzenetére
Nem volt de nem is ez a lényeg. Értem én hogy alapból fenntartani egyszerűbb, én csak azt mondom ha már ennyit költok akár vehetnek autót vagy robogót ami mondjuk több lehetőséget ad. Lehet kapni olyat ami elvisz A bol B be. Sok ilyen autónk volt probléma nélkül de ne firtassuk. Köszöntem az infókat .
[ Szerkesztve ]
-
phoenix1989
őstag
[link] Van tapasztalata ilyen rollerekkel? Olyan rollert keresek ami 35-40 el tudna menni. 200-250k ért lehet találni ilyeneket.? Mi ajánlott?
[ Szerkesztve ]
-
phoenix1989
őstag
250 K körül van akkor olyan roller ami szóba jöhet? 40km/H lehetőleg ne dőljön meg egy hamar és könnyen lehessen szervizeltetni ha netán kell. Milyen lehetőségek vannak? Mert egyenlőre csak azt látom semmi nem ajánlott. Esőben lehet használni őket?
-
phoenix1989
őstag
A három közül melyiket érdemesebb meg venni?
Laotie es8
Kugoo m4 pro
E-roller escooter
Utóbbi kettő abból szimpatikusabb hogy nálunk is beszerezhető így a garancia intézése egyszerűbb. (Talán) -
phoenix1989
őstag
Van arról infó hogy mikor hoznak szabályt a rollerekre? Azt olvastam Pesten már van valami. Meg azt is hogy állítólag 350w ig max 25km/H ig kerékpár felette segédmotor. Ha ez igaz és kell majd már biztosítás jogsi stb akkor le kell mondanom a kinézett rollerrol.
[ Szerkesztve ]
-
-
phoenix1989
őstag
milyen zárat tudnátok javasolni egy kugoo kirin m4 pro hoz? emagról lesz a roller szóval jó lenne ha ott kapható lenne a zár is.
-
phoenix1989
őstag
válasz Somatom #13562 üzenetére
Majd ha születik ilyen ráérek akkor foglalkozni ezzel. Az viszont továbbra sem tűnik számomra logikusnak hogy vegyek valamit amit szetkapok és újjá építek. Ennyi erővel vehetnem darabokban mint egy pc T. Viszont míg azt szívesen összerakom , ezt nem. Ráadásul bukok minden garanciát. Ez hol éri meg.
[ Szerkesztve ]
-
phoenix1989
őstag
miért ne lenne. "Adott áron adott tudást csak alacsonyabb minőség mellett kapsz meg,"
itt a válasz.
#13571Somatom
szerintem a garancia abban a pillanatban bukik hogy leszerelsz valamit és mást teszel a helyére. az értékes gyári alkatrész nem marad kihasználatlan? ha kivetted belőle akkor nem használod. csak van a semmibe, valahol egy polcon, vagy szekrény mélyén, ez miért jó? -
phoenix1989
őstag
de ha veszek egy rollert amin lecserélgetem a szarokat szervizeltetem mert ugye valakinek össze kellene rakni akkor még drágábban jövök ki. értem én hogy gyengébb a minőség de azért azt kétlem hogy egy használhatatlan szar lenne. és még mindig ott a garancia. ha lötyög kopog és szét esik visszaküldöm és helyreteszik. amit meg szétkaptam azt már nem fogják, és ugye a jobb minőségre sincs garancia hogy nem megy tönkre.
Somatom
akkor dobj már egy példát hogy az általam kinézett rollert miből tudnád összetenni ennyi pénzért. lehet én értem rosszul a garanciát de pl egy latopnál is bukod a garit ha megbontod akkor is ha egy szar memóriát cserélnél benne. mivel azt is csak garancia utón szerviz csinálhatja.
PociAti
ez a te véleményed. érdekes módon vannak olyanok akiknek semmi gondjuk vele. és az sem mindegy kinek mi felel meg az hogy téged mondjuk zavar hogy hallasz valami zörgést nem biztos hogy ez mást is zavar. lehet hogy téged zavar ha nem egy bizonyos márka neve van ráirva de mást nem.[ Szerkesztve ]
-
phoenix1989
őstag
az hogy hány ah-s az aksi az mennyire számít?
-
phoenix1989
őstag
ma kézhez kaptam a kugoo m4 pro-t szerencsére az új tipust kaptam 2022 verzió. anyni hiba viszont van hogy a jobb irányjelzőn a prizma el van törve. lehet valahol ilyet venni? mert ahonnan rendeltem vagy vissza küldöm és vissza adják a pénzt vagy megtartom és kapok kupont. cserélni nem cserélik mert hogy erre nem vonatkozik a garancia még ugy sem hogy épp csak kiemeltem a dobozból.cserélni másikra meg nemtudják mert már nem elérhető.
-
phoenix1989
őstag
ja mármint ugy értem hogy annak az oldalnak. gondolom belül is sérülhetett de azt csak most vettem észre. tompább kicsit a hangja a hangjelzés végén meg olyan zümmögő csak. ha rendelnék hozzá újat azt hol tudom bekötni? szét kell szedni az egész rollert? mert akkor hagyom a fenébe max a panelt cserélem le hogy ne legyen törve. amugy sem hiszem sokat fogok indekszelni. meg ez az rgb világitás amit jo lenne ha lehetne ki be kapcsolni.
-
phoenix1989
őstag
Egy olyan kérdésem lenne az mitől van hogy a roller 54 - 54,2voltig tölt de amikor lekerül a töltöröl 53,7 voltig esik le . Kugoo m4 pro.
-
phoenix1989
őstag
válasz Reggie0 #14045 üzenetére
Akkor nem foglalkozom vele. Így is azt hittem rossz a töltő mert ha csak a rollerhez dugom van egy kis csattanó hang és zölden világít a töltő pedig nincs is bedugva a falba de aztán mégis jó mert tölti a rollert. Illetve rejtett beállításoknal 48v rol 52 re állítottam mert állítólag így pontosabban mutatja az akku szintet és merülést. Viszont így 4 csíkot tölt csak 5 helyett. Mármint 4 csík akkor a teli ugye? Azt sajnálom az RGB T nem lehet kikapcsolni külön.
-
phoenix1989
őstag
válasz Casseius #14126 üzenetére
Kugoo m4 pro val mi a helyzet ilyen téren? Elvileg ipx4 ami fura mert a sima m4 Ip 54 el rendelkezik. Én ma inkább nem mertem elindulni. Hátul a sárvédőben lévő lámpa nem ázik el? Néztem szépen be van nyomva szigetelő anyaggal. Ja ez a 2022 verzió ha jól tudom. Piros kormány csavar és szürke markolat
[ Szerkesztve ]
-
phoenix1989
őstag
válasz DigitXT #14228 üzenetére
Én annyira nem értek hozzá de azért ha ennyire tele van pakolva a kormány én nem csodálkoznék rajta ha feladja magát. Szerintem nem arra vannak tervezve hogy súlyt cipeljenek ,éppen elég az út hibáit kibírni nem hogy még extra súllyal terhelni őket.raadasul oldaliranyban jobban kitud lengeni mivel szélesebb a kormánynál és sokkal nagyobb oldalirányú erő hat az egész szerkezetre. Arról nem beszélve hogy orrnehez és persze hogy nyomsz egy tigrisbukfencet. XD
[ Szerkesztve ]
-
phoenix1989
őstag
Van itt valaki akinek kugoo m4 pro ja van? Lenne pár kérdésem. Esetleg valahol van fórum kifejezetten erre a gépre? (Magyar)
-
phoenix1989
őstag
Senki másnak nincs kugoo ja?
-
phoenix1989
őstag
válasz DigitXT #14311 üzenetére
Szerintem baromi jól gyorsul. Nem tudom lehet e különbség mert nekem a 2022 verzió van. A képeken is másképp nézett ki mint amit kaptam. Az aksi kijelzés nem tetszik mármint szerintem baromi pontatlan nehéz megállapítani mennyit tudok még menni vele. 2 es fokozatban 30 32 közt szoktam menni hatótávbak szerintem köze sincs a 55km hét de 40 se biztos. Bár ezt hétvégén letesztelem. Másik a töltés. Ha a rollerhez dugom először a töltőt akkor is világít meg csattan egyet fordítva nem szóval amúgy is úgy töltöm. A feszültség jelző viszont szintén fura volt mert 54,4re töltött ha jól emlékszem és semmit nem csináltam vele 53,7 re esett. Miért? Az után már sose esett le magától ha nem volt használva.esetleg valami pontosabb óra akku kijelzés lehetséges?
-
phoenix1989
őstag
válasz phoenix1989 #14312 üzenetére
Meg annyi hogy eső után mentem vele másnap és a hátsó fék köszörül. Ki fújtam a pofat de amikor fekezek néha hallani valami csetteno hangot kb olyan a hang mint mikor két vezetéket össze érintesz és szikrazik. Ez mitől van? Csak koszos és ki kell jobban tisztítani? A motornal vizzel le lehet mosni?
-
phoenix1989
őstag
válasz DigitXT #14321 üzenetére
nekem elég a gyorsulás. meg húzom aztán rendes kapaszkodni kell és taposni a hátsó taposót. szóval akkor az aksival nem stimmel valami? vagy a töltő kapcsol le hamarabb mint kellene? a kijelzőn nem jelez hibát. E-0 ír ami ugye az hogy nincs hibakód.
BMS mi?
[ Szerkesztve ]
-
phoenix1989
őstag
válasz DigitXT #14326 üzenetére
most feltettem tölteni majd csinálok fotót ha zöld a töltő és mennyi a fesz meg miután kihuztam és várok pár másodpercet.első töltésnél nem láttam ezt a leesést a másodiknál igen. most van a 3. töltése. aztán azért beteszem hogy lássátok. egyébként így néz ki. [link] nem az a sima szürke gumi van a taposón és nem a sima fekete marok a kormányon hanem szürkés.
szerk: amúgy nem szoktam markolni a kormányt a rázós terepen is inkább hagyom mert ha nagyon ellen tartasz csak nagyobb kárt okozol szerintem. szóval nem szokásom. próbálom a gyorsításoknál is inkább a lábra terhelni és ott tartani magam. hisz azért van a taposó.
[ Szerkesztve ]
-
phoenix1989
őstag
Na feltöltött a roller.
Első képen rajt volt a töltőn akkor váltott zöldre a LED.
Itt is töltőn van pár perccel később.
Aztán bekapcsoltam a kijelzőt.
Valóban nincs akkora zuhanás jelenleg de később benyomom megnézem van e változás. Viszont amit írtál hogy 54,6v ig tölt hát ez nagyon nem . Ez lehet esetleg valami szándékos védelem a tultoltes ellen? Mondjuk hogy sose tudd az aksit 100% ra tölteni mert ugye elvileg az nem jó, hosszabb élettartama van így. telefonoknál is azt mondják 80% és 40%. Között érdemes tartani.[ Szerkesztve ]
-
phoenix1989
őstag
válasz DigitXT #14335 üzenetére
az általában meg egyezik a kijelzőben lévő számmal. mert az is mutatja a feszkót. a kijelző bekapcsolásakor elmenő az oké értelem szerűen kell áram annak is. közben most megnéztem mert el telt egy kis idő, jelenleg is 53,9 kijelző bekapcsolása nélkül is. szóval azota hogy zöldre váltott a töltő 0,3 amit csökkent. kicsit nekem fura meg kell szokjam hogy ez ilyen. majd még egyszer ránézek, de akkor remélhetőleg minden rendben van.
szerk: számoltam 98,99% az 54,04V
cellánként mennyi lenne a max? 4,2?[ Szerkesztve ]
-
phoenix1989
őstag
válasz DigitXT #14337 üzenetére
köszönöm a segítséget és a türelmet. kicsit meg nyugodtam. a fék köszörülését meg majd még megnézem vagy majd bekopik. lehet hogy valami kösz ment bele vagy beragad. az aksi szintet és hogy menyit tudok vele még menni szerintem inkább az aksiban lévő feszültségből próbálom kikövetkeztetni, szerintem jobban járok. bár gondolom ez sem arányos a megtett meg tehető távval. gondolok itt arra hogy mondjuk 54V ról 52vra való csökkenéssel megtettem 15km de mondjuk 50V ról 48V ra már csak 10 et tudtam menni. de lehet tök baromságot mondok vagy csak szarul fejezem ki magam
ez a rolleren van neked? ennyi adat?
[ Szerkesztve ]
-
phoenix1989
őstag
válasz DigitXT #14339 üzenetére
Azt észre vettem hogy az időjárás nagyon sokat számít. Reggel mikor hűvösebb van nagyot zuhan a feszültség és az akku szint de ahogy felmelegszik az idő mint ha magától feltöltene. XD sokkal kevésbé ingadozik. Ahogy munkába járók ezt már észre vettem. Hát sok sikert a sok szerelgeteshez. Én nagyon nem akarom piszkálni de idővel lehet egy két újítást meg ejtek. rugózás finomítás ,esetleg fékek minőségibbre cserelese , és talán a terep gumi cseréje városira.
[ Szerkesztve ]